Şimdi Ara

Astra K 1.6 Turbo 200 BG(Otomatik) Opc Line Sports Türkiyede (107.300 TL)>> 104.900 TL (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
288
Cevap
2
Favori
32.628
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • akyol85 A kullanıcısına yanıt
    Opel test aracı vermiyor derken arkadaş genelleme yapmıştı hocam.Ona istinaden cevap verdim.1.6 test etmedim.Ettiğim model dizel modeldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Omer_Faruk.

    Opel test aracı vermiyor derken arkadaş genelleme yapmıştı hocam.Ona istinaden cevap verdim.1.6 test etmedim.Ettiğim model dizel modeldi

    Heyecan yaptım gece gece 1.6 200 diye :)1.6 dizeli bende test ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aracı alan varmı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berkaydj

    aracı alan varmı ?

    ttugrul isimli arkadaş almıştı. Astra K konusunda yazmıstı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tospa funlarindan sonra bir de opel funlari türedi hissesi olan adam bukadar savunmaz bu araci..

    Not:Tüketim degerlerine 3 er litre ekleyin...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel araç ama 107000TL biraz yüksek sanki. 89000TL gibi ideal olurdu. Manuel vites de şart.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opel astra ağırlık bakımından kalkışta 0-100'den zaman kaybediyor, fakat buraya boş boş yazan herkes sanki arabayı 0-100 deniyor, sonra duruyor tekrar 0-100 deniyor ve duruyor. Yani arabayı kullanma tarzınız bu mu? Yoksa normal seyrederken ara hızlanmalar mı önemli? O kadar çok arabadan anlayan(!) bir toplumuz ki kimi arabaya saçma sapan fiyat biçiyor, kimi yerden yere vuruyor, kimi fanatiklerde illa kendi kullandıkları araç ile kıyaslıyorlar. Bu kadar boş muhabbetlere girmek için bu araçları kullanmış olmanız gerekiyor. Bilgi sahibi olmadan atın tutun. Bir astraya binin bakalım, ara hızlanmalara girin, üst devirlere çıkın sütçü beygiri hangi araba. Sciroccoda kullandım 1 yıl, alt devirler güzel peki ya üst devirleri ne yapacağız? Ama arabayıda gömelim mi?

    Kullandığınız marka haricindeki markalara mundar demeyi bıraksın şu zihniyet.
  • gecceanduana kullanıcısına yanıt
    astra k ağır değil ki ? sınıfındaki araçlarla benzer seviyede
  • bianconera kullanıcısına yanıt
    Yok bende J deki ağırlıktan bahsettim, K daha hafif doğru onuda sonradan gördüm, oda şanzumandan kaynaklanan bir durum gibi
  • 2016 aralıkta 1.6 cdti manuel dynamic aldık, dizel 1.6 olarak çok tatminkar 170 e kadar hiç hissettirmiyor sonra rüzgar sesi başlıyor 220 gördüm hafif inişte çok kararlı gidiyor sorunsuz

    Kalkışlarda patinaja düşmesinden başka dezavantajı yok

    C segmentinin en mantıklı aracı olduğunu düşünüyorum

    Golf high dizel otomatik 120 lira fiyat çeken vw nin yanında astraya verilen 85 lira kuruşu kuruşuna helal olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkboyy -- 6 Temmuz 2017; 23:43:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.https://www.youtube.com/watch?v=_Luaxm0fHVo
    2.https://www.youtube.com/watch?v=JLZiRPYYyTM

    son hız konusu: astra k larda 239 km/h hızda limitör bulunmaktdır. 1. linkte 1.4 150 hp at6 nın 239 km de kaldığını 2. linkte ise 1.6 200 lüğün yazılım atıldıktan sonraki hali var ve videonun başında kullanıcı not düşmüş 239 km limiti kaldırılmıştır diye.

    astra nın yakıtına 2 lt-3lt ekle muhabbetine gelince evet ekleyin ama o veriler 10 yıl öncesi gibi değil o zamanlar hakkaten hemen hemen tüm firmaların verilerini tutturmak kolaydı. son yıllarda fabrikalar artık nasıl ölçüm yapıyorlarsa bu ekleme işi çoğu marka için geçerli HONDA dahil. benim imzamdaki aracın fab. verisinden yaklaşık 2 lt fazla yaktığı şehir içi kullanım şartlarında; arkadaşlarıma ait 2015 1.6 at civic ve 2016 1.2 tsi dsg octaviada fab. verisinden 2 lt civarı fazla yakıyor. Otopark testinde yeni civic cvt. hani şu fab. verisi şehir içi 9.2 olan civic sakin kullanımda 10.9 yaktı!

