Şimdi Ara

Arabamın Devri Düşük Hızda Çok Yükseliyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
8.694
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rstknksl

    quote:

    Orijinalden alıntı: Barracud@
    Eğer polo hb 1,6 75 beygirse 3000 devirde 120 km hız yapması lazım. Lastik ebatları ve şanzımanı orjinal ise tabi.

    Bahsettiğiniz durum araç eğer dizelse olabilir.
    Bahsi geçen araç 3000 devirde 120 yapıyor olsaydı, bu vites oranına göre devir saati 6000'lere geldiğinde 240 yapması gerekirdi. 75 HP ile


    Konuya dönersek bence de araçta bir problem yok, sıradan 5 vitesli benzinli araçların genel durumu zaten bu, hız 90'lara geldiğinde devir saati 3000 civarında oluyor. Vites oranlarına bağlı bir durum.
    Şirkette kullandığım 5 vites 1,6 Fluence de aynı şekilde. Ondan önce kullandığımız Megane'larda da aynıydı. Daha öncesinde kullandığımız Albea, Marea'larda da aynı şekilde.

    Benim için 5 vites benzinli araç tercih etmeme sebebi bu olay. Topu topu 110'la gidiyorsunuz devir saati 4000'de, motorunuz bangır bangır bağırıyor. İzolasyonu iyi bir araçta rahatsız edecek bir durum değil fakat sıradan arabalarda bir süre sonra kafa şişiriyor.


    Amaç düşük devir çevirerek makul hızlarda gitmekse o zaman ya 6 vites benzinli alacaksınız, ya da dizel alacaksınız.

    Artı olarak. 3000 devir yakıt için psikolojik sınır sayılır. Benzinli araba düşük yakıt tüketimini 3000 devir ve 90 km hızda giderken gerçeklştirir. Diesel araba 3000 devirlerde 120 km hıza ulaşır. Buna rağmen karakteri gereği benzinli arabaya oranla yine daha az yakıt tüketir.

    Konumuz benzinli-diesel kıyaslaması değil ama bu önemli gerçeği vurgulamak gerekiyor.




  • 1,6 100 bg Polo 5.viteste 3000 devirde 100 Km hız yapıyorsa sorun yoktur.
    3 sene kullandım aynı aracı.
    100'den sonra bağırmaya başlar,ama 120'den sonra ses seda kalmaz
  • Bizdede 85mod, eski kasa şahin murat 131 var. 80 dan sonra motorun sesi çıkıyor. 80 ın altında sessiz bunu azaltmanın bir yolu varmıdır. 100 le gitsin motor ses çıkarmasın. Normalde kuş gibi, 85 i geç gaaklamaya başlıyor..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rstknksl

    quote:

    Orijinalden alıntı: Barracud@
    Eğer polo hb 1,6 75 beygirse 3000 devirde 120 km hız yapması lazım. Lastik ebatları ve şanzımanı orjinal ise tabi.

    Bahsettiğiniz durum araç eğer dizelse olabilir.
    Bahsi geçen araç 3000 devirde 120 yapıyor olsaydı, bu vites oranına göre devir saati 6000'lere geldiğinde 240 yapması gerekirdi. 75 HP ile


    Konuya dönersek bence de araçta bir problem yok, sıradan 5 vitesli benzinli araçların genel durumu zaten bu, hız 90'lara geldiğinde devir saati 3000 civarında oluyor. Vites oranlarına bağlı bir durum.
    Şirkette kullandığım 5 vites 1,6 Fluence de aynı şekilde. Ondan önce kullandığımız Megane'larda da aynıydı. Daha öncesinde kullandığımız Albea, Marea'larda da aynı şekilde.

    Benim için 5 vites benzinli araç tercih etmeme sebebi bu olay. Topu topu 110'la gidiyorsunuz devir saati 4000'de, motorunuz bangır bangır bağırıyor. İzolasyonu iyi bir araçta rahatsız edecek bir durum değil fakat sıradan arabalarda bir süre sonra kafa şişiriyor.


    Amaç düşük devir çevirerek makul hızlarda gitmekse o zaman ya 6 vites benzinli alacaksınız, ya da dizel alacaksınız.

    Kullanan arkadaşlarımın hemen hemen hepsi 3000 devirde 120 km yaptığını söylüyor. İlginç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Barracud@ -- 13 Nisan 2012; 11:23:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Barracud@

    Kullanan arkadaşlarımın hemen hemen hepsi 3000 devirde 120 km yaptığını söylüyor. İlginç

    Aslında çok da ilginç değil, eğer gerçekten durum buysa 5. vitesi yakıt ekonomisi için bilerek biraz fazlaca uzun tutmuşlar.

    5. vitesi oldukça ölü bir araç olmalı, vites uzun, motor 75 HP.

