Şimdi Ara

arabasını eleştirebilen mert arkadaşlar aranıyor (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.028
Cevap
25
Favori
125.276
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: triger

    megane şikayetlerim

    190 km den sonra aracın hızlanmada zorlanması.
    bozuk yolda gögüsten gelen tıkırtılar
    bazen sola çekmesi
    privellegedeki 16 '' cantlar
    klimasının bazen çok ani şekilde sogutması
    bazen otomatik farın geç yanması ve xenon farların titremesi

    ama herşeye ragmen aracımı seviyorum.


    190 km.den sonra aracın hızlanmasında zorlanma

    1.5 araç ile 190 km görecen bide sonrasında hızlanacak ama zorlanacak
    şaka gibi olmuş




  • quote:

    Orjinalden alıntı: meke

    Passat TDI DSG 2008 model

    -her 5000 kmde bir 1 lt yağ eksiltme (25 ytl)



    araba yağmı içiyor...bune yaw...ayıp vw'ye.
  • Geçirdiğim bi kazadan sonra sökülen kapı ve koltuk yerine iyi takılmadığı için sürekli gıcırtı ve tıkırtı yapıyo sinir oluyorum. Servise götürüp bırakmayada zamanım yok ne yapıcam çok kararsızım.

    Arka kapılar bazen zor açılıyo servisin buna yaptığı yorum ise ilk gelen gpuntolarda kapı içi tek tel kullanıldı oda zayıf kalıyo ama yenilerde böyle bişey yok çift telli dedi bende ozaman arabayı yenilicez mi dedim sen bilirsin abi diyo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sezgintr -- 5 Temmuz 2008; 12:09:38 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: meke

    vw sahipleri eleştirmez diyorsunuz ama alın size eleştri.

    Passat TDI DSG 2008 model

    -120+ süratte rüzgar sesi
    -aşırı sert süspansiyon, konforsuz yolculuk
    -sağdan soldan gelen tıkırtılar
    -mp3 player2ın çok hassas olması, 16x üzeri kaydedilen mp3 cd'leri okurken devamlı atlama yapması
    -şöför koltuğunu geriye alınca kilitlendiğinin sanılması, sonra yolda giderken aniden trak diye yerine oturup sizi şaşırtması
    -tavandaki gözlük tutucuya konulan her gözlüğün titreşimden zırıldaması
    -frenlerden bazen ses gelmesi (tozlanma dediler ama bence balata uyumsuzluğu)
    -DSG'nin yavaş giderken şaşırması 2 den 1 e atarken sarsıntılı çalışması
    -ara hızlanmalarda DSG'nin bazen düşünmesi, sonra 2 alt vitese atınca 320 tork yüzünden koltuğa sert yapışma
    -her 5000 kmde bir 1 lt yağ eksiltme (25 ytl)

    aklıma gelen bunlar


    -aşırı sert süspansiyon, konforsuz yolculuk
    -şöför koltuğunu geriye alınca kilitlendiğinin sanılması, sonra yolda giderken aniden trak diye yerine oturup sizi şaşırtması
    -frenlerden bazen ses gelmesi (tozlanma dediler ama bence balata uyumsuzluğu)

    Aynı problemler 2006 gpunto 1.3 90bg dynamic aracımda da mevcut ama fren konusu bence kesinlikle tozdan 30000de balataları değiştirdim ses mes kalmadı.




  • Civic HB eksilerini yazayım

    Vre adam mercekli far koymuşsun xenon koysan ölür müydün?

    Orta konsol sade ve işlevsel.Ama aynı zamanda basit.Biraz daha elektronik olabilirmiş.

    İlk siyah renk arabam.Bu hondalar için değil belki ama sabah temizliyorum akşama toz.

    Donanım yönünden pek birşey isteyen biri değilimdir.Ama CC olabilirmiş.

    Bu arabada neden sunroof yok?(Eski aracım megane gibi sunroofu olcaksa hiç olmasın gerçi)



  • quote:

    Orjinalden alıntı: meke

    vw sahipleri eleştirmez diyorsunuz ama alın size eleştri.

