Şimdi Ara

Arazi Araçlarını Sevenler Buraya (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
1
Favori
4.322
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • arazi işini bildiğimi söyleyemem.
    ancak, her tip arazide araç sürdüm.
    bu nedenle, arazi üzerine biraz tecrübem var.
    burada paylaştığım bilgilerde
    bu tecrübeleri içeriyor
    kullandığım araclar suzukilerin her tipi.(Samuırai-Vitara JLX-Grand vitara..gibi)
    NISSAN Skystar 4x4 'de hala kullanıyorum
    bu araçlar içinde suzukiler bizi hiç üzmedi
    bu araçlardan elde etdiğim verilere göre,
    sizin sorduğunuz lastik seçimi mt lastik +çivi olmalıdır.
    bu tip araziler kavrama düzeyinin az olduğu yerlerdir.
    çok riskli arazitipi.bu nedenle çok dikkatli olun




  • araziyi severim ama bütçem kısıtlı iş gereği ekonomik bi araca ihtiyacım vardı.
    (bitliste serbest veteriner hekimim) 3yıl reno9 kullandım kaporta sürüş dinamiğini
    pek sevmedim 7 tampon kırdım koltuğu belimi ağrıtıyordu.
    son 3 yıldır 2003 samara kullanıyorum tüm amortisörleri gazlı yaptım yayları yeniledim
    bu sayede 3-4cm yükseldi . budurum rot ayarın çabuk bozuyordu kule gergisi ile
    bundanda kurtuldum. tamponlar elastik kırılmıyor hiç tampon değişmedim belim ağırmıyor .
    ayrıca ayna-mahruti 1.3 samonunkiyle değiştirdim güç daha verimli kullanılr oldu.
    jantlarda 0.5cm ofsetli sürüş güvenliği arttı. sonuçta asfaltta yeterince hızlı hafif arazi
    4mevsim zevkle kullandığım bi aracım var. fulda montero2 kar- çamur lastiğinden
    çok memnun kaldım bu tek başına her yol için bana yetti.
  • su geçişinde motor asla fan açacak sıcaklıkta olmamalı.
    hava filtresinden su alma motoru bitirir. ayrıca nivacılar
    wd40ı tüm elektrkli aksama bolca sıkarak korumaya alırlar.
    ben samoyla 40-50cm derinliğinde dere geçtim.
    niva bir metreye kadar gidebilir şnorkelle daha fazlasınada.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bytradm

    araziyi severim ama bütçem kısıtlı iş gereği ekonomik bi araca ihtiyacım vardı.
    (bitliste serbest veteriner hekimim) 3yıl reno9 kullandım kaporta sürüş dinamiğini
    pek sevmedim 7 tampon kırdım koltuğu belimi ağrıtıyordu.
    son 3 yıldır 2003 samara kullanıyorum tüm amortisörleri gazlı yaptım yayları yeniledim
    bu sayede 3-4cm yükseldi . budurum rot ayarın çabuk bozuyordu kule gergisi ile
    bundanda kurtuldum. tamponlar elastik kırılmıyor hiç tampon değişmedim belim ağırmıyor .
    ayrıca ayna-mahruti 1.3 samonunkiyle değiştirdim güç daha verimli kullanılr oldu.
    jantlarda 0.5cm ofsetli sürüş güvenliği arttı. sonuçta asfaltta yeterince hızlı hafif arazi
    4mevsim zevkle kullandığım bi aracım var. fulda montero2 kar- çamur lastiğinden
    çok memnun kaldım bu tek başına her yol için bana yetti.

    modifiye iyi olmuş.
    ancak çamurlu arazide kullandınızmı?
    batmıyormu?




  • asfalt dışı arazi seyahatlerinde bazı temel kurallar var
  • Bunların başında doğayı temiz tutmak geliyor
    bu nedenle araziye araştırma.seyahat yada av veya arazi keşfi için
    gidildiğinde ortaya cıkan çöpleri geri getirmeliyiz
    araziyi seven Çöp lerini geri getirir.(sigara paketleri, içecek kutuları, plastik poşet, vb.)
    bu nedenle .
    araziye cıkdımızda önce yanımızda çöp torbaları olmalı .
  • bunların yanında kullandığınız aracında
    bazı atıkları bazen ortaya cıkabilir.
    öncelikle bu tür çöpler arazide bırakılmamalı.
    aracın sızıntıları dahil.
    parçalanmış lastikler,
    ya da motor yağı ambalajları gibi
    diğer malzemeler geride bırakılmamalı
  • arzide çok tanık olduğum şeylerden biride
    arac cizilmesin diye.
    sürüş sırasında ağaç dallarının koparılmasıdır.
    arazi araçları neden sevilir.?
    doğa ile birlikte olamak için.
    buna karşın ağaç dallarına zarar veren anlayış ise
    arazi araçlarını atmosfere hava atmak için seviyor sonucu
    ortaya cıkar.böyle bir ihtiyaçta normal bişeydir.
    böyle bir durumu olan arazi aracıyla daima şehirde
    kalması daha iyi olur.
    Çünkü hava burda daha çok karşılığını buluyor.
  • arazide aracımızla yaban hayatını rahatsız etmeyelim.
    özellikle kaplumbağaları ve
    diğer canlıları .
  • arazide karşılaştımız
    sürüler yada eşek veya ata binen kişilere
    her zaman yol verilmesi lazımdır.
    Hayvanlar genelde araçlarımızda korkarlar
    bu korku onların ani hareketler yapmasına neden olur
    bu durum bazen tehlikelide olabilir
  • arazi araçlarını sevenler için,
    doğaya saygı ve arazide sağduyu
    her zaman geçerli bir davranış.
  • Adam rekor peşinde
  • daima 4X4 çeker araçlar
    4WD
    arac sürekli dört tekerleğe güç sağlıyor demektir.
    Bu, hem kuru ve kaygan zemin koşullardaki
    sürüşden maksimum çekiş gücü elde etmeyi sağlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bytradm

    su geçişinde motor asla fan açacak sıcaklıkta olmamalı.
    hava filtresinden su alma motoru bitirir. ayrıca nivacılar
    wd40ı tüm elektrkli aksama bolca sıkarak korumaya alırlar.
    ben samoyla 40-50cm derinliğinde dere geçtim.
    niva bir metreye kadar gidebilir şnorkelle daha fazlasınada.

    siz hem kuru ve kaygan zemin koşullardaki
    sürüşden 2wd ile maksimum çekiş gücü elde etmeyi başarmışsınız
    sadece tebrikler
  • böyle bir arazi
    ve böyle bir araç off road için
    uç bir örnek.
    ilk bakışta bir motaj yada uzaktan
    kumandalı bir araç sanıyor insan.
    izleyin böyle bir arazi tipi ve aracı









    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kemaltrk34 -- 30 Ekim 2011; 9:33:44 >
  • arazide bir anlık dikkat kaybı.
    genelde 1.viteste olabilir
    çok önemli bir sorunla karşılaşmamıza
    neden olabilir.
    ya kendimize,ya araca yada cevemize
    hasar verilebiliyor.

     Arazi Araçlarını Sevenler Buraya
  • budurumda vites değiştirmeniz pek önerilmez

     Arazi Araçlarını Sevenler Buraya
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.