Şimdi Ara

Arka tarafi bağımsız olan C segment Hb araçlar? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
2
Favori
10.457
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir


    quote:

    Orijinalden alıntı: Paco-De Lucia

    Hocam bağımsız olsa ne yazar,eski kasası daha oturaklı ve konforlu dur,ilk kez toyotada görüyorum eskisini aratan yeni kasa

    Eski kasa auris kullanıcısıyım.dediklerinize katılmıyorum hocam.kapınızın önünden bile geçirmeyin bu aracı.



    Çok dengesiz, konforsuz rezalet bir araç.güven vermiyor, gacır gucur ses yapıyor.kasislerde kafanız tavana çarpıyor.virajlarda çok yatıyor, yan rüzgarlardan inanılmaz etkileniyor.



    17 yıllık astra g sürüş açısından çok çok çok daha iyi bundan.

    Son kasa aurisler önceki kasaya göre daha stabil ve daha iyi yol tutan araçlardır. Hem bağımsız süspansiyonun hemde aracın yere daha yakın oluşunun bunda etkisi büyüktür

    Fakat sizin eleştiriniz çok acımasız olmuş, evet bu araç rüzgardan fazla etkilenir ve yol tutuşu çok iyi değildir fakat rezalette değildir. Heleki bu araca konforsuz demek saçma olmuş. Sizin görüşünüzede saygı duyarım fakat segmentine göre sıradan bir yol tutuşa sahip, gereksinimleri karşılayan, konforu oldukça iyi, iç hacmi ve tavan yüksekliği oldukça iyi bir araçtır.

    Özel değilse sormak isterim; rezalet olduğunu düşündüğünüz araca neden hala biliyorsunuz?

    Para yok hocam değiştiremiyoruz.fiyatlar aldı başını gitti.



    İç hacmi ve tavan yüksekliği fazlasıyla iyi aracın.ama her kasiste arkadaki yolcuların sıçraması canımı sıkıyor.çok sert ve kısa darbeler şeklinde sıçratıyor araç.ve çok esniyor,rijit değil şasi.birde bu var.



    aynı yerden astra g ile geçtiğimde yav kasis bu kadar az mıydı dedirtiyor.auris "lannn aha kasis Allahhh?!??!??!?!?!"



    C4 ü olan arkadaş araba dağılacak sandım kasislerde diyor. Ki benim araç daha 80 bin kmde ve yetkili servis bakımlı, bakım konusunda hiçbir masraftan kaçınmadığımız bir araç.

    2011 aurisi 4 sene 50 bin km kendim kullandım, şuan araç ailemizde ama ben pek kullanıyorum. Benim için bu aracın en büyük handikapı bozuk zeminde ve çukurlarda ön tarafın parçalanırcasına ses çıkarması ve sert girilen virajlarda gazdan ayağı çekme veya fren yapma durumunda tedirginlik yaşatması idi. Rüzgardan etkilenme durumunu ise zaten yazmıştım. Ben aracı bagajı yetersiz gelmeye başladığı için değiştirdim (3 çocuk olunca mecbur) uygun fiyata sedan bulup aldım. Bunların dışında arka taraf zıplaması beni ve arkadakileri hiç rahatsız etmedi. Belki de ben dikkat etmedim diyeceğim ama 50 bin km az km değil. Hatta arkada oturanlardan da hiç şikayet almadım. Şuan araç anlamlarda ve hayatlarından gayet memnunlar. Sizin araçta sorun olmasın?

    Dediğiniz şeylerin hepsine katılıyorum hocam, virajda arkasını bırakma falan.şu ara servise girecek zaten araç, arka tarafı birkez daha göstereyim ben o zaman

    Aracın modeli ve donanımı nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir


    quote:

    Orijinalden alıntı: Paco-De Lucia

    Hocam bağımsız olsa ne yazar,eski kasası daha oturaklı ve konforlu dur,ilk kez toyotada görüyorum eskisini aratan yeni kasa

    Eski kasa auris kullanıcısıyım.dediklerinize katılmıyorum hocam.kapınızın önünden bile geçirmeyin bu aracı.



    Çok dengesiz, konforsuz rezalet bir araç.güven vermiyor, gacır gucur ses yapıyor.kasislerde kafanız tavana çarpıyor.virajlarda çok yatıyor, yan rüzgarlardan inanılmaz etkileniyor.



