Şimdi Ara

Petlas'ın yeni ekonomi ve sessiz lastiği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
1
Favori
29.015
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bildiğimiz gibi bir çok markanın ekonomi ve sessizliğe yönelik lastik modelleri var. Michelin Energy, Bridgestone Ecopia, Good Year EGP, Kumho Ecowing, vs. vs.

    Bu lastiklerin düşük yuvarlanma dirençleri sayesinde yakıt ekonomisi sağlamaları, sessiz olmaları gibi avantajları var.

    Petlas da bu kulvarda yeni bir lastik çıkarmış : PRO Green PT525

     Petlas'ın yeni ekonomi ve sessiz lastiği
     Petlas'ın yeni ekonomi ve sessiz lastiği




    Etiket değerleri aşağıda. 69DB'lik ses düzeyi gayet iyi ama yuvarlanma direnci konusundaki etiket değeri C. Normal binek lastiklerden daha iyi olsa da yukarda saydığım GY EGP veya Michelin ES kadar iyi değil. Islaktaki yol tutuşu etiketi ise B, yani gayet iyi.

     Petlas'ın yeni ekonomi ve sessiz lastiği

    Bu kulvarda Petlas'ın ilk lastiği olduğu düşünülürse gayet iyi bir lastik olduğunu düşünüyorum. Bu lastiğin etiket değerlerini daha da geliştireceklerdir.

    Fiyatı da uygun olursa yazlık lastik tercihinde oldukça iyi bir laternatif olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeytinkoy -- 20 Ocak 2015; 15:01:47 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Petlas'ın Yeni Ekonomi ve Sessiz Lastiği: Progreen PT525

    İster günlük işe gidip gelmelerinizde ister uzun yolculuklarınızda güvenilir ve ekonomik lastikler arıyorsanız, Petlas Progreen PT525 dikkat etmeniz gereken bir seçenek. Bu yeni lastik, yakıt tasarrufu ve sessiz yolculuk sağlama konusundaki özellikleriyle öne çıkıyor.

    Yakıt Tasarrufu

    Petlas Progreen PT525, düşük yuvarlanma direnci bileşiği sayesinde yakıt verimliliğini artırabilir. Lastiklerin yuvarlanması için daha az enerji gerektiğinden, aracınız daha az yakıt tüketir. Bu sayede hem bütçenizi hem de çevresel ayak izinizi azaltabilirsiniz.

    Sessiz Sürüş

    Petlas Progreen PT525, gürültüyü engelleyen özel bir sırt desenine sahiptir. Bu desen, sürüş sırasında yol gürültüsünü azaltmaya yardımcı olur ve daha huzurlu ve keyifli bir yolculuk deneyimi sağlar.

    Progreen ve Imperium Arasındaki Farklar

    Petlas Progreen PT525 ve Petlas Imperium, her ikisi de Petlas tarafından üretilen premium lastiklerdir. Ancak bazı temel farklılıklar vardır:

    • Progreen, yakıt tasarrufuna odaklanırken, Imperium daha sportif bir sürüş deneyimi sunar.
    • Progreen'in sırt deseni sessiz sürüş için optimize edilmiştir, Imperium'un ise yol tutuşunu artırmak için farklı bir deseni vardır.
    • Progreen genellikle Imperium'dan daha uygun fiyatlıdır.

    Hangisini Seçmelisiniz?

    Petlas Progreen PT525 ve Petlas Imperium arasındaki en iyi seçim, bireysel ihtiyaçlarınıza ve tercihlerinize bağlıdır. Yakıt tasarrufu ve sessizlik ön plandaysa, Progreen iyi bir seçenektir. Sportif sürüşü ve üstün yol tutuşunu tercih ediyorsanız, Imperium'u düşünebilirsiniz.

    Petlas Pro Green PT525 Yorumları

    Petlas Progreen PT525, kullanıcılar tarafından olumlu yorumlar almıştır. Kullanıcılar, lastiğin yakıt verimliliğini, sessizliğini ve yol tutuşunu beğendiklerini belirtmektedir.

