Şimdi Ara

Aracın su eksiltmesi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
1
Favori
50.246
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • soulstriper kullanıcısına yanıt
    işte o üst kapağı sökme contayı değiştirme 1500 gaymemiş

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam o zaman kapak taşlama rektifiye falan da yapar, filtreleri triger setini falan değiştirir yani komple bakım yapar ki ancak o zaman o parayı bulur. Ben hararet yaptırdım yolda kaldım, hiç tanımadığım bir yerde reno servisinde yaptırdım, bana 1100 dediler pazarlıkla 900 ödedim. Sizinki conta değişecek sadece, fiyat aşırı abes

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üst kapak sökme, taşlama, takma, yeni conta, marş motoru içinde bişeyler değiştirme (kömür değil) yağ, yağ filtresi ve antifrize toplam 350 ödedim. Hava ve polen filtresini de yarın değirirwceğiz inş.(araç clio 2)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dasey -- 27 Aralık 2015; 16:35:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dasey

    Üst kapak sökme, taşlama, takma, yeni conta, marş motoru içinde bişeyler değiştirme (kömür değil) yağ, yağ filtresi ve antifrize toplam 350 ödedim. Hava ve polen filtresini de yarın değirirwceğiz inş.(araç clio 2)

    Sanirim 1350 demek istediniz cunku sadece taslamaci 200-250lira aliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayır 350. Ama üst kapakta fazla sıkıntı olmadığı için orada pek çalışmamışlar. Ayrıca 3 yıllık ustam. 350 nin içindeki işçilik sadece 150 tl. Araba da mis gibi oldu.

    Düzeltme
    Şehir önemliyse ekleyeyim: gaziantep.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dasey -- 27 Aralık 2015; 18:20:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sorun dacia solenza aracımda bendede vardı motor gün içinde ilk çalıştırmada eksozdan beyaz duman atıyordu arkayı zor görüyordum. 4-5 dakika sonra duman atması bitiyor normale dönüyordu.Ben önceleri araçta su eksiltmesi olduğu için motora veya eksoza su akıtıyor diye düşünüyordum.Usta mavi duman dedi.yağ yakıyor dedi motor yenilenmesi lazım dedi. Duman rengi beyaz ama maviyi seçmek zor.Eğer yağ yakıyorsa neden sadece ilk çalıştırmada duman oluyor da sonra olmuyor diye düşünüp yaptırmadım.Sonra bir yerde okudum araç bir gün çalışmadan bekleyince motor içinde segmanlar bozulduğundan motor içine yağ yavaş yavaş akıyor ve yanma odasında yağ birikmesi oluyor çalıştırınca da bu biriken yağ yanıyor aşırı duman oluşuyor sonrasında biriken yağ yanıp atıldığından pek belirgin olmuyormuş.Bazı ustalar üst kapak contası yanık değişmesi lazım ondan olur dediler ama bir kaç ay öncede subap patlaması nedeniyle araç çalışmamıştı çekiciyle götürüp komple subapları ve üst kapak contasını değiştirmiştik. Üst kapak contasının yeni değiştiğinden bu ihtimal zayıftı.Araçta şehir içinde yağ eksiltme çok az oluyordu ancak şehirler arası gidince aşağı yukarı 700 km de 1 lt yağ eksiltiyordu.Ustada araç 700-800 km gidince 1 litre eksiltiyorsa araç yağ yakıyordur demişti.doğru söylemiş.Peki su eksiltmesi neden oluyordu bütün hortum ve hortum bağlantılarına baktırdım bazı hortumları değiştirdim su eksiltme devam etti.Aşağı yukarı haftada yarım litre den fazla su koyuyordum.Usta motor dışına sızan su yok suyu motor yağ karterine bloktan veya üst kapaktan sızdırıyor olabilir motor üst kapak sökülüp testi yapılıp ayrıca motor blokları sökülüp bakılması lazım. Çatlağa TIĞ kaynağı yapılması lazım dedi.Bende artık uğraşmaktan yorulduğum ve tamiri çok para tutacağı için aracı alıcıya tüm sıkıntısını ve masrafını söyleyip 16 000 TL ye çok düşüğe sattım.





  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.