Şimdi Ara

Artık ne yapıcagımı şaşırdım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
304
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Oncelikle merhaba :)

    1.5 sene internetten aldıgım (incir e-ticaret) lg g3 telefonum arızalandı ve servıse gonderdım.Servısın 1.5 aydan beri yaptıgı tek sey oyalamak oldu(DeltaTeknikServis)25 ıs gunu olunca tuketıcı hakem heyetine gittim.Dilekceyı verıcektım fakat incir e-ticaretin iflas ettıgini ogrendim.Ordakiler bana şikayet etseniz paranızı kimden alıcaksınız dediler.Bende dedimki o zaman şirket kurar bozuk malları satar iflas ettim derim dedim.Bu seferde şikayeti edin ama bisey olcagını sanmıyorum dediler.Ben şimdi İncir e-ticaretimi şikayet edicem yoksa lgyimi şikayet edicem.Lütfen yardım edin.Tesekkurler



  • Telefon lg Türkiye garantili miydi? Eğer öyleyse önce lg Türkiye distribütörü ile görüş. Sonuçta telefonu distribütör dağıtıyor. Yani ben öyle biliyorum? Eğer lg banane derse o zaman lgyi şikayet edersin, durumu olduğu gibi anlattıktan sonra..
    Yok eğer telefonu incir getirdiyse yurt dışından, işte o zaman geçmiş olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Efe Yakup Karahanlı -- 13 Şubat 2017; 7:35:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Ne yapmalıyım,kafam karışık..
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.