Şövalyeyle internet üzerinde müşteri desteğine temas kurmak için sana teşekkür ederim. Ben, benim, şahsen bu çıkışa karar veremeyecek olduğum ve başka bir bölüme bunu yaymalı olduğumdan özür dilerim. Lütfen senin biletinin, hitap edilecek olduğu garanti edil, mümkün olunca. Sen, herhangi bir diğer meseleye sahip olmalı mıydın, lütfen o kadar çok özel bilgiyle başka bir bileti öyle mümkün teslim etmeli miydin. Senin sabrın için sana teşekkür ederim, biz, senin için buna karar vermeye çalışırken. -Şövalye, internet üzerinde müşteri destek takım.......... ARKADAŞLAR BU NEDIR YANI SÖLEDIKLERINDEN KENDILERI BİŞEY ANLAMİŞMİDİR BENIM ONLARA YAZIDIĞIM TİCKET ŞUDUR BENIM CHARIM 6 GÜNDÜR ASKIDA BANA YARDIMCI OLUN VE ONLARI BANA VERDIĞI CVP SADECE BU DEĞİL DAHA 3 TANE DAHA VAR ONLARIDA KOYACAM ŞİMDİ
Bu benim depertmanın değil lütfen ilgili yere ilet konuyu diyor kısaca bunu demek istemiş
Ben, gecikme için özür dilerim. Bizim dikkatimize bunu getirmek için sana teşekkür ederim. O, gözükür, çıkış, karar verildi gibi. Lütfen bize izin vermek için bilmek için yeni bir bileti teslim etmeye tereddüt etme, eğer sen, başka bir çıkışı geçirirsen.
-Şövalye, internet üzerinde müşteri destek takımıdır şövalyeyi internet üzerinde oynamak için sana teşekkür ederim buda 2 cısı
evet benim alanımda değil bu konu dior
ingizcesi ıyı olan bır arkadaş bu konuda sağlam bır ticket yazarsa sevınırm.... ben onlara anlatmak ıstedığımı tam olarak anlatım ama onlar bana daha dam akıllı bır cvp vermedıler charı halen askıda