Şimdi Ara

Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
598
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • selam arkadaşlar hatcback bir aracım var(skoda fabia lpg) lakin çocuk olması ve de bagajjın yetmemesi nedeniyle aracımı değiştireceğim ,bütçem 30 bin ila 40 bin arasında ancak kafam karışık ,yılda 25 bin km gezme potansiyelim var ama bu paraya alabileceğim dizel araçlarda sorun yaşama ihtimalinden dolayı yine benzin+lpg li araç alabilme durumum var,dizel olupta sorun yaşamayacağım araç var mı , dizel aracı olupta bu fiyat aralığında kullanan arkadaşlardan yorumlarını alabilirmiyim, lpg li sedan araç kullanan arkadaşlarda yorum yapabilirler özellikle corolla ya da octavia lpg li kullanan arkadaşlar varsa da eşlik ederlerse memnun olurum şimdiden teşekkürler...



  • Usta bence dizel al yine. 25bin epey km. Ben hb tercih etmeyi dusunuyorum. Sedan istedigim gibi dizel arac olmadigindan. Yanlisim olmasin suanki bagaj 460 470 birsey. Hb secimimde 400 litreye dusuyor. Fazla bir fark yok yani. Suan aklima gelenler 308 ve bravo. Ikisi de 400 litre bagajli. Ha genis olsun dersen d sinifi laguna vectra gibi araclara bakabilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eski 308 ler bana hiç güven vermiyor ne yalan söyleyeyim yenisi epeyce iyi ama ona da maddiyat yetmiyor :(
  • Al bi ikinci el 20-30bin km aralığında dizel 301 rahat er.
    İç hacmi herhangi bir D sınıfı araçla neredeyse aynı genişlikte
    Bagajı büyük
    Az yakmaz,koklar
    ESPsi zartı zurtuda var.Şanzımanı sorunsuz motoru sorunsuz.Al paşa paşa bin
  • 2011 dizel focus hb alin, bagaji fena degil. Seri bir arac

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 308, bravo, c4 temiz bir araç size yıllarca sorunsuz hizmet eder yüzünüzü güldürür.
  • 301 sadece az yakıyor gerisi bana göre boş bir araç ve de sırf az yakıyor diye o parayı vermek gibi bir düşüncem yok o araç için ama bravo kullanan var mı aranız da
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Yardıma ihtiyacım var
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 2.0 Dizel Cruze alınabilir.
  • ülkemizdeki vergi sistemi maalessef böyle oldukça 2.0 motor hacmindeki araç almam oldukça zor




  • laguna tercih edilebilir bir araç lakin kornik sorunu var mıdır megane 2 ler gibi
  • Eski 308'e neden güvenmiyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • virajlarda hiç güven vermiyor bana ölümcül kaza yapan 308 ler biliyorum virajlarda yan yatmasından dolayı
  • Benim bildiğim yok zaten 1.5 DCİ 110 Bg 240 Nm tork bu motoru B sınıfı araçları hariç hemen hemen her aracın kullandı ki bu motorun kronik arızası olduğunu duymadım ama Megane 2 deki hangi kronik arızasından bahsediyorsunuz onu bilemedim şimdi...
  • megane 2 lerde enjektör sorunu olduğunu çok duydum gerek forum gerekse de youtube videolarından gördüklerimden dolayı öyle yazdım dediğiniz gibi çoğu araçlarda bu motor kullanıldı nissan ve mercedes a180 de bile reno motoru var bunu biliyorum ama tereddütüm yok da değil belki yeni renolarda motoru revize mi ettiler de bu şikayetleri duymadım diye düşünmüyor da değilim
  • Enjektör sorunu yakıt ile ilgili diyebiliyorum ama başka türlü ise bişey diyemem
  • YozgatLee0666 kullanıcısına yanıt
    Üstat,

    1.5dci motor Renault-Nissan birleşmesinden sonra ortak yaptıkları ve 2001 yılından bu yana kullandıkları bir motor. Sanırım şu an 3.neslini yaşıyor ve Euro 5 standartında. Renault 2001-2009 yılları arasında sattığı dci motorlarda belli km den sonra enjektör kütüklerinde sıkıntı vardı. Arıza kronik ve 4 enjektör kütüğünün değişmesi eskiden 3-4bin tl masrafa yol açıyordu (şimdi kaça mal olur bilemiyorum). Yenilendikten sonra da tekrarlama huyu var. Kullanan en az on arkadaşım ve bir o kadar da tanıdığım aynı sıkıntıyı çektiler.

    Yalnız Nissan-Renault 2009 yılı itibarıyla yeni nesil bir dci motor üretip tüm segmentlerinde Dacia dahil kullanmaya başladı. Bu motor başarılı oldu ki 2012 itibarı ile Mercedes ile anlaştı. Mercedes kendisinin 2.0 altında dizel motor üretimi olmadığı için A180 ve Citan gibi ekonomi odaklı araçlarında kullanıyor.

    Kısaca 2002-2009 modellerinde renault veya nissan 1.5dci motorlu araç alacaksan bu durumu göz önünde bulundurmanı tavsiye ederim. Faydası olur umarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yokyiyemez

    Üstat,

    1.5dci motor Renault-Nissan birleşmesinden sonra ortak yaptıkları ve 2001 yılından bu yana kullandıkları bir motor. Sanırım şu an 3.neslini yaşıyor ve Euro 5 standartında. Renault 2001-2009 yılları arasında sattığı dci motorlarda belli km den sonra enjektör kütüklerinde sıkıntı vardı. Arıza kronik ve 4 enjektör kütüğünün değişmesi eskiden 3-4bin tl masrafa yol açıyordu (şimdi kaça mal olur bilemiyorum). Yenilendikten sonra da tekrarlama huyu var. Kullanan en az on arkadaşım ve bir o kadar da tanıdığım aynı sıkıntıyı çektiler.

    Yalnız Nissan-Renault 2009 yılı itibarıyla yeni nesil bir dci motor üretip tüm segmentlerinde Dacia dahil kullanmaya başladı. Bu motor başarılı oldu ki 2012 itibarı ile Mercedes ile anlaştı. Mercedes kendisinin 2.0 altında dizel motor üretimi olmadığı için A180 ve Citan gibi ekonomi odaklı araçlarında kullanıyor.

    Kısaca 2002-2009 modellerinde renault veya nissan 1.5dci motorlu araç alacaksan bu durumu göz önünde bulundurmanı tavsiye ederim. Faydası olur umarım.



    Teşekkür ederim bir bilgi daha öğrenmiş oldum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • eyvallah verdiğiniz bilgiler için teşekkürler
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.