Şimdi Ara

araçlarınızda yaşayacağınız hertürlü elektronik ve mekanik sorunlarınıza çözüm (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
1
Favori
6.063
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tufan usta merhaba:

    astra 2004 sedan arabam var. araba özellikle yokuslarda problem cikartiyor. servis lambasi yaniyor (bazen surekli, bazen yanip sonme seklinde). 1. ve 2. vitesle giderken ve yokus asagi problem yok. ama araba 80 ve üzeri ciktiginda servis uyarisi veriyor ve cekisten dusuyor. motor tekliyerek calisiyor, gaz pedalina bastigimda tam yemiyor, titriyor. hizi 80 üzeri cikmiyor. bu sorunu kisa mesafede yapiyor. yardimci olursaniz sevinirim.
  • Selamlar,ben sorunumu daha önce başka bir başlık altında yazmıştım,fakat tam bir çözüm alamamıştım.Sorunum şu.Aracım 98corolla GLİ.Araçla 100 km/sa hızla giderken arabanın içinde bana göre sağ tarafından gıcırtı gibi ses geliyor.Hız arttıkça ses de artıyor.Ama düşük seslerde hiç bir şikayetim yok.Bir de tam manevra dönüşlerimde tak tak diye tekerlerden ses gelmekte.Arıza boyutu ne olabilir?Maddi olarak ne tutar?Özel servise mi götüreyim,yoksa sıradan bir usta halledebilir mi?Hangisi daha hesaplı olur?
    Teşekkür ederim




  • arkadaşım motor beyninizde sorun olma iğtimali yüksek istanbul da oturuyosanız size yardımcı olabilirim saygılar
  • 97' Laguna RXE 2.0 115 HP aracım var.(Zavolli marka sıralı gazlı)

    arabayı çalıştırdıktan yaklaşık 1 km sonra göstergelerin hepsi gidip gelmeye başlıyor, yaklaşık 5 km. sonra göstergeler tamamen gidiyor. Bi 15 km daha gittikten sonra tekrar gelip gitmeye başlıyor,bu şekilde 5 km. daha gidince göstergeler yerine geliyor.

    Nerde nasıl yaptıracağım bilmiyorum,ankara'da yaklaşık 4 tane USTA ya gösterdim olmadı !!!
  • merhaba benim 2004 model renault megene HB aracım var tüplü araç normal seyrederken araç bilgisayarı kelebek kutusunu kontrol et yazıyor araç 2000 devir üzerine çıkmıyor aracı stop edip çalıştırınca sorun düzeliyor 3 ayrı servise gittim aracın tüpünden olduğunu söyleyip tüpü söktüler yine aynı sorun oldu sonra katalitik konvektörden olur dediler bide yakıt pompası yapabilir dediler. Belittiğim sorunlardan dolayı gitmediğim tamirci kalmadı kelebek kutusunu değiştiler tüpü söktüler bobinleri değiştiler tesisatı söktüler en son beyini değiştiler ama araba hala düzelmedi. Arkadaşlar sorunun nerde olduğu konusunda lütfen yardımcı olurmusunuz.
  • Arkadaşlar yardımcı olacak kimse yok mu ? ? ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: berkayhoca

    Selamlar,ben sorunumu daha önce başka bir başlık altında yazmıştım,fakat tam bir çözüm alamamıştım.Sorunum şu.Aracım 98corolla GLİ.Araçla 100 km/sa hızla giderken arabanın içinde bana göre sağ tarafından gıcırtı gibi ses geliyor.Hız arttıkça ses de artıyor.Ama düşük seslerde hiç bir şikayetim yok.Bir de tam manevra dönüşlerimde tak tak diye tekerlerden ses gelmekte.Arıza boyutu ne olabilir?Maddi olarak ne tutar?Özel servise mi götüreyim,yoksa sıradan bir usta halledebilir mi?Hangisi daha hesaplı olur?
    Teşekkür ederim


    Arkadaşlar sorunumu bu hafta sonu hallettim.Konya'da eski sanayide MAZAK OTO BAKIM SERVİSİ (Ömer MAZAK) 'ya gittim.Öncelikle sağ tekerin aks kafası ,bilyesi ve balataları orjinalleriyle değişti.Manevra sırasındaki takırtılar kayboldu.Ayrıca şu bahsettiğim 100km/sa hızından sonraki gıcırtı sesine benzeyen sesin kaynağı için bayağı uğraşıldı ve problem çözüldü.Sorun nerde çıktı hemde?Kimsenin akıl edemeyeceği bir yerde.Bilindiği üzre GLİ lerde diğerlerinden farklı olarak cam etraflarında parlak bir şerit vardır.Alüminyum folyo gibi parlak olan bu şerit, ön camın sağ üst tarafında biraz açılmış ve hızın etkisiyle oluşan rüzgardan gıcırtı sesi çıkarmakta.Sağ olsun
    Ömer Ustam sıkıntımı halletti.Konya'da ikamet edenlere ısrarla tavsiye edeceğim çok temiz ustalardan biridir. Arabanızda sorunsuz günler dilerim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: alican35

    97' Laguna RXE 2.0 115 HP aracım var.(Zavolli marka sıralı gazlı)

    arabayı çalıştırdıktan yaklaşık 1 km sonra göstergelerin hepsi gidip gelmeye başlıyor, yaklaşık 5 km. sonra göstergeler tamamen gidiyor. Bi 15 km daha gittikten sonra tekrar gelip gitmeye başlıyor,bu şekilde 5 km. daha gidince göstergeler yerine geliyor.

