Şimdi Ara

Arabadan sogumak uzereyim, sizce bu masraflar normal mi, anormal mi? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
0
Favori
3.999
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    aks kafası arızasının en büyük sebebi kullanıcıdır. zira direksiyonu tam sağa veya sola çevirip son sürat gaza yüklene yüklene zamanla aks kafaları bozuluyor. türkiye'de kaç kişi buna dikkat ediyor sanıyorsunuz? aks kafası arızalarının en çok yaşandığı araçlar da genelde çekiş kontrol sistemine (asr) sahip olmayan araçlar oluyor. zira asr aracın patinaj çekmesini engellediği için aks kafasına binen yük azalmış oluyor.

    benim colt aracımda da aks kafaları bozuk. 2010 model 102 bin km'de. asr de yok. sağa sola dönüşlerde tak tak tak ses yapıyor. ama sebebi babam. direksiyonu sağa sola tam kırıp patinaj çeke çeke kafayı bu hale getirdi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeremy Klakson -- 9 Aralık 2019; 7:48:5 >
  • snippp S kullanıcısına yanıt
    Zrot benimde degisti bende senin gibi kesinlikle arkadan geldigini dusunuyodum hatta arabaya binen kime dinlettirsem hepsi arka taraftan geliyor dedi.
    Sonuc; ustaya goturdum zrot degisti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şu normal yazanlara bakma sen onlar sanayi esnafı ile kanka olan psa cı tayfa.

    pejo için az bile masraf çıkmış ilerde çok daha fazlalarına hazırlıklı ol sonra pişman olma. elindeyse sat kurtul normal bir araç al
  • az da değil , çok da değil . avrupa malı tüm araçlarda benzer bi eskime olur.

    206+ ayrıca en başından ekonomi odaklı bir modeş fazla dayanaıklılık beklmek haksızlık olur.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.