    17 yıllık astra g sürüş açısından çok çok çok daha iyi bundan.

    Son kasa aurisler önceki kasaya göre daha stabil ve daha iyi yol tutan araçlardır. Hem bağımsız süspansiyonun hemde aracın yere daha yakın oluşunun bunda etkisi büyüktür

    Fakat sizin eleştiriniz çok acımasız olmuş, evet bu araç rüzgardan fazla etkilenir ve yol tutuşu çok iyi değildir fakat rezalette değildir. Heleki bu araca konforsuz demek saçma olmuş. Sizin görüşünüzede saygı duyarım fakat segmentine göre sıradan bir yol tutuşa sahip, gereksinimleri karşılayan, konforu oldukça iyi, iç hacmi ve tavan yüksekliği oldukça iyi bir araçtır.

    Özel değilse sormak isterim; rezalet olduğunu düşündüğünüz araca neden hala biliyorsunuz?

    Para yok hocam değiştiremiyoruz.fiyatlar aldı başını gitti.



    İç hacmi ve tavan yüksekliği fazlasıyla iyi aracın.ama her kasiste arkadaki yolcuların sıçraması canımı sıkıyor.çok sert ve kısa darbeler şeklinde sıçratıyor araç.ve çok esniyor,rijit değil şasi.birde bu var.



    aynı yerden astra g ile geçtiğimde yav kasis bu kadar az mıydı dedirtiyor.auris "lannn aha kasis Allahhh?!??!??!?!?!"



    C4 ü olan arkadaş araba dağılacak sandım kasislerde diyor. Ki benim araç daha 80 bin kmde ve yetkili servis bakımlı, bakım konusunda hiçbir masraftan kaçınmadığımız bir araç.

    2011 aurisi 4 sene 50 bin km kendim kullandım, şuan araç ailemizde ama ben pek kullanıyorum. Benim için bu aracın en büyük handikapı bozuk zeminde ve çukurlarda ön tarafın parçalanırcasına ses çıkarması ve sert girilen virajlarda gazdan ayağı çekme veya fren yapma durumunda tedirginlik yaşatması idi. Rüzgardan etkilenme durumunu ise zaten yazmıştım. Ben aracı bagajı yetersiz gelmeye başladığı için değiştirdim (3 çocuk olunca mecbur) uygun fiyata sedan bulup aldım. Bunların dışında arka taraf zıplaması beni ve arkadakileri hiç rahatsız etmedi. Belki de ben dikkat etmedim diyeceğim ama 50 bin km az km değil. Hatta arkada oturanlardan da hiç şikayet almadım. Şuan araç anlamlarda ve hayatlarından gayet memnunlar. Sizin araçta sorun olmasın?

    Dediğiniz şeylerin hepsine katılıyorum hocam, virajda arkasını bırakma falan.şu ara servise girecek zaten araç, arka tarafı birkez daha göstereyim ben o zaman

    Aracın modeli ve donanımı nedir?

    2008 1.6 elegant

    Lastikler goodyear efficientgrip performance hocam, yumuşak bir lastik.basıncı 32 psi basıyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Emir -- 30 Mayıs 2017; 16:54:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sportage bağımsız arka.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir


    quote:

    Orijinalden alıntı: Paco-De Lucia

    Hocam bağımsız olsa ne yazar,eski kasası daha oturaklı ve konforlu dur,ilk kez toyotada görüyorum eskisini aratan yeni kasa

    Eski kasa auris kullanıcısıyım.dediklerinize katılmıyorum hocam.kapınızın önünden bile geçirmeyin bu aracı.



    Çok dengesiz, konforsuz rezalet bir araç.güven vermiyor, gacır gucur ses yapıyor.kasislerde kafanız tavana çarpıyor.virajlarda çok yatıyor, yan rüzgarlardan inanılmaz etkileniyor.



    17 yıllık astra g sürüş açısından çok çok çok daha iyi bundan.

