Hail, xxxx! Thank you for contacting Knight Online Customer Support. We are aware of your issue and currently working diligently on your original ticket “3882-5333361”. Rest assured that we are working diligently to resolve your query. However due to the complexity of some issues it may take a bit of time. All future correspondences from us regarding this will be in ticket “3882-5333361”. If you have any questions regarding a different issue, please feel free to submit a new ticket and we will be more than happy to assist. We apologize for any inconvenience this has caused and greatly appreciate your patience. Regards, Knight Online Customer Support www.knightonlineworld.com www.gamersfirst.com
ilk gönderdiğim mailde eksiklikler vardı ve türkceydi daha düzgün ve ingilizce ticket yolluyorum bu cevabı yollayıp kapatıyorlar.
ticket üstüne ticket atmışsın, problemin karmaşıklığından dolayı çözümlenmesinin uzun süreceğini ve önceki ticketta gerekli olanın yapılacağını belirtmişler.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme