Şimdi Ara

Araç değiştireceğim KİA hakkında bilgi sahipleri bakabilir mi? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
0
Favori
6.654
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeopol

    Bu fiyata access donanim dizel otomatik 508 satiyorlarmis. O daha iyi degil mi?

    leon ve ceed hatctback olduğu için 308 önerdim ama 508 de olabilir motor sanzıman 308 den aynı.
    bu arada 308 allure donanıma paranız yetmiyorsa activede baya donanımlı bir araçtır.

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-hatasiz-boyasiz-48-000-km-de-dizel-120-hp-tam-otomatik-490179676/detay





  • orhan1461 kullanıcısına yanıt
    Kullanıcısı olduğunuz için sizi ekliyorum mesaja. Şöyle bir durum var. Bugün kia'ya gidip ceed sürüşü gerçekleştirdim ancak satış temsilcisi arkadaş fikirlerimi çok etkiledi ceed'den vazgeçme konumuna geldim. DCT şanzıman şuana kadar sorunluydu dedi. Kuru kavramaydı ve ısınma sorunu vardı dedi.2017 den itibaren sıvı kavramaya geçti ve sorunu kalmadı dedi ve eski sorunun hiç bir çözümü yoktu şanzıman değişimine bile gidildi dedi. Ancak internette ben bir defa bile karşılaşmadım bu sorunu belirten bir ibareye.Bu konu hakkında bir bilginiz var mı? 2017 ikinci el veya sıfır alma gibi bir durumum yok o yüzden mutsuz olsamda ceed i eleme arefesindeyim.

    EKLEME : Bu arada CVT şanzıman için de tam otomatik dedi. Yarı otomatik değil dedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kralnigde -- 4 Kasım 2017; 20:30:20 >
  • Biraz abartmış. Yoğun trafikte ısındığını duydum ama değişim duymadım. Teyit etmek gerekir.
    Otm kullanmadığım için daha ileri yorum yapamam. Ama 5 yıl garantinin hikaye olmadığını net söyleyebilirim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biraz düşününce, dct ıslak kavramaya geçmiş olsaydı hyundaide de geçerli olurdu. Ve bunu duymama bilmeme şansımız olmazdı diye düşünüyorum.

    Yüjsek ihtimal millet gelip dct test edip beğeniyor, 10-20 bin ucuza 2. Ele yöneliyor. Eleman satmak için mutlaka 2017 alın demeye getirmiş olabilir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • turkeril kullanıcısına yanıt
    Bana da sıfır satmak için yapıyor gibi ancak sorunsuz falan diye duyunca moralim bozuldu. Bu ısınmadan kasıt ne? Yani ısınıyor sonrasında noluyor ne gibi bir sorun oluyor bilginiz var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kralnigde

    Bana da sıfır satmak için yapıyor gibi ancak sorunsuz falan diye duyunca moralim bozuldu. Bu ısınmadan kasıt ne? Yani ısınıyor sonrasında noluyor ne gibi bir sorun oluyor bilginiz var mı?

    Çift kavrmalı tüm araçlar yoğun trafikte yarım debriyaj yapmaktan ısınıyor. Sağa çekip biraz bekliyorsunuz ve devam..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • turkeril kullanıcısına yanıt
    Yoğun trafik dediğiniz sürekli dur kalk trafik değil mi? Bir de yani mesela yarım saatte mi ısınıyor 1 saat sürünce mi ısınıyor bu şanzıman? Çok saçma ya 2015 yılı bir araçta böyle gereksiz bir sıkıntı olması. Bu arada satış temsilcisi ısrarla cvt için tam otomatik dedi, debriyaj olayı tam otomatiklerde oluyor mu?Bir de DSG için dur kalk trafikte boşa al kalkarken D ye al deniyor ya kavrama sorunu olmaması için bunda da mı o şekilde yapsak daha mı geç ısınır mesela?
  • Şanzıman ısınma olayı doğru olabilir; yazın kiraladığım araçta Maraşta 45C sıcakta arıza yaşadım.Aracı hangi şehirde kullanacaksınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kiadan uzak dur

    2011 Kia ceed cam düğmesi 400 TL ( her fırsatta bozuluyor )

    2011 C180 Mercedes cam düğmesi 90 TL, omurluktu ama benim çocuk bozdu



    Bu örnekler arttırılabilir di

    Kısa kestim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeş , adam öyle şeyler anlatmış ki gerçekten hayal ürünü şeyler. Mahsuru yoksa bayii adı ve biliyorsanız satış danışmanının adını alabilirmiyim.

    DCT şanzuman şuan piyasadaki en stabil ve sorunsuz çift kavramadır. Bunu net birşekikde söyleyebilirim. Özelliklede şunu belirteyim ısınma olayından sorun diye bahseden satış danışmanı işi bilmiyordur. Çünkü ısınma uyarısı sorun değil önlemdir. Dsg yi kullanırken nasılki beklemelerde N ye alıyorsan bunda da o kurala uymak gerek. Uymazsan sıkışık trafikte uzun süreli seyirlerde bazen verebilir. Kolay kolay göreceğin bir ikaz değildir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orhan1461 -- 4 Kasım 2017; 23:17:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asbengu

    Kiadan uzak dur

    2011 Kia ceed cam düğmesi 400 TL ( her fırsatta bozuluyor )

    2011 C180 Mercedes cam düğmesi 90 TL, omurluktu ama benim çocuk bozdu



    Bu örnekler arttırılabilir di

    Kısa kestim



    Kardeş bnde cam düğmesi bozmadı hiç , çevremde bozanıda duymadım ama muhakkak dediğiniz gibidir aksine birşey söylemiyorum. Ama birde şöyle bakalım olaya , bnm rutin 15bin bakımım yetkili serviste 550 tl tutarken seninki ne kadar tutar. Düğmeyi hayatında 1 kere bozarsın ama bakıma sürekli gideceksin.



