Şimdi Ara

Arabam sağa çekiyor. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
1
Favori
2.350
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crepis

    hocam ÇAKALLI yı geçince düzeldi.

    sizin soru sanırım araçla değil yol ile alakalı :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bar3

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcan.

    bence böyle ufak bir kazadan şasi etkilenmemiştir, rot balans la sorun çözülür diye düşünüyorum

    valla mekanikten tam anlamıyorum ama, arabanın salıncakları oluyordu ön tarafta onlar falan değişir heralde son çare yani fazla masraflı ve ağır bir durum olacağını sanmıyorum

    ikinci cevap olsun. Rot balansıya gittim kendisi bana hatırlayamadığım bir sebepen dolayı garanti dışına çıkmasın diye dokunmak istemediğini söyledi.

    Çok büyük ihtimal kaster kamber ayarı yüzünden bu şekilde konuştu. sanırım her aracın kolay kolay bu ayarları yapılamıyor.

    Peki ben bu aracın kamber kaster ayarını nasıl ayarlatacağım. zaten kırmızı şekile kaster kamber ayarlarında sapmalar var özzellikle ili kasterdede + 4 derecelik açı var

    valla kamber ayarını falan tam bilemiyorum zor mu nasıl yapılır açıkçası

    audi servisine gidin madem garantiyi bozmak istemiyorsanız daha temiz iş çıkarırlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcan.

    quote:

    Orijinalden alıntı: bar3

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcan.

    bence böyle ufak bir kazadan şasi etkilenmemiştir, rot balans la sorun çözülür diye düşünüyorum

    valla mekanikten tam anlamıyorum ama, arabanın salıncakları oluyordu ön tarafta onlar falan değişir heralde son çare yani fazla masraflı ve ağır bir durum olacağını sanmıyorum

    ikinci cevap olsun. Rot balansıya gittim kendisi bana hatırlayamadığım bir sebepen dolayı garanti dışına çıkmasın diye dokunmak istemediğini söyledi.

    Çok büyük ihtimal kaster kamber ayarı yüzünden bu şekilde konuştu. sanırım her aracın kolay kolay bu ayarları yapılamıyor.

    Peki ben bu aracın kamber kaster ayarını nasıl ayarlatacağım. zaten kırmızı şekile kaster kamber ayarlarında sapmalar var özzellikle ili kasterdede + 4 derecelik açı var

    valla kamber ayarını falan tam bilemiyorum zor mu nasıl yapılır açıkçası

    audi servisine gidin madem garantiyi bozmak istemiyorsanız daha temiz iş çıkarırlar

    audinin sitesinde malesef bu rot balans ayarlarının garanti dışına çıktığı yazıyor . Zaten audinin yapacağı belli. Alacak arabayı arka sokaktaki bi sanayiye gönderecek üstüne 200-300 tl de kendine koyup gönderecek bana :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bar3

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mertcan.

    bence böyle ufak bir kazadan şasi etkilenmemiştir, rot balans la sorun çözülür diye düşünüyorum

    valla mekanikten tam anlamıyorum ama, arabanın salıncakları oluyordu ön tarafta onlar falan değişir heralde son çare yani fazla masraflı ve ağır bir durum olacağını sanmıyorum

    sağol hocam ilgin ve cevabın için. Herşey yarın belli olacak. Gözüme nasıl uyku girecek bilmiyorum :D

    soğukkanlı olmakta fayda var, cana geleceğine mala gelsin çözümü bulunur, tekrardan geçmiş olsun




  • Benim başıma şöyle birşey geldi, bir sabah kalktığımda lastiğim inmişti, lastikçiye götürüp yaptırdım. Bir süre sonra bir sıkıntı olduğunu hissettim ve başka bir lastikçiye götürdüm. Lastikçi lastikleri kontrol ederek daha önce yaptırdığım lastiğin ters takıldığını farketti, bunun değiştirilmesi gerektiğini söyledi. Düşük bir ödemeyle ters çevirdi.

    Bunu şöyle anlarsın, diğer lastiklerin yanaklarında yazan yazılar farklı, iç kısmı dış kısmı olacağından anlarsın.

    Araç son kasa a4.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo

    Benim başıma şöyle birşey geldi, bir sabah kalktığımda lastiğim inmişti, lastikçiye götürüp yaptırdım. Bir süre sonra bir sıkıntı olduğunu hissettim ve başka bir lastikçiye götürdüm. Lastikçi lastikleri kontrol ederek daha önce yaptırdığım lastiğin ters takıldığını farketti, bunun değiştirilmesi gerektiğini söyledi. Düşük bir ödemeyle ters çevirdi.

