Şimdi Ara

Assetto Corsa Competizione (2018) [ANA KONU] (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
401
Cevap
36
Favori
32.566
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Assetto Corsa Competizione (2018) [ANA KONU]
    Assetto Corsa Competizione (2018) [ANA KONU]
    Assetto Corsa Competizione (2018) [ANA KONU]
    Assetto Corsa Competizione (2018) [ANA KONU]
    Assetto Corsa Competizione (2018) [ANA KONU]
    Assetto Corsa Competizione (2018) [ANA KONU]
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • Çimler ağustos ayında çekilmiş önemsemeyin diyo kunos :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkmdesign

    Manuel vites dener misin lutfen...
    Nasıl deneyeceğim dostum?
  • Bir süre internete erişimim olmadığı için mesajı şimdi yazıyorum

    Çarşamba günü gelen 2GB'lik erken erişim yapı 5(0.5 sürümü) güncellemesinde Emil Frey Jaguar G3 aracı ve Zolder pisti bizlere merhaba diyor, ayrıntılar burada

    Assetto Corsa Competizione (2018) [ANA KONU]


    Ayrıca 0.5.1 ve 0.5.2 hotfixleri de yayınlanmış durumda





  • Bu oyun optimize edilmeden bisiye benzemeyecek, aldim denedim ama daha cok yolu var gidicek, cikisa 2 ay kaldi takvime gore ama yetismesi imkansiz iki aya cogu seyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar. Ben oyunun sistem gereksinimleri konusunda danışmak istediğim bir konu var. Kendi sistemim şu anda yeterli değil. Fx 6100 işlemci, 8 GB Ram , Asus R9 270x ekran kartı mevcut şu anda. 2 farklı güncelleme yapabiliyorum bütçeme göre. İlk aklımda olan güncelleme Fx 8350 işlemci , 16 GB Ram ve 8 Gb lık Rx Serisi ( RX 470 - 480 - 570 - 580 ) ekran kartı. İkinci ise ise ekran kartını değiştirmeden 1. Seri Ryzen işlemci ve DDR 4 ram e geçiş. Sizce hangi güncelleme daha mantıklı olur. Elimdeki bütçe bu kadar izin veriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mgungor83

    Merhabalar. Ben oyunun sistem gereksinimleri konusunda danışmak istediğim bir konu var. Kendi sistemim şu anda yeterli değil. Fx 6100 işlemci, 8 GB Ram , Asus R9 270x ekran kartı mevcut şu anda. 2 farklı güncelleme yapabiliyorum bütçeme göre. İlk aklımda olan güncelleme Fx 8350 işlemci , 16 GB Ram ve 8 Gb lık Rx Serisi ( RX 470 - 480 - 570 - 580 ) ekran kartı. İkinci ise ise ekran kartını değiştirmeden 1. Seri Ryzen işlemci ve DDR 4 ram e geçiş. Sizce hangi güncelleme daha mantıklı olur. Elimdeki bütçe bu kadar izin veriyor.
    Ekran kartı her zaman daha fazla etki eder fps konusunda.
  • o işlemciyle şimdilik acc oynamak ( hot lap haric ) pek mümkünde değil, ekran kartı ne olursa olsun 60fps yi tutturamazsınız zira rakip eklendigi zaman cpu kullanımı cok artıyor ve darboğar yaşatıyor tırt işlemcilerde..

    optimizasyon sorununun bitmesini bekleyin..

    ancak genel olarak gpu herzaman daha etkindir cpu ya göre oyunlarda.


  • Konu olmus arkadaslar. Bi video ile canlandirayim. 29 Mayista full surum cikiyor. Ben cok memnunum tek sikinti Blancpain resmi sim i oldugu icin icerik olarak ne kadar guncelleme gelecegi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar,
    Dün Xbox ta WRC 7'yi denedim. Beklediğim kadar kötü gelmedi. Özellikle etapların gerçekliği yeni eklenen Dinamik FOV'da hoş bileşenlerdendi.Direksiyon ile oynanışı kolaylaştırmak için FFB'yi biraz yumuşatmam gerekti sadece.
    Malumunuz Force feedback'in nerdeyse çok az oyunda bu denli az ince ayarın gerektiği örnekler var.(Wrc,Assetto corsa gibi).
    Tek şaşırdığım WRC 8'in çıkmasına 5 ay kala Multiplayer da tek bir online lobi bulamamasıydı. WRC nin oyunlarını genelde kariyer ve Günlük Challenge olarak mi oynuyor insanlar?
    WRC 8'de de ayni kader mi olur sizce?

