Şimdi Ara

Aracıma Run Flat değil de normal lastik taktırırsam avantaj ve dezavantajlarım? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
0
Favori
5.647
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • viper17 kullanıcısına yanıt
    ikinciyi koymaya gelmiştim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Ya merak ediyorum burada adamin lastigi 260da gumledi kosa kosa gidin run flat alin diyenler kendi araclarina run flat mi takiyorlar acaba?
    Madem run flat bu kadar guvenli normal lastik takmak canini 200 lira icin tehlikeye atmak, siz neden takmiyorsunuz ya da gercekten takiyor musnuz merak ediyorum gercekten.


    ben 140ı geçmiyorum sorun yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Berlinetta

    quote:

    Orijinalden alıntı: cooLpapa


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lion


    quote:

    Orijinalden alıntı: Berlinetta

    Arkadaşlar selamlar..

    Öncelikle okuyup zaman ayırdığınız, 2 kelam karaladığınız için teşekkür ederim...

    2013 model A 180 AMG aracım 38.500 KM'de ve sağ ön hariç diğer lastikler fabrika çıkışında takılan lastikler sağ ön lastikte aşağı yukarı 1 yıl önce takıldı. (20.000 km yaptı) Lastiklerimin markası Pirelli 225/40/18 R 92 W

    Aşağı yukarı 2 günlük bir gezi için aracımı havalimanı otoparkına çektim dün sabah döndüğümde aracı çalıştırır çalıştırmaz LASTİK BASINÇ KONTROLÜ uyarısı aldım biraz dikkatli şekilde sürüş yaptığımda aracın sola doğru gittiğini farkettim Mengerlere götürdüm ve arabayı kaldırıp baktığımızda sol lastiğin iç kısmında tellerin çıktığına şahit oldum ayrıca lastikte bir bölgede balon vardı buna mukabil olarak değiştirmem gerektiğini söyledir ve diken üstünde yolculuk yapacağımı belirttiler fiyat istediğimde tek lastiğe 500 TL gibi bir fiyat biçtiler bende sorup soruşturmadan değiştirmeyeyim diye farklı tanıdığım olan bir lastikçiye uğradım.

    Lastikçi arkadaş aracı kaldırdı sizde takdir edersiniz ki sol ön lastiğin pert olduğunu ayrıca sağ arka lastiğinde kendisinden geçmiş olduğunu gördük lastiğin 3-4 yerinde yarılmalar vardı en sağlam lastiğim yine az bir miktar sürmüş (20.000 km kadar) olduğum sağ ön lastiğimdi. İlk başta 2 Run Flat alıp önlere taktıracaktık ayrıca sağ ön lastiğide sağ arkaya geçirecektik daha sonra eleman bana böyle yapacağına 4 tane normal Michelin Pilot Sport 3 GRNX 225/40R18 92W lastiği önerdi.

    Sıkı pazarlık sonucu aldığım fiyatlarıda yazayım.

    Patlamayan lastik için Pirelli'den fiyat sorduğumuzda peşin bana oluru 430 dediler.

    Michelin 92 W 'nin fiyatı peşin 380...

    Ayrıca Bridgestone patlamayan 485...

    Michelin patlamayan yine Sport lastik 515 TL...

    Şimdi sizce nasıl bir yol izlemeliyim... Fikirlerinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum.. Benim aklımda Michelin'in normal lastiklerini almak ve sağ ön lastiği ıskartaya çıkarmak geçiyor.

    Ayrıca diğer lastikleri vermeye kalksam sizce kaçtan saymaları lazım? Lastik piyasasını çok fazla bilmem az çok modeller hakkında bilgim var... Aydınlatırsanız sevineceğim değerli yorumlarınız için tekrar teşekkür ederim...

    Ne cahillik ama :/
    runflat lastik janttan çıkmayıp güvenli mesafede durmanız için vardir. Yola devam etmeniz için değil.
    Normal lastik alın.

    Alex745alejandro yani ali can abinin 260km h ile lastigi patliyor, normal bir sekilde duruyorlar ve tam 60km yarik lastikle yola devvam ediyorlar. Arac bmw 760. Nasil sadece durmaya yariyor? Videolarida var.

    Valla hocam cahilliğin tanımı sizin yazdığınız mesaj da zuhur bulmuş durumda.

    Bilgi sahibi olmadan fikir sahibiymiş gibi davranmak sizi çok gülünç göstermiş bilginize :)




    Cahil olan bence sensin




  • Bu arada mesela en hizli 4 serisi olan M4 run flat lastiklerle gelmiyor.
    Bmw ye bakin insanlarin hayatini en hizli modelde tehlikeye atiyor, daha yavas modellerde koruyor:)
    Kimisi run flat daha iyi yol tutar demis. Bmw ye bak sen en hizli arabasina daha kotu yol tutan lastik takmis.

