< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Tamamda aks problemini yeni kasa Megane larda bile arkadaslarimin yasadigini biliyorum. Yani oyle bir yazmissin ki sanki konu sahibinin arabasi 140 binde degil 14 bindeymis gibi, sanki 10 yasinda degilde 1 yasindaymis gibi. Galiba sende sifirlari eksik okuma problemi mevcut.
Hdi motorun kronik sorunlu oldugunuda ilk defa senden duydum. Konu sahibine gelince arkadasim sen arabayi ekspere sokmadan alirsan her turlu surprize hazir olmalisin zaten. Bazi arkadaslarin dedigi gibi cok buyuk problemler degil ancak eksper yapsaydin bunlarin cogunu sana soylerlerdide en azindan fiyattan kirdirirdin veya arabayi almazdin. |
Ya geçin allahınızı severseniz 140 binde araba aks mili akis lalesi arızası veriyorsa bu kullanıcıdan ziyade üreticinin problemidir bu araçla sürekli burnout yapılmıyor herhalde km sensörü ve fitillerde pejo kalitesiz bir marka olduğu için 2010 model bir arabada iş koymuştur onun dışında gelecekteki kronik hdi motor problemlerinede hazırlıklı olun bence 206 ya göre az bile masraf yapmışsınız
|
10 yaşında 143 bin km de bir araba için gayet normal masraflar. Arabadan soğuyacak bir durum yok. Aynı durumdaki bir çok araçta aynı masraflar çıkıyordur muhtemelen. Fren balatası yaklaşık 30-40 bin dayanır. Kapı fitilleri 5 seneden sonra sertleşmeye başlar. Debriyaj balatası 100-120 bin civarında gider. Bunlar herkesin başına geliyor. Sizin aks kafası ve Z rotu fazladan masraf çıkarmış ama dediğim gibi bu km ve yaştaki araba için normal. Zaten çok masraflı da değil bildiğim kadarıyla bu ikisi. Canınızı sıkmayın.
|
her ses duyduğunda sanayiye koşma kullan, onlar biyeri yaparken başka yeri bozar.
|
hocam sizin hatanız yanlış araba seçmeniz olmuş.206 pejo lar malesef çok dayanıksız arabalar.bende de 2009 clio3 var yeminle bir kere triger bir kere akü bir kere de baskı balata değişti ve rutin bakımlar.araba maaşallah kız gibi gram ses yok sağında solunda boyası falan ilk günkü gibi,hiç bir masrafı olmuyor bana extra dan.kilometresi de 110 bin.
|
Hdi motor kronik sorunu yokdur diyen fanboylara bakmayın siz turbosu egr dpf enjektörleri 200 bin km leri görmeden kesin bozulacaktır
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rkx -- 24 Kasım 2019; 14:50:57 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnyttt -- 24 Kasım 2019; 14:51:33 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |