Şimdi Ara

Aracınızda paspas kaymasını önleyen bir şey var mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
71
Cevap
0
Favori
19.471
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • civic, corsa, astrada var. Fiestada olmaması çok ilginç. Güncel bir araçta böyle birşeyin eksik olması çok garip.
  • 2000 poloda ön iki paspas çıtçıtlar yardımıyla tabana tutturuluyor ve asla kaymıyor..
  • fiorinoda yarım cm yüksekliğinde çıkıntı var. aynı şekilde oraya geçicek çekilde paspastada delik var. yuvaya oturtunca kaymıyor.
  • Vectra c'de çıt çıt'lı sistem var geçmeli Toyota'da ise çok kaymasada biraz kayma var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bizde fiesta var ne halıda ne de kauçuk paspasta kaymıyor.

    acaba sizinkindemi bir sorun var
  • Hyundai i20 de kanca var. Ayrıca kumaş paspas yapışıyor. Hatta kancaya geçirmeden yapışırsa tekrar kaldırıp takmak lazım o kadar sağlama almışlar. Kaucuk paspas üç yıl geçmesine rağmen henuz göremedim internetten siparişlerde de tam oturmuyor diye şikayetler var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Proton da yok kanca gibi bişey oda kayma yapıyor
  • bmw de vidalı var ön-arka
    c3 te yanlış hatırlamıyorsam cırt cırt gibi bir şey var alt kısımda kaymıyor bu nedenle.
  • cherokede paspasın alt tarafı dikenli yapmışlar kayma yapmiyor.
  • Hem orjinal paspasımda çıt çıt var hemde altı dikenli kaymasını istesem bile kaymıyor
  • pas pas doğru seçilirse sorun yaratmaz.. tabi sabitleyici olayı güzel benim araçtada var.. eski mareada yoktu ama sorun yaşamıyordum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toyota SUPRA -- 20 Temmuz 2012; 9:54:12 >
  • Dacialarda kanca gibi bir şey var, sabitleniyor.

    2005 corolla için konuşmam gerekirse cırt cırt ile sabitleniyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Infiniti'lerde kanca var, basit ama kesin cozum.
    2003 QX kullaniyorum.
  • En iyisi arabanın zeminine çiviyle sabitlemek.

    Tamam hadi sürücü tarafı özellikle debriyaja basınca yoğun trafikte bazen kayıyor ve ayağımla düzelyiroum onu. Ancak öne ve arkaya biri bindiğindede paspaslar kayıyor ve ben deli oluyorum. Bende çift paspas var. İlk kauçuk paspaslar serili. Üzerinede halı paspaslar serili. O paspaslar kayınca ne oluyor, arabanın taban halısıda ister istemez pisleniyor. Arabaya her inip binenden sonra arabanın içini temizliyorum ve o paspasları düzgünce yerine koyuyorum. En iyisi çiviyle sabitlemek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    En iyisi arabanın zeminine çiviyle sabitlemek.

    Tamam hadi sürücü tarafı özellikle debriyaja basınca yoğun trafikte bazen kayıyor ve ayağımla düzelyiroum onu. Ancak öne ve arkaya biri bindiğindede paspaslar kayıyor ve ben deli oluyorum. Bende çift paspas var. İlk kauçuk paspaslar serili. Üzerinede halı paspaslar serili. O paspaslar kayınca ne oluyor, arabanın taban halısıda ister istemez pisleniyor. Arabaya her inip binenden sonra arabanın içini temizliyorum ve o paspasları düzgünce yerine koyuyorum. En iyisi çiviyle sabitlemek.

    hocam seni çivide kurtarmaz. Ayakkabıları çıkarttır binenlerin.( mümkün olsa ben yaparım) Şaka bi yana bende rahatsızım taban halısının pislenmesinden. Bide temizleyince hepsi çıkmıyo. Sen nasıl temizliyosun hepsi çıkıyomu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: srkncglr

    quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    En iyisi arabanın zeminine çiviyle sabitlemek.

    Tamam hadi sürücü tarafı özellikle debriyaja basınca yoğun trafikte bazen kayıyor ve ayağımla düzelyiroum onu. Ancak öne ve arkaya biri bindiğindede paspaslar kayıyor ve ben deli oluyorum. Bende çift paspas var. İlk kauçuk paspaslar serili. Üzerinede halı paspaslar serili. O paspaslar kayınca ne oluyor, arabanın taban halısıda ister istemez pisleniyor. Arabaya her inip binenden sonra arabanın içini temizliyorum ve o paspasları düzgünce yerine koyuyorum. En iyisi çiviyle sabitlemek.

    hocam seni çivide kurtarmaz. Ayakkabıları çıkarttır binenlerin.( mümkün olsa ben yaparım) Şaka bi yana bende rahatsızım taban halısının pislenmesinden. Bide temizleyince hepsi çıkmıyo. Sen nasıl temizliyosun hepsi çıkıyomu.

