Şimdi Ara

Arabadan sogumak uzereyim, sizce bu masraflar normal mi, anormal mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
0
Favori
3.999
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mart ayinda ikinci el bir arac aldim. Aylarca butceme gore araba bakip temiz bir araba bulamadim.
    Bakimi duzenli yapilmis, ici disi temiz kullanilmis 206 plus dizel aldim.
    Arac 2010 model 137 binde alindi. Su an 143 bin civarinda.
    Araca farkli zamanlarda sirasiyla su islemler yapildi; z rot degisti, fren balatalari degisti, kapi fitilleri degisti, debriyaj baski balata degisti, km sensoru degisti.

    Simdide direksiyonu tam sag veya sola dayayip araci yuruttugumde tak tak tak diye ses geliyor. Nette arastirdim, sanirim aks kafalarinin degismesi gerekiyormus.

    Aracin bakimlarinin zamaninda yapilmasina, ic ve dis temizligine ve ustalarin diri araba demesine bakip eksper yapmadan almistim.

    Herneyse, bu durumlar normal midir? Arabayi degistirmek elbette cozum olamayabilir sonucta sifir araba almicam, yeni alinan ikinci el aracta neler cikabilecegini asla kestiremeyiz.
    Bazi araclarin facebook gruplarina falan bakiyorum benim 10 senelik aracta yasadiklarim sifir alinan araclarda bile 1 sene icinde yasanabiliyor.

    Hatta bi arkadas ben bunlari(alt takim, yuruyen vs) zaten aldigim her 2.el arabada ilk gun sanayiye sokup elden gecirip degistiriyorum falan sen niye tribe giriyosun normal bunlar falan dedi.

    Acikcasi birazda kafam dagilsin muhabbet olsun diye actim konuyu. Gorusleriniz benim icin onemli. Tesekkurler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Tamamda aks problemini yeni kasa Megane larda bile arkadaslarimin yasadigini biliyorum. Yani oyle bir yazmissin ki sanki konu sahibinin arabasi 140 binde degil 14 bindeymis gibi, sanki 10 yasinda degilde 1 yasindaymis gibi. Galiba sende sifirlari eksik okuma problemi mevcut.

    Hdi motorun kronik sorunlu oldugunuda ilk defa senden duydum.

    Konu sahibine gelince arkadasim sen arabayi ekspere sokmadan alirsan her turlu surprize hazir olmalisin zaten.
    Bazi arkadaslarin dedigi gibi cok buyuk problemler degil ancak eksper yapsaydin bunlarin cogunu sana soylerlerdide en azindan fiyattan kirdirirdin veya arabayi almazdin.
    Ya geçin allahınızı severseniz 140 binde araba aks mili akis lalesi arızası veriyorsa bu kullanıcıdan ziyade üreticinin problemidir bu araçla sürekli burnout yapılmıyor herhalde km sensörü ve fitillerde pejo kalitesiz bir marka olduğu için 2010 model bir arabada iş koymuştur onun dışında gelecekteki kronik hdi motor problemlerinede hazırlıklı olun bence 206 ya göre az bile masraf yapmışsınız
    10 yaşında 143 bin km de bir araba için gayet normal masraflar. Arabadan soğuyacak bir durum yok. Aynı durumdaki bir çok araçta aynı masraflar çıkıyordur muhtemelen. Fren balatası yaklaşık 30-40 bin dayanır. Kapı fitilleri 5 seneden sonra sertleşmeye başlar. Debriyaj balatası 100-120 bin civarında gider. Bunlar herkesin başına geliyor. Sizin aks kafası ve Z rotu fazladan masraf çıkarmış ama dediğim gibi bu km ve yaştaki araba için normal. Zaten çok masraflı da değil bildiğim kadarıyla bu ikisi. Canınızı sıkmayın.
    hocam sizin hatanız yanlış araba seçmeniz olmuş.206 pejo lar malesef çok dayanıksız arabalar.bende de 2009 clio3 var yeminle bir kere triger bir kere akü bir kere de baskı balata değişti ve rutin bakımlar.araba maaşallah kız gibi gram ses yok sağında solunda boyası falan ilk günkü gibi,hiç bir masrafı olmuyor bana extra dan.kilometresi de 110 bin.
  • Normal. Kısmak istenirse fitil ve z rot ertelenebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10 yaşında 143 bin km de bir araba için gayet normal masraflar. Arabadan soğuyacak bir durum yok. Aynı durumdaki bir çok araçta aynı masraflar çıkıyordur muhtemelen. Fren balatası yaklaşık 30-40 bin dayanır. Kapı fitilleri 5 seneden sonra sertleşmeye başlar. Debriyaj balatası 100-120 bin civarında gider. Bunlar herkesin başına geliyor. Sizin aks kafası ve Z rotu fazladan masraf çıkarmış ama dediğim gibi bu km ve yaştaki araba için normal. Zaten çok masraflı da değil bildiğim kadarıyla bu ikisi. Canınızı sıkmayın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ya geçin allahınızı severseniz 140 binde araba aks mili akis lalesi arızası veriyorsa bu kullanıcıdan ziyade üreticinin problemidir bu araçla sürekli burnout yapılmıyor herhalde km sensörü ve fitillerde pejo kalitesiz bir marka olduğu için 2010 model bir arabada iş koymuştur onun dışında gelecekteki kronik hdi motor problemlerinede hazırlıklı olun bence 206 ya göre az bile masraf yapmışsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pejo narin bir araba zaten. normal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Tamamda aks problemini yeni kasa Megane larda bile arkadaslarimin yasadigini biliyorum. Yani oyle bir yazmissin ki sanki konu sahibinin arabasi 140 binde degil 14 bindeymis gibi, sanki 10 yasinda degilde 1 yasindaymis gibi. Galiba sende sifirlari eksik okuma problemi mevcut.

