Şimdi Ara

arkadaşlar PUG 307 'antipollution fault hatası veriyor. (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
178
Cevap
6
Favori
191.716
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sommerfan21

    quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78

    quote:

    Orijinalden alıntı: sommerfan21

    Pug 207 1.4 90Hp + LPG var.bir kaç gündür bendede Antipollution hatayı veriyor. Çekişte bir sorun yok ama LPG ye geçişte ara sıra teklemeye ve ne kadarda gaz versem almamaya başladı.
    Aracı stop edip ve tekrar çalıştırdığımda, bu kez benzinle devam edersem sorunsuz gidiyor.
    Forumdaşlar ne yapabilirim bu durumda ?


    1.4 cc 90 hp lik motorların PSA nın en sıkıntılı motoru olduğuna kanaat ettim şahsen kim ne çekiyorsa Citroen ve Peugeot da hep bu motordan çekiyor en çok.
    Önce boğaz kelebeğinizi temizletin sonra adaptasyon yaptırın (bu işi serviste yaptırın mutlaka çünkü adaptasyon için bilgisayara bağlanması gerekecek) daha sonra hava filtrenizi temizletin ya da değiştirin (ama değiştirmenizi öneririm temizletmek çok sağlıklı değil) ve en sona LPG taktırdığınız yere gidip LPG ayarı yaptırın yani kalibrasyon yaptırın tabi kalibrasyondan önce LPG gaz basıncını da kontrol ettirin mutlaka. Sorun büyük ihtimalle düzelecektir ancak geçici bir düzelme de olabilir tamamen de bitebilir sorununuz garantisi yok bu motor çok güven vermiyor bana.

    verdiğiniz bilgiler için tşk ederim.

    Alıntıları Göster
    iki gün once yaklasık 20 km yol gittikten sonra aracımı stop ettirdim, 15-20 dakika sonra tekrar çalıştırıp yaklaşık bir km gittikten sonra araç hareket halinde birden gaz kesti ve stop etti..
    sonrasında çalıştırdıgım zaman antipolittion faul diye bir uyarı aldım. arabam rolantide çalışıyordu fakat gaza basıncastop ediyordu. bu şekilde hiç gaza basmadan arabayı rolanti gazında yaklasık 1-2 km götürüp kenara cektim.. ertesi gün kaskonun servisiyle ikitelli güngören sanayi sitesine götürdüm. tanıdık bi arkadaşın yönlendirmesiyle gemici dizel diye bi servise bıraktık arabayı.. sıkıntı rail müşürü ve mazot pompa müşüründeymiş.. ikisi değişti.. az önce aldım arabamı.. ve fark ettimki uzun zamandır araba resmen takoz gibiymiş. gaza basında aracın bi şahlanışı varki sormayın :))
    sözün kısası, arcınızda antipollition uyarısı varsa, problem mazot pompa müşürü ve rail müşürüyle alakalıdır.. bu arada 680 lira masraf cıktı.. aksaraydan parça fiyatı aldım parçalar 500 lira




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayhanmaraz

    iki gün once yaklasık 20 km yol gittikten sonra aracımı stop ettirdim, 15-20 dakika sonra tekrar çalıştırıp yaklaşık bir km gittikten sonra araç hareket halinde birden gaz kesti ve stop etti..
    sonrasında çalıştırdıgım zaman antipolittion faul diye bir uyarı aldım. arabam rolantide çalışıyordu fakat gaza basıncastop ediyordu. bu şekilde hiç gaza basmadan arabayı rolanti gazında yaklasık 1-2 km götürüp kenara cektim.. ertesi gün kaskonun servisiyle ikitelli güngören sanayi sitesine götürdüm. tanıdık bi arkadaşın yönlendirmesiyle gemici dizel diye bi servise bıraktık arabayı.. sıkıntı rail müşürü ve mazot pompa müşüründeymiş.. ikisi değişti.. az önce aldım arabamı.. ve fark ettimki uzun zamandır araba resmen takoz gibiymiş. gaza basında aracın bi şahlanışı varki sormayın :))
    sözün kısası, arcınızda antipollition uyarısı varsa, problem mazot pompa müşürü ve rail müşürüyle alakalıdır.. bu arada 680 lira masraf cıktı.. aksaraydan parça fiyatı aldım parçalar 500 lira

    dostum bende aynen senin gibi parçaları değiştirmiştim. haloldu sanıyordum. ama araba bir türlü dikiş tuturmadı. en sonunda satıım. şimdi kafam çok rahatb




