Şimdi Ara

İSUZU 4X2 D-MAX TAVSİYE ACİL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
16.842
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • bir arkadasım benden yardım istedi bende size geldim :P
    eleman nalbur çimonto kireç gibi siparişleri eskiden kartalla götürürdü. kamyonları var sipariş çok olduğunda onla götürüyor. kartalı sattılar şimdi 4x2 bir araç almayı planlıyor yakıtı önemli 2. el tata telcoline 12 13 binliraya almayı planlarken ford ranger a geçtik 2007 ranger 4x2 baktık 18 19 20 civarlarında
    18 bine buldukki adam 2 ay daha lazım dedi satmayı erteledi.
    ararken bir abimizde 22000 lm de 2009 model isuzu dmax bulduk 28500 kazasız tertemiz boyası yok bunu alalım diyoruz ama arac hakkında bir fikrimiz yok bu araç arazi toprak görmez. yakıt önemli yedek parçanın ucuzluğuda önemli amac çimonto kireç tasımal olayınm gelişimini anlattımki tavsiyenizi ona göre veriniz 28000 e d*max almak onu kasıcaktır ama değer mi sizce
    bu araçların yakıtları ve parça fiyatları hakkında bilgi verirseniz ayrıca memnun olrum
    bu arada aracın piyasası 29 30 32 felam

    yorum ve yardımlarınız için şimdidr en teşekkur ederim







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    ISUZU 4X2 D-MAX: Tavsiye ve Yorumlar

    ISUZU D-MAX, Türkiye'de en çok tutulan pick-up modellerinden biridir. Özellikle 4X2 versiyonu, hem şehir içi hem de hafif arazi koşulları için ideal bir seçenek olarak öne çıkmaktadır.

    Yakıt Tüketimi

    ISUZU D-MAX 4X2'nin yakıt tüketimi, motor hacmine ve kullanım koşullarına göre değişmektedir. 2.5 litrelik motorla donatılmış modeller, ortalama olarak 100 kilometrede 8,5 litre dizel yakıt tüketmektedir. 3.0 litrelik motorlu versiyonlarda ise bu değer 100 kilometrede 9,5 litreye kadar çıkmaktadır.

    Kullanıcı Yorumları

    ISUZU D-MAX 4X2 kullanıcılarının genel yorumları olumludur. Aracın dayanıklılığı, arazi kabiliyeti ve konforu sıklıkla övülmektedir. Ayrıca, aracın ikinci el değerinin yüksek olması da kullanıcılar tarafından beğenilmektedir.

    Kronik Sorunlar

    Tüm araçlarda olabileceği gibi, ISUZU D-MAX 4X2'de de bazı kronik sorunlar bildirilmiştir. Bunlar arasında en sık karşılaşılanlar şunlardır:

    • EGR valfi arızası
    • Turbo arızası
    • Enjektör arızası

    Ancak, bu sorunların tüm araçlarda görülmediğini ve düzenli bakımın bu sorunların görülme riskini azalttığını belirtmek gerekir.

