Şimdi Ara

ARKADAŞLAR LÜTFEN ÇEVİRİ YAPABİLİRMİSİNİZ ACİL!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
470
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Hail, xxxx!
    Thank you for contacting Knight Online Customer Support. We are aware of your issue and currently working diligently on your original ticket “3882-5333361”. Rest assured that we are working diligently to resolve your query. However due to the complexity of some issues it may take a bit of time. All future correspondences from us regarding this will be in ticket “3882-5333361”. If you have any questions regarding a different issue, please feel free to submit a new ticket and we will be more than happy to assist. We apologize for any inconvenience this has caused and greatly appreciate your patience.
    Regards,
    Knight Online Customer Support
    www.knightonlineworld.com
    www.gamersfirst.com

    ilk gönderdiğim mailde eksiklikler vardı ve türkceydi daha düzgün ve ingilizce ticket yolluyorum bu cevabı yollayıp kapatıyorlar.







  • ticket üstüne ticket atmışsın, problemin karmaşıklığından dolayı çözümlenmesinin uzun süreceğini ve önceki ticketta gerekli olanın yapılacağını belirtmişler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.