Şimdi Ara

Astra Mı Golf Mü Focus Mu ? Herkes katılsın? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
0
Favori
10.212
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ASTNA
  • Focus 1 (sedan)ve golf 4 kullanmış birisiyim. 2 araçta güzel araç. Yol tutuşu olarak bakarsanız Focus 1 tık daha öndedir. Yakıt ekonomisi anlamında 2 araçta çok yakar.(benzinlileri dizellerini sürmedim). Bana göre Golf' ün kalitesi Focus' dan daha iyi. Konfor olarakta bence Golf biraz daha iyi. Ben olsam Golf' ü seçerdim. Ama 2 araçta güzel. Astra' ya gelince bu 2 araç ondan daha iyidir buna emin olun derim gerek konfor gerek kalite olarak. Yakıt olarak 3-5 zaten hepsi aynı yakar.
  • DH de bir karşılaştırmada VW varsa gerisi teferruattır :)
  • Sırasıyla benim tercihlerim, Focus, Golf ve Astra.. Tabi bunlar 1999-2003 kasalarından bahsediyorum..Her üç arabayı da denedim, focusun yol tutuşu tam bağımsız arka suspansıyonuyla , bol ucuz yedek parçasıyla, sorunsuz motoruyla, iç ve dış tasarımıyla ön planda. Golf, konforlu, işçilik başarılı ve sağlamlığıyla göz dolduruyor, Astra ise hb tasarımı başarılı, yol tutuş focusa yakın.. önemli olan bu üç arabadan, en temizi ve en az yıpranmış olanını bulabilmek..
  • [3 aracıda kullanmış olarak ,içlerinde en güzel vites geçisi yol tutuş ve direksiyon sistemine sahip olan araç focus 1 dir .ama performans konusunda astra ve golf öndedir .

    az km li mümkünse 2003 sonrası ghia bulmaya çalışın onlarda dijital klima yol bilgisayarı 4 hy gibi donanımlar var
    yada illa golf istiyorum diyorsanız, 2002 te pasific donanımlı olanlar var bunlar yeni tip 1.6 16v 105 ps motorlar
    diğer seçenek olan astradada 99 ta çıkan design edition yada elegance donanımları tercih edebilirsiniz .
  • Hiçbiri değil. Bence Japonlara bakmalısın.
  • ben focus ghia veya golf'ü seçerdim, astranın yeni kasalarından sonra eskileri hiç de çekici gelmiyor :)
  • Bunların içinden focus sahibi olarak astranın daha mantıklı olduğunu düşünüyorum.

    Focusun ülkemizde tutulmasının sebebi aslında sınıfının en iyi yol tutuş ve sürüş dinamiğine sahip olması değil, sorun potansiyeli az, bol yedek parça ve marka bilinirliği. Ben golfün de astranın da kalite ve işçilik olarak focustan bir adım önde olduğunu düşünüyorum. Özellikle astranın hem kaporta olarak hem de iç mekan olarak yıllara meydan okuyan yapısı var. Şimdi bakın gümüş renk 2001 focusa, astraya ve golfe. En diri astra g kasa olduğunu görürsünüz. Ecotec motorlar diğer ikisinden daha ekonomiktir. Golf iç dizayn olarak pek modern durmuyor, bu konuda en iyi focus ama fordun araçları bi vw ve opelin araçlarına göre daha çabuk yıpranıyor diye düşünüyorum bu tabii tamamen benim görüşüm. Opelin bence en büyük sıkıntısı çok diri duran ve temiz kullanılmış bi araç bi anda abuk subuk bi elektronik arıza verebiliyor, focus bu konuda çok daha güvenilir. Golf konusunda ise dayım 98 model golf 4 kasa almıştı, bana sormuştu golf iyi arabadır temizse al demiştim, gerçi o araç temiz kullanılmamıştı belki ama neticede adama bi golf parası daha harcatmıştı.

