Şimdi Ara

ASUS FX505DD-BQ114 KULLANICILARI KULÜBÜ (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
431
Cevap
14
Favori
22.367
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MASSAKA35 M kullanıcısına yanıt
    https://www.asus.com/tr/support/FAQ/1037690/
  • Hope05 H kullanıcısına yanıt
    Armoury crate i indirdim ancak uygulamada bi işlem veya bilgi alamıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • MASSAKA35 M kullanıcısına yanıt
    Büyük ihtimalle live servislerini kurmadınız. Programı kaldırın
    ASUS Customer Service (Global)youtube
    [Gaming NB/DT] Armoury Crate UWP - Installation SOP
    https://www.youtube.com/watch?v=J3KWuTx_fgQ&feature=youtu.be

    Şu videodaki adımları izleyin sorununuz geçecektir programa erişim konusunda. Daha sonra fanları kontrol edersiniz bu uygulama ile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hope05 H kullanıcısına yanıt
    Deneyeyim teşekkürler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar bugün itibariyle bende kulübe katılmış bulunuyorum. Daha önce yaklaşık 5 yıl kullandığım asus tp500lb laptopum bozulunca ve bütçemde kısıtlı olunca fx 505dd almaya karar verdim.

    Laptopun tüm ayarlarını bios dahil tüm driver güncellemelerini yaptım. Ancak genel anlamda 2 problemi çözemedim.

    Bunlardan ilki pekçok arkadaşın yakındığı fan gürültüsü. Açıkçası önceki laptopumda fan sesini duymak mümkün değildi. Ancak bu modelde gerçekten rahatsız edici şekilde fan sesi var. (Asus'un kendi programından gürültü azaltma seçeneğini seçmeme rağmen)

    İkincisi ise ekran kartının performansı beni tatmin etmedi. Önce asusun sitesinden driver yükledim. Daha sonra nvidia experience ile güncelleme yaptım. Ancak ilk denediğim oyun olan half-life 2'de (ki epey eski bir oyun sayılır) sağa sola mouse'yi hızlıca çevirdiğimde grafiklerde kaymalar gözüme çarptı.

    Bir önceki laptopumda nvidia 940m, mevcut 1050 ekran kartından çok daha düşük bir grafik kartı kullanmama rağmen bu gibi bir sorun yaşamamıştım.

    Açıkçası bunun yazılımsal mı yoksa donanımsal mı olduğunu anlamadım. Ancak her iki sorunda canımı ciddi sıktı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akenatons -- 8 Şubat 2020; 10:48:49 >




  • akenatons kullanıcısına yanıt
    Yüksek fan gürültüsü için, Asus Armor'dan fan ayarlarını performance yada silent yapabilirsiniz. Öncelikle görev yöneticisini kontrol etmek lazım herhangi bir sıkıntıda. Belki düzgün çalışmayan bir program yada virüs bilgisayarınızı meşgul ediyor olabilir. Hızlı mouse hareketleri yaptığınız esnada görüntü yırtılması, dikey veya yatay senkronizasyon ayarlarının olmaması kaynaklı olabilir. Vetrical, horizontal ve free sync özelliklerini etkinleştirirseniz probleminiz çözülebilir. Aynı zamanda nvidia denetim masasında max fps'yi 60 Hz'e çekmeniz gereksiz donanımsal ısınma ve güç tüketiminin engellenmesi ve görüntü yırtılması probleminin çözümü hususunda faydalı olacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevap için teşekkürler. Grafik ayarlarını max yapınca sorun çözüldü. Fan modunu armour programından sessize alınca daha sessiz çalışmaya başladı.


