Şimdi Ara

Arka Lastiklerin İçe Doğru Eğilmesinin Esprisi Nedir ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
23
Cevap
0
Favori
24.604
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • hb kasa zıpırların eline düşmüş vtec'lerde (düşmeyeni var mıdır o da ayrı konu) çok görüyorum özellikle. zevkler kişiseldir ama gerçekten yakıştırıyorlar mı tekerlerin o tuhaf duruşunu arabaya?

    ayrıca lastiklere de hiç acımıyorlar belli ki lastik iç köşe kısmından yerle temas ediyor aşınmanın ne kadar asimetrik olacağını varın siz düşünün. kısacası artistlik işidir,gereksizdir bana kalırsa
  • Ankara trafiğinde Negatif kamber şeklini abartmış özellikle Civic kullanan apaçi doldu ortalık
  • Kamberin amacı

    Aracın lastiklerinin yere sürten kısmını en aza indirerek sürtünmeyi azaltıp hızın artması ve lastiğin açısını değiştirerek virajlarda aracın daha istikrarlı ve sağlam girmesini sağlamak amaç sadece bu ama tabi lastiğin ömrü çok azalıyor
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.