< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Arçelik In Love Gurme Çay Makinesi (11. sayfa)
-
-
k3284 ü 2 sene kullandım ve zamanla kettle ın ağız plastiği iç taraftan kırıldı ve şu an su tahliye hortumu açıktı
bu yüzden olacak sık sık u0 veya u3 hatası veriyor
yedek parça aşırı pahalı sadece kettle 300 tl -
Aynı sorun bende de var. Çözüm bulamıyorum. -
servise gitti geldi ama nafile bi problem yok dediler.ben de çay demlemeden önce kettle ve diğer parçayı kaldırıp yan yatırıp içinde çay varsa bir tabağa boşaltıp kullanıyorum .Bir çözüm ve sebep bulursanız ya da bulan olursa bilgilendirirse iyi olur. -
-
Daha önce sirke ile denedim belli bir süre sirke tadı ve kokusu kettlea sindiğinden çay içerken o tad ve kokuyu aldım o günden sonra bi daha denemedim ancak denediğimde de yine üst kısımda çay kalıyordu beyaz sirkede aynı şey oluyor mu ? poşet çay da denedim de yine demleme haznesinde çay kalıyordu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar benim bir sorunum var cihazı uzun zamandır sorunsuz olarak kullanıyorum ancak 1 ay önce Erzurum’a taşındım buradaki yükseklik farkından dolayı cihaz normalden çok daha uzun süre suyu kaynatıyor. Muhtemelen 99 dereceye getirmek için 2000m rakım da normalden 2 kat daha fazla suyu kaynatmak zorunda kalıyor
Bu sorunu yaşayan varmı aranızda varsa nasıl çözdünüz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim de benzer bir problemim var. Uzun suredir problemsiz kullandigim K-3286 model cihazda Ankara'ya tasindiktan sonra bu problem olustu. cihaz suyu kaynatip demleme islemini yapiyor ancak sonrasinda alt haznedeki suyu surekli kaynatiyor.quote:
Orijinalden alıntı: muhendisgsm
Arkadaşlar benim bir sorunum var cihazı uzun zamandır sorunsuz olarak kullanıyorum ancak 1 ay önce Erzurum’a taşındım buradaki yükseklik farkından dolayı cihaz normalden çok daha uzun süre suyu kaynatıyor. Muhtemelen 99 dereceye getirmek için 2000m rakım da normalden 2 kat daha fazla suyu kaynatmak zorunda kalıyor
Bu sorunu yaşayan varmı aranızda varsa nasıl çözdünüz
ariza sebebi ve cozumu hakkinda bilgisi olan var mi? -
Konu hort ama bu kattle su basmıyor demliğe garanti bitti yenisi de çok para tamir eden oldu mu hiç daha önce -
-
ürünü bayadır sadece kettle olarak kullanıyorum.Açıkçası Arçelik bu ürünü ilk alırken çok cazip ama üründe bazı sorunlar var.1.)bir kere ürün çalışmadı ana kart arızası dendi ona ayrı ücret verdim ürün çalışıyor ama ekran göstergesindeki rakamlar yanıp sönüyor.2.)bu demlik bölümündeki çay birikmesini de düzeltin demiştim anakart arızası için verdiğimde.servisten döndükten sonra bu sorun düzelmediği için tekrar verdim.Sorun yok dendi.o zamandan beri de çay bölümünü kullanmıyorum.3.)kettle kısmının üst kısmındaki iç platik bölümler eridi parçalandı döküldü.Demek ki ısıya dayannıksız yapmışlar.yeni kettle almıştım 1-2 sene önce sadece ona 250 tl verdim.
Sonuç olarak bu ürün ilk bakışta çok güzel görünüyor ancak bazı sıkıntıları mevcuttur.
Ek bir not söyleyeyim belki kireçlenme olmuş olabilir.şunu denemeyi düşünüyorum.rossmanda çok uyguna çay ve kkahve makineleri için kireç çözücü toz satılıyor.bununla bir temizlik ve birçay kullanmadan demleme yapsam belki bu sorun çözülebilir.bu kireç çözücünün fiyatı çok uygun. Kahve makinemde kullanıyorum ancak hiç arçelik gurme de denemedim.Fırsatım olursa bir deneyeceğim bu sorun çözülecek mi bakacağım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smlk -- 16 Aralık 2020; 9:22:35 >
-
Arçelik yeni Gurme modelini tanıtmış:
https://www.arcelik.com.tr/cay-makinesi/cm-9058-b-gurme-otomatik-cay-makinesi-icecek-hazirlama
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X