    Son kasa aurisler önceki kasaya göre daha stabil ve daha iyi yol tutan araçlardır. Hem bağımsız süspansiyonun hemde aracın yere daha yakın oluşunun bunda etkisi büyüktür

    Fakat sizin eleştiriniz çok acımasız olmuş, evet bu araç rüzgardan fazla etkilenir ve yol tutuşu çok iyi değildir fakat rezalette değildir. Heleki bu araca konforsuz demek saçma olmuş. Sizin görüşünüzede saygı duyarım fakat segmentine göre sıradan bir yol tutuşa sahip, gereksinimleri karşılayan, konforu oldukça iyi, iç hacmi ve tavan yüksekliği oldukça iyi bir araçtır.

    Özel değilse sormak isterim; rezalet olduğunu düşündüğünüz araca neden hala biliyorsunuz?

    Para yok hocam değiştiremiyoruz.fiyatlar aldı başını gitti.



    İç hacmi ve tavan yüksekliği fazlasıyla iyi aracın.ama her kasiste arkadaki yolcuların sıçraması canımı sıkıyor.çok sert ve kısa darbeler şeklinde sıçratıyor araç.ve çok esniyor,rijit değil şasi.birde bu var.



    aynı yerden astra g ile geçtiğimde yav kasis bu kadar az mıydı dedirtiyor.auris "lannn aha kasis Allahhh?!??!??!?!?!"



    C4 ü olan arkadaş araba dağılacak sandım kasislerde diyor. Ki benim araç daha 80 bin kmde ve yetkili servis bakımlı, bakım konusunda hiçbir masraftan kaçınmadığımız bir araç.

    2011 aurisi 4 sene 50 bin km kendim kullandım, şuan araç ailemizde ama ben pek kullanıyorum. Benim için bu aracın en büyük handikapı bozuk zeminde ve çukurlarda ön tarafın parçalanırcasına ses çıkarması ve sert girilen virajlarda gazdan ayağı çekme veya fren yapma durumunda tedirginlik yaşatması idi. Rüzgardan etkilenme durumunu ise zaten yazmıştım. Ben aracı bagajı yetersiz gelmeye başladığı için değiştirdim (3 çocuk olunca mecbur) uygun fiyata sedan bulup aldım. Bunların dışında arka taraf zıplaması beni ve arkadakileri hiç rahatsız etmedi. Belki de ben dikkat etmedim diyeceğim ama 50 bin km az km değil. Hatta arkada oturanlardan da hiç şikayet almadım. Şuan araç anlamlarda ve hayatlarından gayet memnunlar. Sizin araçta sorun olmasın?

    Dediğiniz şeylerin hepsine katılıyorum hocam, virajda arkasını bırakma falan.şu ara servise girecek zaten araç, arka tarafı birkez daha göstereyim ben o zaman

    Aracın modeli ve donanımı nedir?

    2008 1.6 elegant

    Lastikler goodyear efficientgrip performance hocam, yumuşak bir lastik.basıncı 32 psi basıyoruz

    Sizin araç makyajsız olandan ve makyajlılara göre ne kadar fark var bilemem ama araçtan soğuduysanız eğer sizin araç ortalama 40 bin tl eder. Üzerine 5 bin civarı koyarak 2011 civarı avensis alabilirsiniz. Yazdığınız sorunların hepsinden kurtulmuş olursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir


    quote:

    Orijinalden alıntı: Paco-De Lucia

    Hocam bağımsız olsa ne yazar,eski kasası daha oturaklı ve konforlu dur,ilk kez toyotada görüyorum eskisini aratan yeni kasa

    Eski kasa auris kullanıcısıyım.dediklerinize katılmıyorum hocam.kapınızın önünden bile geçirmeyin bu aracı.



    Çok dengesiz, konforsuz rezalet bir araç.güven vermiyor, gacır gucur ses yapıyor.kasislerde kafanız tavana çarpıyor.virajlarda çok yatıyor, yan rüzgarlardan inanılmaz etkileniyor.



    17 yıllık astra g sürüş açısından çok çok çok daha iyi bundan.

    Son kasa aurisler önceki kasaya göre daha stabil ve daha iyi yol tutan araçlardır. Hem bağımsız süspansiyonun hemde aracın yere daha yakın oluşunun bunda etkisi büyüktür

    Fakat sizin eleştiriniz çok acımasız olmuş, evet bu araç rüzgardan fazla etkilenir ve yol tutuşu çok iyi değildir fakat rezalette değildir. Heleki bu araca konforsuz demek saçma olmuş. Sizin görüşünüzede saygı duyarım fakat segmentine göre sıradan bir yol tutuşa sahip, gereksinimleri karşılayan, konforu oldukça iyi, iç hacmi ve tavan yüksekliği oldukça iyi bir araçtır.

