selamun aleyküm.arçelik 9250 tı model bulasık makinası aldım.09,02,2013 tarihinde servis montaj için eve geldi.gelen servis yetkilisi bir miktar ugrastan sonra su hortumunu su musluguna takamamıs ve musluk degismesi lazım deyip garanti belgesine su ve elektrik baglantısı müsteri tarafından yapılacakmıs ifadesini ekleyip gitmiş.ertesi gün pazar günü idi ve bende evde oldugum için bir bakayım dedim ve hortumu hiç zorlanmadan musluga taktım.henüz yıkanacak yeterli miktarda bulasık cıkmadıgı için makinanın ilk denemesi 12,02,2013 aksamına kaldı aksam saat 21:00 sularında makinanın ekonomik programıyla makinayı calıstırdık ilk etapta hiç bir sıkıntı yoktu makina calısmaya su almaya falan basladı saat 24:00 civarı baktıgımızda makina hala calısıyordu ki kullanma kılavuzunda 146 dakika yazıyordu bu programın çalısma süresi.neyse gece 01:30 civarı makinaya tekrtar baktıgımızda makinanın hala calısmakta oldugunu fark edince iptal tusuna basarak makinayı durdurduk.sabah esim 30 dakikalık kısa programla tekrar bir deneme yapmıs ve makina calısıyor gibi ses cıkartıyor fakat işlem yapmıyormus gene bir süre bekledikten sonra iptal tusuyla makinayı durdurmus.ŞİMDİ BENİM SORMAK İSTEDİGİM BU SEKİLDE DAHA İLK DENEMEDE SORUN CIKARAN BİR CİHAZ İÇİN YENİDEN DEGİŞİM İSTEME HAKKIMIZ VARMI?YANİ BİZ CİHAZI HİÇ KULLANMADIGIMIZ İÇİN CİHAZIN YENİ BİR ÜRÜN İLE DEGİSMESİNİ TALEP EDEBİLİRMİYİZ?
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme