Şimdi Ara

Arızalı seagate disklerin garantiden değiştirilmesi. (92. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.215
Cevap
40
Favori
155.897
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9091929394
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Extralarge arkadaşımıza çok çok teşekkür ederim. Kendisi pm ile yardımcı oldu. Ayrıntılı anlatımından dolayı, forumda böyle bir arkadaşımızın olmasından dolayı mutluyum, kendisine teşekkür ediyorum. Saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: éxpért.éxé

    Extralarge arkadaşımıza çok çok teşekkür ederim. Kendisi pm ile yardımcı oldu. Ayrıntılı anlatımından dolayı, forumda böyle bir arkadaşımızın olmasından dolayı mutluyum, kendisine teşekkür ediyorum. Saygılar.

    Haricilerde sorun çıkıyor tekrar Türkiye'ye geldiğinde gümrükten alamıyorsun gümrüğe takılıyor. 130-160 lira vergi parası isteniyor. Sanırım göndermeden önce bir beyanname oluşturmak gerekiyormuş.Göndermeden önce bunu bir hallet yoksa benim gibi sorun yaşarsın . Gelirken ups ile geliyor, istersen ara bir konuş beyanname nasıl oluşturuluyor falan diye. Benim 1 aydır gümrükte, ümidimi kestim zaten, tüketici haklarına verdim. Bekleyeceğim artık .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayhan2020

    quote:

    Orijinalden alıntı: éxpért.éxé

    Extralarge arkadaşımıza çok çok teşekkür ederim. Kendisi pm ile yardımcı oldu. Ayrıntılı anlatımından dolayı, forumda böyle bir arkadaşımızın olmasından dolayı mutluyum, kendisine teşekkür ediyorum. Saygılar.

    Haricilerde sorun çıkıyor tekrar Türkiye'ye geldiğinde gümrükten alamıyorsun gümrüğe takılıyor. 130-160 lira vergi parası isteniyor. Sanırım göndermeden önce bir beyanname oluşturmak gerekiyormuş.Göndermeden önce bunu bir hallet yoksa benim gibi sorun yaşarsın . Gelirken ups ile geliyor, istersen ara bir konuş beyanname nasıl oluşturuluyor falan diye. Benim 1 aydır gümrükte, ümidimi kestim zaten, tüketici haklarına verdim. Bekleyeceğim artık .

    Bu meseleyi arayıp, samsung' a sordum. Bu gibi sorunlar, 100 dolar üzerindeki ürünler için geçerli oluyormuş. Bana sıkıntı yaşamayacağımı söylediler. Ayrıca kendilerine çok saçma bir iş yaptıklarını, bu şekilde müşteri kaybettiklerini söyledim. Sonuçta ürünü Türkiye(80 milyon) 'den al. Hollanda(16 milyon) 'luk ülkeye gönderiyoruz. Saçmalığın daniskası.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: éxpért.éxé

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayhan2020

    quote:

    Orijinalden alıntı: éxpért.éxé

    Extralarge arkadaşımıza çok çok teşekkür ederim. Kendisi pm ile yardımcı oldu. Ayrıntılı anlatımından dolayı, forumda böyle bir arkadaşımızın olmasından dolayı mutluyum, kendisine teşekkür ediyorum. Saygılar.

    Haricilerde sorun çıkıyor tekrar Türkiye'ye geldiğinde gümrükten alamıyorsun gümrüğe takılıyor. 130-160 lira vergi parası isteniyor. Sanırım göndermeden önce bir beyanname oluşturmak gerekiyormuş.Göndermeden önce bunu bir hallet yoksa benim gibi sorun yaşarsın . Gelirken ups ile geliyor, istersen ara bir konuş beyanname nasıl oluşturuluyor falan diye. Benim 1 aydır gümrükte, ümidimi kestim zaten, tüketici haklarına verdim. Bekleyeceğim artık .

    Bu meseleyi arayıp, samsung' a sordum. Bu gibi sorunlar, 100 dolar üzerindeki ürünler için geçerli oluyormuş. Bana sıkıntı yaşamayacağımı söylediler. Ayrıca kendilerine çok saçma bir iş yaptıklarını, bu şekilde müşteri kaybettiklerini söyledim. Sonuçta ürünü Türkiye(80 milyon) 'den al. Hollanda(16 milyon) 'luk ülkeye gönderiyoruz. Saçmalığın daniskası.

    Ben uyarımı yapayımda . Bende Samsung 640gb s2 portable 2.5'' gönderdim. Gelirken 1Tb yolluyorlardı, sorun yaşadım belirtmek istedim sadece.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayhan2020

    quote:

    Orijinalden alıntı: éxpért.éxé

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayhan2020

    quote:

    Orijinalden alıntı: éxpért.éxé

    Extralarge arkadaşımıza çok çok teşekkür ederim. Kendisi pm ile yardımcı oldu. Ayrıntılı anlatımından dolayı, forumda böyle bir arkadaşımızın olmasından dolayı mutluyum, kendisine teşekkür ediyorum. Saygılar.

