Şimdi Ara

Arama engelleme acil yardim lutfen.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
0
Favori
3.054
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Iyi gunler arkadaslar. Esimin hatti tum gelen ve giden aramalara kapatilmis durumda. Arama yapinca yetkiniz yok cagri gelince de cagri kabul etmiyor uyarisi veriyor. Turk telekom musteri hizmetlerini aradim kackere olmadi. Iptal edemedik bir turlu. En son bizlik bir sey yok telefondan engelleme yapmissiniz telefondan sizin kaldirmaniz gerek diye kapatti konuyu. Telefondan girince engelleme aktif gorunuyor iptal etmeye calisinca 4 haneli sifre istiyor ama sifreyi bilmiyoruz. 0000 1111 1234 denedik olmadi. Sifre olmadigi icin iptal edemiyoruz. Msuteri hizmetleri guya sifreyi sifirladi ama yine olmadi. Sifre dogru olmadigi icin olmuyor bir turlu. Musteri hizmetleri telefon ( samsung) musteri hizmetlerini arayin onlarla cozun diyor ki aradim onlarda telwfonu sifirlatti falan ama yok yine ayni ki hatti hangi cihaza baglasam sifre istiyor yani twlwfonla alakali oldugunu dusunmuyorum. Bu sorun hakkinda bilgisi tecrubesi olan varsa yardim ederse cok sevinirim. Hat 2 haftadir kapali. Iptal edecegim hat ustune telefon var edemiyorum. Simdiden cevaplar icin tskler.








  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Arama Engelleme Acil Yardım

    Arama engelleme özelliğini kullanmak, istenmeyen aramaları engellemek için faydalı bir yöntemdir. Ancak, arama engelleme şifresini unutmak, bu özelliği devre dışı bırakmayı zorlaştırabilir.

    Bazı operatörlerin arama engelleme şifresi;

    • Türk Telekom: 4 haneli
    • Vodafone: 4 haneli

    Arama Engelleme Şifresini Unuttum

    Arama engelleme şifreni unuttuysan, operatörüne ulaşarak sıfırlayabilirsin. İşte adımlar:

    • Türk Telekom: 555'i ara ve müşteri hizmetlerine bağlan.
    • Vodafone: 542'yi ara ve müşteri hizmetlerine bağlan.

    Şifreyi Sıfırlama

    Müşteri hizmetleriyle iletişime geçtiğinde, kimlik doğrulaması yapacaklar ve arama engelleme şifreni sıfırlayacaklar. Yeni şifre sana SMS veya e-posta yoluyla gönderilecektir.

    Eğer arama engelleme şifreni unuttuysan ve acil olarak devre dışı bırakman gerekiyorsa, operatörünün web sitesinden veya uygulamasından sıfırlama işlemini yapabilirsin.

    Not: Arama engelleme şifresi, yalnızca aramaları engeller. Mesajlar ve diğer hizmetler engellenmez.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Dur bakalım bu TT ile daha ne acayip tuhaflıklar göreceğiz
  • Kaliteli (!) operatörün kaliteli müşteri temsilcileri çözememiştir

    Engelleme aktif görünüyor, şifre istiyor demişsiniz.

    Hattı nasıl kilitlediniz veya nasıl bir şifre istiyor detay verirseniz yardımcı olalım

    Telefon aldığınızı belirtmişsiniz sanırım faturalı hat kullanıyorsunuz

    Hattınızı iptal etmeniz durumunda veya başka operatöre taşıma durumunda telefonun tüm taksiti son faturaya yansıyor bilginiz olsun

    Ha birde paketinizin cayma bedeli olabilir o da son faturaya yansır
  • #330*şifreniz# denermisin
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Sorun sifreyi bilmiyorum iste. 0000 1234 1111 denedim yanlis diyor. Musteri hizmetleri sifreyi sifirladi ama olmadi yine. Kodlamalar sifre olmayinca olmuyor malesef.

  • Nasil kitledik bilmiyorum. Esimin telefonu kirilinca tuslu bir telefon vardi ona takti hatti. O mu yanlislikla yapti yoksa evde cocuk var o mu yapti bilmiyoruz. Bit sekilde giden ve gelen tum aramalar engellenmis. Engli kaldirmak icin sifre istiyor ki genelde bu sifre 0000 imis ama bizde yanlis diyor. Musteri hizmetleri topu telefonda sorun var ordan yapmaniz gerek diyip basindan atiyor. Dedigim gibi hat faturali ve yeni cihaz almistim fatura ustune iptal edersem toplu para yansiyacak ki benim icin sikinti yoksa hemen gidip hatti baska operatore tasiyacagim ama yapamam simdilik.