    Passat TDI DSG 2008 model

    -120+ süratte rüzgar sesi
    -aşırı sert süspansiyon, konforsuz yolculuk
    -sağdan soldan gelen tıkırtılar
    -mp3 player2ın çok hassas olması, 16x üzeri kaydedilen mp3 cd'leri okurken devamlı atlama yapması
    -şöför koltuğunu geriye alınca kilitlendiğinin sanılması, sonra yolda giderken aniden trak diye yerine oturup sizi şaşırtması
    -tavandaki gözlük tutucuya konulan her gözlüğün titreşimden zırıldaması
    -frenlerden bazen ses gelmesi (tozlanma dediler ama bence balata uyumsuzluğu)
    -DSG'nin yavaş giderken şaşırması 2 den 1 e atarken sarsıntılı çalışması
    -ara hızlanmalarda DSG'nin bazen düşünmesi, sonra 2 alt vitese atınca 320 tork yüzünden koltuğa sert yapışma
    -her 5000 kmde bir 1 lt yağ eksiltme (25 ytl)

    aklıma gelen bunlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acu___men -- 5 Temmuz 2008; 16:34:09 >




  • 308

    - dış aynaları büyük ama sol dış ayna iki açılı değil, millet sağ aynaları bile iki açılı yapmaya başlamışken hem de...
    - arabayı kilitlediğimde aynalar da otomatik kapanıyor ama nedense normalde aynaları içerden kapayan bir mekanızma yok, tuhaf. (dar geçişlerde eski aracımın aynalarını içerden tek dokunuşla komple kapatıp öyle geçerdim)

    bu 308 ile ilgili değil genel:
    - siyah renk alınmazmış onu öğrendim, bezle silerken bile çiziliyor.



    tabiiki artıları çok daha fazla olduğu için bunlar da "kadı kızı" muamelesi görüyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: triger

    megane şikayetlerim

    190 km den sonra aracın hızlanmada zorlanması.
    klimasının bazen çok ani şekilde sogutması


    ama herşeye ragmen aracımı seviyorum.


    Yani bunlar şimdi arabaya eleştiri mi oluyor yoksa övgü mü?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ahmetatik


    quote:

    Orjinalden alıntı: triger

    megane şikayetlerim

    190 km den sonra aracın hızlanmada zorlanması.
    klimasının bazen çok ani şekilde sogutması


    ama herşeye ragmen aracımı seviyorum.


    Yani bunlar şimdi arabaya eleştiri mi oluyor yoksa övgü mü?





  • quote:

    Orjinalden alıntı: ahmetatik


    quote:

    Orjinalden alıntı: triger

    megane şikayetlerim

    190 km den sonra aracın hızlanmada zorlanması.
    klimasının bazen çok ani şekilde sogutması


    ama herşeye ragmen aracımı seviyorum.


    Yani bunlar şimdi arabaya eleştiri mi oluyor yoksa övgü mü?


  • t5 transporter 2.5tdi 130 hp
    sert süspansiyon
    şehir içi yakıtı çok
    içeriye ses alıyor..
    esp yok (aracım 2005 model onun için)

    siena 1.6 hl
    yakıt yüksek
    yoltutuşu yetersiz
    yüksek hızlara 200 e yani rahat çıkıyor ama 200 km /h arabası değil
    klima açıkken biraz motorun zorlandığını hissedebiliyorum
    abs yok
    hava yastığı yok
  • -yol bilgisayarı çok ufak,direksiyon arkasında kalıyor.göstergeler de ufak.palioda kocamandı göstergeler.yol bilgisayarında anlık tüketim yok,sadece ortalama tüketim var.hız sabitleyici yok.bagajda anahtar girişi yok.yani akü biterse bagaj mafiş.iç hacim çok ferah ama yol tutuşu sedan gibi değil tabi.tavanı da yerden yüksekliği de sedandan fazla olunca yol tutuşunun zayıf kalması kaçınılmaz ama iyi böyle.buna bineli koca sedanlara sığamıyorum.tavanın kafamın bi karış üstünde olmasını tercih ediyorum yani
    dış dikizler çok büyük ama iç dikiz de ufak gibi.dış dikizlere çift açı nasıl oluyor ya.otobüslerde oluyordu o,bineklere de başlamışlar mı hoş
    esp,far ve yağmur sensörü olsa da olurdu ama mühim değil
  • 06 Suzuki G.V XL-7 2.0 TD
    -Motoru cidden güçsüz.2.0 lt motor diyorsun ama 108 bg .Araç 2 ton olunca çekilmiyor.
    -Kaliteyle ilgili bazı problemler yaşıyoruz.Ama bu aracın artık eskimeye başlamasından da olabilir.
    -Ses sistemi zayıf.6 hoparlör var ama yok gibi.Maks.32 ama araç giderken sesi 22 üstüne getirmeden birşey duymak çok zor.
    -Klima güçten acayip çalıyor.Sollamalarda klima kapatılınca NOS etkisi yaratıyor(01 Swift de öyleydi).
    -Tasarım berbat.En azından ben pek beğenmiyorum ama biraz aksesuarla fena değil.
    -Araç büyük olduğundan dar yerlerde vb. manevralar çok zor.Biraz yetenek meselesi
    -Babam binince aracın içinde gaipten sesler duyuyor(Çıtırtı,tıkırtı vb.) ve bunları ararken aracın altını üstüne getiriyor
    Bunlar eksiler.Artılara gelirsek
    -Dizel olması cidden avantaj.Uzun yolda dikkatli kullanımla 6.5 lt/100 km yaktı.
    -Bagaj çook büyük.4-5 valiz rahat sığıyor.Hatta bir çamaşır makinesi bagaj ağzından tam sığıyor(Denedik)
    -Konfor yeterli.
    -Aracın içi dümdüz olduğu için geri manevralarda falan görüş problemi yok.
    -Arka koltuklar ileri-geri kayabiliyor ve sırtlık ayarı var.Uzun yollarda çok işe yarıyor.
    -Arkası yeterli genişlikte.4 kişi rahatlıkla yolculuk yapabiliyor(Hepsi arkada değil)
    -Piyasada ki en ucuz,en ekonomik ve arazide iddialı jiplerden biri(Bence)

    Saygılar
    Gökay Yetgin




  • fiesta tdci lastik ve motor sesi fazla full ama arka camları otomatik değl ayrıca
  • ya arkadaş artılar eksiler şıklar rüküşler yapmayın şurda.övecekseniz araya laf sokuşturarak yapın bari.zaten forumların dörtte üçünü hepimiz kullandığımızı överek kullanıyoruz.mesela ben bi başlasam artılara breh breh
  • Abi daha nereye hızlanıyon 1.5 motorla....
    quote:

    Orjinalden alıntı: triger

    megane şikayetlerim

    190 km den sonra aracın hızlanmada zorlanması.
    bozuk yolda gögüsten gelen tıkırtılar
    bazen sola çekmesi
    privellegedeki 16 '' cantlar
    klimasının bazen çok ani şekilde sogutması
    bazen otomatik farın geç yanması ve xenon farların titremesi

    ama herşeye ragmen aracımı seviyorum.
  • 1998 Scenic 2.0

    -Ani hızlanmalarda direksiyon hafif sağ sol yapıyor (torktan mıdır nedir çözemedim çok rahatsız etmediği için servise de sormadım)
    -Yol tutuş inanılmaz zayıf (tamam ralli yapmıyorum da yine de güncel bir megane hb ayarı yeterdi bana ki yeni ford c-max ler megane hb den bile iyi yol tutuyor :D )
    -Klima soğutana kadar gideceğim yere varmış oluyorum genelde..

    Ama diğer her şeyinden memnunum yakışı bile çok çok eski rezil bir 8v motor olmasına rağmen ekonomik.. (tabi ben basmam onun da etkisi vardır muhakkak)
  • Mercedesi olan yok mu aramızda çok merak ediyorum memnun olmadıkları bazı yanları var mı araçlarının...
  • golf v aracımın;

    -orta konsoldaki büyük havalandırma ızgarası çıt çıt ses yapıyor.
    -arkada hoparlör yok

    onun dışında memnunum 45000 kmye geldik sağsalim.
  • VW Passat 1.4 TSI Comfortline 6-ileri manuel vites

    - CD/MP3 çalarindan CD'den FM'e ve vice versa geçi$ çok yava$. Üstelik de direksiyonda kumanda yok bu i$i yapabilen.

    - Yüksek hizda yakilmi$ MP3 CD'lerini okurken zorlaniyor, cizirti (noise) yapabiliyor.

    - Comfortline'in sürücü koltugu eski arabam Ford Focus I'in sürücü koltugunu dolgunluk ve sertlik, bir de oturulan minderin yanal destekleri bakimindan çok aratiyor. Maalesef 1.4 TSI'in Highline'i olmadigindan tam bir spor araba koltugu havasindaki Highline koltuklarina, kedinin cigere baktigi gibi bakiyorum.

    - Araç turbolu oldugundan ilk çalistirmada 10 saniye, uzun yoldan sonra stop etmeden evvel gene 15-20 saniye beklemesine ali$mak biraz vakit oldu.


    Yukaridakilerin di$inda, D segmenti araba kullanmanin ne demek oldugunu gayet iyi anlatiyor VW Passat 1.4 TSI. D segmenti benzinli araba almayi düsünen arkadaslara, hazir fiyatlar da inmis iken, siddetle tavsiye ederim. - Lagrange Çavu$




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.