    Haricilerde sorun çıkıyor tekrar Türkiye'ye geldiğinde gümrükten alamıyorsun gümrüğe takılıyor. 130-160 lira vergi parası isteniyor. Sanırım göndermeden önce bir beyanname oluşturmak gerekiyormuş.Göndermeden önce bunu bir hallet yoksa benim gibi sorun yaşarsın . Gelirken ups ile geliyor, istersen ara bir konuş beyanname nasıl oluşturuluyor falan diye. Benim 1 aydır gümrükte, ümidimi kestim zaten, tüketici haklarına verdim. Bekleyeceğim artık .

    Bu meseleyi arayıp, samsung' a sordum. Bu gibi sorunlar, 100 dolar üzerindeki ürünler için geçerli oluyormuş. Bana sıkıntı yaşamayacağımı söylediler. Ayrıca kendilerine çok saçma bir iş yaptıklarını, bu şekilde müşteri kaybettiklerini söyledim. Sonuçta ürünü Türkiye(80 milyon) 'den al. Hollanda(16 milyon) 'luk ülkeye gönderiyoruz. Saçmalığın daniskası.

    Ben uyarımı yapayımda . Bende Samsung 640gb s2 portable 2.5'' gönderdim. Gelirken 1Tb yolluyorlardı, sorun yaşadım belirtmek istedim sadece.

    Çok teşekkür ederim uyarınız için. Eğer böyle bir durum olursa, direk tüketici mahkemesine başvuru yaparım. Sonuçta, samsung bu konu hakkında bana teyit vermiş oldu. Sonuçlarını da kabullenmek zorunda kalacaktır.




  • ARKADAŞLAR SEAGATE İÇİN KAYIT OLUŞTURDUM SİPARİŞ NUMARASIDA MAİLİME GELDİ.

    ŞİMDİ YAPMAM GEREKEN KARGOLAMAK AMA HANGİ ADRESE SİTEDE YADA GELEN MAİLDE HERHANGİ BİR BİLGİ GÖREMEDİM.

    ÜRÜNÜ YARIN KARGOYA VERECEĞİM. BİLGİSİ OLAN VARSA SEAGATE' İN ADRESİNİ YAZARSA SEVİNİRİM.

    SANIRIM İSTANBULA GÖNDERİLİYOR AMA.
  • Hocam zaten oluşturduğunuz kayıtta hangi adrese göndereceğiniz yazıyor.
  • HOLLANDA ADRESİ YAZIYOR YANLIZ ÜRÜN HOLLANDAYA GİTMEYECEK DİYE BİLİYORUM.

    FORUMDAKİ ARKADASLAR SANIRIM İSTANBUL SEAGATE YE GÖNDERMİŞLER.
  • Türkiye garantisi biten ürünler Hollandaya, garantisi devam edenler aldığınız firma veya Seagate İstanbula gönderiliyor.
  • BUGÜN HOLLANDAYA YOLLANDIM ÜRÜNÜ PTT KARGO İLE 21 TL YE GÖNDERDİM.
    DİGER KARGO FİRMALARI YÜKSEK FİYATLAR İSTİYOR EN GÜZELİ PTT KARGO.
    Extralarge BİLGİLENDİRMEN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.
  • Herkese Merhaba,

    Ben de 1.5 TB'lık Samsung diskimi garantiye göndermek üzereyim ve UPS ile yaşanan depoda bekleme işlemi ile ilgili araştırma yapıyorum. Bu konuda seagate yetkilileri ile görüşmem sonucunda, ürünü göndermeden önce UPS'ten Power Of Attorney(Yetki Belgesi) alabileceğimi belirttiler. Burada yazılan mesajlarda da belirtdildiği üzere bu belge, UPS'in ürünü buradaki depolardan çıkartabilmesi için gerekli belge gibi birşey sanırım. Yani bizlerden istenen para gümrük için değil de bu depolarda bekletme için. Yapılması gereken; Power Of Attorney olayını çözmek. Ben yarın UPS'i arayacağım, siz de arayın ve bilgi isteyin.

    Ayrıca UPS'teki standart elemanlar bu konuda net birşey bilmiyorlar. Yarın daha yetkili mercilerle görüşme yapmak istiyorum. İnşallah net bir sonuç elde ederim.

