Şimdi Ara

arkadaşlar PUG 307 'antipollution fault hatası veriyor. (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
178
Cevap
6
Favori
191.546
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 206 cc 2.0 lt 140 hp antipollution fault hatası

    moskovada yaşıyorum 2003 model 206 cc aldım ve yaklaşık olarak aldığımdan beri bu hata ile birlikte yaşıyorum. bu hatayı verdiğinde olanları sıralayacak olursam.

    1. gider halde bu hata ışığı yanarsa araç yığılıyor gazı sonuna kadar bassam dahi gitmiyor motor aşırı sallanıyor egzos ve motor sesi değişiyor aracı anca sağa çekip stop ediyorum. anahtarı kontaktan çıkarıp takıyorum çalıştıyorum ışık yanıyor ama yığılma olmadan yola devam edebiliyorum.

    2. araç 140 hp gaza dokununca fırlaması gerekirken bu ışık yanarken sanki 90hp lik araç gibi gaz yemiyor ve zor kalkıyor (asfaltı kazıması gerekirken)

    3. ışık yanmaya yakın ve yandıktan sonra frene bastığımda arac devrini toparlayamıyor stop ediyor (viraja girerken direksiyon kitleniyor) frene dokunup çekersem devir saati ve motor saçmalıyor stop ediyor çalışıyor stop ediyor çalışıyor sonunda basarsam frene stop ediyor gaza basarsam çalışıyor (bunların hepsi giderken oluyor :) ) motor toparlayamıyor kendini.

    4. devir saatinin bir sınırlaması yok 3000 devrin altında çok nadir kullanıyorum vites 5000-6500 devirlerde değiştiriyorum (günlük kullanımım bu şekilde :)

    5. bu ışık yanarken bazen korna çalışmıyor (çok alakasız gibi geliyor ama bilmiyorum)

    6. 95 benzin yarım deponun altında kullanıyordum sürekli iki haftadır 98 benzin fulle yakın kullanıyorum. hata ışığı kendi kendine söndü gelişmeleri yazacağım.

    7. katalizator yok. sökülen yerin başına ve sonuna iki müşür takılmış.

    servis sorunun ne olduğunu anlamadı birkaç müşür dedi değiştim fakat aynı hatayı her 100km de bir veriyor birkaç gün sonra kendi kendine sönüyor diye önemsemedim bu şekilde 1 yıldan fazla zaman geçti. ışığın yanmasına değilde performansın düşmesine sinir olmaya başladım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperbaba

    o hata bence fren sıstemı ıle alakalı bende bıldıgımden degıl fakat benim 307 gazla frene aynı anda basınca o hatayı verıyor arac bende frenlerle alakalı