    Özel değilse sormak isterim; rezalet olduğunu düşündüğünüz araca neden hala biliyorsunuz?

    Para yok hocam değiştiremiyoruz.fiyatlar aldı başını gitti.



    İç hacmi ve tavan yüksekliği fazlasıyla iyi aracın.ama her kasiste arkadaki yolcuların sıçraması canımı sıkıyor.çok sert ve kısa darbeler şeklinde sıçratıyor araç.ve çok esniyor,rijit değil şasi.birde bu var.



    aynı yerden astra g ile geçtiğimde yav kasis bu kadar az mıydı dedirtiyor.auris "lannn aha kasis Allahhh?!??!??!?!?!"



    C4 ü olan arkadaş araba dağılacak sandım kasislerde diyor. Ki benim araç daha 80 bin kmde ve yetkili servis bakımlı, bakım konusunda hiçbir masraftan kaçınmadığımız bir araç.

    2011 aurisi 4 sene 50 bin km kendim kullandım, şuan araç ailemizde ama ben pek kullanıyorum. Benim için bu aracın en büyük handikapı bozuk zeminde ve çukurlarda ön tarafın parçalanırcasına ses çıkarması ve sert girilen virajlarda gazdan ayağı çekme veya fren yapma durumunda tedirginlik yaşatması idi. Rüzgardan etkilenme durumunu ise zaten yazmıştım. Ben aracı bagajı yetersiz gelmeye başladığı için değiştirdim (3 çocuk olunca mecbur) uygun fiyata sedan bulup aldım. Bunların dışında arka taraf zıplaması beni ve arkadakileri hiç rahatsız etmedi. Belki de ben dikkat etmedim diyeceğim ama 50 bin km az km değil. Hatta arkada oturanlardan da hiç şikayet almadım. Şuan araç anlamlarda ve hayatlarından gayet memnunlar. Sizin araçta sorun olmasın?

    Dediğiniz şeylerin hepsine katılıyorum hocam, virajda arkasını bırakma falan.şu ara servise girecek zaten araç, arka tarafı birkez daha göstereyim ben o zaman

    Eski kasalarda arkada bağımsız süspansiyon yok ve serte dönük süspansiyon var. Zıplaması normal. Bunu dört mevsim lastik ve düşük basınç ile bir nebze azaltabilirsiniz. Lastik basınçlarını 27 - 28 bara getirin tekrar deneyin.

    Yumuşak hamurlu lastik fikri iyi bir fikir fakat lastik basıncını kesinlikle 27-28 yapmamak lazım. Araç zaten ağır bir araç ve 30 da bile lastik eziliyor

    Şehir içinde sorun olmaz 27 28bar. Uzun yola çıkarken tabii arttırmak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Focus bağımsız Golflerde ve Jettalarda torsiyon var diye biliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: commandx


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir


    quote:

    Orijinalden alıntı: Paco-De Lucia

    Hocam bağımsız olsa ne yazar,eski kasası daha oturaklı ve konforlu dur,ilk kez toyotada görüyorum eskisini aratan yeni kasa

    Eski kasa auris kullanıcısıyım.dediklerinize katılmıyorum hocam.kapınızın önünden bile geçirmeyin bu aracı.



    Çok dengesiz, konforsuz rezalet bir araç.güven vermiyor, gacır gucur ses yapıyor.kasislerde kafanız tavana çarpıyor.virajlarda çok yatıyor, yan rüzgarlardan inanılmaz etkileniyor.



    17 yıllık astra g sürüş açısından çok çok çok daha iyi bundan.

    Son kasa aurisler önceki kasaya göre daha stabil ve daha iyi yol tutan araçlardır. Hem bağımsız süspansiyonun hemde aracın yere daha yakın oluşunun bunda etkisi büyüktür

    Fakat sizin eleştiriniz çok acımasız olmuş, evet bu araç rüzgardan fazla etkilenir ve yol tutuşu çok iyi değildir fakat rezalette değildir. Heleki bu araca konforsuz demek saçma olmuş. Sizin görüşünüzede saygı duyarım fakat segmentine göre sıradan bir yol tutuşa sahip, gereksinimleri karşılayan, konforu oldukça iyi, iç hacmi ve tavan yüksekliği oldukça iyi bir araçtır.