    UPS iletişim telefonları:

    ÇAĞRI MERKEZİ: 444 00 66 - DAHİLİ NUMARA: 11

    SCS BİRİMİ: 212 413 22 22 - DAHİLİ NUMARA: 2445



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhendisane -- 20 Mart 2013; 22:56:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blacksnake03

    bendede 320as var ve bad sector olustu
    ancak güç kaynağı girişindeki minicik kırık hiç bir sorun yaratmamasına rağmenarena almadı harddisk i
    acaba direk seagate e yollarsam alırlar mı?
    cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar

    benimde sata girişinde ufak bi kırık var. vatanbilgisayara yolladım sonuç bekliyorum. garantiye almasalar dahi bu kırığı ve hdd yi tamir yolu var mı merak ediyorum. vatana yolladık bakalım umarım yüzümü kara çıkarmazlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Extralarge

    Türkiye garantisi biten ürünler Hollandaya, garantisi devam edenler aldığınız firma veya Seagate İstanbula gönderiliyor.

    Samsung M3 portable disk benim ürünüm ve Türkiye garantili. Zaten yeni üründü. Ancak ben Hollanda 'ya gönderdim. Kendi sitesinde Seageta İstanbul ile alakalı hiçbir bilgi bulamadım. Acaba yanlışmı yaptım ürünü Hollanda 'ya göndererek. Samsung 'u aramıştım. Onlarda Hollandaya göndermem gerektiğini söylemişlerdi.
  • Hollandaya göndermek en son seçenekti. Siz ilk önce ülke içinde çözüm arayacaktınız. Aşağıda tüm iletişim bilgileri vardı. Umarım gümrük sorunu yaşamazsınız. İşin kötü tarafı Hollandadan değişip gelen ürün 3 ay garantili olacak. Eğer sizin garanti süreniz daha uzun ise büyük ihtimalle bir geçerliliği kalmayacak.


    http://www.destekbilisim.com/samsung-servis-merkezleri.aspx



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Extralarge -- 21 Mart 2013; 15:40:04 >
  • Bugün yetki belgesi(Power of attorney) konusunda seagate ile irtibata geçtim ve şöyle bir cevap aldım.

    Thank you for contacting Seagate.

    Signing the Power of Attorney give UPS the power to pay off custom fees or have the drive released from custom. The customer does not pay custom fees. If it is not signed the custom fee will not be payed and the more the drive stays in the custom, you will have to pay stocking or holding fee.


    Bu belgeyi imzalamak UPS'e , gümrükte çıkacak ödeme sorunlarını halletme veya gümrüğe takılmış diskleri serbest bıraktırma yetkisi verir. Müşteriler de gümrük vergilerini ödemezler. Eğer bu belge imzalanmazsa, gümrük vergisi ödenemeyecek ve bundan dolayı ürün ne kadar gümrükte beklerse o kadar ücret ödemek zorunda kalacaksınız.

    Yani ürünleri göndermeden önce bu belgeyi UPS'te temin edip imzalamamız gerekiyor. Bu konuda UPS ile görüşmelerim sürüyor. Eğer bir sonuç alırsam buraya yazacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhendisane -- 21 Mart 2013; 15:55:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Extralarge

    Hollandaya göndermek en son seçenekti. Siz ilk önce ülke içinde çözüm arayacaktınız. Aşağıda tüm iletişim bilgileri vardı. Umarım gümrük sorunu yaşamazsınız. İşin kötü tarafı Hollandadan değişip gelen ürün 3 ay garantili olacak. Eğer sizin garanti süreniz daha uzun ise büyük ihtimalle bir geçerliliği kalmayacak.


    http://www.destekbilisim.com/samsung-servis-merkezleri.aspx

    Ne bileyim hocam. Samsung 'u aradım. Kendi sitelerinden de bakmıştım. Seagate ilgileniyor dedi. Hollandaya göndermeniz lazım dedi. Hatta ben gümrük takılma durumları oluyor dedim. Cevaben 100 dolar üzeri olan ürünlerde olma ihtimali var dediler. Bende gönderdim. Şansa bak. Birde garantiden olacağım. 2015 'e kadar garantisi vardı. Daha 1 ay olduydu alalı.




  • Gelişmeleri takip ediyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhendisane

    Bugün yetki belgesi(Power of attorney) konusunda seagate ile irtibata geçtim ve şöyle bir cevap aldım.

    Thank you for contacting Seagate.

    Signing the Power of Attorney give UPS the power to pay off custom fees or have the drive released from custom. The customer does not pay custom fees. If it is not signed the custom fee will not be payed and the more the drive stays in the custom, you will have to pay stocking or holding fee.


    Bu belgeyi imzalamak UPS'e , gümrükte çıkacak ödeme sorunlarını halletme veya gümrüğe takılmış diskleri serbest bıraktırma yetkisi verir. Müşteriler de gümrük vergilerini ödemezler. Eğer bu belge imzalanmazsa, gümrük vergisi ödenemeyecek ve bundan dolayı ürün ne kadar gümrükte beklerse o kadar ücret ödemek zorunda kalacaksınız.