    Sonuç olarak ben 20bine bu araçlardan almam çünkü temizini bulmak çok zor. 20bine b sınıfı olup bu araçları bazı konularda yakalayan ve çok daha ekonomik olan araçlar var. (Örn. clio3)

    Ancak astranın 2002-2003 model comfort versiyonlarını tercih edebilirsiniz 19-20bin gibi bulunabilir sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Shark45

    quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Shark45

    üçünü de uzun süre kullanmış birisi olarak ben de konuya nacizana görüşlerimi yazayım.

    Her 3 aracı da benzin+lpg olarak değerlendirirsek

    1-Focus performanıs iyidir yalnız yol sesi rüzgar sesi direk içerde sert plastik kullanılmış bir araç ve yakıtı da diğerlerine göre fazla. bunun yanında çok çok az bir bozuk yol olsa bile zıp zıp zıplatıyor konfor yok
    focusu bu yüzden direk elemeni tavsiye ederim.

    2-Golf malzeme ve servisi çok pahalıdır.Konforludur gidişi felan fena değil yol tutuş astra dan da focustan da kötüdür yakıt focustan az astradan fazladır.2004 -06 vs değil ama 2000-01 astra cd ler malzeme kalitesi olarak
    golften fazlası vardır eksiği yoktur.Tercih edilebilir fakat temizini bulmak lazım.

    3-2000-2001 Astra CD...bir kere HB olanı gerçekten bir tasarım harikasıdır.Göreceli bir kavram ama dış tasarımı bugün bile son model pek çok araçtan iyidir.
    Diğer ikisinden daha iyi bir piyasası vardır ve Focus ile birlikte en iyi yol tutan araçtır.İç malzemesi çok kalitelidir .Klasik tok ağır kaliteli alman aracıdır.Ecotec motor lpg yi yakmıyor kokluyor.Olumsuz yön olarak ise basık ve sıkıcı iç mekan kalkışların zayıf olması bunların dışında bence golf ten de focustan da iyi bir araçtır ben olsam temiz bir Astra HB cd alırdım.





    Bu bahsettiğiniz Astra, zannediyorum bizim bilmediğimiz başka bir Astra. İsim benzerliği var sanırım.



    Bilmediğiniz değil eksik bildiğiniz diyelim


    Konuya dönecek olursak arkadaşın sanırım 20 bin civarı bir bütçesi var ve bu üç seçenek arasından bu bütçeye en güzel araç Opel Astra 2001 1.6 16V CD HB'dir.
    Bunlardan birisini alırdım ben olsam
    http://www.sahibinden.com/opel-astra-1.6-cd?hasPhoto=true&a5_min=2001&a5_max=2001&a8=62068&viewType=List

    Düzeltme olarak şunu söyleyeyim Focus bu iki aracın ayarında bir araç değildir.Tartışma yaratacak şeyler söylemek istemem Focusu direk olarak eleyin diyorum tekrar

    Astra G kasa gayet iyi bildiğim bir araç. Hem kullandım, hem de içinde yolculuk yaptım. Sürüş zevki ve sürüş dinamizmi, yol tutuşu Focus kadar iyi değil. İç mekan işçilik ve malzeme kalitesi ortalama, ne çok iyi, ne de çok kötü.

    Bu Astra'nın bu kadar abartılacak, göğe çıkarılacak neyini bulabiliyorsun anlamakta güçlük çekiyorum.

    Ayrıca bu 3 araçtan Focus bağımsız arka süspansiyonları, sınıfını referansı yol tutuşu, çok net direksiyonu ve sürüş dinamizmi ile ön plana çıkar.

    Golf 4 iç mekandaki işçiliği ve malzeme kalitesi ile ön plana çıkar.

    Astra'nın ise ön plana çıkacak bir özelliği de yok, ortalama bir araç. Ne yol tutuşu ve sürüş dinamizmi Focus kadar iyi, ne de işçiliği ve malzeme kalitesi Golf kadar iyi.