  • akremon A kullanıcısına yanıt
    dikiş tutturmadı derken? biraz daha acıklarmısınız. cunki benim sorun bariz bi şekilde arabayı götürmeyecek derecedeydi yani, gaza dokundugum an stop ediyordu. dün usta 100 km civarı bi yol yapmıs ve sıkıntısız dedi. bende 20-30 km gittim, arabada eskiden yokus yukarı kasıyordu, şimdi maşallahı var.. eğer bu geçiçi bi zaman icinse, satalım hemen ::)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayhanmaraz

    dikiş tutturmadı derken? biraz daha acıklarmısınız. cunki benim sorun bariz bi şekilde arabayı götürmeyecek derecedeydi yani, gaza dokundugum an stop ediyordu. dün usta 100 km civarı bi yol yapmıs ve sıkıntısız dedi. bende 20-30 km gittim, arabada eskiden yokus yukarı kasıyordu, şimdi maşallahı var.. eğer bu geçiçi bi zaman icinse, satalım hemen ::)

    onları değiştirtikten sonra bir süre arabada problem yoktu. daga sonra mazot pompasını değiştirmek zorunda kaldım. sonra debriyaj balatası. bunları değiştirdikten sonra hemen sattım. yalnız alan elemanda sonradan duydumki oda masraf yapmak zorunda kalmış. sonra gidip sıfır citroen C3 aldım 3 senedir çok şükür kafam rahat




  • Pompa sıkıntılı bir durum ne kadar zaman sonra çıktı bu durum. Ve belirtisi neydi hocam. Debriyaj balatasi zaten tamamen farklı bi olay zamanı gelince değiştirmesi zorunlu ;) ortalama kaç km sonra sıkıntı çıktı yada süre nedir acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayhanmaraz

    Pompa sıkıntılı bir durum ne kadar zaman sonra çıktı bu durum. Ve belirtisi neydi hocam. Debriyaj balatasi zaten tamamen farklı bi olay zamanı gelince değiştirmesi zorunlu ;) ortalama kaç km sonra sıkıntı çıktı yada süre nedir acaba?

    dostum açıkçası üzerinden 3 sene gerçti tama olarak ne kadar sürede çıktı hatırlamıyorum. ama 3-4 ay civarında sanırım. araba stop ediyordu. araba yı tamirciye kadar götürdüm. orda mazot filtresini değiştirelim dediler. değiştirdiler araba bir daha çalışmadı. ondan sonrada pompayı değiştirdiler. ve birde debriyaj balatası değil. debriyaj motorumudur nedir. onu deiştiridiler. ondan sonrada baktım daha adam olmayacak ben sattım. bu benim arabada olan şeylerdei. her arabada olacak diye birşey değil. benim aldığım adama sanırım biraz hor kullanmış ondanda olabilri.




  • akremon A kullanıcısına yanıt
    bu durumda umarım farklı sıkıntılardır demekten başka yapacak bişey yok.. bende aracı 3 senedir kullanıyorum, bugune kadar tek bi sıkıntı cıkartmadı bana. umarım buda nazarı olur.. lakin dedigim gibi son bir senedir araba körleşmişti, çok agır kalıyordu, bugun sanki altımda ferrari var hissi uyandırdı.. eskiye nazaran tabi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaramnahya

    bu durumda umarım farklı sıkıntılardır demekten başka yapacak bişey yok.. bende aracı 3 senedir kullanıyorum, bugune kadar tek bi sıkıntı cıkartmadı bana. umarım buda nazarı olur.. lakin dedigim gibi son bir senedir araba körleşmişti, çok agır kalıyordu, bugun sanki altımda ferrari var hissi uyandırdı.. eskiye nazaran tabi :)
    Sizinki dizelmiş rail müşürü ve mazot pompa müşürüyle hallolmuş benzinliler ne yapsın :)
  • Arkadaslar , 307 sw lowato log'li aracım 2 gündür anti pollution hatasi veriyor, benzindeyken araç çok fazla tekliyor ve arac gitmiyor. Lpg deyken rahat gidiyor ama bazen tekliyor ve stop ediyor. Bilgisayara bağlandığında 2. Silindir hatası veriyor. Ateşleme bobinini degistirdim ama tekleme bitmedi. Lpg servisine götürdüm onlar da bir sorun bulamadi. Benim bu aracla bayram üstü yola gitmem lazim acaba bu hatalarla yolda birakir mi? Ne dersiniz uzun yola cikabilir miyim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alix_ist

