Şimdi Ara

Aracı stop ederken marş motoru yandı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
4.706
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RecoveringPrescription

    Çok ender rastlanacak bir şey benim başıma gelmiş diyebilir miyiz o zaman? :)

    Şimdi tekrar yapar mı diye korkuyorum.

    Bir de şu var;

    Yaptırdıktan sonra yanık kokusu geçsin diye motoru yıkattım, bir de parfümlü motor spreyi sıktırdım. Marş motorunun üstünde hafif tortu ve nem görünce zarar görmemesi için uzanıp bir bezle silmeye çalıştım hem dün, hem bugün. Bezle silmeye çalıştıktan sonra ilk marşa bastığımda araç çalışıyor ama 1-2 saniye tıkı tıkı tıkı tık diye bir ses geliyor, sonraki marşta bir sorun olmuyor. Acaba bir şey temassızlık mı yapıyor bezle sildiğimde? Yoksa marşla değil de turboyla ilgili bir konu mudur? Ama ikidir bezle sildikten sonraki ilk marşta olması da tesadüf olamaz.

    Bu neden olabilir?

    Alıntıları Göster
    Bu ilk takılı kalan dişli volana zarar vermiş olabilir usta kontrol etti mi acaba? Zarar görmüş disliye denk geldiginden yapıyor olabilir.

    Ses önemli muhakkak takip edin kaput açıkken birisi bassın siz yakından dinleyin sesi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    Bu ilk takılı kalan dişli volana zarar vermiş olabilir usta kontrol etti mi acaba? Zarar görmüş disliye denk geldiginden yapıyor olabilir.

    Ses önemli muhakkak takip edin kaput açıkken birisi bassın siz yakından dinleyin sesi.

    Alıntıları Göster
    Hocam marş dinamosunu komple değişti ama. Volan ile nasıl bir alakası olabilir marş dinamosunun anlayamadım? Bilmediğimden soruyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RecoveringPrescription

    Hocam marş dinamosunu komple değişti ama. Volan ile nasıl bir alakası olabilir marş dinamosunun anlayamadım? Bilmediğimden soruyorum.

    Alıntıları Göster
    Mars dinamosu dişlisi ile ileri çıkıp volan dişlisini çeviriyor böylece start veriyor motora sonra geri çekiliyor bu ileri geri mekaniği dinamonun yanındaki manyetik silindir sağlıyor buda sizin elinizdeki anahtarla doğrudan bağlı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    Mars dinamosu dişlisi ile ileri çıkıp volan dişlisini çeviriyor böylece start veriyor motora sonra geri çekiliyor bu ileri geri mekaniği dinamonun yanındaki manyetik silindir sağlıyor buda sizin elinizdeki anahtarla doğrudan bağlı.

    Alıntıları Göster
    Tamamdır hocam volanı da bir kontrol ettireyim ben.

    Çok teşekkürler. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RecoveringPrescription

    Tamamdır hocam volanı da bir kontrol ettireyim ben.

    Çok teşekkürler. :)

    Alıntıları Göster
    Hocam volan öyle açıkta bir parça değil ustaniz mars motorunu söktügünde bakmış olması lazım


    Tasarımında bir kapak yoksa sanziman ayıracak ya baskı balata Mars motoru sökülecek kolay bisey değil.

    Bence siz başkasına mars yaptırıp sesin ytyrrini tam tespit edin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siz ustaya tekrar götürün başka arızalı yer olabilir.

    Benim de başıma ilginç bişey geldi, marşa basınca dinamo caart diye kaçırdı ve çalışmadı tabi.

    Bi sorun olduğu kesin diye düşünüyordum ama olaydan sonra 1 sene geçti bida yapmadı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yikatmayin hocam motoru. Tamir ettirmissiniz ne guzel. Yine yikatinca bu tur seylere davetiye cikariyorsunuz.
    Gecmis olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hic birsey ile ugrasmayin kontak swici ni elektirikcide degistirin. Kia - hyundai grubunda yasanan standart problemdir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    Hic birsey ile ugrasmayin kontak swici ni elektirikcide degistirin. Kia - hyundai grubunda yasanan standart problemdir
    Hangisi standart problemdir hocam?

    Marş motoru yandı, onu değiştim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RecoveringPrescription

    Hangisi standart problemdir hocam?

    Marş motoru yandı, onu değiştim.

    Alıntıları Göster
    Kontak swici aizasi.
    Araba kendi kendine marsa basar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    Kontak swici aizasi.
    Araba kendi kendine marsa basar

    Alıntıları Göster
    Ama kontağı kapatınca elektriği kesti. Dinamo değiştikten sonra da tekrar yapmadı. Yine de ucuz bir şeyse değiştireyim hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RecoveringPrescription

    Ama kontağı kapatınca elektriği kesti. Dinamo değiştikten sonra da tekrar yapmadı. Yine de ucuz bir şeyse değiştireyim hocam.

    Alıntıları Göster
    Kontagi kapatinca tabiki elektirigi keser ana röle.
    Degistirmenizi tavsiye ederim. Kontak anahtarini taktiginiz yerin altinda yer alir bu parca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor soğukken motoru ilk çalıştırdığımda 1-2 saniye pervane sesi gibi bir ses geliyor ama sonra bu kesiliyor. Dikkatli dinlerseniz duyabilirsiniz. Bu neden olabilir? Önceden yoktu.
    Batuhan Kabalakyoutube
    Kia Rio 1.4 CRDİ Motordan Gelen Ses 2
    https://www.youtube.com/watch?v=VZeBJ_nNz7Q

    Batuhan Kabalakyoutube
    Kia Rio 1.4 CRDİ Motordan Gelen Ses 1
    https://www.youtube.com/watch?v=DIYLceMboN4




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.