Arkadaşlar bu f3 serisinin kasa sorunu çok tartışılmış ben bir şey soracağım bu kasa çatlaması sonucunda ben garantiye gidip versem ben ücret alırlarmı yoksa ücretsiz olarak garanti bunu karşılarmı...?Bu garanti şartlarında herhalde kullanıcı hatası olarak gecmez binlerce kez aynı sorunla karşılaştı ASUS Yardımlarınızı bekliyrum garanti son 1.5 ay kaldı ...
Normalde kullanıcı hatası deyip geri yollarlar yada ücretini alarak değiştirirler ama dediğiniz gibi çok karşılaşılan bir durumsa garanti kapsamında hiçbir ek ücret talep etmeden değişim yapmaları gerekir...
cevabın için tşk. ederim daha öncedende garantiye gitmişyim ama yardımcı olan kimse görmedim ayrıyetten benimle birlikte içeride 8 kişiydi ve 5 kişi nin kasa çatlama problemi var bu kasanın sol arka tarfında oluşan bir hata asus tan bunu beklemezdim garantideki adamlar alıyor bilgisayarı fırlatıp arkaya atıyor lar üst üste koymuşlar laptopları postit kağıtlarla üstlerine yazmışlar sadece diyeceğim o ki bir daha asus almayı düşünmüyorum alırsam eğer f3 serisinden asla ...
Bir ara müşteri memnuniyeti için bir defalığına garantiden değiştirdiklerini okumuştum burada bir yerde. Belki hala öyledir, şansını dene zaten garantinin bitmesine az kalmış. Bu arada bu f3 serisinde bir üretim hatası olduğu da kesin, laptop kasalarının herkesde aynı yerden aynı şekilde çatlaması tesadüf olamaz.
quote:
Orijinalden alıntı: istblacken
Bir ara müşteri memnuniyeti için bir defalığına garantiden değiştirdiklerini okumuştum burada bir yerde. Belki hala öyledir, şansını dene zaten garantinin bitmesine az kalmış. Bu arada bu f3 serisinde bir üretim hatası olduğu da kesin, laptop kasalarının herkesde aynı yerden aynı şekilde çatlaması tesadüf olamaz.
Tabiki tesadüf değil araba gibi düşüne biliriz farbrikadan çıkan arabaların örn. airodinamiği bozuksa araba yolda tutunamaz yada gerektiği gibi gidemez bu laptoplarda fabrikadan iyice test edilip yapmılmamış yani içine doldurmuşlar malzemeleri sürmüşler piyasaya mesala laptopta hep tek elle kaldırıp indirirsek de klavye yanından çatlama yapıyor sapık birşey bu ya... neyse ben bu hafta içinde götürüp teslim edeyim laptopu 1 ay sonra inş gelir xD
F3 serisinde kronik bir sorun bu. Forumdan bir sürü arkadaş garanti dahilinde yaptırmıştı...
hayırlısı bende gidicem bu hafta kardes bilgilendirmen için tşk.