    Özel değilse sormak isterim; rezalet olduğunu düşündüğünüz araca neden hala biliyorsunuz?

    Para yok hocam değiştiremiyoruz.fiyatlar aldı başını gitti.



    İç hacmi ve tavan yüksekliği fazlasıyla iyi aracın.ama her kasiste arkadaki yolcuların sıçraması canımı sıkıyor.çok sert ve kısa darbeler şeklinde sıçratıyor araç.ve çok esniyor,rijit değil şasi.birde bu var.



    aynı yerden astra g ile geçtiğimde yav kasis bu kadar az mıydı dedirtiyor.auris "lannn aha kasis Allahhh?!??!??!?!?!"



    C4 ü olan arkadaş araba dağılacak sandım kasislerde diyor. Ki benim araç daha 80 bin kmde ve yetkili servis bakımlı, bakım konusunda hiçbir masraftan kaçınmadığımız bir araç.

    2011 aurisi 4 sene 50 bin km kendim kullandım, şuan araç ailemizde ama ben pek kullanıyorum. Benim için bu aracın en büyük handikapı bozuk zeminde ve çukurlarda ön tarafın parçalanırcasına ses çıkarması ve sert girilen virajlarda gazdan ayağı çekme veya fren yapma durumunda tedirginlik yaşatması idi. Rüzgardan etkilenme durumunu ise zaten yazmıştım. Ben aracı bagajı yetersiz gelmeye başladığı için değiştirdim (3 çocuk olunca mecbur) uygun fiyata sedan bulup aldım. Bunların dışında arka taraf zıplaması beni ve arkadakileri hiç rahatsız etmedi. Belki de ben dikkat etmedim diyeceğim ama 50 bin km az km değil. Hatta arkada oturanlardan da hiç şikayet almadım. Şuan araç anlamlarda ve hayatlarından gayet memnunlar. Sizin araçta sorun olmasın?

    Dediğiniz şeylerin hepsine katılıyorum hocam, virajda arkasını bırakma falan.şu ara servise girecek zaten araç, arka tarafı birkez daha göstereyim ben o zaman

    Eski kasalarda arkada bağımsız süspansiyon yok ve serte dönük süspansiyon var. Zıplaması normal. Bunu dört mevsim lastik ve düşük basınç ile bir nebze azaltabilirsiniz. Lastik basınçlarını 27 - 28 bara getirin tekrar deneyin.

    Yumuşak hamurlu lastik fikri iyi bir fikir fakat lastik basıncını kesinlikle 27-28 yapmamak lazım. Araç zaten ağır bir araç ve 30 da bile lastik eziliyor

    Şehir içinde sorun olmaz 27 28bar. Uzun yola çıkarken tabii arttırmak lazım.

    Auris gibi bir araçta efficentgrip performans lastiğe 27-28 hava şehir içinde bile büyük sıkıntı olur. Çünkü denedim , biliyorum.zıplamadan kurtulmak için daha büyük sorunlar açarsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir


    quote:

    Orijinalden alıntı: Paco-De Lucia

    Hocam bağımsız olsa ne yazar,eski kasası daha oturaklı ve konforlu dur,ilk kez toyotada görüyorum eskisini aratan yeni kasa

    Eski kasa auris kullanıcısıyım.dediklerinize katılmıyorum hocam.kapınızın önünden bile geçirmeyin bu aracı.



    Çok dengesiz, konforsuz rezalet bir araç.güven vermiyor, gacır gucur ses yapıyor.kasislerde kafanız tavana çarpıyor.virajlarda çok yatıyor, yan rüzgarlardan inanılmaz etkileniyor.



    17 yıllık astra g sürüş açısından çok çok çok daha iyi bundan.

    Son kasa aurisler önceki kasaya göre daha stabil ve daha iyi yol tutan araçlardır. Hem bağımsız süspansiyonun hemde aracın yere daha yakın oluşunun bunda etkisi büyüktür

    Fakat sizin eleştiriniz çok acımasız olmuş, evet bu araç rüzgardan fazla etkilenir ve yol tutuşu çok iyi değildir fakat rezalette değildir. Heleki bu araca konforsuz demek saçma olmuş. Sizin görüşünüzede saygı duyarım fakat segmentine göre sıradan bir yol tutuşa sahip, gereksinimleri karşılayan, konforu oldukça iyi, iç hacmi ve tavan yüksekliği oldukça iyi bir araçtır.

    Özel değilse sormak isterim; rezalet olduğunu düşündüğünüz araca neden hala biliyorsunuz?

    Para yok hocam değiştiremiyoruz.fiyatlar aldı başını gitti.



    İç hacmi ve tavan yüksekliği fazlasıyla iyi aracın.ama her kasiste arkadaki yolcuların sıçraması canımı sıkıyor.çok sert ve kısa darbeler şeklinde sıçratıyor araç.ve çok esniyor,rijit değil şasi.birde bu var.



    aynı yerden astra g ile geçtiğimde yav kasis bu kadar az mıydı dedirtiyor.auris "lannn aha kasis Allahhh?!??!??!?!?!"



    C4 ü olan arkadaş araba dağılacak sandım kasislerde diyor. Ki benim araç daha 80 bin kmde ve yetkili servis bakımlı, bakım konusunda hiçbir masraftan kaçınmadığımız bir araç.

    2011 aurisi 4 sene 50 bin km kendim kullandım, şuan araç ailemizde ama ben pek kullanıyorum. Benim için bu aracın en büyük handikapı bozuk zeminde ve çukurlarda ön tarafın parçalanırcasına ses çıkarması ve sert girilen virajlarda gazdan ayağı çekme veya fren yapma durumunda tedirginlik yaşatması idi. Rüzgardan etkilenme durumunu ise zaten yazmıştım. Ben aracı bagajı yetersiz gelmeye başladığı için değiştirdim (3 çocuk olunca mecbur) uygun fiyata sedan bulup aldım. Bunların dışında arka taraf zıplaması beni ve arkadakileri hiç rahatsız etmedi. Belki de ben dikkat etmedim diyeceğim ama 50 bin km az km değil. Hatta arkada oturanlardan da hiç şikayet almadım. Şuan araç anlamlarda ve hayatlarından gayet memnunlar. Sizin araçta sorun olmasın?

    Dediğiniz şeylerin hepsine katılıyorum hocam, virajda arkasını bırakma falan.şu ara servise girecek zaten araç, arka tarafı birkez daha göstereyim ben o zaman

    Aracın modeli ve donanımı nedir?

    2008 1.6 elegant

    Lastikler goodyear efficientgrip performance hocam, yumuşak bir lastik.basıncı 32 psi basıyoruz

    Sizin araç makyajsız olandan ve makyajlılara göre ne kadar fark var bilemem ama araçtan soğuduysanız eğer sizin araç ortalama 40 bin tl eder. Üzerine 5 bin civarı koyarak 2011 civarı avensis alabilirsiniz. Yazdığınız sorunların hepsinden kurtulmuş olursunuz.

    Tavsiyelerinize açığım, 50 bin tlye kadar düşünebiliriz değiştirmeyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozbayram


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Emir


    quote:

    Orijinalden alıntı: Paco-De Lucia

    Hocam bağımsız olsa ne yazar,eski kasası daha oturaklı ve konforlu dur,ilk kez toyotada görüyorum eskisini aratan yeni kasa

    Eski kasa auris kullanıcısıyım.dediklerinize katılmıyorum hocam.kapınızın önünden bile geçirmeyin bu aracı.



    Çok dengesiz, konforsuz rezalet bir araç.güven vermiyor, gacır gucur ses yapıyor.kasislerde kafanız tavana çarpıyor.virajlarda çok yatıyor, yan rüzgarlardan inanılmaz etkileniyor.



    17 yıllık astra g sürüş açısından çok çok çok daha iyi bundan.