    Nerde nasıl yaptıracağım bilmiyorum,ankara'da yaklaşık 4 tane USTA ya gösterdim olmadı !!!

    arkadasim! ivedik organize sanaiide ASİL OTO musa usta var. kendisi kaliteli ve temiz calisan bir ustadir. Ben ve diger arkadaslarim cok memnunuz ustaligindan. Tavsiye ederim. (Ünlü Oto nun alt sokagi)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: seriftaytis

    tufan usta merhaba:

    astra 2004 sedan arabam var. araba özellikle yokuslarda problem cikartiyor. servis lambasi yaniyor (bazen surekli, bazen yanip sonme seklinde). 1. ve 2. vitesle giderken ve yokus asagi problem yok. ama araba 80 ve üzeri ciktiginda servis uyarisi veriyor ve cekisten dusuyor. motor tekliyerek calisiyor, gaz pedalina bastigimda tam yemiyor, titriyor. hizi 80 üzeri cikmiyor. bu sorunu kisa mesafede yapiyor. yardimci olursaniz sevinirim.


    sayin ve sevgili usta bu internet denem meret hayatimizin her safhasina girmiş bulunmakta... madem "ben sorunlariniza buradan yardimci olacağım" dedin. neden cevap vermiyorsun. halbuki: bu yolla hem iş imkanlarını artıtır, maddi kazancin artar, hem de bilgilerini bizlerle paylaşma hazzini alırsın. ben bir ticaret analizcisi olarak sana tavsiyem: intrneti ne kadar çok kullanırsan geleceğe o kadar sağlam ve güvenle bakabilirsin. Bu imkânı değerlendir. Geleceğin sektörlerini internet belirliyor. Unutmadan arabada olan sorunu da çözdüm. Saygılarımla




  • quote:

    seriftaytis

    Teşekkür ederim arkadaşım, en kısa zamanda gideceğim, çözülürse buraya da yazarım..
  • arkadaşlar ekranı yaptırdım, 150 ytl sıkışmış, saolsun usta çıkarıverdi..
    çok büyük bir problemi yok, entegrelerden biri cortlamış, ancak yapacak ustanın elinde entegre olması lazım,zor bulduk entegreyi..
  • Arkadaşlar 307 1,4 benzinli motor beyninde sorun varmış ve bu sorunu sadece reset atıp sonrasında yetkili servise götürerek yazılım atıyorlarmış.
    Bu konuyla ilgili bilsi olan varmı.


    Aracın bulunabilen en son sorunu(sorun çıkarmadık yeri kalmadı zaten) beyin motor ısısını çok düşük algılıyor ve sonrasında zengin yada fakir karışım yaparak dengesizliklere yol açıyor. Bunun öncesinde tüm sensörler değişti veya denendi, gaz kelebeğide birçok kez sökülde temizlendi çıkma çalışanını taktıler sorun çözülmedi. Son nokta olarak böyle birşey yapmaya karar verdiler (motor beyni resetleme)..

    Ustam Ank. Vatan peugeot (eski Peugeot hastanesi)

    Deneyimlerine veya biligilerinizi paylaşırsanız sevinirim..
  • Selamlar 307 HDI Rapier 2003 sahibiyim. Aracın iç aydınlatma sistemi araba açıldıktan sonra ve kontak anahtarı çıkarıldıktan sonra otomatik yanarken artık yanmamaya başladı (manuel olarak elle yakabiliyorum) bununla ilgili bilgisi olan varmı? (Kalorifer radyatörü değiştirildi 15 gün önce ama değiştirildikten hemen sonra orun yoktu) Birde Servis ışığı (anahtar işaretini) nasıl sıfırlayabilirim araç kapalıyken reset tuşuna basılması gerekiyor sanırım ama bu reset tuşu nerde:) Teşekkürler.
  • taksutufan buraya daha uğramıyor herhalde, kendisine pm de attım ama yok ortalıkta.
  • bendeki araç 94 model skoda araba normal çalışıyor çalıştıkdan sonra ve seyir halindeyken akü işaret lambası ara ara yanıyo bir süre sonra sönüyor sorunu nedir acaba
  • arkadaşlar hepinize öncelikle selamlar

    benim sorum ve sorunum şu;

    93 model lpgli doğan sl otomobilim var

    aracın önce hiçbir hararet problemi yoktu sonra radyatörü temizleyici sıvılardan koydum ve çamur pas vb. temizlemek için tüm sıvıyı boşalttım sonra 6 litre shell marka antifiriz koydum ve üzerine 2 litre su ekledileryani antifirizi biraz fazla oldu galiba
    bide izmirdeyim yani hava sıcaklığı biçok ile göre fazla şimdi araba çok çabuk hararete kalıyo sebep bumudur yoksa başka bişimidir. bide fazla antifriz aracıma zarar verir mi? b
    u arada radyatörümün durumuda iyi ve bakır radyatör.

