Şimdi Ara

Astra J En Çok Tutulan Motor Seçeneği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
23
Cevap
1
Favori
42.916
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar astra j kasaların (2013 model) 1.3 dizel, 1.4 benzin, 1.4 turbo benzin, 1,6 benzin(atmosferik) ve 1.6 turbo benzin motor seçenekleri bulunmaktadır. Bu motor seçeneklerinden en çok tutulan ve tavsiye edilen hangisidir.



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Opel Astra J Kasası: En Çok Tutulan Motor Seçeneği

    Opel Astra J kasası, 2009 ile 2015 yılları arasında üretilen popüler bir otomobil modelidir. Bu model, çeşitli motor seçenekleriyle piyasaya sunulmuştur, ancak bunlar arasında en çok tutulanı hangisidir?

    Opel Astra J kasa modelinde en çok tutulan motor seçeneği, 1.6 litrelik turbo dizel motordur. Bu motor, 136 beygir güç ve 320 Nm tork üreterek dengeli bir performans sunar. Ayrıca, yakıt verimliliği açısından da oldukça başarılıdır, ortalama olarak 100 kilometrede 4,5 litre yakıt tüketir.

    Opel Astra J modelinin diğer motor seçenekleri arasında 1.4 litrelik benzinli motor, 1.6 litrelik atmosferik dizel motor ve 1.7 litrelik turbo dizel motor da yer alır. Ancak, bu motorlar 1.6 litrelik turbo dizel motor kadar popüler değildir.

    Opel Astra J kasa modelinin tutulan motor seçeneğini belirlerken göz önünde bulundurulması gereken faktörler arasında performans, yakıt verimliliği ve güvenilirlik yer alır. 1.6 litrelik turbo dizel motor, bu faktörlerin tamamında iyi bir denge sunar ve bu nedenle en çok tercih edilen seçenek haline gelmiştir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 1.3 dizel ve 1.4T motorlar daha çok tutuluyor, zaten daha çok satılanlar da bunlar.

    Not :2013 modellerde 1.6 dizel seçenek yok diye biliyorum. Daha yenisine bütçe varsa bu motor şu an çok iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mr.big -- 20 Temmuz 2016; 17:36:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    1.3 dizel ve 1.4T motorlar daha çok tutuluyor, zaten daha çok satılanlar da bunlar.

    Not :2013 modellerde 1.6 dizel seçenek yok diye biliyorum. Daha yenisine bütçe varsa bu motor şu an çok iyi.
    Makyajsızda 1.3 dizel ve 1.4 T, makyajlıda 1.6 dizel.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnurD7

    Makyajsızda 1.3 dizel ve 1.4 T, makyajlıda 1.6 dizel.

    Alıntıları Göster
    1.3 dizel bu arabaya hantal kalmaz mı
  • 1.6 karda subap erimesi var alma. Kuzenşmdr 55 binde boy gösterdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TOĞRUL

    1.3 dizel bu arabaya hantal kalmaz mı

    Beklentinize bağlı. Nispeten fazla Performans istiyorsanız ya 1.4 t 140hp Benzinli veya yeni 1.6 dizel 136hp lik motor tercih edeceksiniz,
  • OnurD7 kullanıcısına yanıt
    bunların makyajlı kasaları ile makyajsız kasaları arasındaki fark nedir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    1.6 karda subap erimesi var alma. Kuzenşmdr 55 binde boy gösterdi.

    Lpg de bu problem olduğunu söylerseniz daha aydınlatıcı olur.Arkadaş motorda kronik bir sorun var sanmasın
  • 2010-2013 arası 1.3 dizel ve 1.4 Turbo motorlar. 2014 ve sonrası tartışmasız 1.6 cdti.
  • theblackside T kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam lpgde subap eritti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TOĞRUL

    1.3 dizel bu arabaya hantal kalmaz mı

    Hantal kaliyor zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    quote:

    Orijinalden alıntı: TOĞRUL

    1.3 dizel bu arabaya hantal kalmaz mı

    Hantal kaliyor zaten

    Alıntıları Göster
    1.6 cdti veya istanbulda falan değilsen 1.4t iyidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    1.6 cdti veya istanbulda falan değilsen 1.4t iyidir.

    Alıntıları Göster
    1.6 CDTİ, arabayı en iyi götüren dizel
    1.4 T, LPG'ye nispeten daha uyumlu
  • 1.4t en çok tutulanı ve lpgye uyumu çok iyi olduğu için az yakıyor çok kaçıyor + kaliteli tabi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ccc123

    1.4t en çok tutulanı ve lpgye uyumu çok iyi olduğu için az yakıyor çok kaçıyor + kaliteli tabi.
    1.3 dizel 0-100ü 14.7 saniye aman aman uzaklaş...
    1.4 turbo 140 beygirlik al taktır prins yağlamalı lpgyi. 60 70 binde subap eritir 1500 liraya yaptırırsın ama o zamana kadar en az 10 bin lira kar edersin. Basit bi işlem, sonrasında binmeye devam...
  • Az önce bi abimin astrasını aldım Seda'n j kasa 1.4 turbo benzin araç çok güzel kaçıyor ibreyi deviri yapıştırdım 7000 e yakıt tüketimi 39 litre yazdı şok oldum. Devir 2000-2500 arası 8-9 litre yakıtı var ama ciğerli motor sağlam gidiyordu. Yanlız bişey fark ettim arabayı durduğun yerde boşa takılıyken vites gaza kökleyeyim kesiciye girsin diye araba 4000 deviri geçmedi neden öyle yaptı
  • 2013 astra j kasa Seda'n 1.4 turbo sport. Bu araç en dolusu değil cosmo en dolusu sanırsam. Cosmoda sanruf var sportta yok. Sanruf harici bu ikisinin arasında ne gibi değişiklikler var başka
  • Sunroof opsiyon du sportta da alinabiliyordu cosmoda;
    -Afl far
    -17 jant
    -Elektrikli katlanır ayna
    -ön park sensoru
    Bir tek bunları hatırlıyorum ama birşeyler daha vardı.
  • Benim 2.0 atmosferik aracımda da olan bir durum boşta iken kesiciye daha erken giriyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: El Shaarawy AC Milan

    Benim 2.0 atmosferik aracımda da olan bir durum boşta iken kesiciye daha erken giriyor

    Motora en çok zararı rölantide yüksek devir çevirmek verir. Zira motor yükte değil. O yüzden alınan bir önlem olsa gerek. Benim önceki accordum da 4 bin de kesiciye girerdi. Normalde 7bin devir çeviriyordu.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.