    Genelde taban halısını ayakkabı altına takılan toz, çakıl, vs. oluyor. Genelde zaten arabaya bir tek biniyorum ve kullanıyorum. Çok fazla insan binmediği için çok kirli olmaz hatta hiç kirli durmaz arabamın için. Her inenden sonra temizlediğim için sorun olmuyor. Kışın yağmurlu havada biraz çamurlu bir yere gidilecekse (mezarlık gibi) kağıt seriyorum yere. Zaten binenler belli ve benim huyumu ve arabanın içinin temizliğini bildikleri için pisletmemek için ellerinden geleni yapıyorlar. Hem hoşlarınada gidiyor temiz arabaya binmek. Paspasları silkeliyorum, kolonyalı mendille siliyorum. Eğer biraz pislenmişse taban halısı gidip benzinciye o 1 lira ile çalışan süpürgeyle süpürüyorum. Tabi ben 3 lira veriyorum o makinaya orası ayrı. 5 dk. yetmiyor çünkü bana.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CAD34 -- 20 Temmuz 2012; 11:34:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    quote:

    Orijinalden alıntı: srkncglr

    quote:

    Orijinalden alıntı: CAD34

    En iyisi arabanın zeminine çiviyle sabitlemek.

    Tamam hadi sürücü tarafı özellikle debriyaja basınca yoğun trafikte bazen kayıyor ve ayağımla düzelyiroum onu. Ancak öne ve arkaya biri bindiğindede paspaslar kayıyor ve ben deli oluyorum. Bende çift paspas var. İlk kauçuk paspaslar serili. Üzerinede halı paspaslar serili. O paspaslar kayınca ne oluyor, arabanın taban halısıda ister istemez pisleniyor. Arabaya her inip binenden sonra arabanın içini temizliyorum ve o paspasları düzgünce yerine koyuyorum. En iyisi çiviyle sabitlemek.

    hocam seni çivide kurtarmaz. Ayakkabıları çıkarttır binenlerin.( mümkün olsa ben yaparım) Şaka bi yana bende rahatsızım taban halısının pislenmesinden. Bide temizleyince hepsi çıkmıyo. Sen nasıl temizliyosun hepsi çıkıyomu.

    Genelde taban halısını ayakkabı altına takılan toz, çakıl, vs. oluyor. Genelde zaten arabaya bir tek biniyorum ve kullanıyorum. Çok fazla insan binmediği için çok kirli olmaz hatta hiç kirli durmaz arabamın için. Her inenden sonra temizlediğim için sorun olmuyor. Kışın yağmurlu havada biraz çamurlu bir yere gidilecekse (mezarlık gibi) kağıt seriyorum yere. Zaten binenler belli ve benim huyumu ve arabanın içinin temizliğini bildikleri için pisletmemek için ellerinden geleni yapıyorlar. Hem hoşlarınada gidiyor temiz arabaya binmek. Paspasları silkeliyorum, kolonyalı mendille siliyorum. Eğer biraz pislenmişse taban halısı gidip benzinciye o 1 lira ile çalışan süpürgeyle süpürüyorum. Tabi ben 3 lira veriyorum o makinaya orası ayrı. 5 dk. yetmiyor çünkü bana.

    valla iyiymiş. kolonyalı mendil felan. Bende temiz olduğumu düşünürdüm. bizim çevrede o makinalardan yok o yüzden benim için biraz sıkıntı oluyor. bi uzatma kablosu alıp evdeki süpürgeyi aşağı indirmek lazım başka yolu yok. Birde ben 1-2 ayda bir paspasları (halı) akşam eve çıkartıp banyoda iyice yıkayıp sabah seriyorum arabaya.




  • 2004 dobloda da kayıyor ama direksiyon miline dayanınca duruyor daha ileriye gidemiyor.
  • Cruze'da çıt çıt var. kayma durumu yok...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias

    bizde fiesta var ne halıda ne de kauçuk paspasta kaymıyor.

    acaba sizinkindemi bir sorun var

    Valla açıkçası fazla incelemedim.. Araç arkadaşımın..

    İlk paspası halıydı galiba.. gitti kauçuk aldı, yine problem düzelmedi..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.