    Sonuç

    Petlas Progreen PT525, ekonomi ve sessizlik arayan sürücüler için mükemmel bir lastiktir. Düşük yuvarlanma direnci sayesinde yakıt tasarrufu sağlar ve özel sırt deseni sayesinde sessiz bir sürüş deneyimi sunar.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • çok güzel oldu,
    en son 2010 da almıştım, yenisini alma zamanım yaklaşıyordu.
    yerli malı oldukları için petlas ve lassa ya sempatim vardır hep.
    kışlıklarım lassa, yazlıklarım petlas tı.
    yazlıklar eskiyordu.
    ilk fırsatta alayım bari.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derememo

    çok güzel oldu,
    en son 2010 da almıştım, yenisini alma zamanım yaklaşıyordu.
    yerli malı oldukları için petlas ve lassa ya sempatim vardır hep.
    kışlıklarım lassa, yazlıklarım petlas tı.
    yazlıklar eskiyordu.
    ilk fırsatta alayım bari.
    Yazlıklarım bitik. Şu anda kışlıklar var. Nisanda petlas alacaktım. Bu haber iyi oldu. Teşekkürler paylaşım için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dor Niro

    Yazlıklarım bitik. Şu anda kışlıklar var. Nisanda petlas alacaktım. Bu haber iyi oldu. Teşekkürler paylaşım için.

    Alıntıları Göster
    fiyat uygun olursa alınıır. benim yazlıklarında değişmesi lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcroses

    fiyat uygun olursa alınıır. benim yazlıklarında değişmesi lazım.

    Alıntıları Göster
    Güzel haber. Fiyat konusunda bilgi var mı ? Yada tahmini ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zzoorroo

    Güzel haber. Fiyat konusunda bilgi var mı ? Yada tahmini ?

    Alıntıları Göster
    fiyat ve ebatları konusunda bılgı varmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOLDVIPER

    fiyat ve ebatları konusunda bılgı varmı

    Alıntıları Göster
    185/65/r15 için değerler var mı ?_
    Tigar diye saçma bir lastik var araçta asfalta sürünerek gitsem bu kadar ses çıkarabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BOLDVIPER

    fiyat ve ebatları konusunda bılgı varmı

    Alıntıları Göster
    Şu an için sadece 2 ebat var: 195/60/15 ve 205/55/16

    http://www.petlas.com.tr/lastik.php?id=182

    Niye bu kadar az ebat var anlamadım. Zamanla ebat çeşitliliğini arttırırlar diye tahmin ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hoksi

    185/65/r15 için değerler var mı ?_
    Tigar diye saçma bir lastik var araçta asfalta sürünerek gitsem bu kadar ses çıkarabilir

    Alıntıları Göster
    Fiyat paylaşımı da olursa memnun oluruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HerkesMemnun

    Fiyat paylaşımı da olursa memnun oluruz.

    Alıntıları Göster
    Bir yerde 152tl yazıyor 195 60 15 için. 2 hafta 4 tane kumho aldım ben, tanesi 100'e geldi. Petlas progreen de 125 falan olursa alınabilir.
  • Yeni seri 741'i bir arkadaşımız 245/45/18 olarak aldı ve çok memnun.
     Petlas'ın yeni ekonomi ve sessiz lastiği
  • güzel lastiğe benziyor paylaşım için teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    güzel lastiğe benziyor paylaşım için teşekkürler
    Fiyatına göre şehir içi ve normal hızlardaki kullanımlar için iyi sayılır ama uzun yolda ve otobanda hız sınırı üst limitinde araç kullanacaksanız bu modeller yerine , performans özelliği olan lastiklerine bakın. Velox modeli gibi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Bildiğimiz gibi bir çok markanın ekonomi ve sessizliğe yönelik lastik modelleri var. Michelin Energy, Bridgestone Ecopia, Good Year EGP, Kumho Ecowing, vs. vs.

    Bu lastiklerin düşük yuvarlanma dirençleri sayesinde yakıt ekonomisi sağlamaları, sessiz olmaları gibi avantajları var.

    Petlas da bu kulvarda yeni bir lastik çıkarmış : PRO Green PT525

     Petlas'ın yeni ekonomi ve sessiz lastiği
     Petlas'ın yeni ekonomi ve sessiz lastiği




    Etiket değerleri aşağıda. 69DB'lik ses düzeyi gayet iyi ama yuvarlanma direnci konusundaki etiket değeri C. Normal binek lastiklerden daha iyi olsa da yukarda saydığım GY EGP veya Michelin ES kadar iyi değil. Islaktaki yol tutuşu etiketi ise B, yani gayet iyi.