    :)
    Neden gazla firene aynı anda basma gibi bir şey yapıyorsun ki ya gidersin ya durursun kararsızmı kalıyorsun kardeş :)
  • C4 aracım da aynı hatayı veriyor fakir karışım hatası yazıyor serviste bilgisayara bağladıklarında sonra da arıza silip söndürüyorlar.
    Ben bu hatanın servise gidilmeden nasıl söndürüleceğini arıyordum bu konuyu buldum. Sebeni LPG sitemini aracın tanımamasından kaynaklı bir hatadır. Dizeller neden veriyor orasını bilmiyorum ama LPG taktırmışsanız bu hatayla karşılaşmanız olası bir durumdur. Skoda da o ışık hiç sönmez ve bir çok araç LPG den sonra aynı hatayı verir aynı gösterge lambası yanar. Benzin+LPG li araçlarda önemli bir durum değildir.
  • Arkadaşlar aracın endüksiyon bobini arızalandığından oluyor araç 4 silindir yerine 3 silindirde hareket ediyor ve gaza bastıkça yığılma yapıyor
  • Arkadaşlar; "antipollution fault" çevre kirliliğini önleme hatası demek. Benzinli modellerde sorun hangi parçadan kaynaklanıyor bilemem ama dizellerde katalizör egzoz borusunun tam ortasında yani motordan çıkan tarafla susturucunun ortasında yer alır, görevi ise dumanı bir filtre gibi süzerek zararlı gazların çıkmasını engellemektir. Katalizörün içi bir peteğe benzer, küçük deliklerle doludur. Zamanla bu egzoz gazı yüzünden bu peteklerin arası doluyor ve araç "antipollution fault" veriyor. Çözümü ya katalizörü değiştirmek (maliyeti 450 TL civarı) ya da bu işten anlayan bir ustaya götürüp katalizörün içindeki bu petek filtreyi kırdırtmak. Böylece katalizörün içi boşaltılıyor ve hata ortadan kalkıyor, tek kötü yanı zararlı gazların filtre edilmeden havaya karışmasıdır.
  • Aynı hatayı bendede veriyordu krank mili sensörü arızalıymış değişti sorun yok(: Bende arabada bi kasma olup bırakıyordu ardından bu arızayı veriyordu son 1 yıldır maşallah bir sorun yok tavsiyem bilgisayara aracı bağlatıp tüm uyarıları sildirip sonra ilk hata verdiğinde direk servisinize gitmek ben sildirdim yola çıktım daha 10km gitmeden şansıma yaptı arızayı, hemen servise döndüm bağladık bilgisayara krank mili sensörü arızasıydı 50tl gibi bi fiyatı vardı.
  • Merhaba arkadaşlar Arabam 2004 model pejo partner 1400 motor lpgli.Lavato gaz beyni var.
    Ben de bu arıza ışığından bıktım.Yanması neyse yanık dursun fakat araba belli bir süre hiç çekmiyor,çakılıp kalıyor.Olur olmaz yerde,genelde yüklü rampa çıkarken ışık yanıyor sanki araba felç oluyor.Bu arızayı lpgde yapıyor.Geçen Mersinden Kayseri yönüne Pozantı d lamba yandı çekiş bitti sağa zor çektim yarım saat bekledim çekiş biraz düzeldi Kayseriye öyle gelebildim.
    Katalizör tıkalı dediler.boşallttırdım yine ışık yandı demekki ondan değil.Özel servise gittim arıza lambası yandı,bilgisayarda lambda sensörü arızası var dediler fakat bunu değiştirelim yine yanar dediler çünkü beyin lpgyi tanımıyor dediler yani lpg araca uygun değilmiş.Normalde ışık yanmazken arabamın çekişi çok iyi Çoğu arabayla yarışır.Benzini shell den gazı da akpet alıyorum.Yalnız farkettim aygaz alınca arıza ışığı daha çok yanıyor.Usta dediki rampaları benzinle çık o zaman yapmaz dedi.
    Şimdi benim ne yapmam lazım.İyi bir lpg ustası ince bir ayar yaparak bu işi çözer mi (fakir karışım falan olabilirmi) Bazıları benzin çeyrek depodan az olmasın demişler.Benim çoğunlukla depoda çok az benzin oluyor.Bundan olabilirmi.
    Beni rezil ediyor bu arızanın illaki bir çözümü vardır yardımcı olabilirmisiniz.




