Şimdi Ara

arkadaslar bir tartismadir suruyor...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.710
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sizce hangisinin yol tutusu daha iyidir c sinifinda 2017 modelleri baz alirsak ?

    Bmw 1 serisi mi ?

    Focus mu ?

    Astra mi ?



  • Alfa Romeo Guiletta desem..Ama 3ü arasında BMW>Ford>Opel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yok sadece bu 3 arasinda alfa ayri zaten
  • Tabiki 1serisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opeli listeden çıkartın hele bir yol tutuş ve astra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Premiumlarda arkadan itiş olduğu için açık ara 1 Serisi. Premiumlar dışında hangi araç olduğunu söylememize bile gerek yok, tabiki Focus. Astra ise sıradan bir C sınıfı kadar, pek iddası yok. Özetle:

    1 Serisi > Focus > Astra
  • Bmw nin sürüş dinamiği farklidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC

    Opeli listeden çıkartın hele bir yol tutuş ve astra

    astranin yol tutusu o kadar kotu mu yaw ?
  • Kullanmadığım c segment araç çok çok az heralde. Ama yol tutuşunu az çok anlayacak şekilde kullandıklarım arasında kendi deneyimlerimi baz alarak objektif bir sıralama yapayım.



    1- bmw 1 serisi ve focus 3.5

    2- mercedes a serisi

    3- alfa romeo giulietta

    4- vw golf 1.4 tsi ve audi a3 ambition(1.4 tsi)

    5- peugeot 308



    Bmw 1 serisi yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum, aracı tanırsan kafadan hiç kaymıyor zaten, dengesi tartışılmaz, aynı şekil focus da şasisi 50:50 gibi, tepkileri muazzam sert virajlarda çok güven veriyor, direksiyonu net, tutuş konusunda referans bi araç zaten.

    5000 kmde bir A180 amg ile dolu bir gün geçirip limitlerinin köküne kadar zorlamıştım. Virajlarda çok gergin ve yol tutuş konusunda underrated bi araç olduğunu düşünüyorum, pek söz edilmiyor ama bmw 1 i aratmayacak kadar sıkı.

    Giulietta klasik bi alfa tutuşuna sahip olmasada serte dönük bi araç ve özellikle 150 160 kmh üzeri hızlarda çok güven veriyor. Ama ben 147-156 lardaki tadı, güveni ve sürüş karakterini alamamıştım.

    Golfün torsiyonlusuna 25000 km kadar binmiştim, hafifliği ve 40-50 kmhde sert girilen limit üstü virajlarda sürekli arkasını bırakan bi araç olarak kafamda yer etmişti. Yani dengeli, bu konuda epey çalışılmış bi araç bence. Daha sonra bağımsız süspansiyonlu a3 ve golf ü test ettiğimde daha çok keyif vermişlerdi. Sürüş hissinde ikisi de birebir aynı araçlar zaten.

    308 kuş gibi hafif ve çok zorlama fırsatım olmasa da yere süper bastığını hissettiriyor. Aynı şekil bunda da sürüş dinamikleri konusunda peugeotun çok üzerine düştüğünü düşünüyorum. Yeni 3008 i bi kaç gündür kullanıyorum, bu bile bazı c segmenti araçlara taş çıkartacak şekilde yol tutuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cbascan

    Kullanmadığım c segment araç çok çok az heralde. Ama yol tutuşunu az çok anlayacak şekilde kullandıklarım arasında kendi deneyimlerimi baz alarak objektif bir sıralama yapayım.



    1- bmw 1 serisi ve focus 3.5

    2- mercedes a serisi

    3- alfa romeo giulietta

    4- vw golf 1.4 tsi ve audi a3 ambition(1.4 tsi)

    5- peugeot 308



    Bmw 1 serisi yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum, aracı tanırsan kafadan hiç kaymıyor zaten, dengesi tartışılmaz, aynı şekil focus da şasisi 50:50 gibi, tepkileri muazzam sert virajlarda çok güven veriyor, direksiyonu net, tutuş konusunda referans bi araç zaten.

    5000 kmde bir A180 amg ile dolu bir gün geçirip limitlerinin köküne kadar zorlamıştım. Virajlarda çok gergin ve yol tutuş konusunda underrated bi araç olduğunu düşünüyorum, pek söz edilmiyor ama bmw 1 i aratmayacak kadar sıkı.

    Giulietta klasik bi alfa tutuşuna sahip olmasada serte dönük bi araç ve özellikle 150 160 kmh üzeri hızlarda çok güven veriyor. Ama ben 147-156 lardaki tadı, güveni ve sürüş karakterini alamamıştım.

    Golfün torsiyonlusuna 25000 km kadar binmiştim, hafifliği ve 40-50 kmhde sert girilen limit üstü virajlarda sürekli arkasını bırakan bi araç olarak kafamda yer etmişti. Yani dengeli, bu konuda epey çalışılmış bi araç bence. Daha sonra bağımsız süspansiyonlu a3 ve golf ü test ettiğimde daha çok keyif vermişlerdi. Sürüş hissinde ikisi de birebir aynı araçlar zaten.

    308 kuş gibi hafif ve çok zorlama fırsatım olmasa da yere süper bastığını hissettiriyor. Aynı şekil bunda da sürüş dinamikleri konusunda peugeotun çok üzerine düştüğünü düşünüyorum. Yeni 3008 i bi kaç gündür kullanıyorum, bu bile bazı c segmenti araçlara taş çıkartacak şekilde yol tutuyor.

    tesekkurler bilgiler icin 1 serisi arkadan itisli oldugu icin avataj sagliyor bir bakima o zaman




  • çok basit bağımsız süspansiyona sahip ve ağırlık dağılımı en iyi şekilde optimize edilmiş üstelik buna arkadan itiş eklendiği zaman en iyi yol tutuşa sahip araç ortaya çıkar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: troy


    quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC

    Opeli listeden çıkartın hele bir yol tutuş ve astra

    astranin yol tutusu o kadar kotu mu yaw ?

    Focus ve 1 serisinin tepkileri ve tutuş dinamiği yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: troy


    quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC

    Opeli listeden çıkartın hele bir yol tutuş ve astra

    astranin yol tutusu o kadar kotu mu yaw ?

    astranin sürüş dinamikleri gayet iyidir. hertürlü c sınıfı araba ile kapisir.



    astra j kullanıyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • cbascan kullanıcısına yanıt
    4.sırada yeni civic hb ve mazda 3 hb olmalı
  • BMW premium olduğunda başa gelir.Ayrıca arkadan itiş de avantaj.Sonra Focus>Astra
  • predator93 kullanıcısına yanıt
    Civic hb ve mazda 3 ü denemedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yol tutuşu zayıf olduğu idda edilen Opel Astra K 2016 yılın en iyi aracı seçtiler. Demek ki seçim yapan otomobil uzmanları bizim forum kadar anlamıyorum.
    Ayrıca güvenlik testlerine bakıldığında da durum buradakinden farklı.
  • onurcngzhn34 O kullanıcısına yanıt
    J kasada watts var, k kasada torsiyon geliyor artık, yani mekanik olarak zaafı var.

    Genel anlamda cevap vermek gerekirse uzun süre golf tdi ve tsi kullandım bağımsız ve torsiyon farkı tutuşta çok bariz, o yüzden bu listeye torsiyon olup konfor gayesi olan modeller giremez, torsiyon olup sert olan 308 orta sıralardan girer. Onun dışında bu alanda 120 beygir üzeri vaglar, 1 serisi v40, focus vs bağımsız modeller yarışır. Lider 1 serisi olur bence ama v40'da focus'un önünde olur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.