Şimdi Ara

aracımın yakıtı nasıl?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
861
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2008 model Peugeot 207 1.4 trendy 75 ya da 90 beygir benzinli aracımı 4 ay önce aldım ve ilk aracım, 4 aylık şoförüm.
    aracımın yakıtını ölçmek amacıyla benzini fulledim, 270 km uzun yol yaptım. yol bitiminde 18 litre yakıt alarak tekrar depoyu fulledim.
    ne yaptı: 270 km de 18 litre ise 100 km de 6.66 litre o da 6.66*5=33 kuruş
    sonra şehir içini de ölçtüm. 400 km yol yaptıktan sonra depoyu fulledim. 40 lt benzin aldım.
    ne yaptı: 400 km de 40 lt ise 100 km de 10 litre o da 10*5=50 kuruş
    yakıtı nasıl bana çok fazla geldi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fernandito -- 14 Ağustos 2014; 1:24:38 >



  • Vites geçişlerin nasıl ? Devirli kullanıyorsun sanki .

    Uzun yolda fazla yakmış ama iste kucuk motor ve az beygir olunca yokuslu yollarda yakıyor ortalamayı yükseltir.

    Sehir icinde normale yakın aslında dur kalk dur kalk ise bir de kalkışlarda da seri kalkıyorsanız ondan olabilir . Arabaya biraz daha alışın düzelir.

    Sehir icinde tam 1 depo bitirip oyle hesaplayin bir de



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 14 Ağustos 2014; 2:20:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    TheCaliph hocam,
    normal kalkıyorum kalkıştan hemen sonra biraz gaza basıp 2 ye çekiyorum. deviri 2500 ün üzerine çıkarmamaya çalışıyorum
    uzun yolda da yokuş çok fazlaydı biraz da bastım 3500-4000 devirlerde kullandım genelde. Yokuşlarda devir hemen düşüyo, mecburen basmak zorunda kalıyorum vitesi düşürüp 4000 e yaklaştım.
    düz yolda da 110 geçince devir 3000 i geçmeye başlıyor ben de 120-130 gidince devir yaklaşık 3500 lerdeydi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fernandito

    TheCaliph hocam,
    normal kalkıyorum kalkıştan hemen sonra biraz gaza basıp 2 ye çekiyorum. deviri 2500 ün üzerine çıkarmamaya çalışıyorum
    uzun yolda da yokuş çok fazlaydı biraz da bastım 3500-4000 devirlerde kullandım genelde. Yokuşlarda devir hemen düşüyo, mecburen basmak zorunda kalıyorum vitesi düşürüp 4000 e yaklaştım.
    düz yolda da 110 geçince devir 3000 i geçmeye başlıyor ben de 120-130 gidince devir yaklaşık 3500 lerdeydi.

    Ben de ilk aldığımda heyecandan işte dip gaz falan kalkıyordum genelde . İlk 2-3 ay fazla yaktırdım ondan sonra Easytronic e de alışınca tam devir de vites atmaya başladım aracın yakıtı 4-4.5 olmuştu . Genel de şehir dışı gibi kullandım . Sabit devirde gidiyordum arada işte 110-120 yapıyordum .

    Sen de çok devirli kullanma Hız sabitleyici varsa en azından uzun yolda 110 a sabitleyip gidebilirsin .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Ben de ilk aldığımda heyecandan işte dip gaz falan kalkıyordum genelde . İlk 2-3 ay fazla yaktırdım ondan sonra Easytronic e de alışınca tam devir de vites atmaya başladım aracın yakıtı 4-4.5 olmuştu . Genel de şehir dışı gibi kullandım . Sabit devirde gidiyordum arada işte 110-120 yapıyordum .

    Sen de çok devirli kullanma Hız sabitleyici varsa en azından uzun yolda 110 a sabitleyip gidebilirsin .

    benim 4 ay geçti işte kalkışlarım da o kadar gaz yapmıyorum. alıştım normale yakın kullanıyorum. hız sabitleyici yok da kliması falan sesli çalışıyor rahatsız oluyorum bir an önce gittiğim yere varmak istediğim için hızı artırıyorum
  • Yakıt ölçümlerinde birçok insanın dikkate almadığı bir nokta ortalama hız ve devir konusudur.
    Eğer ölçümleriniz 1.4 motorlu bir araca göre böyleyse LPG düşünün derim
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.