Şimdi Ara

Astra j kasa mı accent blue mu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
31
Cevap
0
Favori
1.890
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • accent blueyu bi test et 1.6 atmosferik bakmayi birakirsin
    ki lpg olmus 4 lira . sehirici1.6 astranin yakacagi min 11litre lpg
    44 kurus/km yapiyor.
    forumdakiler atmosferikci ama 1.6 atmosferiklerin geneli yokusta bagirmaktan gitmeyen arabalar. bakma millet lpg uyumu yuzunden aliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TIME

    accent blueyu bi test et 1.6 atmosferik bakmayi birakirsin
    ki lpg olmus 4 lira . sehirici1.6 astranin yakacagi min 11litre lpg
    44 kurus/km yapiyor.
    forumdakiler atmosferikci ama 1.6 atmosferiklerin geneli yokusta bagirmaktan gitmeyen arabalar. bakma millet lpg uyumu yuzunden aliyor.
    sizin gözünüzde tek şey arabanın yokuş çıkması mı ? kamyoncumusunuz. yada aklınıza hiç güvenlik gelmiyormu ? ve lpg 3,45 şuan yanlış yönlendirme olmasın lütfen

    konu sahibi arkadaşa söylemek istiyorum eğer güvenlik konfor ve üst segment istiyorsan astra al lpg ne zaman takılmış onu öğrenmen lazım sübap sorunu vardır ama 1500 tl gibi bir masrafı var sensör vs sorunu aracın temizliğine ve kurcalanmamıs olmasına göre değişir yağ soğutucusu motor suyunun renginden anlarsın suya yağ karışır aracın bakımına göre masrafın değişir conta değişimi ve revizyon ile kurtaranda var geç kalınıp yüksek masraf yapanda var diğer türlü astra accentten daha güvenli ve oturaklı bir araçtır 1,6 motor 115 bg araç ama ruhsatta 1400 kg olan araç sürücü ve lpg gibi artılarla 1500 kg ye ulaşıyor performans beklentin buna göre olsun diğer araçta 2 hava yastığı var astrada 6 en basitinden yandan olacak kazada yaşama sansın daha yüksek ve arkadaki yolcuların güvenliği daha yüksek virajda aniden olacak bir tehlikede astra daha başarılıdır accenttin tek artısı motor performansı ama yokuş çıkacaksan accent al



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DoctorEconomy -- 16 Kasım 2019; 17:2:53 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • DoctorEconomy kullanıcısına yanıt
    Sen emniyet kemerini takmazsan, takip mesafeni bırakmazsan bırak 6 yı 16 hava yastığı da olsa Kurtarmaz seni. Hava yastığı sen kafanı kolunu biyere vurma diye var, yanlardakilerde cam patlarsa yastıkta kalsın kırık camlar vücuduna batmasın diye var ve bunlar seni öldürmez. İ20 ve Poloyu 2side B segment diye söyledim senin tezinin doğru olmadığını anlatmak için ama ne yazık ki bunu dahi anlayamamışsın. Sanırım hiç fizikten de anlamıyorsun galiba, kaportanın darbeyi emdiğini zanneden hiç motor bölümü ve şaselerdeki darbe emici özelliği bilmeyen arkadaşlardansın galiba. Dank gibi araba gardaşım volvo gardaşım gapordası zağlam gardaşımcılardan biri de bu. Sübaplar problem çıkartmaya yakın, kasası ağır, yüklü halde kanser edecek bi araç almak yerine işletme maaliyeti daha düşük, arıza ihtimali daha az, daha yeni bir model, daha az yakan ve daha kuvvetli bir araç neden alınmasın? Freni kuvvetsizmiş bak hele bak sanki rallici... Bluenin freni güçsüz diyenlerin hepsi hafif kasa güçlü motor yüzünden yanlış zamanda yanlış yerde hız yapıp duramayıp patlayanlar, efendi gibi kullanıp bunun freni tutmuyor diyene rastlamadım. Freni tutmuyor ama 43 metrede duruyor. 43 çok iyi bir skor değil c segmenti ortalaması 38 39 metre.
    Direksiyondayoutube
    Hyundai Accent Blue 1.6 CRDi test (0-100 km/s, 100-0 km/s)
    https://www.youtube.com/watch?v=JtMcJYbB3-0&feature=youtu.be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanNoyan4134