    Yakıt tüketimi hakkında bilen bilmeyen herkes bir şey sallıyor. Bu araçlardan Focus ve Astra'nın yakıt tüketimleri hemen hemen aynıdır, Golf 4 ise bunlardan daha fazla yakar. Golf 4'de 8 süpaplı "Hitler Motor" olarak tabir edilen teknolojisi daha eski bir motor var. Focus ve Astra'daki motorlar ise teknolojik olarak daha yeni motorlar. Bilmiyorsanız, bari girin internete, tüketim veirlerine bakın, insanları yanıltacak şeyler yazmayın. Tüketim verilerini ben yazıyorum (görüldüğü gibi en az yakan Focus) :

    Focus : 9.4/5.4
    Astra : 9.6/5.6
    Golf : 10.5/5.9

    Ayrıca şunu da eklemekte fayda görüyorum. Focus'un vites oranları uzundur. 3000 devir 5. viteste Astra ve Golf 100km/s hız yaparken, Focus 120km/s hız yapar. Bu da uzun yolda 110-120 gibi hızlarla giderken daha düşük devirde gitme, daha az motor sesine maruz kalma ve daha az yakıt harcama imkanı sunar.




  • focus 1 & golf 4 & astra g
    bu araçların piyasası ölmez diyorum

    bu 3 aracı da kullandım (yalnız benim değildi)
    bunların üzerine bora ve civic v-tec es.i ekleyerek araba aramaya başlamıştım hatta

    (2000 astra cd) bana göre malzeme kalitesi iyi bir araba, bunların içinde en ağırı diyebilirim. sürüş komforu var
    (2004 focus ghia sedan) focus daha seri, sürat limitlerini zorlayabilen bir araba. virajlarda çok başarılı, yalnız yüksek süratte özellikle virajlarda frenleri biraz riskli geldi bana. tüpte 190km sürati gören bir arabaya olumsuz bişey söylenemez heralde
    (2000 golf comfortline) bana oyuncak gibi geldi, kullanırken zevk aldım. sürüşü ve durması çok iyi, kullandığım an almaya karar verdim. yalnız bagajı bari olsun diyerekten aynı malın sedanı olan 2004 bora aldım.

    astra ve focusta 16v motor vardır
    2002 altı golflerde 8v akl motor vardır

    golfler 4 disc frendir, digerlerinin arkalar kampanalıdır

    yalnızca modelli ghialarda orjinal cd çalar vardır (2002 sonrası olması lazım)

    golflerde sis farı yoktur

    golf 4, ghia 4, astra 2 hava yastıklıdır (model yılına göre değişir)

    tümüde dolu modelleri olmasına rağmen, sunroof olanı olmayanı vardır... vb

    bunun gibi, bişey varsa başka bi eksiği mevcut arabalar ama hepside binilecek cinsten araba diyebilirim ben...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tandem_78 -- 29 Şubat 2012; 14:21:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Shark45

    quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: Shark45

    üçünü de uzun süre kullanmış birisi olarak ben de konuya nacizana görüşlerimi yazayım.

    Her 3 aracı da benzin+lpg olarak değerlendirirsek

    1-Focus performanıs iyidir yalnız yol sesi rüzgar sesi direk içerde sert plastik kullanılmış bir araç ve yakıtı da diğerlerine göre fazla. bunun yanında çok çok az bir bozuk yol olsa bile zıp zıp zıplatıyor konfor yok
    focusu bu yüzden direk elemeni tavsiye ederim.

    2-Golf malzeme ve servisi çok pahalıdır.Konforludur gidişi felan fena değil yol tutuş astra dan da focustan da kötüdür yakıt focustan az astradan fazladır.2004 -06 vs değil ama 2000-01 astra cd ler malzeme kalitesi olarak
    golften fazlası vardır eksiği yoktur.Tercih edilebilir fakat temizini bulmak lazım.

