Şimdi Ara

Astra J En Çok Tutulan Motor Seçeneği (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
1
Favori
42.924
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    Aynen hocam lpgde subap eritti.

    Supaplar magnezyum alaşım, hafif olsun diye. Fakat magnezyum biraz ısındı mı hemen süner, uzar yani. Lpg de supapların erimesi veya uzaması doğaldır magnezyumla. Çare çelik supap.
  • kalıyor, o yüzden 1.4 ilk tercihim olurdu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Master_Evil -- 21 Temmuz 2016; 17:46:45 >
  • Astra j 2013 Sedan Beyaz 1.4 turbo sport paket; araç 35.000 km ön iki kapı kapı virajı dar alırken taş direğe sürtme sonucu çizilmiş kaskodan boyatılmış, boyalar lokal kapılar komple boyalı değil aracın ön lastiği hava kaçırdığı için yine kaskodan yapılmış. Kapılar farklı günlerde sürtünmüş direğe. Kaskodan yapıldığı yapıldığı için lastiği yapmaya 1000 tl hasar kaydı sağ ve sol kapıya 700 ve 800 tl hasar kaydı girilmiş. Toplam 2500 tl hasar kayıtlı Km orjinal tüp yok. Bu aracın ederi ne kadardır. Navigasyonda var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gosHawk. -- 21 Temmuz 2016; 11:02:29 >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.