    Dirt Rally 2.0 da online etkileşim çok daha fazla ve günlük Challengeların Crown alışverişi, araç açma ve araç tamirlerinin kazanılan tecrübe puanlarından yapılmasından dolayı insanı daha çok içine çekiyor. Hem bu Challengeların bir çoğu klasik araçlarla olması daha da cezbedici.

    Bunun dışında galiba güncellemeyle pist ustu kayma sorunları oldukça giderilmiş ama dolaysıyla direksiyon ayarları değişti. Tüm gece onu oturtmakla uğraştım.
    Dirt Rally 2.0'in hoşlanmadığım yanı ise 8 Kişilik lobide yarışçıların önce NPC lerle mücadele etmek zorunda kalması. Bu hem sıkıcı hem de troll sürücülerden kurtulmak için iyi bir yol. Öte yandan Yapay zekanın aşırı agresif olması getirdiklerinin bir kısmını geri alıyor.

    İnanın şu günlerde biraz kararsız kaldım. Forza Motorsports 7'nin ceza sistemi oturmadı, Horizon 4 eğlencelik, Project Cars 2 firmanın gelecek planlarının karmaşasında ve oyunun bir tarafı düzelirken bir başka tarafının bozulmasından dolay saç baş yoldurması, Assetto çorsa Compentatione'nin konsolda kesin tarihi olmayışı, Bir önceki Assetto'nun severlerının lag problemli oluşu uzun uzun düşündürmeye başladı.

    Öte yandan, Formula 1 in hiç olmazsa nispeten severlerının dolu olması ama Avrupa dışından giren kullanıcıların Selver'deki pingi arttırması, çok hoş bir içeriğinin oluşu ve en uzun deneyimi onda yaşamam hala sempatik geliyor.

    Bir de Temmuz ayı için Raceroom'un Pc den konsollara GTR3 ismi ile portlanıp tıpkı Assetto corsa'nın Blancpain GT3 Serisi gibi Fia World Endurance Championship ile çıkacağını duyurduğu oyunu mu birtürlü karar veremedim.
    22 Yıllık Sim-Racing tutkumda bir donem böyle kararsız kalıp yola Project Cars ile devam ettiğim bir donem olmuştu o dönem bu bu konuyu paylaşacak o kadar insan yoktu tabi.
    Dijital dönem öncesi galiba oyunlar daha çok test edildiği ve kutulu satıldığı için kötü geri dönüşlerin firmaları çok olumsuz etkilemesiyle bitmiş ürünler daha stabil çıkıyordu. Şimdi Çoğumuzda iyi kötü setler var ama yarım kalmış oyunlar ve sürekli güncellemelerden öturu hepimiz ayar manyağı oluyoruz. PC'leri dışarda tutacak olursak sizce bugünlerde ya da yakın gelecekte hangisine şans vermeli ya da odaklanmalı? Sabrınız için teşekkürler.

    NOT: Yarış oyunlarını yine XBOX'ta sürdürmeyi düşünüyorum. Bunu da göz önünde bulundrurarak hangisi beklenmeli burda çoğu arkadaş PC den takip ettiği için konsollara gelecek oyunların durumları hakkında daha fazla veriye sahip.




  • konsolda yarış simulasyonu işi bence cok iyi degil..ben ps4 pro ve x one x ten sonra pc döndüm en nihayetinde, cünkü konsollarda oyun oynarken bir rf2 forumlarından vs cıkamıyordum, özellikle sebring pisti cıkınca one x satıp pc dönüş yaptım..