    3-2000-2001 Astra CD...bir kere HB olanı gerçekten bir tasarım harikasıdır.Göreceli bir kavram ama dış tasarımı bugün bile son model pek çok araçtan iyidir.
    Diğer ikisinden daha iyi bir piyasası vardır ve Focus ile birlikte en iyi yol tutan araçtır.İç malzemesi çok kalitelidir .Klasik tok ağır kaliteli alman aracıdır.Ecotec motor lpg yi yakmıyor kokluyor.Olumsuz yön olarak ise basık ve sıkıcı iç mekan kalkışların zayıf olması bunların dışında bence golf ten de focustan da iyi bir araçtır ben olsam temiz bir Astra HB cd alırdım.





    Bu bahsettiğiniz Astra, zannediyorum bizim bilmediğimiz başka bir Astra. İsim benzerliği var sanırım.



    Bilmediğiniz değil eksik bildiğiniz diyelim


    Konuya dönecek olursak arkadaşın sanırım 20 bin civarı bir bütçesi var ve bu üç seçenek arasından bu bütçeye en güzel araç Opel Astra 2001 1.6 16V CD HB'dir.
    Bunlardan birisini alırdım ben olsam
    http://www.sahibinden.com/opel-astra-1.6-cd?hasPhoto=true&a5_min=2001&a5_max=2001&a8=62068&viewType=List

    Düzeltme olarak şunu söyleyeyim Focus bu iki aracın ayarında bir araç değildir.Tartışma yaratacak şeyler söylemek istemem Focusu direk olarak eleyin diyorum tekrar

    Astra G kasa gayet iyi bildiğim bir araç. Hem kullandım, hem de içinde yolculuk yaptım. Sürüş zevki ve sürüş dinamizmi, yol tutuşu Focus kadar iyi değil. İç mekan işçilik ve malzeme kalitesi ortalama, ne çok iyi, ne de çok kötü.

    Bu Astra'nın bu kadar abartılacak, göğe çıkarılacak neyini bulabiliyorsun anlamakta güçlük çekiyorum.

    Ayrıca bu 3 araçtan Focus bağımsız arka süspansiyonları, sınıfını referansı yol tutuşu, çok net direksiyonu ve sürüş dinamizmi ile ön plana çıkar.

    Golf 4 iç mekandaki işçiliği ve malzeme kalitesi ile ön plana çıkar.

    Astra'nın ise ön plana çıkacak bir özelliği de yok, ortalama bir araç. Ne yol tutuşu ve sürüş dinamizmi Focus kadar iyi, ne de işçiliği ve malzeme kalitesi Golf kadar iyi.

    Yakıt tüketimi hakkında bilen bilmeyen herkes bir şey sallıyor. Bu araçlardan Focus ve Astra'nın yakıt tüketimleri hemen hemen aynıdır, Golf 4 ise bunlardan daha fazla yakar. Golf 4'de 8 süpaplı "Hitler Motor" olarak tabir edilen teknolojisi daha eski bir motor var. Focus ve Astra'daki motorlar ise teknolojik olarak daha yeni motorlar. Bilmiyorsanız, bari girin internete, tüketim veirlerine bakın, insanları yanıltacak şeyler yazmayın. Tüketim verilerini ben yazıyorum (görüldüğü gibi en az yakan Focus) :

    Focus : 9.4/5.4
    Astra : 9.6/5.6
    Golf : 10.5/5.9

    Ayrıca şunu da eklemekte fayda görüyorum. Focus'un vites oranları uzundur. 3000 devir 5. viteste Astra ve Golf 100km/s hız yaparken, Focus 120km/s hız yapar. Bu da uzun yolda 110-120 gibi hızlarla giderken daha düşük devirde gitme, daha az motor sesine maruz kalma ve daha az yakıt harcama imkanı sunar.



    hocam önceşikle yorumunuz ve ngin tecrübenize çok teşekkür ederim bende bu sıra bu üç araç içinde kararsız kalmıştım hava şartlarından dolayı bakamadım.Bana genelde focuslar çok yakıyo denildi birde çok gürültü alıyor diyolar doğrumudur?Önce bora için karar kılmıştım yalnız 8 valf olanları çok yakar ve altları yere çok yakın diye bie nebze vaz geçtim.Şuan için astra ve focus bkıyorum yakıt verileri bana focusa karar kılmamı sağladı ama ses yalıtımı beni astraya göre düşündürüyor bu bakımdan bir bilgi verirseniz sevinirim..