    Son kasa aurisler önceki kasaya göre daha stabil ve daha iyi yol tutan araçlardır. Hem bağımsız süspansiyonun hemde aracın yere daha yakın oluşunun bunda etkisi büyüktür

    Fakat sizin eleştiriniz çok acımasız olmuş, evet bu araç rüzgardan fazla etkilenir ve yol tutuşu çok iyi değildir fakat rezalette değildir. Heleki bu araca konforsuz demek saçma olmuş. Sizin görüşünüzede saygı duyarım fakat segmentine göre sıradan bir yol tutuşa sahip, gereksinimleri karşılayan, konforu oldukça iyi, iç hacmi ve tavan yüksekliği oldukça iyi bir araçtır.

    Özel değilse sormak isterim; rezalet olduğunu düşündüğünüz araca neden hala biliyorsunuz?

    Para yok hocam değiştiremiyoruz.fiyatlar aldı başını gitti.



    İç hacmi ve tavan yüksekliği fazlasıyla iyi aracın.ama her kasiste arkadaki yolcuların sıçraması canımı sıkıyor.çok sert ve kısa darbeler şeklinde sıçratıyor araç.ve çok esniyor,rijit değil şasi.birde bu var.



    aynı yerden astra g ile geçtiğimde yav kasis bu kadar az mıydı dedirtiyor.auris "lannn aha kasis Allahhh?!??!??!?!?!"



    C4 ü olan arkadaş araba dağılacak sandım kasislerde diyor. Ki benim araç daha 80 bin kmde ve yetkili servis bakımlı, bakım konusunda hiçbir masraftan kaçınmadığımız bir araç.

    2011 aurisi 4 sene 50 bin km kendim kullandım, şuan araç ailemizde ama ben pek kullanıyorum. Benim için bu aracın en büyük handikapı bozuk zeminde ve çukurlarda ön tarafın parçalanırcasına ses çıkarması ve sert girilen virajlarda gazdan ayağı çekme veya fren yapma durumunda tedirginlik yaşatması idi. Rüzgardan etkilenme durumunu ise zaten yazmıştım. Ben aracı bagajı yetersiz gelmeye başladığı için değiştirdim (3 çocuk olunca mecbur) uygun fiyata sedan bulup aldım. Bunların dışında arka taraf zıplaması beni ve arkadakileri hiç rahatsız etmedi. Belki de ben dikkat etmedim diyeceğim ama 50 bin km az km değil. Hatta arkada oturanlardan da hiç şikayet almadım. Şuan araç anlamlarda ve hayatlarından gayet memnunlar. Sizin araçta sorun olmasın?

    Dediğiniz şeylerin hepsine katılıyorum hocam, virajda arkasını bırakma falan.şu ara servise girecek zaten araç, arka tarafı birkez daha göstereyim ben o zaman

    Aracın modeli ve donanımı nedir?

    2008 1.6 elegant

    Lastikler goodyear efficientgrip performance hocam, yumuşak bir lastik.basıncı 32 psi basıyoruz

    Sizin araç makyajsız olandan ve makyajlılara göre ne kadar fark var bilemem ama araçtan soğuduysanız eğer sizin araç ortalama 40 bin tl eder. Üzerine 5 bin civarı koyarak 2011 civarı avensis alabilirsiniz. Yazdığınız sorunların hepsinden kurtulmuş olursunuz.

    Tavsiyelerinize açığım, 50 bin tlye kadar düşünebiliriz değiştirmeyi

    Büyük demezseniz avensis bakın derim. 50 bine yeterince donanımlı, mevcut aracınıza göre daha genç araç alırsınız. Yol tutuş, konfor, yalıtım olarakta çağ atlarsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • alperdgal A kullanıcısına yanıt
    Passat belki son 10 yıldır( belki daha eski) tüm serilerinde bağımsız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metesserdar

    Passat belki son 10 yıldır( belki daha eski) tüm serilerinde bağımsız

    Hocam Passat i tahmin ediyordum ancak jetta dan pek emin değildim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    jetta torsiyonlu yalnız

    Jetta mk6 yani güncel kasa bağımsız.Önler Mcpharson süspansiyonlu.

    Eski kasada torsiyon olması lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi daxtor55 -- 31 Mayıs 2017; 1:50:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Laat Dovahkiin


    quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    jetta torsiyonlu yalnız

    Jetta mk6 yani güncel kasa bağımsız.Önler Mcpharson süspansiyonlu.

    Eski kasada torsiyon olması lazım.