    Birde düğmeden düğmeye fonksiyonellik farkıda fiyat farkı yaratır. Camı kaldırıp indirmeden ziyade otomatik kumanda etmesi bile yani tek dokunuş özelliği fiyat farkı yaratabilir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla kia DCT'de sıvı kavramaya geçti diye hiç bir yerde bilgi yok. Satış temsilcisi araç satmanın bin bir yolunu denerken kendi markasının 2016'sını bile kötülemiş. ST'liğin nirvanasına ulaşmış. Başka sözüm yok :)

    DCT tecrübem test araçlarının ötesinde olmadığı için daha fazla yazamayacağım. Ama korelilerin servisi iyi niyet ayağına kötü niyet taşımıyorlar, direk değişimse değişim, kafa rahat merak etmeyin 5 sene.
  • Ankarada kullanacağım. Okuduğum kadarıyla ısınma sorunu tüm çift kavramalarda olabilecek birşey ancak satış temsilcisi hangi kafayla aşırı sorunlu gibi gösterdi anlamadım.
  • Opal'ın arka taraftan servise yürüme çıkın, asansörle de olur. Orada bir usta bulup sorun direk. Ya da servis bankosundaki elemanlarla muhabbet edin, konu aydınlanır.
  • asbengu A kullanıcısına yanıt
    Cam düğmesi için bir markayı eleyemem sizin gibi. Benim şimdiki aracımda da çok hassas olduğunu söylediler ama çok şükür bir orun yaşamadım yaşayanı da duymadım. Eğer artırılabilir diyorsanız örnekler için bir kaç tane daha yazarsanız sevinirim.
  • orhan1461 kullanıcısına yanıt
    Valla adına hiç dikkat etmedim arkadaşın ama Ankara Çankaya Opal bayii. Sıfır araç satmak için bu kadar saçmalanmazmış hakikaten. Bir ara tekrar uğrayıp bunları müdürlerine ileteceğim.
  • orhan1461 kullanıcısına yanıt
    2014 de 2011 model ceed in 4 cam düğmesi birden bozuldu ve servisi 1600 TL + işçilik isteyince aracı çok ucuza sattım.

    Ayrıca 90 bin bakımı o gün için triger de değişecek deyince 2000 TL yi gecmisti.

    Parçalar dövize endeksli olduğu varsayilirsa bu rakamları bugün 1,5- 2 ile carpabilirsiniz.



    Ha şuda var, bu dünyaya bir daha mı gelicem, canımın istediğine binerim zarari umrumda değil diyorsanız, saygı duyarım tabiki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asbengu

    2014 de 2011 model ceed in 4 cam düğmesi birden bozuldu ve servisi 1600 TL + işçilik isteyince aracı çok ucuza sattım.

    Ayrıca 90 bin bakımı o gün için triger de değişecek deyince 2000 TL yi gecmisti.

    Parçalar dövize endeksli olduğu varsayilirsa bu rakamları bugün 1,5- 2 ile carpabilirsiniz.



    Ha şuda var, bu dünyaya bir daha mı gelicem, canımın istediğine binerim zarari umrumda değil diyorsanız, saygı duyarım tabiki



    hocam yani eminim öyledir diyip kapatmak istiyorum konuyu ama şunuda belirtmeden geçemeyeceğim. CRDİ motor da triger kayışı değil zincir kullanılır, öyle 60 bin,90 bin 150bin gel kayış değiş olayı yoktur. Bence siz ustanızı bir gözden geçirin. Alan zararda etmez rahat olun siz içinizi ferah tutun bu konuda. Sizde sıkıntılısı denk gelmiş demekki geçmiş olsun, bazen ısınamadınmı olmuyor zormalaya gerek yok. Değiştirmişsiniz yeni aracınızı güle güle kullanın, rabbim lastiğinize taş değdirmesin




  • 90000 bakımında değişen kayış alternatör kayışı ve rulmanı gergisi vs, triger zaten zincirli, bana da 1600tl demişlerdi ve tutarı artıran bakım kalemlerinin fazlalığı, bakımda sarf adına ne varsa değiştiriyorlar(antifiriz, fren hidroliği, yağ ve tüm filtreler)(bildiğim) değişim için triger demediler altenatör kayışını değiştirecegiz dediler, bu kayış ve elemanları zaten bir set olarak değişiyor içinde rulmanı gergisi var, ayrıca motorda başka kayış yok.
  • 65k fiyat bandında şahsi görüşüm abicim taksiclerin terihi elantra otomatik dokunmatik hız sabitleme vs vs
    örnek olarak:https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-acil-acil-2016-model-elentra-fuul-plusfuul-hatasiz-orjinal-494424472/detay


    manuel/ otomatik tercihin ne bilmiyorum.

    2.önerim kia'cerato olur yakıt bkaımından mutlu olursun
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-kia-kazasiz-lpg-li-cerato-479323447/detay

    benzinde ne yakıyorsa 2-3 lt koy lpg o kadar yakar lpg ucuz olduğundan kazanırsın ki zaten 3 lira oldu gaz.
    10 lt gaz yaksa 30 kuruş 14 lt felan yaksa 40 krş flan denk geliyor ama kia'da sıkıntı olmaz kronik bir sıkıntı yaşicağnı sanmıyorum cerato var dizel otomaitk çicek gibi araç problem yok eski kız arkadaşımda lpg li beyaz sportage vardı yine aynı şekilde problemsiz biniyorduk




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.