  • 10 ay önce Lpg li 307 aracımı aldım. Aldığım kişi antipollution fault hatasına aldırış etmemem gerektiğini söyledi. Pejo servisi ve özell pejo servisi de pejoların lpg de bu yazıyı hep göstereceğini çaresi olmadığını söyledi. benzinden lpg ye geçişte silkeliyor ve çok sesli çalışıyordu. Çekişi de şimdikine göre çok kötüydü. Eski aracımla özellik olarak çok farklı olduğu için çekişinden falan da şüphelenmedim. Normal hali bu diye düşündüm. Ama ekranda ki arıza ışığından çok rahatsız oldum ve forumlardaki araştırmalarım sonucunda durumu çözdüm ve şu an 6-7 aydır veya yaklaşık 5000 km dir uyarıyı hiç almadım. çözüm olarak neler yapılması gerektiğini maddeleyeceğim.
    ÇÖZÜM:
    1-Aracın bujileri yeni olacak,
    2-Hava filtresi temiz veya yeni olacak
    3-Aracın Lpg filtresi yenilenecek ve 10000 km de bir değiştirilecek.
    4-Lpg hep aynı yerden alınacak. Fiyat veya marka çok önemli değil.
    5-Lpg beyni LPG ustasında bilgisayara bağlanıp yakıt ayarı ve sorunları var ise düzeltmeleri yapılacak.
    6-En son Lpg ustası tarafından aracın antipollution fault arızası silinecek.
    Uyarı; Lpg ustasına gittiğinizde sizin lpg cihazının markasının programı olup olmadığını ve hata silme cihazının olup olmadığını mutlaka sorun.
    Bujiler 40-50 TL arası yeni ise gerek yok. Hava filtresi 10-15 TL arası. 3.5. ve 6. maddelere baştan sorun 50 TL den fazla tutmaması lazım.
    Arkadaşlar ben bu uygulamalar sonrasın da çözüme kavuştuğumu düşünüyorum. Umarım sizin aracınızda da bu uygulamalar sonrası arıza düzelir.
    Şuan lpg çekişi çok güzel ve benzinden lpg ye geçtiğini neredeyse hiç anlamıyorum.




  • yaklaşık 2 hafta boyunca sürekli araba ilanlarına baktım ,sürekli arabaları inceledim peugeotlar hakkında çok şikayetler okudum gördüm fakat hiç aklımda yokken 3 gün önce peugeot 307 lpg.li otomotik vites araç aldım..şimdi gelelim yaşadıklarıma..öncelikle olumlu yanlarından bahsedeyim araba müthiş konforlu iç dizayn çoğu lüks arabada olmayan özellikler var..otomotik vites gayet sorunsuz , ama ne olduysa dün yola gittim dönüşte göstergede bir uyarı çıktı onu kullanma klavuzundan öğrendim motor diognostik göstergesiymiş..marşa basarkende anti pollution uyarısı verdi..hemen interneten araştırdım..çoğu arkadaşın dediği gibi çok önemli bir problem değilmiş..alınan gazdan mı benzinden mi kaynaklanıyormuş ne..ben bu olaydan 1 gün önce lpg filtresini değiştirdim,şamandırayı temizlettim..lpg ayarını yapaqn usta sanırım tam yapamadı belkide ondan kaynaklandı..servise göstermeye gerek varmı bilmiyorum aradım servisi tekleme yapmıyosa sorun yok dediler..ışığı yanarmış normalmiş..ikinci sorunum gazda giderken benzin göstergesi sürekli düştü halbuki arabada gaz var benzin neden düştü anlamadım.bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim..şimdilik arabada çıkan sorunlar bunlar..arabanın çekişi hızlanması iyi değil,fakat hızını aldıktan sonra gayet iyi akıp gidiyor resmen..tam uzun yol arabası..otomotaik vites olmasından dolayı seri bir araba değil..konfor arayanlar hiç düşünmesin süper lüks..anladığım ve okuduğpum kadarıyla bu arabada en sık elektronik arızası görülüyor..bendede başkaadı şimdiden hatta camlar bile arızalı beyni karışmış sanırım..ama bunlar çok önemli değil önemli olan motor arızası olmasın..peugeot aldım umarım pişman olmam herkese kazasız belasız günler




  • Güle güle kullan öncelikle ben 4 senedir biniyorum inan başka arabalara binince o koltukların rahatlıgını çukurlardan geçerken diğer arabalar gibi kasisleri içinde hissettirmeyişi v.s. 10 numara bende alırken çok araştırdım herkes birşeyler yazıp çiziyodu bende bir kusuru olmadı arabam 160000'de şu anda 1.4HDİ sert kullanmama rağmen vede bakmamama rağmen bir kusuru yok unutmadan her aracın elbet kusurları olacaktır sıfırda almıyoruz sonuçta(:
  • quote:

    Orijinalden alıntı: besyo_bora


    yaklaşık 2 hafta boyunca sürekli araba ilanlarına baktım ,sürekli arabaları inceledim peugeotlar hakkında çok şikayetler okudum gördüm fakat hiç aklımda yokken 3 gün önce peugeot 307 lpg.li otomotik vites araç aldım..şimdi gelelim yaşadıklarıma..öncelikle olumlu yanlarından bahsedeyim araba müthiş konforlu iç dizayn çoğu lüks arabada olmayan özellikler var..otomotik vites gayet sorunsuz , ama ne olduysa dün yola gittim dönüşte göstergede bir uyarı çıktı onu kullanma klavuzundan öğrendim motor diognostik göstergesiymiş..marşa basarkende anti pollution uyarısı verdi..hemen interneten araştırdım..çoğu arkadaşın dediği gibi çok önemli bir problem değilmiş..alınan gazdan mı benzinden mi kaynaklanıyormuş ne..ben bu olaydan 1 gün önce lpg filtresini değiştirdim,şamandırayı temizlettim..lpg ayarını yapaqn usta sanırım tam yapamadı belkide ondan kaynaklandı..servise göstermeye gerek varmı bilmiyorum aradım servisi tekleme yapmıyosa sorun yok dediler..ışığı yanarmış normalmiş..ikinci sorunum gazda giderken benzin göstergesi sürekli düştü halbuki arabada gaz var benzin neden düştü anlamadım.bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim..şimdilik arabada çıkan sorunlar bunlar..arabanın çekişi hızlanması iyi değil,fakat hızını aldıktan sonra gayet iyi akıp gidiyor resmen..tam uzun yol arabası..otomotaik vites olmasından dolayı seri bir araba değil..konfor arayanlar hiç düşünmesin süper lüks..anladığım ve okuduğpum kadarıyla bu arabada en sık elektronik arızası görülüyor..bendede başkaadı şimdiden hatta camlar bile arızalı beyni karışmış sanırım..ama bunlar çok önemli değil önemli olan motor arızası olmasın..peugeot aldım umarım pişman olmam herkese kazasız belasız günler

    Kardeş hayırlı olsun. İnşallah sorunsuz binersin.
    307 ve C4 lerde gazla giderken benzin ibresinin düşmesi gibi bir problem mevcut. Ya PSA modül taktıracaksın ya 3K denen bir firma varhttp://www.3k-lpg.com/tr/firma.htm bu linkten iletişim bilgilerine ulaşarak o icadı isteyeceksiniz PSA modül 150 lira bu sitedeki icat 50 lira ya da bu konuyu okuyacaksınız benim gibi 1 liraya halledeceksiniz.
    donanımhaber forum
    307 lpg li araçta benzin göstergesi düşmesi » Sayfa 1 - 4
    http://forum.donanimhaber.com/m_42626463/mpage_1/f_/key_/tm.htm#42626463


    Gelgelelim LPG filtresi değişimine; LPG filtresi değiştiğinde mutlaka boğaz kelebeği temizliği yaptırın balata spreyi ile boğaz kelebeğini bir güzel temizletin ve taktından sonra bilgisayarda mutlaka boğaz kelebeği adaptasyonu yaptırın. Daha sonra LPG ciye gidip yeniden kalibrasyon ayarı yaptırın. O araca sorunsuz binmek zordur bu verdiği hatalar gelecek hataların habercisidir acilen önünü kesmeniz lazım ki daha başka hata vermesin. (ben C4 kullanıcısıydym yanlış anlamayın ama C4 ün muadili araç 307 dir bunlar İstikbal ve Bellona gibidir aynı fabrikanın malıdır aynı motoru kullanırlar hatta vites topuzundan cam açma düğmelerine kadar aynıdır) Aklınızda olması gereken şeylerden biri de bu arabaların tamircisi pek bulunmaz elektroniktir ancak bilgisayara bağlansa bile arızanın yeri tam tespit edilemez. Siz anlar olacaksınız aracınızdan zamanla neden hata verdiğini ve verdiği hatanın telafini mutlaka öğrenin tamirciye bırakıp ertesi gün almayın aracı (servis hariç) başında bekleyin bir şeyleri çözersiniz zamanla. Bir de Peugeot citroenden daha sağlamdır bir nebzede olsa ama ikisi de arıza vermeye başlayınca Allah muhafaza ardı arkası kesilmez. İlk baştan iyi bakmanız lazım ki hata vermesin.

