Şimdi Ara

Arabalarda segment farki ve yalitim (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
965
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode

    Türkçe Öğretmeninde problem varmış senin, suç sende değil. Okuduğunu anlama gibi özelliğin yok git benim yazdıklarımı tekrar oku belki anlarsın.

    Alıntıları Göster
    Senin gibi armut teneke fanboylarina laf anlatacak durumda değilim.

    yalıtımı iyi leon'da mutluluklar sana

    Blok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Leon koltuğuna oturmamış arkadaşlara aracımı açabilirim. Biraz yol yaparız deneyim olur o arkadaşlara. Kırıcı olmadan önce deneyimlemek şart
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35

    Leon koltuğuna oturmamış arkadaşlara aracımı açabilirim. Biraz yol yaparız deneyim olur o arkadaşlara. Kırıcı olmadan önce deneyimlemek şart
    Bazı insanlar vardır istediği arabayı alamaz. Ne bileyim belki daha pahalısını almıştır ama istediği araba olmamıştır. Leon'a ulaşamayan, alamayan bir çok insanda bu tavrı ben gördüm. Ne zamanki biniyorlar kafalarındaki algı gidiyor.
  • C segment Sportage kullanıyorum. Rakibi C segment Qasqai'ye göre yalıtımı iyi mesela. Yani değişken
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Teknode

    Bazı insanlar vardır istediği arabayı alamaz. Ne bileyim belki daha pahalısını almıştır ama istediği araba olmamıştır. Leon'a ulaşamayan, alamayan bir çok insanda bu tavrı ben gördüm. Ne zamanki biniyorlar kafalarındaki algı gidiyor.

    Alıntıları Göster
    Leon degil ama komsumun 2020 ibizasiyla kisa bir tur attim, aracin konfor ve yalitimi sinifina gore iyi seviyede. Kuzenimde 2015 modeli var, o maalesef o kadar iyi degildi. Seat iyi yol kat etmis bu konuda. Bunu da E sinifi bir arac kullanicisi olarak soyluyorum.

    Konuya donecek olursa, yalitim malzemeleri her yerde pahali. Bulasik makinesi alirken bile siemensin IQ300 serisini aldiginizda on kapak altina yalitim koymuyorlar, kapak tingir tingir oynuyor davul kasnagi gibi. IQ500 ve ustue serilerde kapak ici yalitim var.
    Aynisi araba icin de gecerli. Segment yukseldikce fiyat ve de yalitim artiyor. Kimse gelip de BMW 1 serisi 3 serisinden veya Polo Golf'ten sessiz diyemez. Farkli markalarin alt ve ust segmentleri arasinda ise bu olabilir elbette.




  • segmentin yalıtımla alakası olmadığını düşünüyorum..

    misal opel mokka x b segmenti ama dacia duster c segmenti olmasına rağmen mokka çok daha iyi hem malzeme hem de yalıtım olarak..

    aynı şekilde symbol b segmenti ama hyundai i10 a segmenti olmasına rağmen takır tukur çok yapmıyor
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.