    Arkadaslar , 307 sw lowato log'li aracım 2 gündür anti pollution hatasi veriyor, benzindeyken araç çok fazla tekliyor ve arac gitmiyor. Lpg deyken rahat gidiyor ama bazen tekliyor ve stop ediyor. Bilgisayara bağlandığında 2. Silindir hatası veriyor. Ateşleme bobinini degistirdim ama tekleme bitmedi. Lpg servisine götürdüm onlar da bir sorun bulamadi. Benim bu aracla bayram üstü yola gitmem lazim acaba bu hatalarla yolda birakir mi? Ne dersiniz uzun yola cikabilir miyim?
    Arkadaşım ben de aynı sorunlarla aylardan beri uğraşıyorum.Araç ilkin LPG ye geçmeden titremeli çalışıyordu LPG ye geçtikten birkaç kilometre sonra araç silkelenmeye başladı.kenara çekip benzine aldım araçta titreme sürdü ama yola devam edebildi.Daha sonra serviste Bobin değişti 260 tl verdim ama aynı arızaları tekrarladı hatta benzinde de titreme başladı arıza lambası da hep yanıyordu 1-2 hafta evvel rampa çıkarken LPG de aynı şeyi bir daha yaptı.Aracın LPG enjektöründen gelen hortum yerinde çıkmış.velhasıl şunları bir dene ;

    1. Bobine baktır gerekirse değiştir.
    2. Bujilere baktır.
    3. LPG Hortumlarını ve bağlantı yerlerini kontrol ettir.
    4. Gaz Kelebek Kutusunu Temizlet ve araca tekrar tanımlat.
    5. Araç eğer LPG de gaz yemiyorsa gaza çok yüklenme.

    ben bunların hepsini yaptım şu an için sorun yok ama ilerde ne olur bilemiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aknyr

    Arkadaşım ben de aynı sorunlarla aylardan beri uğraşıyorum.Araç ilkin LPG ye geçmeden titremeli çalışıyordu LPG ye geçtikten birkaç kilometre sonra araç silkelenmeye başladı.kenara çekip benzine aldım araçta titreme sürdü ama yola devam edebildi.Daha sonra serviste Bobin değişti 260 tl verdim ama aynı arızaları tekrarladı hatta benzinde de titreme başladı arıza lambası da hep yanıyordu 1-2 hafta evvel rampa çıkarken LPG de aynı şeyi bir daha yaptı.Aracın LPG enjektöründen gelen hortum yerinde çıkmış.velhasıl şunları bir dene ;

    1. Bobine baktır gerekirse değiştir.
    2. Bujilere baktır.
    3. LPG Hortumlarını ve bağlantı yerlerini kontrol ettir.
    4. Gaz Kelebek Kutusunu Temizlet ve araca tekrar tanımlat.
    5. Araç eğer LPG de gaz yemiyorsa gaza çok yüklenme.

    ben bunların hepsini yaptım şu an için sorun yok ama ilerde ne olur bilemiyorum.

    Alıntıları Göster
    BOŞUNA UĞRAŞMAYIN

    SORUN EGR VANASI (VALFİ) NDA 100 TL SIKIŞMIŞ DEĞİŞTİRİN DÜZELİR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78

    quote:

