Şimdi Ara

Aracımın radyatörünü değiştiriyorum alüminyumu mu bakırı mı tercih etmeliyim? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
14.185
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dowland33


    quote:

    Orijinalden alıntı: muradisdan

    quote:

    Orijinalden alıntı: dowland33

    Arkadaşlar ama bir şeyi atlıyorsunuz bakırın tamir olasılığı olabilir fakat bakırın tamiri de alüminyumun sıfırı fiyatında yani alüminyuma bişi oldumu çıkarır atar yenisini alırsın. Bir ikincisi genel anlamda ikna oldum bakır konusunda şişletmeye veya temizletmeye neyse ona karar kıldım bu işlemi kim yapar nereye gitmek gerek radyatörcüye mi kaynakçıyamı birde bu konudan hareketle şunu diyebilir miyiz? EVET ESKİ ARAÇLAR GERÇEKTEN YENİ ARAÇLARDAN DAHA UZUN ÖMÜRLÜ VE DAHA SAĞLAM

    bakırın tamiri nekadardır bilmiyorum ama aslında çok maliyetli bir işlem değil. istedikleri paranın büyük oranı işçilik. radyatör tamircileri var oraya götüreceksiniz hallederler. motor suyunda antifriz kullanırsanız radyatör bakım temizlik v.b istemez. delik gibi durumlar hariç tabi. o gibi durumlardada herhangibi demirciye giderseniz halleder. pürmüzle ısıtıp lehim yapıyolar basit bi işlem.
    bide bakırın tamiri aluminyumun 0 ı kadar olsa bile ben gene bakır tercih ederdim. şuan kullandığım bakır radyatörü 3 sene önce hurdadan 2. el olarak almıştım 39 yaşında radyatör hala iş görüyor kaç kere tamir gördü kimbilir. daha bikere hararet problemi yaşamadım hararet ibresi çiviyle çakılmış gibi sabit sürekli

    Çok ilginç geldi hocam hurdadan radyatör almanız dikkatimi çekti aracınızın markası ne

    Arac ford transit taktigim radyator dodge'a ait.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.