    Arabanın çekişi iyi değildir tabi hem benzinli hem LPG li araç ve de üstüne üstelik otomatik bir araç bu. İnternette araştırın otomatik araçların ivmelenmesine 10 saniyenin altında 1.6 motor olupta seri giden araç nadirdir. Hele de benzinlilerde çok nadirdir.

    Cam düğmeleri C4 le aynı olduğunda sürekli tutukluk yapacaktır. Bir oto elektrikçiye gidip cam düğmelerini söktürün soketlerin dibindeki oksitlenmeyi temizletin ya da paslanma da yapmış olabilir. Uzun süre cam düğmesi sıkıntısı çekmezsiniz.

    Benzin pompanız bozulmaya yakındır basıncını ölçen icatlar var bir baktırın normalde 60 bar (bar yada PSİ bilmiyorum öyle bir değer olması lazım) basması lazım daha düşükse ecopomp alın sitesi de var zaten google da yazın bulursunuz. telefonla irtibata geçin yoksa maile cevap vermezler. 50 lira gibi fiyatı var çok işe yarar. Deponuzu çeyrek depounun üstünde tutun mümkün olduğunca çünkü LPG ile benzin göstergeniz düştüğü için hem yolda kalabilirsiniz hemde pompayı bozabilirsiniz. Ayrıca rölantide titreme yapar. Bu aralar hava sıcak depo kapağını bir açın puff diye ahva çıkacaktır dışarı basıncı düşürür pompayı rahatlatır.

    Asıl önemli olan bu araçların motor arızasını kolay kolay vermemesi verse bile halen yürümesi aldatıcı oluyor. Siz yürüyor deyip savsaklarsanız ciddi sorunlar açıyor. Aman motor arızası vermesinde ne yaparsa yapsın diye sineye çekmek de kötü bir durum bende öyle diye diye bir baktımki aldıktan sonra 2 yıl içinde 6-7 binlira harcamışım ufak tefek arızası hiç bitmiyor. Azar azar gidiyor farketmiyorsunuz.

    Peugeot un bir avantajı C4 le aynı parçaları kullanıyor olmasına rağmen parçaları daha ucuza satıyor olmasıdır. Ben conta alıyordum parçacı dedi ki bu parçayı sen peugeot 307 olarak alırsan 50 lira Citroen C4 olarak alırsan 70 lira ben peugeot 307 olarak almanı tavsiye ederim dedi. Tabi ki 307 olarak aldım. Fark böyle yani.

    İnternette pek çok site var bu markanın parçalarını bulabileceğin ama bende sana bir site önereyim hem ucuz hemde çok kaliteli malları var. parcayedek.com
    Gayet ilgili ve hızlı bir site. Online bağlantıya geçip şasi numaranla birebir parçayı buluyorsun ve alıyorsun. Allah muhtaç etmesin tabi ama bilmekte fayda var diye.

    Hayırlı olsun tekrardan.