    Bu arada arkadaşlar yeni bios sürümü de çıkmış 7 Şubatta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akenatons -- 9 Şubat 2020; 13:26:30 >
  • omen1710 kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba, bu cızırtılı fan sesini halledebildiniz mi? Ayrıca bilgisayarı sökünce garantisinin bozulduğu doğru muymuş öğrenebildiniz mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar . Ben de bu bilgisayardan aldım. Okuduğum yazilarda sürücü güncelleme vs yapmak gerektiği söyleniyor . Bunların ne işe yaradigi hakkında bilgi verebilecek biri var mı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar yeni Bios güncellemesi çıktı. Ben kurulum yaptım. Belki Fan sesi sorununu çözer diye bekliyorum.
  • TherafluForte kullanıcısına yanıt
    Bilgisayarı aldıktan 5 gün sonra Asus Ankara yetkili servisine götürdüm. Sıkıntımı oradaki hanım efendiye izah ettim. Sağ olsunlar 2 gün gibi kısa zaman içinde arızalı olarak tespit ettikleri işlemci fanını değiştirip bilgisayarımı bana teslim ettiler. Şu anda bilgisayarım sıkıntısız çalışmakta. Buradan Asus Ankara Ouno servisine çok teşekkür ediyorum. Alt kapak açıldığında garantinin bozulup bozulmaması hususunu yetkili servise sormadım. Bildiğim ise kapak üzerindeki herhangi bir vida üzerinde garanti bandı yoksa, kapağı açman durumunda garantinin bozulup bozulmaması hususu tamamen yetkili servis inisiyatifinde. Eğer garanti bandı varsa, sakın kapağı açma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Derebey44 kullanıcısına yanıt
    Yeni bir sürücü herhangi bir sıkıntının olması veya performansla ilgili düzeltmelere ihtiyaç olması durumunda çıkarılıyor. Fakat olumsuz sonuç doğurduğu durumlarda oluyor. Ben, tüm sürücüleri ve firmwareleri güncel tutmaya çalışırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • omen1710 kullanıcısına yanıt
    Sürücü ve firmwareleri nasıl indirip kurabilirim?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hope05 H kullanıcısına yanıt
    Hocam, haber verdiğiniz için çok teşekkür ederim. ☺️ 👏

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Derebey44 kullanıcısına yanıt
    Windows 10 kullanıyorsanız güncelleme yapın o size driverleri otomatik olarak yükler.
    Fakat bazı driverlerin son sürücünü
    https://www.asus.com/tr/Laptops/ASUS-TUF-Gaming-FX505DD-DT-DU/HelpDesk_Download/
    adresinden indirebilirsiniz. Ekran kartı driverı için Nvidia ve Chipset driveri için Amd'nin sitesine gidin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • omen1710 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 1 hafta oldu tuf serisi bir laptop aldım. klavyede türkçe karakterlerin olduğu kısımdaki tuşların renklerinde problem var, kırmızıda çok belli olmasada turkuaz renginde can sıkıcı bir fark oluşuyor. (Ş,İ,Ğ,?,:,f9,f10 tuşları). Farklı renk ayarlarında dikkatli bakabilirmisiniz? bu tuşların rengi sizde de problemli mi acaba?
  • Hepsiburada da indirim var. 3780 tl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bugün sabah bilgisiyarla 2-3 saat oyun oynadıktan sonra sıkıntısıx bi şekilde kapattım. Akşam bilgisayarı tekrar açtığımdaysa fanlardan olduğu kısımdan traktör motoru gibi ses gelmeye başladı ne yaptıysam düzelmedi bu problemle karşılaşanınız var mı acaba?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • MASSAKA35 M kullanıcısına yanıt
    Şansına fana bir parça kaçmış olabilir ya da arızalanmış olabilir. İyicene kontrol et. Kapağını açmadan arka faz ızgaralarını elektrikli süpürgeyle temizle. Fayda olmazsa daha da kurcalama, hemen servise göndermende fayda var, Hocam. Benim bilgisayarımda da ilk aldığımda benzer bir sıkıntı mevcuttu. Servise götürdüm ve sorunu düzeltip bana teslim ettiler. Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.