    Sen emniyet kemerini takmazsan, takip mesafeni bırakmazsan bırak 6 yı 16 hava yastığı da olsa Kurtarmaz seni. Hava yastığı sen kafanı kolunu biyere vurma diye var, yanlardakilerde cam patlarsa yastıkta kalsın kırık camlar vücuduna batmasın diye var ve bunlar seni öldürmez. İ20 ve Poloyu 2side B segment diye söyledim senin tezinin doğru olmadığını anlatmak için ama ne yazık ki bunu dahi anlayamamışsın. Sanırım hiç fizikten de anlamıyorsun galiba, kaportanın darbeyi emdiğini zanneden hiç motor bölümü ve şaselerdeki darbe emici özelliği bilmeyen arkadaşlardansın galiba. Dank gibi araba gardaşım volvo gardaşım gapordası zağlam gardaşımcılardan biri de bu. Sübaplar problem çıkartmaya yakın, kasası ağır, yüklü halde kanser edecek bi araç almak yerine işletme maaliyeti daha düşük, arıza ihtimali daha az, daha yeni bir model, daha az yakan ve daha kuvvetli bir araç neden alınmasın? Freni kuvvetsizmiş bak hele bak sanki rallici... Bluenin freni güçsüz diyenlerin hepsi hafif kasa güçlü motor yüzünden yanlış zamanda yanlış yerde hız yapıp duramayıp patlayanlar, efendi gibi kullanıp bunun freni tutmuyor diyene rastlamadım. Freni tutmuyor ama 43 metrede duruyor. 43 çok iyi bir skor değil c segmenti ortalaması 38 39 metre.
    https://www.youtube.com/watch?v=JtMcJYbB3-0&feature=youtu.be
    BEN DİYORUM ANKARA SEN DİYORSUN .... KARA KARDEŞİM polo yada i20 yi geç onlar konumuz değil dahil etmenin anlamı yok tartışmam konum dışı şeyleri .. BAK 6 hava yastığı ile 2 hava yastığı bir mi bana bunu söyle ? kim dedi kemer bağlamadığımı sizofren misin saçma sapan tezler sunup güldürme Allah aşkına ? aracın tek amacı yokuş çıkmak mı ya kamyoncumusunuz 40 ton yükle mi araç kullanıyorsunuz arkadaş anlamadım ki :D Bilale sorar gibi sorayım bak arkadaş emniyet kemeri takılı 2 hava yastıklı araç ile emminet kemeri takılı 6 hava yastıklı araç aynı mı bunu tek tek oku bana izah et mantıklı bir şekilde kafamı kolumu vurmayım diye var diyorsun ama bak accentte yan hava yastıgı yok yandan biri çarpınca o hava yastığı olmadığı için ölüm riskin çok diyorum kaptınmı şimdi birde camlar hava yastıgında mı kalıyor ya güldürme Allah aşkına :DD ? fizikten anlamıyorsun deyipde 2 hava yastıklı aracı savunmanda ayrı bi çelişki accentin arıza ihtimali az cünkü donanım yok araçta doğru neresi bozulacak :D güclü motor evet ama freni çöp kendinde kabul ediyorsun daha neyin tatavasındasinki anlamak güc neyse muhattap olma artık bloklandın GARDAŞIMMMM sana 2hava yastıklı accentinle mutluluklar ha ayrıca astra kaporta olarakda accentten daha sağlam GARDAŞIMMMMM BLOK..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Astra j kasayı 8 ay kullandım. Tam bir leş; kasası ağır, çok arıza veriyor elektronik olsun mekanik olsun, zamanla tüm sensörleri bozuluyor, fren tertibatıda çok kötü(tabiki lastik, balata ve bakım ile alakalı, bunlarıda göz önünde bulundurdum). Accent blueyi bilmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi escanor_ -- 16 Kasım 2019; 17:28:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu herif cidden sorunlu, okuduğunu anlamıyor, hatta okuduğundan dahi emin değilim. Hava yastığı onu koruyacak zannediyor mübarek içi hava dolu bez değil titanyum sanki de yandan araba vurunca darbeyi sönümleyecek :D Accentte donanım yok diyor arkadaşın iki aracın da donanımını bildiğini sanmıyorum :D C segment araç en üst pakette tabiki B segmentten dolu olacak ters bir şey yok ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KitapMeraklisi kullanıcısına yanıt
    1.6'da da oluyor. Oldu. Arkadaşım, kendisine aldırdığım OPC paket J kasada yaşadı. 4 bin TL civarı da masraf yaptı ama daha ucuza da çözülüyor. Hatta İzmir'deki ünlü bir Opel ustası kapak açmadan çözdüğünü de söyledi. Tabi kapak açarak 80 bin km giden araç kapak açmadan 30-40 bin km gidiyormuş.
  • AB'nun artı yönleri olsa da, içi olsun dışı olsun aşırı çirkin bir araba. Ben bunu da göz önünde bulundururum araba alırken ama f/p oranına da bakmak lazım tabii.
  • Yorumlarınıza göre astardan uzak durmak lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hyundai al daha temiz. Astra derdim ama lpg olması kötü bir detay.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E68E7D09F -- 18 Kasım 2019; 22:21:3 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.