     Petlas'ın yeni ekonomi ve sessiz lastiği

    Bu kulvarda Petlas'ın ilk lastiği olduğu düşünülürse gayet iyi bir lastik olduğunu düşünüyorum. Bu lastiğin etiket değerlerini daha da geliştireceklerdir.

    Fiyatı da uygun olursa yazlık lastik tercihinde oldukça iyi bir laternatif olur.


    kullanım değerlerinde C de geziyonuz, bi de methediyonuz bu lastikleri. petlastan olsa olsa belediye otobüsü lastiği olur.




  • Arkadaşlar, bu tür ekonomi odaklı ve düşük yuvarlanma dirençli lastikleri ALMAYIN!

    Zamanında gidip Michelin Energy Saver lastik aldım. Bu arada araç, yol tutuş konusunda sınıfında standartları belirleyen Focus 1.

    Islak zeminde, normal bir lastiğe göre çok zayıf. Islak olmayan zeminde, sert virajda zorlandığı zaman tutunması çok zayıf. Düşünsenize, düşük yakıt ne demek? Düşük sürtünme. Düşük sürtünme ne demek, zayıf tutunma!

    Lastiklerden birini, kaldırımın köşesine sürttüm ve yarıldı. Ömrü bitmemesine rağmen, lastikleri Continental Premium Contact 5 ile değiştirdim. Aynı yollarda, Michelin ile bariz fark vardı. Bundan sonra ekonomi grubu lastik almam kesinlikle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aytürk

    Arkadaşlar, bu tür ekonomi odaklı ve düşük yuvarlanma dirençli lastikleri ALMAYIN!

    Zamanında gidip Michelin Energy Saver lastik aldım. Bu arada araç, yol tutuş konusunda sınıfında standartları belirleyen Focus 1.

    Islak zeminde, normal bir lastiğe göre çok zayıf. Islak olmayan zeminde, sert virajda zorlandığı zaman tutunması çok zayıf. Düşünsenize, düşük yakıt ne demek? Düşük sürtünme. Düşük sürtünme ne demek, zayıf tutunma!

    Lastiklerden birini, kaldırımın köşesine sürttüm ve yarıldı. Ömrü bitmemesine rağmen, lastikleri Continental Premium Contact 5 ile değiştirdim. Aynı yollarda, Michelin ile bariz fark vardı. Bundan sonra ekonomi grubu lastik almam kesinlikle.
    Petlas yerli yerli diye tavsiye ediliyorda,petlas satan lastikçiler bile hiç öyle demiyor.Çinden kauçukları getirip ürettiğini söylüyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi E.R.W. -- 21 Ocak 2015; 10:42:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: manisa_tr

    quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Bildiğimiz gibi bir çok markanın ekonomi ve sessizliğe yönelik lastik modelleri var. Michelin Energy, Bridgestone Ecopia, Good Year EGP, Kumho Ecowing, vs. vs.

    Bu lastiklerin düşük yuvarlanma dirençleri sayesinde yakıt ekonomisi sağlamaları, sessiz olmaları gibi avantajları var.

    Petlas da bu kulvarda yeni bir lastik çıkarmış : PRO Green PT525

     Petlas'ın yeni ekonomi ve sessiz lastiği
     Petlas'ın yeni ekonomi ve sessiz lastiği




    Etiket değerleri aşağıda. 69DB'lik ses düzeyi gayet iyi ama yuvarlanma direnci konusundaki etiket değeri C. Normal binek lastiklerden daha iyi olsa da yukarda saydığım GY EGP veya Michelin ES kadar iyi değil. Islaktaki yol tutuşu etiketi ise B, yani gayet iyi.

     Petlas'ın yeni ekonomi ve sessiz lastiği

    Bu kulvarda Petlas'ın ilk lastiği olduğu düşünülürse gayet iyi bir lastik olduğunu düşünüyorum. Bu lastiğin etiket değerlerini daha da geliştireceklerdir.