    ilgilenecek herkese teşekkürler.
  • arkadaslar ben bu siteye yeni uye oldum. buraya yazdım yazıcagımı bılmıyorum dogru yere mi yazdım, yanlıs ise kusura bakmayın.Arkadaslar ben de opel corsa 1.2 swing var 2000 model aracın göğüs kısmındakı elektronık ekran ışıgı söndü yanmıyor ekran çalısıyor cok dıkkatı bakıldıgın da anlasılıyor ancak ışık yanmıyor bunun sebebi nedır neden olur bılen arkadaslar varsa yardımcı olurlarsa sevınırım.Acaba arka kısımı komple aydınlatan bı lamba varda onu temas edıp yanmıyor aydınlatmıyor tam olarak bılmıyorum cunku klima dugmesı ve yanındakı ayar dugmelerı aydınlatması azaldı benım aklıma boyle bı sonuç geldı bılen arkadaslar varsa yardımcı olurlarsa sevınırım...sımdıden tesekkurler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sayınabim

    Benim 88 model renault 11 1.4 otomobilim hiçbir sorun yokken düşük devirde gaza basınca teklemeye(devir yükselene kadar) başladı aynı gün içinde bu sorun yok oldu sonra tekrar başladı. Sonra Otomobil çalışmazken ve kontak açıkken gösterge lambalarının ışığının hafifçe azalıp arttığını farkettim. 1-2 km sonra otomobil stop etti. (Benzinde de denedim aynı sorun oldu). Sorun elektrikle ilgili sanırım sizce ne olabilir? Kontaktan olma ihtimali varmı ? teşekürler



    Sayın ABİM

    sizin sorunun aynısını yaşamadım aslında ama önce sorunumu bir anlatayım.
    Belki başkasının başına da gelmiştir.
    Benim sorunum şuydu ve 4 ay bu sorunla yaşadım ben :)

    Arabam dediğiniz gibi düşük devirlerde tekliyordu kesik kesik.
    Rölanti 9 ile 6 arası salınıyordu.
    Pencere salınarak kapanıp açılıyordu.
    Farlarım kısılıp açılıyordu.
    Stop sorunu yoktu.
    Kalorifer havayı bile rüzgür gibi vov vov diye üfürüyordu.
    Lambda sensörü arızası dediler.
    Ayarlamaya çalıştılar. Ver elli kağıt.
    Boğaz kelebeği dediler. Temizlettik.
    Motor hava alıyor hariçten dediler. O da değilmiş.
    Ne çıktı biliyor musunuz?

    Şarj dinamosu üzerindeki elektrik regülatörü arızalıymış.

    Aküye gelen akımı ölçtüler. 16 - 11 volt arası salınıyordu.

    Allah'tan aküye zarar vermemişiz. 40 ytl işçilik. 50 liraya regülatör masrafı.

    ve kurtuldum. Oooooooh beeee.

    Maalesef ustalar yetkin değil. O yüzden buraya bu olasılığı yazdım.
    Aynı sorunu yaşayan olursa. Ben bunu bir yerden okudum bari desin.

    Ama bizim usta da ustaymış. Aşılamayan sorunu, bir bilenle aştık.

    Benim arabamın markası palio. Adam volkswagen group uzmanı

    İyi akşamlar.




  • sayın playen_x

    ayni sorun benim eski arabam şahin 93 de oluyordu. ustanın dediği: antifirz çabuk ısınır, geç soğur. arabanın da motoru icin ii dir dedi. ama senin yaşadığın memleket çok sıcak bir memleket. büyük bir ihtihal motor kapak contasını kısa zaman sonra yakarsın. sürekli fan devreye girmesinden dolayı fan müşürünü yakma ihtimalin var. bu tofaşlarda bir parçayı ne kadar sıklıkla kullanırsan o kadar ömrü kat kat azalıyor.

    bence izmir gibi bir memlekette su kullanman daha ii olur. bu sadece tavsiye niteliğindedir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: taksutufan

    otomobillerde bulunan her türlü elektronik sistemlerin tamiri ve sorunların çözümleri! tecrübemle ve deneyimlerimle yardımcı olmaya çalışırım herkeze sevgiler ve saygılar talha

    Aracımın arka sağ kapı kilit swichinin bozuk olduğunu söylüyorlar. Kumanda ile kapıları kilitliyorum. Ancak alarm devreye girmiyor. Swich bozuk olduğu için alarm sistemi kapıyı açık olarak algılıyormuş. Bu yüzden de alarm devreye girmiyormuş. Bu gerçekten doğrumudur? Bir de iç aydınlatma, kapıları kilitleyince otomatik olarak sönmesi gerekirken sönmüyor. Bunu da aynı sebebe bağlıyorlar. Sizce olabilir mi? Araç Volvo S70 T 1997 model. Eğer bu yüzdense İstanbul Anadolu yakasında bu işin tamirini güvenilir olarak yaptırabileceğim bir yer var mı acaba?




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.