  • ispirseytani İ kullanıcısına yanıt
    Acaba sim kart Pin kodu olabilir mi
  • ispirseytani İ kullanıcısına yanıt

    Şifren Telekom kullanıyorsan 0000 dır kabul etmiyorsa tekrar sıfırlattır

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    0000 olmuyor sozde msuteri hizmetleri sifirliyor ama yine kabul etmiyor. Kisaca bi boku beceremiyorlar. Biraz once yine aradim daha once olsuturdugum kayit suresi 15 gunu gecmedigi icin yeni bir kayit olusturamiyorum. Resmen telefonda basinizin caresine bakin diyor. 2 gun faturayi odeme gunde 50 kere taciz ederler.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • ispirseytani İ kullanıcısına yanıt

    Önce Bi konuşmayı ve yazmayı bilin bu şekil argo kelime kullanmayın.

    Müşteri hizmetlerini arayın Kayıtla işiniz yok engelleme şifremi bloke ettim sıfırlarmısınız diceksiniz bu kadar .

    Sıfırlattırdıktan sonra olmuyorsa btk ya yazın çözsünler

  • Yok onla alakasi yok. Ne telefon nede sim kart sifrrsi degil. Bu engelleme de kullanilan bir sifre operator uzerinden. Sorun su sifre deyismis ve bunu bilmiyor sozde musteri hizmetleri de bunu bilmiyor , deyistiremiyor , sifirlayamiyor nasil bir seyse

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Sizin soylediginizi benim degil onlarin bilmesi bana soylemesi lazim. Ben sifrenin sifirlanmasini bilmek zorundamiyim? Sozde teknik destekleri var onlar sorunu bulsun ve cozsun ama hicbiri bir sey bilmiyor en az 20 kisiyle gorustum ama sonuc yok.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • ispirseytani İ kullanıcısına yanıt

    Siz yinede Bi pin koduna bakın pindir O pin Arama engelleme acil yardim lutfen. 

    Senin değiştirdiğin şifreyi müşteri hizmetleri nereden bilsin sadece sıfırlayıp eski haline çevirir

    Misal Banka kartı şifreni değiştirdiğinde biliyorlar mı müşteri hizmetleri

  • ispirseytani İ kullanıcısına yanıt

    Ben buraya yazmanıza diyorum silinecek mesajlarınız konuşurken istediğinizi söyleyin

    Benim dediğim gibi tekrar arayıp söyleyinn

    Birde bu numaradan deneyin


    05557579747 sim kart sorunları için 1 e basın

  • Kendi sim kartınızı eşinin telefonuna takıp eşinin hattını da senin telefonuna takarak hatların denemesini yaptınız mı ?


    Sorun hattan mı kaynaklı yoksa telefondan mı , bunu denediniz mi ?

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Duyarliliginiz icin tskler ama ne yapayim 20 gundur ugrasiyorum. Bana yeni sim kart bile aldirdilar sim kartta sorun olmamasina ragmen. Sniirli olmam normal degil mi? Cevaplar icinde tskler. Arayacagim simdi numarayi. Pin kodunu da denedim olmadi. Bir yerde pin2 kodu olabilir dediler ama yeni aldigim kartta pin2 kodu yok. Pin 1 ve puk 1 var.

  • yolcum kullanıcısına yanıt

    Kendi hattimi taktim sorun olmadi hatta kendi hattimda sifre 0000 kabul etti. Esimin hattini farkli 2 teletona taktim iksinde de sifre istiyor. Aslinda sorun basit. Arama engellemelere ozel operatorlerin belirledigi bir sifre var ko buda 0000 ama iste eismin hattinda bu sifre yanlis diyor bilerek veya bilmeyerek sifre deyismis. Alti ustu sifre sifirlanacak ve o yeni sifreyle twlefondan arama engellemeleri kaldiracagim hepsi bu ama bunu yapamiyorlar iste.

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Pid degil denedim. Bakin ayni islemi kendi telefonumda yapiyorum giden aramalari engelliyorum benden sifre istiyor 0000 griyorum kabul ediyor. Tekrar iptal etmek istiyorum tekrar sifre istiyir 0000 giriyorum oluyor. Yani guvenlik kodu pin kodu telefonun sifrrsi vs alakasi yok. O sifre operatorun belirledigi herkes icin gecerli bir sifre. Ama o sifre esimin hattinda olmuyor. Dediginiz gibi onu telefondan deyistirmekte olmuyor. En fazla sifre hatali girildigi icin bel ki bloke olmustur ki onuda musteri hizmetlerinin cozmesi gerek. Yani cok denedim test ettim is tamamen operatorle alakali. Yani telefonla pin koduyla vs alakasi yok. Dediginiz numarayi aradim hatta reset atalim dedi en son onlarda cozemedi simdi telefonu kapattim dedi 15 20 dakika sonra acin bakalim ne olacak.

  • https://onlineislemler.turktelekom.com.tr bu adrese gidip eşinizin hattından giriş yapın


    Tüketici Şikayetleri bölümüne girin

    Arama engelleme acil yardim lutfen.




    Ardından şikayet oluştur'a basın

    Arama engelleme acil yardim lutfen.



    Derdinizi detaylı/kapsamlı bir şekilde anlatın burası yardımcı olacaktır diye düşünüyorum.


    Ayrıca müşteri hizmetleri ile açtığınız talebe ne cevap gelmiş onu da görebilirsiniz





  • Cevabiniz icin tskler. Bir de bunu deniyeyim

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.