    Orijinalden alıntı: besyo_bora


    yaklaşık 2 hafta boyunca sürekli araba ilanlarına baktım ,sürekli arabaları inceledim peugeotlar hakkında çok şikayetler okudum gördüm fakat hiç aklımda yokken 3 gün önce peugeot 307 lpg.li otomotik vites araç aldım..şimdi gelelim yaşadıklarıma..öncelikle olumlu yanlarından bahsedeyim araba müthiş konforlu iç dizayn çoğu lüks arabada olmayan özellikler var..otomotik vites gayet sorunsuz , ama ne olduysa dün yola gittim dönüşte göstergede bir uyarı çıktı onu kullanma klavuzundan öğrendim motor diognostik göstergesiymiş..marşa basarkende anti pollution uyarısı verdi..hemen interneten araştırdım..çoğu arkadaşın dediği gibi çok önemli bir problem değilmiş..alınan gazdan mı benzinden mi kaynaklanıyormuş ne..ben bu olaydan 1 gün önce lpg filtresini değiştirdim,şamandırayı temizlettim..lpg ayarını yapaqn usta sanırım tam yapamadı belkide ondan kaynaklandı..servise göstermeye gerek varmı bilmiyorum aradım servisi tekleme yapmıyosa sorun yok dediler..ışığı yanarmış normalmiş..ikinci sorunum gazda giderken benzin göstergesi sürekli düştü halbuki arabada gaz var benzin neden düştü anlamadım.bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim..şimdilik arabada çıkan sorunlar bunlar..arabanın çekişi hızlanması iyi değil,fakat hızını aldıktan sonra gayet iyi akıp gidiyor resmen..tam uzun yol arabası..otomotaik vites olmasından dolayı seri bir araba değil..konfor arayanlar hiç düşünmesin süper lüks..anladığım ve okuduğpum kadarıyla bu arabada en sık elektronik arızası görülüyor..bendede başkaadı şimdiden hatta camlar bile arızalı beyni karışmış sanırım..ama bunlar çok önemli değil önemli olan motor arızası olmasın..peugeot aldım umarım pişman olmam herkese kazasız belasız günler

    Kardeş hayırlı olsun. İnşallah sorunsuz binersin.
    307 ve C4 lerde gazla giderken benzin ibresinin düşmesi gibi bir problem mevcut. Ya PSA modül taktıracaksın ya 3K denen bir firma varhttp://www.3k-lpg.com/tr/firma.htm bu linkten iletişim bilgilerine ulaşarak o icadı isteyeceksiniz PSA modül 150 lira bu sitedeki icat 50 lira ya da bu konuyu okuyacaksınız benim gibi 1 liraya halledeceksiniz.
    donanımhaber forum
    307 lpg li araçta benzin göstergesi düşmesi » Sayfa 1 - 4
    http://forum.donanimhaber.com/m_42626463/mpage_1/f_/key_/tm.htm#42626463


    Gelgelelim LPG filtresi değişimine; LPG filtresi değiştiğinde mutlaka boğaz kelebeği temizliği yaptırın balata spreyi ile boğaz kelebeğini bir güzel temizletin ve taktından sonra bilgisayarda mutlaka boğaz kelebeği adaptasyonu yaptırın. Daha sonra LPG ciye gidip yeniden kalibrasyon ayarı yaptırın. O araca sorunsuz binmek zordur bu verdiği hatalar gelecek hataların habercisidir acilen önünü kesmeniz lazım ki daha başka hata vermesin. (ben C4 kullanıcısıydym yanlış anlamayın ama C4 ün muadili araç 307 dir bunlar İstikbal ve Bellona gibidir aynı fabrikanın malıdır aynı motoru kullanırlar hatta vites topuzundan cam açma düğmelerine kadar aynıdır) Aklınızda olması gereken şeylerden biri de bu arabaların tamircisi pek bulunmaz elektroniktir ancak bilgisayara bağlansa bile arızanın yeri tam tespit edilemez. Siz anlar olacaksınız aracınızdan zamanla neden hata verdiğini ve verdiği hatanın telafini mutlaka öğrenin tamirciye bırakıp ertesi gün almayın aracı (servis hariç) başında bekleyin bir şeyleri çözersiniz zamanla. Bir de Peugeot citroenden daha sağlamdır bir nebzede olsa ama ikisi de arıza vermeye başlayınca Allah muhafaza ardı arkası kesilmez. İlk baştan iyi bakmanız lazım ki hata vermesin.

    Arabanın çekişi iyi değildir tabi hem benzinli hem LPG li araç ve de üstüne üstelik otomatik bir araç bu. İnternette araştırın otomatik araçların ivmelenmesine 10 saniyenin altında 1.6 motor olupta seri giden araç nadirdir. Hele de benzinlilerde çok nadirdir.

    Cam düğmeleri C4 le aynı olduğunda sürekli tutukluk yapacaktır. Bir oto elektrikçiye gidip cam düğmelerini söktürün soketlerin dibindeki oksitlenmeyi temizletin ya da paslanma da yapmış olabilir. Uzun süre cam düğmesi sıkıntısı çekmezsiniz.