    Yani ürünleri göndermeden önce bu belgeyi UPS'te temin edip imzalamamız gerekiyor. Bu konuda UPS ile görüşmelerim sürüyor. Eğer bir sonuç alırsam buraya yazacağım.

    Benimde ürünüm gümrüğe takılmıştı 19 Şubattan bu yana alamıyorum. Umuda da kestim zaten. 130 lira istemişlerdi. Dediğiniz gibi göndermeden önce bir beyanname imzalamak, bazı işlemler uygulamak gerekiyormuş, onu yaptırmadım tabi bende çoğu kişi gibi. O yuzden Tüketici haklarına başvurdum, bakalım bekliyorum.

    Sorunu çözebilirseniz belki bizde faydalanıyoruz, takip :) .




  • UPS Türkiye SCS biriminden bana gelen mail şu şekilde;

    Yurtdisindan gelen yeni urunun gonderimi ups ile yapilmiyor.Dolayisiyla urunu getiren firmaya POA(vekalet) vermeniz gerekir.Ilgili parca ulkeye geldiginde gumruge takilir ise tasiyici firma durumu size ihbar eder bu asamada kendilerine bu evragi verebilirsiniz.

    Power of attorney urunun ulkeye girisinde gumruge takilmamasini saglamaz ancak takilir ise tasiyicinin sizin adiniza gumrukleme yapmasini saglar ki belirli bir ucret karsiliginda yapilir.

    Tesekkurler.

    Saygılarımla / Kind Regards
    Yusuf OZDOGAN


    Seagate'in kendileriyle çalıştığı hakkında bilgisi yok sanırım. Bu konu ile ilgili tekrardan bir mail attım, cevap bekliyorum.

    Ayrıca bu yetki belgesinin gümrüğe takılmaya yardımcı olmayacağını söylüyor. Seagate'ten gelen mail bunun tam tersi şeklindeydi. Bakalım biraz daha derin sorgulayacağım bu durumu.

    Ayrıca bu konularda açıklayıcı ve kolaylaştırıcı bilginin olmaması çok kötü. Yani tüm bu prosedürü ve karmaşık ilişkileri çözmek zorunda mıyız? Resmen devlet dairesi mantığı, pes...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhendisane -- 23 Mart 2013; 14:46:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayhan2020

    quote:

    Orijinalden alıntı: muhendisane

    Bugün yetki belgesi(Power of attorney) konusunda seagate ile irtibata geçtim ve şöyle bir cevap aldım.

    Thank you for contacting Seagate.

    Signing the Power of Attorney give UPS the power to pay off custom fees or have the drive released from custom. The customer does not pay custom fees. If it is not signed the custom fee will not be payed and the more the drive stays in the custom, you will have to pay stocking or holding fee.


    Bu belgeyi imzalamak UPS'e , gümrükte çıkacak ödeme sorunlarını halletme veya gümrüğe takılmış diskleri serbest bıraktırma yetkisi verir. Müşteriler de gümrük vergilerini ödemezler. Eğer bu belge imzalanmazsa, gümrük vergisi ödenemeyecek ve bundan dolayı ürün ne kadar gümrükte beklerse o kadar ücret ödemek zorunda kalacaksınız.

    Yani ürünleri göndermeden önce bu belgeyi UPS'te temin edip imzalamamız gerekiyor. Bu konuda UPS ile görüşmelerim sürüyor. Eğer bir sonuç alırsam buraya yazacağım.

    Benimde ürünüm gümrüğe takılmıştı 19 Şubattan bu yana alamıyorum. Umuda da kestim zaten. 130 lira istemişlerdi. Dediğiniz gibi göndermeden önce bir beyanname imzalamak, bazı işlemler uygulamak gerekiyormuş, onu yaptırmadım tabi bende çoğu kişi gibi. O yuzden Tüketici haklarına başvurdum, bakalım bekliyorum.

    Sorunu çözebilirseniz belki bizde faydalanıyoruz, takip :) .

    Tam olarak sizden ne belgesi istediler? Siz, bu işler için hangi belgelerin nereden alınması gerektiğini ve bunların tam olarak ne işe yaradığını iyice öğrenin, benim edindiğin bilgiler ile sizinkini karşılaştırıp ortaya sağlıklı bir sonuç çıkartalım.

    Ben, hem kendi adıma, hem de bundan sonra ürün gönderecek arkadaşlar için bu süreci tam olarak şeffaflaştırmak istiyorum. Ayrıca bunu yapmadan da ürünü garantiye göndermek istemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muhendisane -- 23 Mart 2013; 16:29:25 >




  • 
Sayfa: önceki 9091929394
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.