Şimdi Ara

Arçelik 6388 I A+++ 8 Programlı Bulaşık Makinası HATALI KURULUM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7
Cevap
0
Favori
699
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba,

    1 yıl kadar önce Arçelik A.Ş den çeyiz ürünleri olarak bulaşık makinası satın aldım.

    Kurulum için servis geldiği sırada diğer çeyiz ürünleri mobilyalar ile aynı anda geldiği için servisin kurulum aşamasında başında duramadık. Makina mutfak dolabı içine girdiği için yan paneli vs göreme gibi bir şansımız da olmadı.

    Temizlik esnasında gördüğümüz bulaşık makinasının yan panelinin şişik olmasından dolayı Arçelik servisini arayıp durumu kontrol etmesini rica ettik.

    Servis geldiğinde " KULLANICI HATASI OLMADIĞI FAKAT ARÇELİK KESİNLİKLE DEĞİŞTİRMEYECEĞİNİ ANCAK TAMİR OLABİLECEĞİNİ " söylediler.

    Hatamız olmadığı halde bunun yükümlülüğü bizim üzerimize yıkılmasından dolayı memnun kalmadık.

    Defalarca aramamıza durumumuzu anlatmamıza rağmen hatalarını kabul edip ancak tamir yolunu gösteren Arçelik A.Ş. ye ne gibi bir yol izleyebiliriz. Ürünü yenisi ile değişim yapmaları gerekmezmi ?!....

    Teşekkürler.

    Arçelik 6388 I A+++ 8 Programlı Bulaşık Makinası HATALI KURULUM
    Arçelik 6388 I A+++ 8 Programlı Bulaşık Makinası HATALI KURULUM







  • Aynı olay boschta vardı hakem heyetiyle ücret iadesi aldık fakat sizinkinin üzerinden bir yıl geçmiş bu durumda iade alabilirler mi bilmiyorum ama makineden memnunsanız değişim talebinde bulunun ısrarcı olursanız olumlu yanıt alabilirsiniz. Biz boschtan hiç memnun olmadığımız için iade ettik yerine arçelik aldık onun da kenarında bu kadar olmasa da hafif bi çıkıntı vardı, yıkamasından memnun kaldığımız için müşteri hizmetlerine dahi bildirmedim elimle düzelttim sıkıntı kalmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • batu25 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Makinayı Arçelik yenisi ile değiştirmiyor. Ücretsiz tamir ile dönüş yaptılar. İki kere servis vs. geldi.

    Biz de son çare dediğiniz gibi Tüketici Hakem Heyetine gideceğiz.

    Bugün gerekli belgeleri toparladım. Yarın başvurusunu yapacağım.

    Sonuçları yazarım duruma göre.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi espandos -- 6 Aralık 2017; 17:26:16 >
  • Makineyi niye değiştirmeye uğraşıyorsunuz anlamadım.
    Makineyi bir yıl kullanmışsınız. Serviste zaten sorunlu parçayı değiştireceğini söylemiş. Zannederim yan duvarda bir göçük var parça yenisiyle değişir olur biter. Tüketici hakem heyetine de gitseniz Makinenin değiştirileceğini zannetmiyorum ancak farzedelim o ürün değişim oldu artık çöp olur prese gider yazık değilmi bu milli servet..
  • veysi89 kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Makina tezgah içinde olduğu için bir yıl sonra fark etme şansımız oldu...

    Daha önce fark etseydim yine aynı süreç için uğraşırdım.

    Kurulum da gelen servisin uyarması gerekti ve bir yıllık süre zarfında bi iki kere servis yine geldi servis herhangi bir uyarı yapmadı.

    Taki biz fark edene kadar.

    Arçelik ürününü tamir ettsin ikinci el olarak piyasaya sürsün. (Böyle bir birim kurulsun belkide vardır Firma kendi çözsün.)

    Neden hasarlı, kusurlu ürün kullanayım veya parasını ödediğim bir ürünün şirket hatasını yükleneyim.......



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi espandos -- 8 Aralık 2017; 11:56:48 >
  • Bu tip yan govde ezilmesi ya da sismesi sorunlari tasima sirasinda meydana geliyor. Bizim de 5 sene once aldigimiz camasir makinasi yandan ezilmis olarak gelmisti. İlk geldiginde ambalaji icinde geldiginden gorme sansimiz olmadi. Sonra montaj icin servis geldi, montaja basladi. İlk anda farketmemistim ama sonradan dikketimi cekti. Servis elemanina ben gosterdim bu nedir diye. Eleman onemli bir sey degil diye gecistirmek isteyince ben niye sifir olarak aldigim bir urunu hatali olarak kabul edeyim dedim. Oyle deyince haklisiniz kabul edip etmemek sizin takdiriniz, musteri hizmetlerini arayip degisim isteyebilirsiniz dedi. Musteri hizmetlerini arayinca servis elemaninin urunun fotografini cekip rapor yazmasi lazim dediler. Eleman yazdi gonderdi. Musteri hizmetleri raporu inceleip biz size donecegiz dediler. 1-2 gun gecti elemanlardan haber cikmayinca ben aradim.Biz size tekrar donecegiz deyince adamlari bayagi bi fircaladim, ben sizin keyfinizi bekleyicem diye cikistim. Gun icinde sizi tekrar arayalim deyip telefonu kapattilar. Bu sefer dedikleri gibi gun icinde arayip ertesi gun degisim icin ekiplerini gondereceklerini, yeni urunu birakip eski urunu geri alacaklarini, gelirken de montaj servisini de haberdar edeceklerini, haber verecekleri saatte evde bulunmami rica ettiler. Bu sefer sorun profesyonel bir bicimde halloldu.
    Belki kaportadaki sorun onemli bir sey degildi, ben farketmeseydim 5 yildir makinayi yine sorunsuz kullaniyor olacaktik. Siz de su ana kadar sorunsuz olarak kullandiysaniz bence fazla dert etmeyin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • bahtiyaraziz kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Arçelik ten bilirkişi inceleme için geldi ve ürün değişimi için onay verildi....

    Problemli ürünü incelemeye alacaklar.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.