    Hdi motorun kronik sorunlu oldugunuda ilk defa senden duydum.

    Konu sahibine gelince arkadasim sen arabayi ekspere sokmadan alirsan her turlu surprize hazir olmalisin zaten.
    Bazi arkadaslarin dedigi gibi cok buyuk problemler degil ancak eksper yapsaydin bunlarin cogunu sana soylerlerdide en azindan fiyattan kirdirirdin veya arabayi almazdin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Psa grubuysa normal ama japon olaydı bunlar hemen olmazdı keşke pejo yerine japon alaydın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Bu Araba Bu Fiyat Eder Mi?
    3 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Ya geçin allahınızı severseniz 140 binde araba aks mili akis lalesi arızası veriyorsa bu kullanıcıdan ziyade üreticinin problemidir bu araçla sürekli burnout yapılmıyor herhalde km sensörü ve fitillerde pejo kalitesiz bir marka olduğu için 2010 model bir arabada iş koymuştur onun dışında gelecekteki kronik hdi motor problemlerinede hazırlıklı olun bence 206 ya göre az bile masraf yapmışsınız
    Aynen katılıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Ya geçin allahınızı severseniz 140 binde araba aks mili akis lalesi arızası veriyorsa bu kullanıcıdan ziyade üreticinin problemidir bu araçla sürekli burnout yapılmıyor herhalde km sensörü ve fitillerde pejo kalitesiz bir marka olduğu için 2010 model bir arabada iş koymuştur onun dışında gelecekteki kronik hdi motor problemlerinede hazırlıklı olun bence 206 ya göre az bile masraf yapmışsınız
    hdi motorun kronik sorunu yok.

    @Lemale1
    hocam yarısı sarf malzeme elbet değişecekti sana nasip olmuş. ben 2007 207 kullanıyorum plastik aksamdan tut fitillere kadar bakım yaparım. mekanik olarak bakımlı olabilir ama yetmiyor
  • Avante A kullanıcısına yanıt
    Tesekkurler yorumunuz icin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emir.ksk kullanıcısına yanıt
    Sagolun cvp icin fitillere nasil bakim yapiyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yagızalp Y kullanıcısına yanıt
    Tsk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Normal bence olabilir. Ben de c3 dizel aracıma 150 bin gibi yaptım bu işlemleri. 2005 modeldi 2016 gibi yaptım. Şimdi sorun yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lemale1

    Tsk
    moral bozacak bisey yok ikinci el aracta normal masraflar sonucta arac 150 bine dayanmış

    siz bakmayın insanlara sorunsuz araba yoktur her araba masraf açar cogu insan bilerek veya bilmeden oyle kullanir

    siz bu islemler icin ne kadar harcadınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cnyttt kullanıcısına yanıt
    1800 civari tuttu, sirf fitiller icin bile 250 tl vermistim.
    Tabi simdi sirada aks var sanirim o ne kadar tutar hic bir fikrim yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tak tak sesi salıncaklardan geliyor olabilir.Rot balansa girip ön düzeni kontrol ettirin.

    Bu masraflar olması gereken masraflar gayet normal.
    Bu ay 206 dizel aracımın yakıt-geri dönüş hortumu-maf sensörü-turbo ısı kalkanı değişti,egr iptali yaptırdım.
    Geçen ay salıncaklar,zrotlar-rot kolları değişmişti.292.000kmde araç.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rkx -- 24 Kasım 2019; 14:50:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lemale1

    1800 civari tuttu, sirf fitiller icin bile 250 tl vermistim.
    Tabi simdi sirada aks var sanirim o ne kadar tutar hic bir fikrim yok.
    kucukken sanayide bi söz duyardım kedi dötünü gormüs yara zannetmis :)

    saka bi yana bu cok normal masraf hocam bozma moralini

    ben aracı aldim 15 gun sonra agir bakimini yaptirdım 3400 tuttu yağ+z rot+ balata v.s yani bunlar normal olması gereken masraflar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cnyttt -- 24 Kasım 2019; 14:51:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Babamda 93 model Astra dizel var. 100 000km civarında ön akslardaki mafsallar değişmişti.
    Gerçi köy yolunda kullanmaktan oldu biraz da.

    Yani Alman olsa da böyle masraflar çıkabiliyor. Eski Corollalar ondan kıymete biniyor işte.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rkx kullanıcısına yanıt
    Hocam yakıt geridönüşümlerle maf'ı ilk defa mı değiştiriyorsun? Ben Fiesta'da ikisini de 130 bin civarında değiştirmiştim.
  • Hdi motor kronik sorunu yokdur diyen fanboylara bakmayın siz turbosu egr dpf enjektörleri 200 bin km leri görmeden kesin bozulacaktır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.