Bildirim
Arabada Hararet Yardım (2. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: bytradm
100de bişey olsaydı piyasada lada kalmazdı 105 de fan aaçar onlar.
yazın sıcağında dağ yollarında kaolrifer en sıcak ve son devirde
olmasına rağmen 100 civarında yarım saat gittiğimi bilirim.
Hocam birde kalorifer açın diyorlar hararet yapınca ne kadar doğru vede doğruysa nedenini öğrenebilir miyim?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Mytohology
Merhaba.
Passat' ta klima fanı ile motor fanı ayrı.
Motor fanı elektrikli değil mekanik yani hareketi krank milinden alıyor.
Motor soğukken fan göbeğinde bulunan termik denilen parça devreye girip motor fanının çalışmasını engelliyor.
Motorun aşırı soğuması ister istemez termikte sorun olduğunu düşündürdü ama kontrol ettiğimde fan çalışmıyordu.
Passatta radyatör ve klima radyatörü sırt sırta değilmi. Klima radyatörünü soğutan fanın rüzgarı motor radyatörüne etki etmiyormu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: turbocharger41
quote:
Orijinalden alıntı: bytradm
100de bişey olsaydı piyasada lada kalmazdı 105 de fan aaçar onlar.
yazın sıcağında dağ yollarında kaolrifer en sıcak ve son devirde
olmasına rağmen 100 civarında yarım saat gittiğimi bilirim.
Hocam birde kalorifer açın diyorlar hararet yapınca ne kadar doğru vede doğruysa nedenini öğrenebilir miyim?
Hararet yapan aracın kalorifer sistemi en sıcak ve üfleme ayarı en hızlı konumda alındığında hararetin düşmesine vir nebze etki eder.
Kalorifer peteğinde dolanşan su motor soğutma suyudur. Siz kaloriferi açarak peteği soğutmuş olursunuz soğuyan su da motor içerisinde devir daim yaptığından hararetin düşmesine azda olsa etki eder.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
performanslı kullanım sonrasında ve rampa çıktıktan sonra hemen motoru stop ederseniz hararetin çıkmadı normal ve bu durumlarda motorun soğumasını bekleyin hararet çok çıkmış ise çıktığınız rampadan geri inin birde trafikte uzun kaldığınız zaman önünüzdeki araca çok yaklaşmayın biraz mesafe kalsın ki motor temiz hava alabilsin
. büyük ihtimal bir sorun olmamıştır fakat gene dikkat etmek lazım herhangi anormallik var mı diye su taşırma eksiltme ve motor yağının görüntüsüne su karışıp karışmadığını
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: tunc52
quote:
Orijinalden alıntı: Mytohology
Merhaba.
Passat' ta klima fanı ile motor fanı ayrı.
Motor fanı elektrikli değil mekanik yani hareketi krank milinden alıyor.
Motor soğukken fan göbeğinde bulunan termik denilen parça devreye girip motor fanının çalışmasını engelliyor.
Motorun aşırı soğuması ister istemez termikte sorun olduğunu düşündürdü ama kontrol ettiğimde fan çalışmıyordu.
Passatta radyatör ve klima radyatörü sırt sırta değilmi. Klima radyatörünü soğutan fanın rüzgarı motor radyatörüne etki etmiyormu.
Merhaba.
Radyatör fanı büyük ve tam radyatörün ortasında arkasında duruyor.
Klima fanı radyatör fanının hemen sağında ve daha küçük.
İkisi bir birinden bağımsız çalışıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Bişey olmamıştır hocam korkmayın ki zaten fazla da yüksek değil fotodan gördüğüm kadarıyla..Ayrıca böyle bişey başınıza tekrar gelirse aracı yüksek vites düşük devir,rölantide beklemek, kaloriferi açmak gibi çözümlere başvurun ancak kesinlikle hararet yapan aracı stop etmeyin..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X