    Bunu şöyle anlarsın, diğer lastiklerin yanaklarında yazan yazılar farklı, iç kısmı dış kısmı olacağından anlarsın.

    Araç son kasa a4.

    doğru takılmış malesef :D
  • Koyu yollarda kullandinmi tekerler icten yemiste olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fb1907fb1907

    Koyu yollarda kullandinmi tekerler icten yemiste olabilir

    biraz daha açabilirmisiniz ? araba daha 17000 kmde 2012 model . Mümkün mü ?
  • bar3 B kullanıcısına yanıt
    Hocam madem direksiyonu sola tutunca düzeliyor direksiyonu çıkarıp biraz sağa döndürün ve montalayın
    Şaka bir yana servisten başka hiçbir yer önermem. 2012 model Audi sonuçta
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wawacell_159

    Hocam madem direksiyonu sola tutunca düzeliyor direksiyonu çıkarıp biraz sağa döndürün ve montalayın
    Şaka bir yana servisten başka hiçbir yer önermem. 2012 model Audi sonuçta

    açıkçassı sorunun ne olduğunu öğrenmeden servise gidip kazık yemekte istemiyorum :D
  • bar3 B kullanıcısına yanıt
    O da doğru tabii
  • Gelişmelerden ilkini yazayım.

    Rot balansçıya gittim. Kendisi şasinin yamuk olmadığını söyledi.

    Ancak tekerlek bağlantılarındaki yerleri sökmeden sorunu bulamayacağını bu yüzden servse gtmem gerektiğni belirtti
  • Hocam benimkide sağa çekiyor az bir şey benimki açık açık süspansiyondan ötürü ön süspansiyonları değiştirden sonra oldu bende bi daha uğraşmadım düzelttirmeye 2mm açık var ondan sağa çekiyor 2mm için uğraşmaya değmez o kadar işe
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tuğberk01

    Hocam benimkide sağa çekiyor az bir şey benimki açık açık süspansiyondan ötürü ön süspansiyonları değiştirden sonra oldu bende bi daha uğraşmadım düzelttirmeye 2mm açık var ondan sağa çekiyor 2mm için uğraşmaya değmez o kadar işe

    hocam benim durumumda o tarz sanırım 4mm açık var çok oynatmama gerek kalmıyor düz gitmek için. Zaten sanırım anca kafama eserse gideceğim servise . 4mm için 500 küsür vermenin manası yok. Sizin sorunu daha açıklayıcı yazablirmisiniz sorununuzu bbendeki de aynı problem sanırım
  • Dediğim gibi değiştirdim süspansiyonları sağa çekiyor biraz bazen sağa dönüşlerde işe yarıyor ama

    Yani rahatsız oluyorsanız gidin düzelttirin ama alışıyorsunuz bir süre sonra birde 4mm yi düzeltmek çok uzun sürebiliyor çok hassas yapmaları gerekiyor onuda beceremiyorlar yine çekiyor çok iyi bir yere yaptırmanız lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tuğberk01

    Dediğim gibi değiştirdim süspansiyonları sağa çekiyor biraz bazen sağa dönüşlerde işe yarıyor ama

    Yani rahatsız oluyorsanız gidin düzelttirin ama alışıyorsunuz bir süre sonra birde 4mm yi düzeltmek çok uzun sürebiliyor çok hassas yapmaları gerekiyor onuda beceremiyorlar yine çekiyor çok iyi bir yere yaptırmanız lazım

    Bulaşmamak en güzeli yani :D
  • Ben kendim için öyle düşünüyorum siz nasıl isterseniz onu yapın sırf onun için gitmeyin yani bir gün bakımı gelir bir şeyi olur gitmişken bunuda halledin derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tuğberk01

    Ben kendim için öyle düşünüyorum siz nasıl isterseniz onu yapın sırf onun için gitmeyin yani bir gün bakımı gelir bir şeyi olur gitmişken bunuda halledin derim.

    anladım hocam .

    Ozaman 15bin km bakımında hallettireceğim artık
  • bindiğim bi okul servisi lastiği arzalıymış oda sola çekiyordu bi gün yolcu taşırken lastik koptu gitti bnce lastiğe bir baktırın
  • lastiğin üstü 4mm açılacak demek şase de yamukluk var demek ama öyle çok da büyük birşey değil işlem yaklaşık 1 saat falan sürer ve sanayide rahatlıkla yaparlar. Servise götürsende sanayide ki bir özel servise götürsende ikiside büyük ihtimal sanayi bölgesinde şaseyle uğraşan başka yerlere götürcektir arabayı
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.