Şimdi Ara

astra 1.6 njoy çekiş sorunu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
0
Favori
2.123
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1.6 benzinli njoy astram ile ilk uzun yolumu yaptım ancak araç beni epey şaşırttı. daha önceki 10 senelik ford escort um ile hızımda azalma olmadan rampaları kolaylıkla çıkarken aynı rampalarda astra ile 2-3 vites düşürmek zorunda kaldım ki buna rağmen araç rampaları zor aldı. astra kullanan arkadaşlar yorumda bulunurlarsa sevinirim. acaba bu sorun aracın sıfır olmasından mı kaynaklanıyor yada aracımda bir problem mi var ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cacahuete -- 21 Mayıs 2008; 21:49:54 >



  • kötü yakit performansi buyuk olcude etkiler tabiki arabanin yeni olmasida bunda etken, 10bin kilometre gecmeden gercek performansini vermesini beklemeyin derim.

    ayrica eski arabaniz escort astraya oranla hayli hafif, benzer agirlikta baska arabalarla kiyaslamaniz daha elle tutulur sonuclar verecektir...
  • arabanız kaç beygir ?

    torku nedir ?

    ve kilosu ?
  • 2005 astra twinport (1200 kg ağırlık 105 beygir) sahibiyim,geçen hafta araçta 2 kişi biraz iddialı yokuşu çıkamadık.Arabanın devri çok düştü klimayı kapattıktan sonra güç bela debriyajı yaka yaka çıkabildi.Oysaki 950 kg 1.4 68 beygir olan palio ile çok rahat çıktığım bir yokuştu.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: GILMOUR

    2005 astra twinport (1200 kg ağırlık 105 beygir) sahibiyim,geçen hafta araçta 2 kişi biraz iddialı yokuşu çıkamadık.Arabanın devri çok düştü klimayı kapattıktan sonra güç bela debriyajı yaka yaka çıkabildi.Oysaki 950 kg 1.4 68 beygir olan palio ile çok rahat çıktığım bir yokuştu.


    klima düz yolda bile aşırı derecede hissedilebilir düşüşe neden oluyor.
    bu arada araba 1.6 benzinli ( 115 Hp ) düz vites. 1200 km de şu anda.
  • Klima çok acayip güç çekiyor harbiden en güzeli yeni nesil araçlardaki gibi motordan bağımsız elektrikli olanlar ...
  • tavsiye : ilk 5000 km de ne olursa olsun arabayı yuksek devırlerde kullanın (3000 -4000 rpm) hem motorunuz kısır kalmaz hemde bu yokus sorunlarıyla karsılasmassınız.bagırtın arabayı bıraz cnm:)
  • aracınızda sorun olabilir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cubetr

    tavsiye : ilk 5000 km de ne olursa olsun arabayı yuksek devırlerde kullanın (3000 -4000 rpm) hem motorunuz kısır kalmaz hemde bu yokus sorunlarıyla karsılasmassınız.bagırtın arabayı bıraz cnm:)


    Benimde daha 700km de bir aracım var, Lacetti 1.4, 95 beygir, Lpg li. Sürekli olarak devirli kullanmaya çalışıyorum ve motorun açıldığını hissediyorum, fakat daha yeterli düzeyde değil.

    ilk zamanlarda bayıldığı yokuşlarda (fazla dik olmayan) şimdi hızlanarak çıkabiliyor. Genelde şehir içi kullandım şimdiye kadar, 2. vites 3000-4000 devir, iki defa yaklaşık 1 km tırmanma şeridine çıktım, sonrasında motordaki farkı hissettim.

    Motor ilk başlarda 2. viteste 4000 devirde 40 a kadar çıkıyordu şimdi 45-50 ye çıkabiliyor düz yolda

    bende cubetr a katılıyorum bu konuda.




  • Arkadaşlar arabalarınızı 5000 km den önce sakın ha sakın zorlamayın, ilk km lerini uzun yolda ve ;
    dizelse : 2000-3000 devir civarında
    benzinli ise 2500-4000 devir civarında sürmeye çalışın,

    bu devirler motorun en kuvvetli olduğu aralıktır ve zorlnamadan çalışır,

    Ayrıca arabayı sadece motordan ibaret düşünmeyin, aynı zamanda aktarma organlarını da zorlamamış olursunuz bu şekilde,
    (Naçizane fikirlerim),

    Saygılarımla
  • tavsiyeleriniz için teşekkürler. en kısa zamanda servise uğrayacağım içimde kuşku kalmasın
  • aracınız kaç model ve değisken subap zamanlama sistemi varmı? eğer var ise opel yetkili servisinden yeni yazılım yüklemelisiniz. yeni yazılım sayesinde çekişiniz cok değisecektir
  • sayın enson1 devir sayısında yapılan hız motorun açılması ile değişmez. çünlü bu basit bir çark aktarım sistemidir ve devir arttıkça hız doğru orantılı olarak artar. yani 2. viteste bir araç 1000 devir/dk da 15 km/saat hız yapıyorsa 6000 devirde 90km/saat hız yapar. ve bu değerler 2. vitese ait çark değiştirilmeden asla değişmez. Saygılarımla.
  • evt
    quote:

    Orjinalden alıntı: bilal55b

    aracınızda sorun olabilir.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.