Şimdi Ara

Arıza giderildiği halde lamba sönmüyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
681
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi günler. 2012 model 1.5 dci qasqai marka aracım var. Geçen hafta gelirken yokuşta aracım çekişten düşmeye başladı arıza lambası yandı bende saniyeye çektim. Turbo hortumu borusu yerinden çıkmış. Yenisi takıldı orjinali 800-900 lira bir maliyeti varmış yan sanayi taktı 200 TL ye. Orjinaline o kadar vermeye gerek yok dedi. Bu yan sanayilerin 80 TL ye olanı da var ama onlar uzun ömürlü olmuyor dedi. 200 TL lik yan sanayi taktırdım. Arıza lambasını da arabayı kabloyla tablete bağlayarak söndürdü.
    Birkaç gün sonra yine aynı arıza lambası yanmaya başladı baktım çekiş performansı normal sıkıntı yok ama arıza lambası yanıyor. Gittim tekrar tablete bağladı söndü lamba. Ancak dün arıza lambası tekrar yanıyor. Performansta yine sıkıntı yok. Bu lamba neden sönmüyor? Ustaya sorduğumda bir süre ikinci viteste 3 bin devirde kullanman lazım demişti. Bende o partikül filtresi için değil miydi dedim. O başka uzun zamanımda anlatırım demişti.
    Neyse konuyu uzattım bu lamba neden sönmüyor bilgisi olan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • quote:

    O başka uzun zamanımda anlatırım

    meali alakası yok ben de bilmiyorum sorgulama devam et.

    sizin sorun da muntemelen yan sanayi hortumdan yerine takamadı arada gevşiyor ve o da arıza lambasına sebebiyet veriyor.
  • ustanız sizi oyalıyor. Demek ki arızanız tam olarak giderilmemiş. Arıza kodunu öğrenin veya başka bir ustaya bağlattırın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emir.ksk

    quote:

    O başka uzun zamanımda anlatırım

    meali alakası yok ben de bilmiyorum sorgulama devam et.

    sizin sorun da muntemelen yan sanayi hortumdan yerine takamadı arada gevşiyor ve o da arıza lambasına sebebiyet veriyor.
    Makineye bağlayıp lambayı söndürüyor. Birkaç gün çalışırken arıza lambası yanmıyor sonrasında yanıyor. Az önce aradığımda bana cihaza bağlandıktan sonra lamba sönünce 3 bin devirde ikinci viteste gitmen lazım yoksa yanar dedi. Bunun bir alakası olabilir mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Josepth

    ustanız sizi oyalıyor. Demek ki arızanız tam olarak giderilmemiş. Arıza kodunu öğrenin veya başka bir ustaya bağlattırın.
    Peki yan sanayi takıldığı için lambanın yanma ihtimali var mı? Ve bu turbo hortumu borusu orjinali için o kadar para vermeye gerek var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adam işi becerememiş, saçma sapan bir bahane uydurmuş. Turbo gibi önemli bir parçada yan sanayi kullanmak iyi bir fikir değil bence.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GrMutu

    Makineye bağlayıp lambayı söndürüyor. Birkaç gün çalışırken arıza lambası yanmıyor sonrasında yanıyor. Az önce aradığımda bana cihaza bağlandıktan sonra lamba sönünce 3 bin devirde ikinci viteste gitmen lazım yoksa yanar dedi. Bunun bir alakası olabilir mi

    Alıntıları Göster
    en ufak alakası yok.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Motor beyni ustadan daha akıllıdır hocam arızayı giderdiğinde bir süre sonra sıkıntı görmez ise sistemde arıza lambası söner ve bir kayıt oluşturur. Geçici arıza kayıtları gibi, daha basit anlatırsak yağ lambası yandı yağ koydun söner eğer hala yanıyorsa mesela kaçak vardır veya yeterince yağ koymamışsındır vs vs

    2. vites 3000 devir olayı tamamen sıkmasyon bir sanayi hilesidir. Sana saçma bir talimat verir yerine getir getirme arabada arıza olursa olayın faili sen olursun çünkü anlamsız talimatı uygulamadın. Tam çakala denk gelmişsin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • En iyisi başka ustaya gideyim. Demek ki hala arıza var ki yanıyor lamba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GrMutu

    Peki yan sanayi takıldığı için lambanın yanma ihtimali var mı? Ve bu turbo hortumu borusu orjinali için o kadar para vermeye gerek var mı

    Alıntıları Göster
    Mekanikçi değilim turboyla alakalı yorum yapmam doğru olmaz. Ecu yanlış değerleri algılıyor ki arıza lambasını yakmasına neden oluyor. Başka ustalardan da cihaza bağlattırıp hatta hata kodunun resmini çekip aracınızın facebook veya forum gruplarında paylaşın. İlla ki aynı arızayla karşılaşan çıkacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GrMutu G kullanıcısına yanıt
    arıza kodlarını sizde silebilirsiniz ama sizin ustanın yaptığı gibi tekrar yanar arıza giderilmemiş lamba o yüzden yanıyor donanımlı bir yerde arıza baktırın yaptırın merdiven altı yerde aracınızı tamir ettirmeyin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.