    Ha sadece M4 degil butun M serileri bu sekilde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hemican -- 22 Eylül 2015; 19:44:16 >
  • Surekli şehir icinde iseniz patlamayan lastiğe gerek yok. Ekstradan konforsuz ve ekstradan para. Gerek var mı. Yok.

    Sehirdisina çıkarsanız da bagaja ince stepne alırsınız. Sıkıntı kalmaz. Bu kadar net.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cooLpapa

    quote:

    Orijinalden alıntı: Berlinetta

    quote:

    Orijinalden alıntı: cooLpapa


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lion


    quote:

    Orijinalden alıntı: Berlinetta

    Arkadaşlar selamlar..

    Öncelikle okuyup zaman ayırdığınız, 2 kelam karaladığınız için teşekkür ederim...

    2013 model A 180 AMG aracım 38.500 KM'de ve sağ ön hariç diğer lastikler fabrika çıkışında takılan lastikler sağ ön lastikte aşağı yukarı 1 yıl önce takıldı. (20.000 km yaptı) Lastiklerimin markası Pirelli 225/40/18 R 92 W

    Aşağı yukarı 2 günlük bir gezi için aracımı havalimanı otoparkına çektim dün sabah döndüğümde aracı çalıştırır çalıştırmaz LASTİK BASINÇ KONTROLÜ uyarısı aldım biraz dikkatli şekilde sürüş yaptığımda aracın sola doğru gittiğini farkettim Mengerlere götürdüm ve arabayı kaldırıp baktığımızda sol lastiğin iç kısmında tellerin çıktığına şahit oldum ayrıca lastikte bir bölgede balon vardı buna mukabil olarak değiştirmem gerektiğini söyledir ve diken üstünde yolculuk yapacağımı belirttiler fiyat istediğimde tek lastiğe 500 TL gibi bir fiyat biçtiler bende sorup soruşturmadan değiştirmeyeyim diye farklı tanıdığım olan bir lastikçiye uğradım.

    Lastikçi arkadaş aracı kaldırdı sizde takdir edersiniz ki sol ön lastiğin pert olduğunu ayrıca sağ arka lastiğinde kendisinden geçmiş olduğunu gördük lastiğin 3-4 yerinde yarılmalar vardı en sağlam lastiğim yine az bir miktar sürmüş (20.000 km kadar) olduğum sağ ön lastiğimdi. İlk başta 2 Run Flat alıp önlere taktıracaktık ayrıca sağ ön lastiğide sağ arkaya geçirecektik daha sonra eleman bana böyle yapacağına 4 tane normal Michelin Pilot Sport 3 GRNX 225/40R18 92W lastiği önerdi.

    Sıkı pazarlık sonucu aldığım fiyatlarıda yazayım.

    Patlamayan lastik için Pirelli'den fiyat sorduğumuzda peşin bana oluru 430 dediler.

    Michelin 92 W 'nin fiyatı peşin 380...

    Ayrıca Bridgestone patlamayan 485...

    Michelin patlamayan yine Sport lastik 515 TL...

    Şimdi sizce nasıl bir yol izlemeliyim... Fikirlerinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum.. Benim aklımda Michelin'in normal lastiklerini almak ve sağ ön lastiği ıskartaya çıkarmak geçiyor.

    Ayrıca diğer lastikleri vermeye kalksam sizce kaçtan saymaları lazım? Lastik piyasasını çok fazla bilmem az çok modeller hakkında bilgim var... Aydınlatırsanız sevineceğim değerli yorumlarınız için tekrar teşekkür ederim...

    Ne cahillik ama :/
    runflat lastik janttan çıkmayıp güvenli mesafede durmanız için vardir. Yola devam etmeniz için değil.
    Normal lastik alın.

    Alex745alejandro yani ali can abinin 260km h ile lastigi patliyor, normal bir sekilde duruyorlar ve tam 60km yarik lastikle yola devvam ediyorlar. Arac bmw 760. Nasil sadece durmaya yariyor? Videolarida var.

    Valla hocam cahilliğin tanımı sizin yazdığınız mesaj da zuhur bulmuş durumda.

    Bilgi sahibi olmadan fikir sahibiymiş gibi davranmak sizi çok gülünç göstermiş bilginize :)




    Cahil olan bence sensin


    Hocam mesajın size değil o yukarıda bilmişlik taslayan arkadaşa idi yani Lion'a :)

    Kendisi araba üstadı gibi hüküm kesen konuşma yapmış ancak cahilliğini tüm foruma deklare etmiş bulundu.

    Yanlış anlaşılma için kusura bakmayın üstad.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.