  • redstone 78 kardeşim çok sağolasın ya Allah senden Razı olsun süper bilgiler yazmışsın..hemen notlarımı aldım araç hakkında baya bilgi verdin..söylediklerini param yettiği kadarıyla yaptırıcam tekrar teşekkürler.. bide unutmadan bir problem daha vardı araçta..bozuk yollarda giderken lıklık diye bir ses geliyor hep sinir bozucu o neden kaynaklanıyor olabailir? otobanda akıp gidiyo araba ama çukurlu yollarda ses gelmeye başlıyor malesef..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: besyo_bora


    redstone 78 kardeşim çok sağolasın ya Allah senden Razı olsun süper bilgiler yazmışsın..hemen notlarımı aldım araç hakkında baya bilgi verdin..söylediklerini param yettiği kadarıyla yaptırıcam tekrar teşekkürler.. bide unutmadan bir problem daha vardı araçta..bozuk yollarda giderken lıklık diye bir ses geliyor hep sinir bozucu o neden kaynaklanıyor olabailir? otobanda akıp gidiyo araba ama çukurlu yollarda ses gelmeye başlıyor malesef..

    Kardeş sesin yerini tespit etmek zor önce stepne üzerindeki lastik değiştirme aparatlarına bak kriko takoz vs bunlar gevşek duruyor olabilir onları bez gibi bir şeye sarıp tıngırdamasını engelle ses kesilmezse amortisörlerini kontrol ettir. muhtemelen bu parçası eskimiştir.

    sinsed oto
    AMORTİSÖR TAKOZU ARA YATAK ÖN 00- RAPRO RAPa161363
    http://www.parcayedek.com/6585-peugeot-307-amortisor-takozu-krb.html


    d,ye düşünüyorum tabi başka bir yerden de geliyor olabilir o ses. Yine de bir kontrol ettir ne desem yalan ben tahmini olarak söylüyorum kardeş.

    Önce arabanın içindeki ses gelmesi muhtemel yerleri kontrol et torpido bagaj vs...




  • tamam onlarada bakarım borcumuz ne kadar :) eyvallah ya sende olmasan yandık valla..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: besyo_bora


    tamam onlarada bakarım borcumuz ne kadar :) eyvallah ya sende olmasan yandık valla..

    Borcun canının sağlığı kardeş. :)
    Bu bir forumdaşlık görevidir.
  • Slm Arkadaşlar
    2009 TEPEE 1.6 HDI 90BG. ANTIPOLLUTION FAULTY VERİYOR VE MOTOR ARIZA LAMBASI YANIYOR.
    EGR VALFİ ARIZASI VERİYORMUŞ SERVİS ARIZAYI KALDIRDI AMA SONRA TEKRAR ARIZAYA GEÇTİ.
    AMA ARAÇTA ÇEKİŞ VS HİÇBİR PROBLEM YOK. SADECE ELEKTRİKSEL BİR SIKINTI GALİBA. EGR VALFİNİ İPTAL ETTİRSEM ARIZA KALKARMI?
  • MERHABA ARKADASLAR IZMIRDEN YAZIYORUM 2008 MODEL 308 PEUGEOT VAR DİSEL
    ARACIM BUNDAN 1 AY ONCE ILK PROBLEM YAPMAYA BASLADI SABAH SAATLERINDE ARACI CALISTIRAYIM DEDIM ANAHTARI TAKTIK 10 SANIYE BEKLEDIM ANAHTARI CEVIRDIM ILK TAKTIGIM ZAMAN ELEKTRIK FALAN GELMISTI BEKLEMENIN ARDINDAN CALISTIRAYIM DEDIM AMA SANKI HIC ANAHTAR TAKILI DEIL CEVIRMIYORMUSUM GIBI MARS FALAN TIKLAMA OLMADI SONRA ILK OLDUGUNDAN SASIRDIM CIKARDIM ANAHTARI BIRAZ BEKLEYIP TEKRAR DENEDIM BU SEFER SIKINTISIZ CALISTI TABIKI O ANLARDA EKRANA BAKMADIM HIC HATA FALAN VERIYORMU GIBISINDEN DAHA SONRALARDAN BUNU BIRKEZ DAHA YAPTI HANI AKUDE SIKINTI VARDIR DEYIP EKUYU DEGISTIRDIM VE 10 GUN KADAR SIKINTI YAPMADI AMA YINE AYNI SORUN BASLADI VE FARKETIMKI ANAHTARI TAKIP EKRAN GELINCE ^info antipollution info faulty^ YAZIYOR VE ARAC HIC CALISMIYOR YANI MARS DAHI ALMIYOR BEKLEMEYE ALIYORUM ARADAN 15 20 DAKIKA SONRA TEKRAR DENEDIGIMDE BU YAZI YAZMAYINCA SIKINTISIZCA CALISIYOR.. ACABA SORUN NERDE BU SORUN ILE KARSILASAN VARMI.. YARDIMCI OLURSANIZ SEVINIRIM... TSK