  • arkadaşlar merhaba ben de golf bakıyorum arabadan fazla anladığım yok ilk arabam olacak çok fazla gezen biri değilim antalya da yaşıyorum şehir dışına fazla çıkmam. eşim de ben de çalışıyoruz. 27 bine kadar(max) golf düşünüyorum çok yol yapacağımı düşünmediğim için benzinli olsun istiyorum fakat ilerde tüp taktırabilirim. tüp uyumluluğu olan biraz da konforlu, stediğim araç bana yardımcı olursanız sevinirim.
  • sbuyukbicak, eğer sadece golf düşünürsen golf V(golf beş) comfortline bulabilirsin. Rahatlığı zaten sınıfının en iyisidir donanım olarak da seni mutlu eder. Birkaç yıl öncesine kadar çıkan highline donanıma kadar en dolu paketti comfortline lar. Yalnız bu paraya bulacağın modeller gerçekten çok benzin tüketir. Az da binsen cebini yakar. LPG uygulaması mantıklı olur. Bir de FSI motor kesinlikle lpg uyumsuz, bu motora girme. Son zamanlarda çok yüklü maliyetlere lpg sistemleri geliştirildiği söyleniyor bu FSI motorlar için ama yaygınlığı ve seri bir üretim yok. 1.6 comfortline pakete bak.

    Bir de şu öneride bulunmak isterim. 20.000-30.000 TL arası araçlarda japon grubunu çok başarılı buluyorum şahsen. Tabi günümüze doğru yaklaştıkça ve model yükseldikçe japon grubunun motor teknolojisi açısından biraz geride kaldığını görmek mümkün. Ama dediğin fiyata temiz 2003-2006 arası toyota corolla 1.6 sol sedan bulabilirsin. Golf e göre biraz daha az yakar ve daha iyi kaçar. Şehiriçi fabrika değerleri: golf 1.6: 10.2, corolla 1.6: 9,2. 100 km de 1 litre az bir fark değil. Golf ün rahatlığını bulamazsın belki ama golf ten sonra gelir ve arada ciddi fark yoktur. Bir de sedan olduğu için aile aracı olmaya daha uygundur. İkisinin de ikinci eli güçlüdür(corolla burun farkıyla öndedir), müşterisi kolay bulunur. Corolla 110 hp lik motoru ile biraz daha seridir. Bir de sanayici, golf bile arada sırada sanayiye uğrar ama toyota sanayi yolu pek görmez der.

    Bende focus tdci hatchback var. Kasa ve bagaj hacmi golf e çok yakın. Çocuğumuz olduktan sonra açıkçası sedan araç arar olduk. O yüzden senin yerinde olsam corolla sol sedan bakardım. Bir de lpg atılırsa on numara ve ekonomik bir aile aracı olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emirjan26

    Başka bilen yok mu focus mu yani.

    Gözünü yum,sahibinden.com a gir==> ford başlığında focusu bul.
    Mümkün mertebe Az km lisini Temizini ghiasını araştır.Aile durumu varsa Focus Sedan da tercih edebilirsin ambar gibi bagajı var ve hatchle aynı dinamiklere sahip.
    El sıkış.Keyfine bak.
    Kafanı da başka şeyle kurcalama
    Yol tutuş,ucuz yedek parça,kaliteli,sağlam,rahat,sportif,başarısı kanıtlanmış,performans,lpg ile koklar,geniş.Ne istiyon daha rabbinden?
    Selametle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 29 Şubat 2012; 18:54:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: emirjan26

    Başka bilen yok mu focus mu yani.