    Tavsiye

    ISUZU D-MAX 4X2, dayanıklılığı, arazi kabiliyeti ve konforu ile öne çıkan bir pick-up modelidir. Yakıt tüketimi ve kronik sorunları hakkında bilgi sahibi olarak bilinçli bir karar verebilirsiniz. Aracın ikinci el değerinin yüksek olması da önemli bir avantajdır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 2007 modelini kullanıyoruz. Sağlamlığından sıkıntımız yok bizde ağır işlerde (çay taşıma) kullanıyoruz dağ bayır gidiyoruz bugune kadar (100.000kmde) sıkıntı çıkarmadı. Yakıtıda çok iyi sadece çok performanlı bir araç değil. 2009 model yeni kasa olması lazım ve onun yakıt tüketimi biraz daha iyi diye biliyorum...
  • Bizde 2007 model 3.0 motor 136hp otomatik vites 4*4 versiyonu var. Düşük beygir gücü ve 4 ileri şanzımandan dolayı mazotu sömürüyor. Sağlamlık konusuna gelirsek taş gibi araçtır. O konuda kesinlikle içiniz rahat olsun. Sizin alacağınız 2.5 4*2 manuel versiyon yakıt olarak da daha makul olacağından hiç düşünmeden alın derim.
  • hocam ssangyong actyon sports modeline bakmanızı tavsiye ederim, pick up madeli cok tutuldu. arastırmanızda yarar var.
  • fiyat performans acısından değerlendirebilicek olan varmı acaba ?
    ne kadar yakıyor km de 4x2 olan tabi :P bilen varmı birde asıl merak ettiğim ford ranger la kıyaslasak artısı eksisi nedir ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ktipiy0z -- 6 Mayıs 2011; 12:45:48 >
  • vazgeçin bu sevdadan ranger alın derim ben
  • Ranger al kafan her türlü rahat olsun ! forumda ranger sayfası var oradan da kullanıcı yorumlarını takip edebilirsin.
  • ranger al böbrek taşlarını düşür
    bu sınıftaki araçların herbiri farklı alanda üstündür.
    örnein;
    -l200'ler arazide,
    -navarra'lar malzeme kalitesinde,
    -actıonsports'lar yol tutuşda ve yakıtta,
    -rabger'lar yaygın servis agı ve ikinci elde....vs
    basarılıdır..
    bir ısuzu kullanmadım siz de onu sordunuz
    hılux da bu sınıfda basarılıdır onu da düşünebilirsiniz.
    Bu arada içlerinde sadece ssangyonlarda 4x2 ile 4x4 aynı
    görünüme sahiptir.diğerlerinin 4x4 leri cok yakısıklı,kaslı,yüksek donanımlı iken
    4x2lerinin pek bi albenisi yoktur.Ssangyong'lar niye aynı derseniz
    onlar baştan çok çirkinler zaten




  • 2 tane daha sattıgı kartaldan alsın hıdrolık dıreksıyonlu 10 bınlıraya 2 tane hem vergısı ucuz hem muayene 2 yıl cımonto tasıyacak havamı atacak.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aviregal -- 7 Mayıs 2011; 14:59:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    ranger al böbrek taşlarını düşür
    bu sınıftaki araçların herbiri farklı alanda üstündür.
    örnein;
    -l200'ler arazide,
    -navarra'lar malzeme kalitesinde,
    -actıonsports'lar yol tutuşda ve yakıtta,
    -rabger'lar yaygın servis agı ve ikinci elde....vs
    basarılıdır..
    bir ısuzu kullanmadım siz de onu sordunuz
    hılux da bu sınıfda basarılıdır onu da düşünebilirsiniz.
    Bu arada içlerinde sadece ssangyonlarda 4x2 ile 4x4 aynı
    görünüme sahiptir.diğerlerinin 4x4 leri cok yakısıklı,kaslı,yüksek donanımlı iken
    4x2lerinin pek bi albenisi yoktur.Ssangyong'lar niye aynı derseniz
    onlar baştan çok çirkinler zaten


    4x4 3.0D ISUZU D-Max kullansaydınız bu kriterlerin herbirinin değişeceğini tahmin ediyorum^^




  • 4x2 alacaksanız. en önemli kriter yedek parça ve servis olmalı. arazide kullanılmayacaksa bu tip araçlardan beklenen az maliyetle çok iş olmalı. toyota servisi ve yedek parçaları pahalıdır. nereden biliyorum diyorsanız. maden şantiyesinde binek araçlar sorumlusuyum. araçların servis-bakım-onarım işlerini ayarlıyorum. şirkette 15 tane 4x4 hilux var. 1 tane de nissan np300 pick-up var. izmir'de nissan artkıy mesela çok iyi servis hizmeti veriyor. ama toyota servisleri hem pahalı hem de biz pek memnun değiliz. ısuzu servisine npr kamyonet yolluyorum. onların fiyatları çok daha uygun. d-maz için sorabilirsiniz. motor olarak ısuzu oldukça sağlam. mesela bizim tüm araçların debriyaj balataları 50.000 km ve üstüne çıkınca değişmek zorunda kaldı. tabi bunda sürekli şantiyede kullanmadan kaynaklanan zor şartlar dahil.

    -ısuzu olarak 4x4 2.5 düz vites ve 4x4 3.0 otomatik kullandım. 3.0 otomatikgerçekten çok başarılı bir araç. uludağ'da karlı yollarda bana mısın demiyor.




  • bahsettiğim 2009 model olan aracı aldık tertemiz kazası yok 22 binde piyasasına baktım 32 33 civarlarında araç da temiz km de 280 bin yakıyormus. ilginiz için hepinizie teşekkur ederim sağolun
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.