    Bence, 3 tane iyi oyun var yarıs simulasyonu konusunda, birde yeni bir katılımcı

    1-rfactor2
    2-iracing
    3-raceroom

    assetto corsa demiyorum cünkü o yarıs simulasyonunda cok sürüş simülasyonu gibi bence..

    yeni katılımcı da assetto corsa competizione..

    ben rfactor2 ve assetto corsa competizione ile devam ediyorum şimdilik, rfactor2 ana oyunum, assetto corsa competizione işe şimdilik yedekte..

    rally oyunları konusunda ise yine iki oyunum var, slre ve rbr

    iracing hesabım da var ama bu kur ile onu oynamam, fiyatı çok yüksek, ben eski sürümünde oynamıştım, online olarak rakipsiz olsada fizik olarak rf2 nin gerisindeydi, hoş rf2 ayarında bir oyun olacagını sanmıyorum ben..

    raceroom son dönemlerde programcı alex in katılımıyla fiziklerde ciddi iyileşme yaptı(özellikle gt sınıfında), history araçlarta zaten rakipsiz ama gece gündüz döngüsü olmaması, dinamik hava kosulları, grafikler vs biraz eski hissettiriyor, zira orada en önemli oyun automobilista, gercekten sürüş şahane, gece gündüz döngüsü de mevcut ama dx9 dan cıkmaları lazım artık onlarında raceroom gibi..

    çok fazla oyuna dalmayı sevmiyorum cünkü birinde yogunlaşmak benim için daha önemli, bu yüzden pist yarışlarında rf2, rally de ise slre

    assetto corsa competizione gelirsek son olarak, butik bir oyun, tek bir sınıfa yogunlaşmış (bence olumlu), grafikleri güzel, yagmur şimdilik en iyisi, endurance yarışları ve gece gündüz döngüsü, bir sürü fizik yenilikleri vs güzel, ancak performansı biraz daha toparlamaları lazım..




  • Bencede şuan FFB, Fizik, sesler, grafik, arayüz, yağmur vss alanında en iyisi.. Ki daha oyun resmi olarak çıkmadı bile.. Detaylara girersek mesela şöförün animasyonları (gaza basma, tuşlara basma gibi..), kask kamerasının gerçekçiliği vb gibi.. hassas konularda bile muazzam deneyim hissettiriyor..

    Tek eksiği online'daki ufak tefek sıkıntılar.. Mesela iracing gibi hadi onuda geçtim project cars 2 deki gibi klasman odaları olursa bu iş tamamdır..
  • Online de kesinlikle rating sistemini oturtmalari lazim. Olaki en arkalarda baslarsaniz carpisan araba gibi oluyor ilk turlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haydaa Rank zaten tek seri olacak karma olmayacak Rank sistemi getirmek daha kolay. Project cars değil ama Codemasters Formula 1 süper lisans ve safety lisansı gibi olursa tadından yenmez. Assetto Corsa ile konsol konuusnda iletişime geçmiştim geçen ay. Şu anda Konsol ile ilgili bir gelişm eyok tüm ekip PC versiyonuna odaklı dediler. GTR 3 Geliştirici ekibine de bugün yazdım Liverpool ofisiniz dışında bir görsel ya da bilgi paylaşacak mısınız konsollar dahil Yaz sonu çıkış yapacağınızdan bahsediyorsunuz dedim. Bakalım cevap gelirse paylaşırım. Onlarda belki ilginin Assetto Corsa da olacağı için adamların çıkış yapmasını bekliyordur. PS tarafında ciddi ciddi GT7 telaffuz edilmeye başlandı ki çok temiz bir geçiş yapabilirler Sport tan ötürü burda Forza 8 rakip olabilmesi için yeni nesilde çok aşama kaydetmesi gerek Her şey bir dünya araba ve grafik değil temiz ve adil yarış olmayınca hepsi boş. Bu haliyle GT Duvara yapıştırır :)))
    Bu simülasyon işi PC de yapılır ona diyeceğim yok ama artık hem kurlar hem de gün boyu PC basında olmamdan ötürü eve gidince yine onun basına geçecek enerjiyi kendimde bulamıyorum. Ama konsollar simülasyon tarafında can çekişiyor. Şu anda Assetto Corsa ve Dirt Rally 2.0 dışında konsolda sürüşü zevkli ve gerçekçi oyun kalmadı. yukarda bahsettiğiniz rank sistemi kariyer vs de Codemasters F1 sistemi 2016 dan sonra küllerinden doğdu ama cok eskiden beri F1 takip edince de işte hala herşeyi yeniden yapıyrmuş gibi hissediyorsun. Bu rank sistemlerinin gelişmesi bence çok önemli;
    en büyük sebebi sürekli bir gruba dahil olmak, idare etmek organizasyon bunlar hem vakit isteyen hem de yorucu işler eğer sistemler oturursa zaten her şekilde bireysel olarak bile sağlıklı olarak bir şampiyonaya entegre olabiliyorunuz.


