Şimdi Ara

Aracın şanzıman kulağı kırılmış (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
35
Cevap
0
Favori
48.665
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_



    Bir de araç 1500 km civarındayken 1 saat boyunca 3. viteste 5000-5500 d/d ile gittim ama bu sebep olur mu bilemiyorum.


    Neden ?
  • Aynı olay benim de başıma geldi. Araç 45 bin bakımından daha yeni çıkmıştı. Serviste çok hayati bir durum olmadığını ve bazen karşılaşabildiklerini söylediler. Ki kullanılan malzemenin pek dayanıklı durmadığını da söyleyebilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    Şanzımanın şasiye bağlantısını sağlayan parça.

    Edit : Bu arızaya ne sebep olur sorusunu görmedim. 8000 kmdeki araç için normal gelmedi bana.
    Debriyaksız vites değiştirir misiniz ? Sert kalkış yapar mısınız ? Aracın altını vurdunuz mu ? Araç durmadan vites değiştirir misiniz ? Debriyaja tam basar mısınız ?

    Bağlantıyı yapıyorsa bu parça kırılınca şanzıman nasıl duruyor yerinde ?
    Aracın altını kesinlikle vurmadım.
    Hiç ebriyajsız vites de değişmedim. Vites değiştirirken debriyaja tam basarım.
    Araç durmadan geri vitese takmam.
    Arada bir sert kalkış yaptığım oluyor ama bu kadar kolay kırılmaması lazım.


    Motor tutar.
    O kadar kolay değil de zamanla zamanla zorlar parçayı.
    Hiçbirini yapmıyorsanız üretim hatası/montaj hatası/dandik parça üçlüsünden biri.

    Haklısınız motor tutar tabi
    Ama sonra şanzımana zarar verip de büyük bir masraf açmasın da.
    Ayrıca üretim hatası diye düşünüyorum. Baktım Skoda forumunda 2 kişinin başına gelmiş.


    Şanzımana kısa vadede zarar vermez ya. Kalkışlarda aşağıdan tak diye bir ses gelir. Özellikle bayırlarda.
    Vites titrer.

    Aynen dediğiniz gibi ilk kalkışlarda tak tak ses geliyor.
    Bir de vites titremiyor da aracın motoru aşırı titreşimli çalışıyor. Petrolde pompacı bir kere dizel sandı aracı. 95 Oktan koy diyorum, abi dizel olmasın bu eminsin değil mi diyor bana Gerçi bunun konuyla alakası yok ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_



    Bir de araç 1500 km civarındayken 1 saat boyunca 3. viteste 5000-5500 d/d ile gittim ama bu sebep olur mu bilemiyorum.


    Neden ?

    Hocam dedim belki biraz yüksek devirli kullanırsam motor açılır da yakıt tüketimi düşer. Ama bir şey değişmedi tabi. 120 km boyunca kullandım bu şekilde, 120 km'de yaktığı 14 lt benzin de cabası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atiyba

    Aynı olay benim de başıma geldi. Araç 45 bin bakımından daha yeni çıkmıştı. Serviste çok hayati bir durum olmadığını ve bazen karşılaşabildiklerini söylediler. Ki kullanılan malzemenin pek dayanıklı durmadığını da söyleyebilirim.

    Fabia mıydı araç ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_


    quote:

    Orijinalden alıntı: atiyba

    Aynı olay benim de başıma geldi. Araç 45 bin bakımından daha yeni çıkmıştı. Serviste çok hayati bir durum olmadığını ve bazen karşılaşabildiklerini söylediler. Ki kullanılan malzemenin pek dayanıklı durmadığını da söyleyebilirim.

    Fabia mıydı araç ?

    Hayır, Focus II 109 tdci :)
  • Gördün mü hocam başıma gelen olayı
    Yerden yere vururken sizin kavramayı
    Patladı bizim şanzımanın kulağı
    Ama ucuz bişeymiş desege gibi başımı derde sokmadı
    edit : @umutsirvan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _MaxPayne_ -- 3 Eylül 2013; 23:47:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    Gördün mü hocam başıma gelen olayı
    Yerden yere vururken sizin kavramayı
    Patladı bizim şanzımanın kulağı
    Ama ucuz bişeymiş desege gibi başımı derde sokmadı
    edit : @umutsirvan

    Hocam inceleme konusu yazıyordum o yüzden geç kaldım.

    Mesajım bulunsun bu konuya yalap şalap şiir gitmez. Kafa biraz dağıldı şuan.

    Geçmiş olsun bu arada. Atalarımız ne demiş : Gülme komşuna gelir başına.




  • Eski aracimda 270 bin km de degistirmistik. 120 tl ye malolmustu. Vites geçişleri zorlasmisti öncesinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ne gariptir ki kuzenin arabadada sizinkiyle aynı sorun olmuştu 30 bindeyken araba
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kilo Moana

    ne gariptir ki kuzenin arabadada sizinkiyle aynı sorun olmuştu 30 bindeyken araba

    Fabia 1.2 miydi onun aracı da ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kilo Moana

    ne gariptir ki kuzenin arabadada sizinkiyle aynı sorun olmuştu 30 bindeyken araba

    Fabia 1.2 miydi onun aracı da ?

    aynen 1.2 classic
  • Parça değişimi yapıldı alt takımdan gelen ses gitti.
    Usta bu sorunun kronik olduğunu söyledi. Sol taraftaki şanzıman kulağında fabrika çıkışı bir sorun varmış. Bir çok Fabia'nın bundan dolayı servise geldiğini söyledi.
    Bir de aracın altındaki karter muhafazası kalkışlarda titriyordu. Aracın altı yere vurulmuş (ben hiç hatırlamıyorum ama aracı abim de kullanıyor ara sıra sanırım o vurmuş) bu yüzden yamulmuş onu da düzelttiler. İyi ki karter muhafazası taktırmışım araca. Yoksa karter delinirdi bir de onunla uğraşırdım.
    Aracınıza mutlaka karter muhafazası taktırın
    Cevap verenlerin hepsine teşekkür ediyorum
  • servis kazıklıyo da olabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metallica17

    servis kazıklıyo da olabilir

    Kazıklıyor derken ?
    1 lira bile ücret vermedim garantiden değişim yapıldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.