    Makyajla bağımsıza gecmisti. Çekicinin ustunde gordugumde şaşırmıştım hatta. Torsiyonu yola bırakan jetta fotoğrafı vardi ortada dolaşan makyajsiz kasanin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61


    quote:

    Orijinalden alıntı: Laat Dovahkiin


    quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    jetta torsiyonlu yalnız

    Jetta mk6 yani güncel kasa bağımsız.Önler Mcpharson süspansiyonlu.

    Eski kasada torsiyon olması lazım.



    Makyajla bağımsıza gecmisti. Çekicinin ustunde gordugumde şaşırmıştım hatta. Torsiyonu yola bırakan jetta fotoğrafı vardi ortada dolaşan makyajsiz kasanin

    Hocam makyajsız kasada bağımsız.2013 makyajsız kullanıyorum hatta geçen lifte kaldırıp yağ değiştirirken baktım bağımsız.

    O fotoğraf Amerikan pazarına satılan Jettaya ait.Onlar torsiyonlu.Avrupaya getirilenler bağımsız süspansiyonlu güncel kasada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şöyle bir liste yapalım o zaman ilk yoruma da sabitleyelim. Ben bildiklerimi yazıyorum siz ekledikçe güncellerim veya düzeltirim

    Golf : 1.4 Tsi bağımsız diğerleri torsiyon
    A3 : 1.4 Tsi bağımsız diğerleri torsiyon
    Astra : Torsiyon - Yarı bağımsız olarak da geçiyor
    Leon : Torsiyon
    i30 : Bağımsız
    Ceed : Bağımsız
    Focus : Bağımsız
    Giulietta : ?
    Auris : Torsiyon
    1 serisi : Bağımsız
    A serisi : ?
    Megane : Torsiyon
    C4 : Torsiyon
    Civic : ?
    Mazda 3 : ?
    308 : Torsiyon
    Pulsar : ?
    V40 : ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uguroz89 -- 31 Mayıs 2017; 2:28:19 >
  • Bildiğin dingil işte ..torsiyon olmuş ne yazar bağımsız olsa ne yazar. abartmayın bu kadar.sanki Le Mans ta viraja gireceksiniz..
  • 2017 model Vw 1.2tsi golf ve skoda octavia torsiyon çubuğu var. 1999 model focusta bağımsız süspansiyon var. Vw fanboyları marka fanatikliği yapacaklarına bize niye bu arabaları satıyorlar diye düşünsünler. Birde torsiyon çubuklu arabalarla virajlara sert girmesinler. Eski Focus giriyorsa bu hayli hayli girer gibi bi yanılgıya düşmesinler. Allah muhafaza sonu kötü olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peki hocam esp+torsiyon ikilisi olsa bile, esp bulunmayan bagimsiz sizin dediginiz focustan daha mi kotu viraj kabiliyeti olur bir aracin?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uguroz89

    Şöyle bir liste yapalım o zaman ilk yoruma da sabitleyelim. Ben bildiklerimi yazıyorum siz ekledikçe güncellerim veya düzeltirim

    Golf : 1.4 Tsi bağımsız diğerleri torsiyon
    A3 : 1.4 Tsi bağımsız diğerleri torsiyon
    Astra : Torsiyon - Yarı bağımsız olarak da geçiyor
    Leon : Torsiyon
    i30 : Bağımsız
    Ceed : Bağımsız
    Focus : Bağımsız
    Giulietta : ?
    Auris : Torsiyon
    1 serisi : Bağımsız
    A serisi : ?
    Megane : Torsiyon
    C4 : Torsiyon
    Civic : ?
    Mazda 3 : ?
    308 : Torsiyon
    Pulsar : ?
    V40 : ?

    Auris 1.6 ve 1.2turbolar bağımsız.

    Honda civic bağımsız.



    Ek olarak subaru impreza var bende, 2011. Bağımsız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Laat Dovahkiin


    quote:

    Orijinalden alıntı: PoloClassic75

    jetta torsiyonlu yalnız

    Jetta mk6 yani güncel kasa bağımsız.Önler Mcpharson süspansiyonlu.

    Eski kasada torsiyon olması lazım.



    Aynen eski kasadan sözediyordum unutmuşum yazmayı.Güncel kasadaki bağımsızmış,sayenizde öğrendim teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.