    Gözünü yum,sahibinden.com a gir==> ford başlığında focusu bul.
    Mümkün mertebe Az km lisini Temizini ghiasını araştır.Aile durumu varsa Focus Sedan da tercih edebilirsin ambar gibi bagajı var ve hatchle aynı dinamiklere sahip.
    El sıkış.Keyfine bak.
    Kafanı da başka şeyle kurcalama
    Yol tutuş,ucuz yedek parça,kaliteli,sağlam,rahat,sportif,başarısı kanıtlanmış,performans,lpg ile koklar,geniş.Ne istiyon daha rabbinden?
    Selametle.

    hocam önceşikle yorumunuz ve ngin tecrübenize çok teşekkür ederim bende bu sıra bu üç araç içinde kararsız kalmıştım hava şartlarından dolayı bakamadım.Bana genelde focuslar çok yakıyo denildi birde çok gürültü alıyor diyolar doğrumudur?Önce bora için karar kılmıştım yalnız 8 valf olanları çok yakar ve altları yere çok yakın diye bie nebze vaz geçtim.Şuan için astra ve focus bkıyorum yakıt verileri bana focusa karar kılmamı sağladı ama ses yalıtımı beni astraya göre düşündürüyor bu bakımdan bir bilgi verirseniz sevinirim..




  • quote:

    hocam önceşikle yorumunuz ve ngin tecrübenize çok teşekkür ederim bende bu sıra bu üç araç içinde kararsız kalmıştım hava şartlarından dolayı bakamadım.Bana genelde focuslar çok yakıyo denildi birde çok gürültü alıyor diyolar doğrumudur?Önce bora için karar kılmıştım yalnız 8 valf olanları çok yakar ve altları yere çok yakın diye bie nebze vaz geçtim.Şuan için astra ve focus bkıyorum yakıt verileri bana focusa karar kılmamı sağladı ama ses yalıtımı beni astraya göre düşündürüyor bu bakımdan bir bilgi verirseniz sevinirim..


    Focus'lar kesinlikle çok yakmıyor. Çok yakıyor diyenler eski Ford Taunus'larda kalma "Ford'lar çok yakar" lafının hala günümüz Ford modelleri için geçerli olduğunu zanneden ve bilgisi olmayan tipler. Zaten teknik verileri yukarda verdim. Çok yakmaz.

    Focus'un içeriye çok gürültü falan almıyor. C-segmenti standartlarına göre normal bir gürültü seviyesi var.

    Eskiden yapılmış bir test :http://www.arabam.com/Test/Ford-Focus-16-16V-Ghia/Detay-95




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    quote:

    hocam önceşikle yorumunuz ve ngin tecrübenize çok teşekkür ederim bende bu sıra bu üç araç içinde kararsız kalmıştım hava şartlarından dolayı bakamadım.Bana genelde focuslar çok yakıyo denildi birde çok gürültü alıyor diyolar doğrumudur?Önce bora için karar kılmıştım yalnız 8 valf olanları çok yakar ve altları yere çok yakın diye bie nebze vaz geçtim.Şuan için astra ve focus bkıyorum yakıt verileri bana focusa karar kılmamı sağladı ama ses yalıtımı beni astraya göre düşündürüyor bu bakımdan bir bilgi verirseniz sevinirim..


    Focus'lar kesinlikle çok yakmıyor. Çok yakıyor diyenler eski Ford Taunus'larda kalma "Ford'lar çok yakar" lafının hala günümüz Ford modelleri için geçerli olduğunu zanneden ve bilgisi olmayan tipler. Zaten teknik verileri yukarda verdim. Çok yakmaz.

    Focus'un içeriye çok gürültü falan almıyor. C-segmenti standartlarına göre normal bir gürültü seviyesi var.

    Eskiden yapılmış bir test :http://www.arabam.com/Test/Ford-Focus-16-16V-Ghia/Detay-95



    hocam sağolun.. o testi okudum ordada kabin sesi çok diye bir açıklama var o yüzden biraz karışıktı peki opel vectra b ile aynımıdır kabin sesi bilginiz varmı?




