Şimdi Ara

Aracın değişeni boyası nasıl anlaşılır (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
2
Favori
37.368
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • şuanda satılık ilanda olan arabama gelen birkaç müşteri şöyle yaptı. bagajı açıp bagaj döşemesini kaldırarak saca baktılar. birtanesine sordum. ne anlıyorsunuz böyle diye. arkadan kazalı arba ve boyalı araba bu bagaj sacından belli olurmuş. bilirsiniz, ordaki boya yüzeyseldir. kazalı ve boyanmış sac ayrıca belli oluyormuş orada.

    mantıklı geldi.
  • Araci kesinlikle kendi bildiginiz veya herhangi bir ustaya gosterin gerekirse Dort ayri yere gosyerin insanlara guvenmeyin araba pazarinda (basima geldi) aile susu verip galericilerin yamaklari cirit atiyo galericilerin bu isten para kazandiklarini ve kimse yogurdum eksi demiyor. AMA Ben diyorum ve arac halen bende ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bagaj kapağı ve kaput bağlantı noktalarını çok iyi kontrol ederim..
    Kapılar tam oturuyormu menteşe kısmında oynama varmı bakarım..
    Çizgilerinin düzgün olmasına dikkat ederim..
    Önden kazalı araba kendini belli eder panel ile oynarlar tamponla falan vidaları falan kontrol ederim şaseyi kontrol ederim her hangi bir darbe izi varmı yokmu..
    Bagajdada arkadan kazalı arabada bagaj havuzuna bakarım sağlammı yoksa arkadan içesine yemişmi diye aklıma yatarsa alabilirim..

    boyaya gelince benim ilgilendiğim araçlar bmw olunca pek boyaya bakmıyorum oynanmamış değişensiz olması yeterli.
  • http://forum.memurlar.net/konu/1810199/ arkadaşlar birkaç açıklama yaptım..... şu başlığı bi inceleyin isterseniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ac Schnitzer.

    Bizim bi usta vardı arabayı adam okşuyordu boya olup olmadığını anlardı. Ne fantezi vardı adam da be.





  • Ufak vernik pütürleri olur.
  • Boyacı matriks gibi görüyor. ben araba görüyorum, adam sayı dizisi ile aracın kodunu çıkarıyor, boyanın cmyk değerini veriyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kubilay61


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ac Schnitzer.

    Bizim bi usta vardı arabayı adam okşuyordu boya olup olmadığını anlardı. Ne fantezi vardı adam da be.



    adam doğru olanı yapıyormuş neden güldün ki buna... adam kenarlarda oluşan pütürleri yakalar ve boya makinesinden daha net ve doğru cevap verir....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oto-danışman-expert

    quote:

    Orijinalden alıntı: kubilay61


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ac Schnitzer.

    Bizim bi usta vardı arabayı adam okşuyordu boya olup olmadığını anlardı. Ne fantezi vardı adam da be.



    adam doğru olanı yapıyormuş neden güldün ki buna... adam kenarlarda oluşan pütürleri yakalar ve boya makinesinden daha net ve doğru cevap verir....

    Biliyorumda okşama,fantazi fln diyince.




  • okşamada hıkaye gıbıme geldı.
    yetkılı servıs kayıtlarında boyasız;
    ozel servıs kaportacısınca elle oksanarak ve dıdık dıdık edılerek gunduz guneslı bır gunde arac temız ıken boyasız belkı camurlukta avuc ıcı kadar olabılır
    aksam saatlerınde gun batmadan gözle bakıp kırmızı ve mavı tonlar var dıyerek boyalı

    bakın 3 farklı yerden 3 farklı yorum.boyalı dıyenler de net konusamıyor sekıl semal olarak ton farkı yakalıyor ..Pek anlamam ağalar ama bu ton farkı(partikül haric) gunesten de kaynaklanamaz mı? duzenlı bı yere aynı sekılde park ettıgımızı varsayar ve gunes tek acıdan gelırse gun boyunca dogal olarak o bolgenın bazı kısımlarında renk solması olmaz mı?

    bırde su kırmızı ve mavı gorunum olayını anlayamadım usta arkadas baktı burası kızıl ve mavı gıbı dedı .sonra karar degıstırdı sonra cıta altı olabılır tam kestıremıyorum bırsey var burda dedı. yan tarafa ben komple baktıgımda gun batımı kızılı gıbı ara ara parlamalar gordum ama ara ara ne bıleyım tuhaf geldı ısın acıgı.boyasız yada boyalı dıye net konusana rastlamadım .

    Hatta galerıde alısverıs esnasında vatandas ustasını getırmıs bırde kaportacı akrabasını. usta cıta altında surda burda lokal onemsız boyaları soyledı
    akrabası tavan dahıl boyalı komple dedı. hadı cık cıkabılırsen işin içinden.. alıcı akrabasına guvendı usta 50tlsını aldı hadı eyw




  • Ex1983Pax kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle katılıyorum. Özellikle şoför kapısı uzun süreler de açık bırakılmışsa alt alt menteşe baskıdan ötürü eğilir ve çamurluk-kapı arasındaki boşlukta aşağı doğru bir azalma olur. Bu da sanki araç kaza yapmış da düzgün toplanmamış hissi verir. Baksanız ne kaput ne kapı civatalarında en ufak bir iz göremezsiniz.
    Sıfırından beri bizde olan bir Audi A4 ümüz vardı. 12 sene sonra sattık. Boya-değişen hiç bir şey yoktu ancak şoför kapısı ile ön çamurluk arasındaki boşlukta kayma vardı. 350 bin km yapmış arabanın şoför kapısı ne kadar yıpranmıştır varın siz hesaplayın. Kaza olmasa da aşağı doğru ayarı bozulabiliyor.
  • Kazada benim arabanın tavanında ve kaputunda güneş yanıkları olduğundan kalanınıda ben boyatayım dedim. Tavanda dalgalanma vs yok. Fabrikasyon kalitede boyadılar. Boyadılar boyamasına da araba çok güzel oldu

    Sağ ön çaprazdan bakınca m serisi mavi, sol ön çaprazdan bakınca gece mavisi, yukarıdan bakınca Bi-Color mavi

    Birde camlara vernik atmışlar, su döküyorsun cam hiç ıslanmıyor. Bir buçuk sene oldu etkisi geçmeyen yağmur kaydırıcı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ben arabayı kaza yapınca yetkili serviste yaptırdım kaput çamurluklar tampon radyatör klima radyatörü değiştiler 5500 tl hasar kaydı çıkıyordu araç 99 model peugeot 306 idi araca 4 kişi bakmaya geldi 2 farklı ekspertize götürdüler gelenlere dedim böyle böyle ama 2 ekspertizcide orjinal raporu verdi adamlara söyledim inanamadılar :) bende şaşırmıştım hakkaten
  • Yıl 2017 ve teknolojik aletler herşeyi ortaya çıkarabiliyor neredeyse, bizim ülkede bazı ustalarda 100 metreden aracın fotokopisini çekebilme özelliğine sahip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.