    Fiyatı da uygun olursa yazlık lastik tercihinde oldukça iyi bir laternatif olur.


    kullanım değerlerinde C de geziyonuz, bi de methediyonuz bu lastikleri. petlastan olsa olsa belediye otobüsü lastiği olur.

    Bu kulvarda Petlas'ın ilk lastiği bu. İlk lastiği olduğunu göz önüne alırsak fena değil dedim.

    Aynı ebatta Bridgetone Ecopia'nın etiket değerleri B - B - 69DB. Petlas'ın yakıt tüketim etiketi C, Bridgestone'unki B, diğer etiketler aynı.

    Bridgestone'un Formula1 tedarikçisi yılların lastik üreticisi olduğunu göz önüne alırsak Petlas'ın ürettiği lastiğin başlangıç için ümit verici olduğu gayet ortada.

    Ayrıca Conti'nin Ekonomi lastiği olan EcoContact5'in etiket değerleri de B - B - 71DB. Gürültü düzeyi Petlas'tan daha kötü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeytinkoy -- 21 Ocak 2015; 11:17:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: manisa_tr

    quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Bildiğimiz gibi bir çok markanın ekonomi ve sessizliğe yönelik lastik modelleri var. Michelin Energy, Bridgestone Ecopia, Good Year EGP, Kumho Ecowing, vs. vs.

    Bu lastiklerin düşük yuvarlanma dirençleri sayesinde yakıt ekonomisi sağlamaları, sessiz olmaları gibi avantajları var.

    Petlas da bu kulvarda yeni bir lastik çıkarmış : PRO Green PT525

     Petlas'ın yeni ekonomi ve sessiz lastiği
     Petlas'ın yeni ekonomi ve sessiz lastiği




    Etiket değerleri aşağıda. 69DB'lik ses düzeyi gayet iyi ama yuvarlanma direnci konusundaki etiket değeri C. Normal binek lastiklerden daha iyi olsa da yukarda saydığım GY EGP veya Michelin ES kadar iyi değil. Islaktaki yol tutuşu etiketi ise B, yani gayet iyi.

     Petlas'ın yeni ekonomi ve sessiz lastiği

    Bu kulvarda Petlas'ın ilk lastiği olduğu düşünülürse gayet iyi bir lastik olduğunu düşünüyorum. Bu lastiğin etiket değerlerini daha da geliştireceklerdir.

    Fiyatı da uygun olursa yazlık lastik tercihinde oldukça iyi bir laternatif olur.


    kullanım değerlerinde C de geziyonuz, bi de methediyonuz bu lastikleri. petlastan olsa olsa belediye otobüsü lastiği olur.

    Bu kulvarda Petlas'ın ilk lastiği bu. İlk lastiği olduğunu göz önüne alırsak fena değil dedim.

    Aynı ebatta Bridgetone Ecopia'nın etiket değerleri B - B - 69DB. Petlas'ın yakıt tüketim etiketi C, Bridgestone'unki B, diğer etiketler aynı.

    Bridgestone'un Formula1 tedarikçisi yılların lastik üreticisi olduğunu göz önüne alırsak Petlas'ın ürettiği lastiğin başlangıç için ümit verici olduğu gayet ortada.

    Ayrıca Conti'nin Ekonomi lastiği olan EcoContact5'in etiket değerleri de B - B - 71DB. Gürültü düzeyi Petlas'tan daha kötü.

    Alıntıları Göster
    tabi, o konuda haklısınız, gelecek için bişey yapabilir belki kalite anlamında petlas




  • quote:

    Orijinalden alıntı: manisa_tr

    tabi, o konuda haklısınız, gelecek için bişey yapabilir belki kalite anlamında petlas
    Etiket değeri doğruysa güzel iş çıkarmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hoksi

    185/65/r15 için değerler var mı ?_
    Tigar diye saçma bir lastik var araçta asfalta sürünerek gitsem bu kadar ses çıkarabilir

    Doblo ma aldığım lastik..


    İlk lastiği Bridgestone Duravis ler 50.000 de, Tigar lar 30.000 de çatlamaya başladı, yine de ekonomik ilk alım fiyatı ve yumuşak kullanımı ile memnun kaldığımız bir lastik oldu, ses ve yuvarlanma direnci ise çok da önemli olayan bir detay bu aracımız için.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.