  • Pug 207 1.4 90Hp + LPG var.bir kaç gündür bendede Antipollution hatayı veriyor. Çekişte bir sorun yok ama LPG ye geçişte ara sıra teklemeye ve ne kadarda gaz versem almamaya başladı.
    Aracı stop edip ve tekrar çalıştırdığımda, bu kez benzinle devam edersem sorunsuz gidiyor.
    Forumdaşlar ne yapabilirim bu durumda ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sommerfan21

    Pug 207 1.4 90Hp + LPG var.bir kaç gündür bendede Antipollution hatayı veriyor. Çekişte bir sorun yok ama LPG ye geçişte ara sıra teklemeye ve ne kadarda gaz versem almamaya başladı.
    Aracı stop edip ve tekrar çalıştırdığımda, bu kez benzinle devam edersem sorunsuz gidiyor.
    Forumdaşlar ne yapabilirim bu durumda ?


    1.4 cc 90 hp lik motorların PSA nın en sıkıntılı motoru olduğuna kanaat ettim şahsen kim ne çekiyorsa Citroen ve Peugeot da hep bu motordan çekiyor en çok.
    Önce boğaz kelebeğinizi temizletin sonra adaptasyon yaptırın (bu işi serviste yaptırın mutlaka çünkü adaptasyon için bilgisayara bağlanması gerekecek) daha sonra hava filtrenizi temizletin ya da değiştirin (ama değiştirmenizi öneririm temizletmek çok sağlıklı değil) ve en sona LPG taktırdığınız yere gidip LPG ayarı yaptırın yani kalibrasyon yaptırın tabi kalibrasyondan önce LPG gaz basıncını da kontrol ettirin mutlaka. Sorun büyük ihtimalle düzelecektir ancak geçici bir düzelme de olabilir tamamen de bitebilir sorununuz garantisi yok bu motor çok güven vermiyor bana.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redstone78 -- 18 Mayıs 2013; 9:15:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78

    quote:

    Orijinalden alıntı: sommerfan21

    Pug 207 1.4 90Hp + LPG var.bir kaç gündür bendede Antipollution hatayı veriyor. Çekişte bir sorun yok ama LPG ye geçişte ara sıra teklemeye ve ne kadarda gaz versem almamaya başladı.
    Aracı stop edip ve tekrar çalıştırdığımda, bu kez benzinle devam edersem sorunsuz gidiyor.
    Forumdaşlar ne yapabilirim bu durumda ?


    1.4 cc 90 hp lik motorların PSA nın en sıkıntılı motoru olduğuna kanaat ettim şahsen kim ne çekiyorsa Citroen ve Peugeot da hep bu motordan çekiyor en çok.
    Önce boğaz kelebeğinizi temizletin sonra adaptasyon yaptırın (bu işi serviste yaptırın mutlaka çünkü adaptasyon için bilgisayara bağlanması gerekecek) daha sonra hava filtrenizi temizletin ya da değiştirin (ama değiştirmenizi öneririm temizletmek çok sağlıklı değil) ve en sona LPG taktırdığınız yere gidip LPG ayarı yaptırın yani kalibrasyon yaptırın tabi kalibrasyondan önce LPG gaz basıncını da kontrol ettirin mutlaka. Sorun büyük ihtimalle düzelecektir ancak geçici bir düzelme de olabilir tamamen de bitebilir sorununuz garantisi yok bu motor çok güven vermiyor bana.

    verdiğiniz bilgiler için tşk ederim.




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.