    Benzin pompanız bozulmaya yakındır basıncını ölçen icatlar var bir baktırın normalde 60 bar (bar yada PSİ bilmiyorum öyle bir değer olması lazım) basması lazım daha düşükse ecopomp alın sitesi de var zaten google da yazın bulursunuz. telefonla irtibata geçin yoksa maile cevap vermezler. 50 lira gibi fiyatı var çok işe yarar. Deponuzu çeyrek depounun üstünde tutun mümkün olduğunca çünkü LPG ile benzin göstergeniz düştüğü için hem yolda kalabilirsiniz hemde pompayı bozabilirsiniz. Ayrıca rölantide titreme yapar. Bu aralar hava sıcak depo kapağını bir açın puff diye ahva çıkacaktır dışarı basıncı düşürür pompayı rahatlatır.

    Asıl önemli olan bu araçların motor arızasını kolay kolay vermemesi verse bile halen yürümesi aldatıcı oluyor. Siz yürüyor deyip savsaklarsanız ciddi sorunlar açıyor. Aman motor arızası vermesinde ne yaparsa yapsın diye sineye çekmek de kötü bir durum bende öyle diye diye bir baktımki aldıktan sonra 2 yıl içinde 6-7 binlira harcamışım ufak tefek arızası hiç bitmiyor. Azar azar gidiyor farketmiyorsunuz.

    Peugeot un bir avantajı C4 le aynı parçaları kullanıyor olmasına rağmen parçaları daha ucuza satıyor olmasıdır. Ben conta alıyordum parçacı dedi ki bu parçayı sen peugeot 307 olarak alırsan 50 lira Citroen C4 olarak alırsan 70 lira ben peugeot 307 olarak almanı tavsiye ederim dedi. Tabi ki 307 olarak aldım. Fark böyle yani.

    İnternette pek çok site var bu markanın parçalarını bulabileceğin ama bende sana bir site önereyim hem ucuz hemde çok kaliteli malları var. parcayedek.com
    Gayet ilgili ve hızlı bir site. Online bağlantıya geçip şasi numaranla birebir parçayı buluyorsun ve alıyorsun. Allah muhtaç etmesin tabi ama bilmekte fayda var diye.

    Hayırlı olsun tekrardan.

    Alıntıları Göster
    redstone78

    besyo_bora






    merhaba bahsettiğiniz araçlar kaç model acaba, 2006 sonrası için kronik sorunların halledildiği söyleniyor, yorumlarınız nelerdir?

    quote:

    redstone78


    quote:

    besyo_bora




  • quote:

    Orijinalden alıntı: engayland

    redstone78

    besyo_bora






    merhaba bahsettiğiniz araçlar kaç model acaba, 2006 sonrası için kronik sorunların halledildiği söyleniyor, yorumlarınız nelerdir?

    quote:

    redstone78


    quote:

    besyo_bora


    Zaten C4 ler 2005 te üretilmeye başlandı 2006 model diye satışa çıktı. 2006 sonrası değil 2010 daki yeni kasa sonrası bayağı sorunları halloldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redstone78

    quote:

    Orijinalden alıntı: engayland

    redstone78

    besyo_bora






    merhaba bahsettiğiniz araçlar kaç model acaba, 2006 sonrası için kronik sorunların halledildiği söyleniyor, yorumlarınız nelerdir?

    quote:

    redstone78


    quote:

    besyo_bora


    Zaten C4 ler 2005 te üretilmeye başlandı 2006 model diye satışa çıktı. 2006 sonrası değil 2010 daki yeni kasa sonrası bayağı sorunları halloldu.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar,

    Uzun bir servis süreci ve sinir bozukluğundan sonra çok şükür problemi çözebildik.

    Öncelikle benim arabanın problemi , benzinde titreme yapması, LPG de hiç birşey yok , hatta bu şekilde yaklaşık 4000 km. yaptım.

    İlk önce bilgisayar enjektör arızası verdiği için enjektörün birini değiştirdim, ama sorun çözülmedi.

    Daha sonra usta bujileri değiştirelim dedi, eyw. dedim değiştirdik , sonuç hüsran.