  • Focuslar sınıflarına göre gayet konforlu araçlar.Benzin yakışı da çok değil.Vectradan aşağı kalmaz yani.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: veilben

    quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    quote:

    hocam önceşikle yorumunuz ve ngin tecrübenize çok teşekkür ederim bende bu sıra bu üç araç içinde kararsız kalmıştım hava şartlarından dolayı bakamadım.Bana genelde focuslar çok yakıyo denildi birde çok gürültü alıyor diyolar doğrumudur?Önce bora için karar kılmıştım yalnız 8 valf olanları çok yakar ve altları yere çok yakın diye bie nebze vaz geçtim.Şuan için astra ve focus bkıyorum yakıt verileri bana focusa karar kılmamı sağladı ama ses yalıtımı beni astraya göre düşündürüyor bu bakımdan bir bilgi verirseniz sevinirim..


    Focus'lar kesinlikle çok yakmıyor. Çok yakıyor diyenler eski Ford Taunus'larda kalma "Ford'lar çok yakar" lafının hala günümüz Ford modelleri için geçerli olduğunu zanneden ve bilgisi olmayan tipler. Zaten teknik verileri yukarda verdim. Çok yakmaz.

    Focus'un içeriye çok gürültü falan almıyor. C-segmenti standartlarına göre normal bir gürültü seviyesi var.

    Eskiden yapılmış bir test :http://www.arabam.com/Test/Ford-Focus-16-16V-Ghia/Detay-95



    hocam sağolun.. o testi okudum ordada kabin sesi çok diye bir açıklama var o yüzden biraz karışıktı peki opel vectra b ile aynımıdır kabin sesi bilginiz varmı?

    Opel Vectra Focus'a üst segment bir araç, D segmentinde. Tam bilemiyorum ama tahminim ses yalıtımı Focus'tan daha iyidir.

    Dostum sana tavsiyem Focus1 kasa taksi tut ve kabin gürültüsünü kendin test et. Nasıl olsa Focus taksi bulmak zor değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: veilben

    quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    quote:

    hocam önceşikle yorumunuz ve ngin tecrübenize çok teşekkür ederim bende bu sıra bu üç araç içinde kararsız kalmıştım hava şartlarından dolayı bakamadım.Bana genelde focuslar çok yakıyo denildi birde çok gürültü alıyor diyolar doğrumudur?Önce bora için karar kılmıştım yalnız 8 valf olanları çok yakar ve altları yere çok yakın diye bie nebze vaz geçtim.Şuan için astra ve focus bkıyorum yakıt verileri bana focusa karar kılmamı sağladı ama ses yalıtımı beni astraya göre düşündürüyor bu bakımdan bir bilgi verirseniz sevinirim..


    Focus'lar kesinlikle çok yakmıyor. Çok yakıyor diyenler eski Ford Taunus'larda kalma "Ford'lar çok yakar" lafının hala günümüz Ford modelleri için geçerli olduğunu zanneden ve bilgisi olmayan tipler. Zaten teknik verileri yukarda verdim. Çok yakmaz.

    Focus'un içeriye çok gürültü falan almıyor. C-segmenti standartlarına göre normal bir gürültü seviyesi var.

    Eskiden yapılmış bir test :http://www.arabam.com/Test/Ford-Focus-16-16V-Ghia/Detay-95



    hocam sağolun.. o testi okudum ordada kabin sesi çok diye bir açıklama var o yüzden biraz karışıktı peki opel vectra b ile aynımıdır kabin sesi bilginiz varmı?

    Opel Vectra Focus'a üst segment bir araç, D segmentinde. Tam bilemiyorum ama tahminim ses yalıtımı Focus'tan daha iyidir.

    Dostum sana tavsiyem Focus1 kasa taksi tut ve kabin gürültüsünü kendin test et. Nasıl olsa Focus taksi bulmak zor değil.



    saolasın hemşerim haklısın galiba ankarda çok bi bakayım ben..




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.