Şimdi Ara

ARAÇ ELEKTRİK KAÇAĞI..BULUNAMIYOR (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
25.282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bende hortlatıcam ama benim Puntoda da elektrik kaçağı var, araç yatarken değilde daha çok bir yere gidince aracı kapattığımda bitiriyor aküyü. bazende hiç bitirmiyor. yatınca kaçakta yapmıyor 2 hafta yatır sonra marşa bas git ama kullanınca birşey oluyor arabaya. benim aklıma beyin ve alternatör geliyor ama bilemiyorum, usta denilen boş tenekelerde birşey bulamıyor. bir fikri olan varmı?
  • sonnick kullanıcısına yanıt

    Sorun tam olarak nasıl giderildi altarnator mu değişti


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • meyyup M kullanıcısına yanıt

    Merhaba. 2-3 dk sonra beyin elektriği otomatik kesiyormus. Bunu elektrikçi söyledi. Testini yaptık hatta. 3 dk sonra elektrik kesiliyor. Ampermetre bağlanınca 0.06 akım çektiğini gördük ve buda beynin çektiği normal bir akım imiş. Elektriciye gidip kapılar kilitli hersey kapalı şekilde akım ölçümü yaptırın. Eğer kaçak çıkarsa sigorta panelinden tek tek sigorta sökerek nerede kaçak olduğunu tespit edebilirsiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yani aracınızda herhangi bir kaçak yokmuş doğru mu anladım. Teşekkürler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • konuyu hortlatacam ama bende bugün edindiğim tecrübeyi paylaşıyım.


    kia sportage 2012 aracım var. akü bitiriyordu. üstündeki akü eski heralde diyip yeni akü aldım. bunu da bitirince elektrikçi gezmeye başladım. biri 3 gün araç yatar dedi biri 1 bir başkası 2bin dedi.

    en nihayetinde bunların hepsi sadece arıza bulmak içindi istenen paralardı tamiri için istecek ücret arıza bulunduktan sonra belli olacaktı. bence hobi olarak kullandığım elektrik bilgim ile;


    multimetreyi akım ölçme konumuna aldım.

    akünün eksi kutbunu söküp bi kenara koydum

    multimetrenin kablolarından birini söktüğüm eski kutup kablosuna bağladım

    diğer kabloyu akünün eksi kutbuna bağladım çıkan rakam ciddi bir rakamdı 1.7a


    sonra sigorta kutusunu açıp sigortaları söküp her seferinde ölçüm yaptım.

    rakamlarda bir değişiklik olana kadar bu şekilde tüm sigortaları söküp taktım. (bu aşamada önce sigorta panelinin fotoğrafını çektim olurda yanlışlık olmasın diye)

    15-20 sigorta sökümünden sonra teyp&anten sigortasına gelince çekilen akım 0.06ya düştü.


    böylelikle 3 gün yatırmam gereken aracın arıza tespitini 30 dk da yapmış oldum.





  • Foxxly kullanıcısına yanıt
    Teyp yada anten de sıkıntı var mıydı neden akunun bitmesine sebep oluyormuş

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araba eski kabloları soyulmuştur artık

    Daha önce Marea tamirinde görmüştüm aracın kabloları dışı soyulmuş hep


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • babapars kullanıcısına yanıt

    evet hocam teyp kontak kapalıykende akım çekiyormuş.

  • agalar böyle bir sorunla karşılaşınca 100 liraya bi multimetre alıp ölçümü siz yapıyorsunuz. sırayla aküyü,kaçak kontrolünü , şarj dinamosu kontrolü yapıyorsunuz. araç yeni modelse kapıları kitledikten 10 dakika sonra kaçak testini yapın. elektrikçiler beyinden başlar panodan çıkar. millet sırtlan oldu iyice.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.