    En son çare beyinciye götüreyim dedi ve en sonunda problem çözüldü. Bu tarz problemle karşılan için umarım yol gösterici olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: meteg

    Sevgili arkadaşlar,

    bizim de bir 307sw miz var 2004 model benzinli ve otomatik vites.araç genel olarak sorunsuz ve normal bakımları dışında ekstra bir masraf çıkartmadı bugüne kadar.yalnız bilinmesi gereken bir şey var.bu araçlar 95 oktan benzine göre ayarlıdır. motor,02 sensörü ve diğer herşeyi ile babam bundan 2 sene önce 97 oktan yakıt alınca "anti pollution fault" hatası çıktı.. araçta bir güç düşüklüğü veya çekiş problemi stop etme gibi problemler olmadı hiç ama servise gitmesi gerekti. aldığımız yanıt 95 oktan yakıt dışında bir yakıt kullanmayın oldu. netice olarak bu araçların 95 oktan dışında yakıt kullanmaya ihtiyacı yok bunun bir getirisi de yok. ama eğer illa ki 97 kullanmak isterseniz o zaman ecu'nuz un remap edilip 97 yakıtı algılayacak şekilde ayarlanması gerekir. sonuç olarak araç 95 yakıta ayarlı olduğu için 97 yi anormal bir durum olarak algılıyor. yani bu bir arıza değildir.

    kolay gelsin

    Alıntıları Göster
    Citroen C3 1.6 aracımda sabah 2-3 marş ta çalışma sorunu var.

    OBD ile aracın kendi ECU süne bağlandığımda LTFT değeri %24.2 görünüyor.

    Aracın LPG ile kullanımında sorun yok ancak aracı benzinle kullanınca gaz yememe güç düşüklüğü yokuş çıkmakta zorlanma oluyor.

    En son olarak benzinde kullanırken anti politon fault hatası verdi ve arıza lambası yaktı. OBD ile aracın orjinal ECU sune bağlanınca

    P2191 hatası (System Too Lean at Higher Load) veriyor

    arızayı sildim şimdilik arıza vermiyor.

    Sorun Çözüldü:

    Benzin pompası yeterince basınç oluşturamadığından benzin enjektörlere az gelip kesiklik yapıyormuş. Benzin pompasının motoru ve diyaframı değişti sorun çoözüldü.




  • arkadaşlar bende 307 XSİ benzinli araç var yolda giderken birden bire bu arızayı verdi.. bunun net bir çözümü var mi?? varsa yardımcı olabilecek çok sevinirim...s
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zruzun35

    arkadaşlar bende 307 XSİ benzinli araç var yolda giderken birden bire bu arızayı verdi.. bunun net bir çözümü var mi?? varsa yardımcı olabilecek çok sevinirim...s
    arkadasım gecmış olsun turbo arızası diyebilirim aynısını bende yasadım turboyu değiştirdim duzeldı turboyu degiştirene kadar bu hatayı sık sık goreceksın son care turbo degişimi ama garanti hata gidiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vethakan

    arkadasım gecmış olsun turbo arızası diyebilirim aynısını bende yasadım turboyu değiştirdim duzeldı turboyu degiştirene kadar bu hatayı sık sık goreceksın son care turbo degişimi ama garanti hata gidiyor

    Alıntıları Göster
    merhaba arkadaşlar. ben yeni 207 1.4 16v 90 hp lik lpgli bir araç aldım. yaklaşık son iki gündür marşa basıp araba çılışır çalışmaz araçta hafif bir titreme oluyor yaklaşık bi 30 sn. sürüyor ve 1. viteste kalkış yaparken tireme devam ediyor. ve konuda bahsedildigi gibi antipollution info faulty diye yazı çıkıyor ekranda ve musluk şeklindeki ışıkta hiç sömüyor. motor ısnınca geçiyor. aceba sebebi ne olabilir lütfen yardımcı olunuz .
    teşekkürler saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tigerspartacus

    merhaba arkadaşlar. ben yeni 207 1.4 16v 90 hp lik lpgli bir araç aldım. yaklaşık son iki gündür marşa basıp araba çılışır çalışmaz araçta hafif bir titreme oluyor yaklaşık bi 30 sn. sürüyor ve 1. viteste kalkış yaparken tireme devam ediyor. ve konuda bahsedildigi gibi antipollution info faulty diye yazı çıkıyor ekranda ve musluk şeklindeki ışıkta hiç sömüyor. motor ısnınca geçiyor. aceba sebebi ne olabilir lütfen yardımcı olunuz .
    teşekkürler saygılarımla.

    Alıntıları Göster
    arkadaslar yardımcı olacak yokmu lütfen yardım ediniz




  • Ben de bu hatayı dün yaşadım. Bugün servise götürdüm adamlar oksijen sondalarının değişmesi gerektiğini söylediler toplam 1000 tl tutuyormuş. Işığı söndürdüler . Ben ışık tekrar yanana kadar kullanıp yanınca sondaları değiştirmeyi düşünüyorum. Önerileriniz neler olur?
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.