    Bu arada galiba "Karma" oyunlar kan kaybediyor. Belli alanda yoğunlaşmış olanlar farklarını konuşturma başlıyor gibi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mkmdesign -- 2 Mayıs 2019; 11:21:26 >




  • Bugün En iyi yarış simülasyonu portallarına GTR3 ile ilgili soru sordum. GTR3 Ekibine de sordum ama tüm portallara yaptıkları gibi bilgi paylaşmıyorlar. Herkes haziran ayındaki E3 Fuarında gösterileceğini düşünüyor.
  • Oyun şuan çıkmasına yakın canavar gibi. Multiplayer'da en ufak aksaklık söz konusu değil, lag ping bağlantı kopma gibi durumlar yok, ranking sistemi çok iyi çalışıyor ve oyuncular eski simlere rağmen kısmen daha centilmen.. Kazalar oluyormu oluyor ama tabi sağındaki solundaki oklara dikkat edilmediğinden yada ekran ortasındaki araçların mesafesini gösteren şemaya dikkat edilmediğinden virajlarda temaslar olabiliyor.. Trol yok yani hiç görmedim, inşallah görmemde.. Fizikler o kadar iyiki 10.lukta takılsanız sıkılmıyor 3. 5. yarışlara saklıyorsunuz kendinizi, başından ayrılmak cidden güç.. ffb ve fizik hissi şöle bi 5 sene daha başka bi oyunda görülmesi güç gibi duruyor.
  • Rank ve Penaltı sistemi bu kadar iyiyse ve ping sorunu yoksa tadından yenmez. Son attığım tweette Bilgisayara odaklandıklarını belirtmişlerdi umarım seneye Konsolllara da gelir.
  • A new penalty system now applies to every game mode in ACC, from single-car offline runs to online multiplayer.
    Hotlap and Superpole modes, plus any qualifying sessions, feature immediate lap invalidation when drivers run over the track limits. It’s a blanket approach — it doesn’t matter if you gain time or not — that should keep players focused on running clean and consistently.
    Hotstint now functions slightly differently. Violating the track limits results in a time penalty, as well as a reduction of the available time in the session. Hit a total of 255 seconds of penalties, and you’ll have to restart your session.
    Version 0.7 introduced multiple new penalty types:
    Warning (W)
    Removal of Fastest Laptime (LR)
    Drive-Through (DT)
    Stop & Go (SG) – ranging from 10 to 30 seconds
    Post-Race time penalty (PR)
    Instant Disqualification (DQ)
    Drivers will find themselves hit with progressively more severe penalties if they avoid serving them. Fail to serve a penalty within three laps, for example, and you’ll find yourself with a DQ. Certain actions will also result in an immediate DQ, such as driving the wrong way.




  • Arkadaşlar Tam sürüme geçmesine 1 haftadan az sure kalmisken odaların haftasonu bu kadar bos olmasi normal mi? Komunite AC Classic te oldugundan midir? Raceroom ve rFactor ile ne kadar kıyaslanır bilmem de oradaki doluluk cayir cayir :(

    Birde dusuk konfigürasyonlarda rakip araclar yuklenince Unreal Engine bayagi kasiyor ama Raceroom ve rFactor de boyle sorunlar pek yok. Biraz grafik optimizasyonu yapmalari da gerekli gibi.

    Umarim beklenenden cok daha iyi olur. Özellikle Pc tarafi ivme kazanırsa konsollara olumlu yansıması olacak. Allah yardımcıları olsun...


    Assetto Corsa Competizione (2018) [ANA KONU]

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.