    Yoksa yukarıda yazdığım gibi bu vites oranıyla 5.vitesi devir kesiciye kadar (6500 devir) bitirebilirse 250-260 falan yapması lazım Onun da 75 HP ile imkansız olduğunu biliyoruz zaten
    4000-4500 civarlarında takılır, daha da gitmem der muhtemelen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 13 Nisan 2012; 11:35:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Barracud@

    quote:

    Orijinalden alıntı: rstknksl

    quote:

    Orijinalden alıntı: Barracud@
    Eğer polo hb 1,6 75 beygirse 3000 devirde 120 km hız yapması lazım. Lastik ebatları ve şanzımanı orjinal ise tabi.

    Bahsettiğiniz durum araç eğer dizelse olabilir.
    Bahsi geçen araç 3000 devirde 120 yapıyor olsaydı, bu vites oranına göre devir saati 6000'lere geldiğinde 240 yapması gerekirdi. 75 HP ile


    Konuya dönersek bence de araçta bir problem yok, sıradan 5 vitesli benzinli araçların genel durumu zaten bu, hız 90'lara geldiğinde devir saati 3000 civarında oluyor. Vites oranlarına bağlı bir durum.
    Şirkette kullandığım 5 vites 1,6 Fluence de aynı şekilde. Ondan önce kullandığımız Megane'larda da aynıydı. Daha öncesinde kullandığımız Albea, Marea'larda da aynı şekilde.

    Benim için 5 vites benzinli araç tercih etmeme sebebi bu olay. Topu topu 110'la gidiyorsunuz devir saati 4000'de, motorunuz bangır bangır bağırıyor. İzolasyonu iyi bir araçta rahatsız edecek bir durum değil fakat sıradan arabalarda bir süre sonra kafa şişiriyor.


    Amaç düşük devir çevirerek makul hızlarda gitmekse o zaman ya 6 vites benzinli alacaksınız, ya da dizel alacaksınız.

    Kullanan arkadaşlarımın hemen hemen hepsi 3000 devirde 120 km yaptığını söylüyor. İlginç

    3000 devirde 120 yapan benzinli bir araba ben şahsen görmedim. 1.2 motordan 2.0 motora kadar bir sür markanın arabası geçti elimizden. Mümkün olduğunca dikkat ederdim devir durumlarına. Ama yok. 3000 devire geldiği zaman hız 90 - 95 km civarında olurdu. Dieseller farklı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Barracud@

    quote:

    Orijinalden alıntı: rstknksl

    quote:

    Orijinalden alıntı: Barracud@
    Eğer polo hb 1,6 75 beygirse 3000 devirde 120 km hız yapması lazım. Lastik ebatları ve şanzımanı orjinal ise tabi.

    Bahsettiğiniz durum araç eğer dizelse olabilir.
    Bahsi geçen araç 3000 devirde 120 yapıyor olsaydı, bu vites oranına göre devir saati 6000'lere geldiğinde 240 yapması gerekirdi. 75 HP ile


    Konuya dönersek bence de araçta bir problem yok, sıradan 5 vitesli benzinli araçların genel durumu zaten bu, hız 90'lara geldiğinde devir saati 3000 civarında oluyor. Vites oranlarına bağlı bir durum.
    Şirkette kullandığım 5 vites 1,6 Fluence de aynı şekilde. Ondan önce kullandığımız Megane'larda da aynıydı. Daha öncesinde kullandığımız Albea, Marea'larda da aynı şekilde.

    Benim için 5 vites benzinli araç tercih etmeme sebebi bu olay. Topu topu 110'la gidiyorsunuz devir saati 4000'de, motorunuz bangır bangır bağırıyor. İzolasyonu iyi bir araçta rahatsız edecek bir durum değil fakat sıradan arabalarda bir süre sonra kafa şişiriyor.


    Amaç düşük devir çevirerek makul hızlarda gitmekse o zaman ya 6 vites benzinli alacaksınız, ya da dizel alacaksınız.

    Kullanan arkadaşlarımın hemen hemen hepsi 3000 devirde 120 km yaptığını söylüyor. İlginç

    3000 devirde 120 yapan benzinli bir araba ben şahsen görmedim. 1.2 motordan 2.0 motora kadar bir sür markanın arabası geçti elimizden. Mümkün olduğunca dikkat ederdim devir durumlarına. Ama yok. 3000 devire geldiği zaman hız 90 - 95 km civarında olurdu. Dieseller farklı.

    http://www.clubvwturk.com/archive/index.php/t-42094.html




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Barracud@

    quote:

    Orijinalden alıntı: rstknksl

    quote:

    Orijinalden alıntı: Barracud@
    Eğer polo hb 1,6 75 beygirse 3000 devirde 120 km hız yapması lazım. Lastik ebatları ve şanzımanı orjinal ise tabi.