    şanzıman mevzu ise manuelinin 6.9 sn de yaptığı hızlanmayı 7.2 de yapıyor yani fark 0,3 sn öyle bir bahsetmişsiniz ki sanki 2 sn törpülemiş fordun teknolojik! çift kavramalarına bakın bakalım ne kadar fark var manuelle arasında 0-100 de. ayrıca en azından bu aracı alan adam rahat rahat yazılım yaptırabilecek yok şanzımanım bunu kaldırırmı patlarmı çatlarmı sıkışık trafikte ısındım sağa çek dermi derdi yok. 1.5 t civic manueli 240 nm tork iken cvt si 220 nm araştırın bakalım niye? yazılım yaptırında görün

    ben buradaki bazıları gibi fanboy değilim yada parayı kolay kazanmıyorum! astra nın eksiği yokmu tabii ki var ama ben aldığımdada öyleydi hala öyle c sınıfı içindeki en iyi f/p aracı. benim aracım en üst donanım olmamasına rağmen çoğu aracın en üst donanımda standart yapamadığı hatta bazı prööömiyumların opsiyon bile yapamadığı donanımları standart verdi bana.

    Ekleme: Tork mevzuunda ise bu arac normal kullanimda 280 overboost ile 300 nm torka sahiptir.

    http://media.opel.com/media/intl/en/opel/news.detail.html/content/Pages/news/intl/en/2014/opel/01-07-astra-gtc.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erhn42 -- 2 Haziran 2017; 12:29:51 >




  • Astra J kullanıyorum bir süredir. Segmentinde kesinlikle f/p aracı Astra. İşim gereği 2 haftada bir araç kiralarım ve uzun yol yaparım. Doğrudur her aracın artısı ve eksisi olur. Ancak Astra şu an gerçekten güzel bir gidişat yakaladı ve bu çizgisini koruyacak gibi görünüyor. C segment içinde kiralamadığım nadir araç vardır, en çok merak ettiğim yeni Megane. Şu an C segment bir araç alacak olsam Astra kesinlikle düşüneceğim bir model olurdu, ancak ne yazık ki servisleri ve müşteriye karşı ilgilerine vasat demeye bile dilim varmıyor. Servis olayını Opel'in acilen çözmesi gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jlozde -- 1 Haziran 2017; 1:40:20 >
  • Pahalı benzin ve yakıt korkusu yüzünden yine satmayan bir model.o aslında heves eden çok var ama millet napsın benzin pahalı güzel ülkemde korkuyor insanlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Ufak bi detay:



    Civic RS'de 207 km/h limitör olması lazım. Limitör kaldırılınca da araç garanti dışı kalıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • spinattimyalnizliga kullanıcısına yanıt
    Benim için bu tarz sportif araçların son süratinden ziyade ki 207 km fazlasıyla yeterli yollarımıza, aracın ilk hızlanma sı ve elastikiyet değerleri daha önemli. Araçla geçirdiğimiz zamanın %95inde şehir içinde ara hızlnamalarda güce ihtiyaç duyuyor ve sportif arabaların keyfini yaşıyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga

    Ufak bi detay:



    Civic RS'de 207 km/h limitör olması lazım. Limitör kaldırılınca da araç garanti dışı kalıyor.

    euro ncap 4 yıldız gibi ufak bir detay da var artık
  • Ufak bir detay 207 km/h sürati deneyecek yol kalmadı, dynoda basılır artık o.
    Bu arada Polo dizel otomatik 120 yazmışlar ya, millet olarak işimiz gücümüz abartmak, 1.5 ay önce benzin otomatik golf alırken dizele 119 fiyat verdiler metalik renk, boyama koruma, motor koruma ve döşeme koruma dahil. Şimdiki zamlarla vergi dilimine girdi tabi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkboyy

    2016 aralıkta 1.6 cdti manuel dynamic aldık, dizel 1.6 olarak çok tatminkar 170 e kadar hiç hissettirmiyor sonra rüzgar sesi başlıyor 220 gördüm hafif inişte çok kararlı gidiyor sorunsuz

    Kalkışlarda patinaja düşmesinden başka dezavantajı yok

    C segmentinin en mantıklı aracı olduğunu düşünüyorum

    Polo high dizel otomatik 120 lira fiyat çeken vw nin yanında astraya verilen 85 lira kuruşu kuruşuna helal olsun



    polo için hangi donanım için fiyat aldınız merak ettim.
    sitede 86.400,00 TL fiyat yazıyor.
    konfigüratörden oluşturmaya çalıştım ama site hata verdi.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gediklii


    quote:

    Orijinalden alıntı: darkboyy

    2016 aralıkta 1.6 cdti manuel dynamic aldık, dizel 1.6 olarak çok tatminkar 170 e kadar hiç hissettirmiyor sonra rüzgar sesi başlıyor 220 gördüm hafif inişte çok kararlı gidiyor sorunsuz

    Kalkışlarda patinaja düşmesinden başka dezavantajı yok

    C segmentinin en mantıklı aracı olduğunu düşünüyorum

    Polo high dizel otomatik 120 lira fiyat çeken vw nin yanında astraya verilen 85 lira kuruşu kuruşuna helal olsun



    polo için hangi donanım için fiyat aldınız merak ettim.
    sitede 86.400,00 TL fiyat yazıyor.
    konfigüratörden oluşturmaya çalıştım ama site hata verdi.

    Büyük ihtimal golf demek istemiş




  • Evet yanlış yazmışım golf dizel high dsg olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.