    Bahsettiğiniz durum araç eğer dizelse olabilir.
    Bahsi geçen araç 3000 devirde 120 yapıyor olsaydı, bu vites oranına göre devir saati 6000'lere geldiğinde 240 yapması gerekirdi. 75 HP ile


    Konuya dönersek bence de araçta bir problem yok, sıradan 5 vitesli benzinli araçların genel durumu zaten bu, hız 90'lara geldiğinde devir saati 3000 civarında oluyor. Vites oranlarına bağlı bir durum.
    Şirkette kullandığım 5 vites 1,6 Fluence de aynı şekilde. Ondan önce kullandığımız Megane'larda da aynıydı. Daha öncesinde kullandığımız Albea, Marea'larda da aynı şekilde.

    Benim için 5 vites benzinli araç tercih etmeme sebebi bu olay. Topu topu 110'la gidiyorsunuz devir saati 4000'de, motorunuz bangır bangır bağırıyor. İzolasyonu iyi bir araçta rahatsız edecek bir durum değil fakat sıradan arabalarda bir süre sonra kafa şişiriyor.


    Amaç düşük devir çevirerek makul hızlarda gitmekse o zaman ya 6 vites benzinli alacaksınız, ya da dizel alacaksınız.

    Kullanan arkadaşlarımın hemen hemen hepsi 3000 devirde 120 km yaptığını söylüyor. İlginç

    3000 devirde 120 yapan benzinli bir araba ben şahsen görmedim. 1.2 motordan 2.0 motora kadar bir sür markanın arabası geçti elimizden. Mümkün olduğunca dikkat ederdim devir durumlarına. Ama yok. 3000 devire geldiği zaman hız 90 - 95 km civarında olurdu. Dieseller farklı.

    benim arabam 3000 devir de 120 ile gidiyor




  • Arkadaşlar iyi hoşta şimdi ben servise gidiyim mi gitmeyim mi :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yamyamix

    Arkadaşlar iyi hoşta şimdi ben servise gidiyim mi gitmeyim mi :D

    Bu durumda bence gidip bir sor, hem sen rahatla hem de biz rahatlayalım
  • Bendede aynı aracın 99 modeli var 3000 devirde rahat 110 sizin baskı balata sorunlu gidin değiştirin kaçırıyor çok yakar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yamyamix

    Arkadaşlar iyi hoşta şimdi ben servise gidiyim mi gitmeyim mi :D

    Konu başka yere kaydı seni unuttuk Bence iyi bir özel servise git. İçin rahat olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: Barracud@

    quote:

    Orijinalden alıntı: rstknksl

    quote:

    Orijinalden alıntı: Barracud@
    Eğer polo hb 1,6 75 beygirse 3000 devirde 120 km hız yapması lazım. Lastik ebatları ve şanzımanı orjinal ise tabi.

    Bahsettiğiniz durum araç eğer dizelse olabilir.
    Bahsi geçen araç 3000 devirde 120 yapıyor olsaydı, bu vites oranına göre devir saati 6000'lere geldiğinde 240 yapması gerekirdi. 75 HP ile


    Konuya dönersek bence de araçta bir problem yok, sıradan 5 vitesli benzinli araçların genel durumu zaten bu, hız 90'lara geldiğinde devir saati 3000 civarında oluyor. Vites oranlarına bağlı bir durum.
    Şirkette kullandığım 5 vites 1,6 Fluence de aynı şekilde. Ondan önce kullandığımız Megane'larda da aynıydı. Daha öncesinde kullandığımız Albea, Marea'larda da aynı şekilde.

    Benim için 5 vites benzinli araç tercih etmeme sebebi bu olay. Topu topu 110'la gidiyorsunuz devir saati 4000'de, motorunuz bangır bangır bağırıyor. İzolasyonu iyi bir araçta rahatsız edecek bir durum değil fakat sıradan arabalarda bir süre sonra kafa şişiriyor.


    Amaç düşük devir çevirerek makul hızlarda gitmekse o zaman ya 6 vites benzinli alacaksınız, ya da dizel alacaksınız.

    Kullanan arkadaşlarımın hemen hemen hepsi 3000 devirde 120 km yaptığını söylüyor. İlginç

    3000 devirde 120 yapan benzinli bir araba ben şahsen görmedim. 1.2 motordan 2.0 motora kadar bir sür markanın arabası geçti elimizden. Mümkün olduğunca dikkat ederdim devir durumlarına. Ama yok. 3000 devire geldiği zaman hız 90 - 95 km civarında olurdu. Dieseller farklı.

    97 Ford Escort+Lpg 3200 Rpm de 120 yapıyor 3000 de 110




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.