Şimdi Ara

ASUS K555L Ekran Çerçevesi Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
1
Favori
5.858
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bir yıldır kullandığım Asus K555LN-XO406H laptopumun ekran çerçevesi bugün itibari ile ekranın sağ tarafından parça parça dökülmeye başladı. Laptop kapağını kapattığımda da klavye takımının üzerine düz olarak değil yamuk olarak kapanıyor. İnternette yaptığım araştırma sonucu bunun K555L serisinde sıkça rastlanan bir sorun olduğunu görmeme rağmen herhangi bir çözüm bulamadım. Asus'un İzmir'de resmi servisi bulunmadığından, nasıl bir yol izlememi önerirsiniz?



  • James Moriarty kullanıcısına yanıt
    merhaba aynı sorundan bende muzdarip oldum.şuan onunla ilgili ne yapabilirim nereye şikayet edebilirim diye bakarken yazını gördüm. benim aynı şekilde sağ alt kısımdan parça parça dökülmeye başladı. 7 aylık cihaz. resmen üretim hatasıdır bu. servisi aradım klasik cevap getirin bakalım diyorlar ama 10 günden önde geri veremeyiz ücretli mi ücretsiz mi olur baktıktan sonra bilgi verebiliriz dedi. bunun bakması mı olur üretim hatasıdır bu hangi cihaz bu kadar kısa sürede parçalanır. ama çoğu yerde kullanıcı hatası diye ücretsiz yapılmayacağı belirtiliyor. işin kötü tarafı nasıl olsa sorun olmaz diye vidalarını kendim açıp ssd takmıştım içine bunu bahane edip garanti dışı diyeceklerine eminim ama bu işim peşini bırakmayacağım. yurt dışı asus yetkilisine durumu izah edeceğim yetkili arıyorum buna bakacak. üstüne sanayi bakanlığına da şikayet edeceğim ithalatçı firması kimse ayıplı mal satıyor cidden bu asusun ithalatının yasaklanması lazım bu kadar adi malzeme kullanıp bizi keriz yerine koyamazlar




  • erksev E kullanıcısına yanıt
    Öncelikle geçmiş olsun. Haklısın, özellikle şikayetvar'a baktıktan sonra ben de kesinlikle üretim hatası olduğunu düşünüyorum. Benim ssd takma gibi bir durumum olmadığı için garantisi devam ediyor cihazın, ancak ona rağmen tamirini yapacaklarını zannetmiyorum. Asus'tan böyle bir şey beklemezdim. Gelişmeler ile ilgili beni de haberdar ederseniz çok sevinirim.
  • Menteşe kırılması kronik sorun o modellerde servise gönder garantiden işlem görür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ups kargo ile ücretsiz gönderebilirsin istanbul servise

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ttt57 T kullanıcısına yanıt
    Vatan'dan aldığım için onlara gittim, onlar da ürünü İstanbul'a göndermek üzere teslim aldılar. Bilgilendirmeniz için teşekkür ederim.
  • servise sordum hasara bakacaklarını söylediler ama 10 günden önce geri veremezlermiş.iş için kullandığım bir bilgisayarı 1 gün bile bırakma lüksüm yok.bundan önceki laptop um acer dı inanın hala taş gibi duruyor işlemci i3 olduğu için bırakmıştım ama cidden pişman oldum şimdilik dikkatli açıp kapatarak idare ediyorum en kötü çin yapımı ekran çerçeveleri var onlardan alıp kendim takacağım ama bir daha asus mı asla asla asla asus bitmiştir benim için
  • James Moriarty kullanıcısına yanıt
    Hocam aynı soru şimdi bende de oluştu ne oldu gözüm gibi baktığım pc den açılmalar meydana geldi sizde son durum nedir ? Her yerde bu ürünün kronik sorunu olduğu yazıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ayn sorun bende de var monitörü kaldırıp indirdikçe monitör kapağı ayrılıyor , içinden ufak tefek parçalar döküldü kırıldı heralde bi yerleri, monitör çerçevesi tutmuyor çok dandik yapmışlar belli, servise gönderdim ya bakalım ne diyeceler. ayrıca monitörün kasayı tutan yerinde de oynama var.
  • aynı sorundan dolayı 1aylık bilgisayarı 10 gün önce garantiye gönderdim.bugün gelen bilgisayarın menteşesi değişmiş ,tauchpad değişmiş ama ekran alt plastik hala açık .
    1ay kullanıp tekrar göndermeyi düşünüyorum.Ayrıca teknosadan aldığım ürünün bu sorunlarını bilmelerine rağmen satmak zorunda oldukları için söylmediklerini söylediler. şaka gibi garantiyle ortak bilgisayar kullanıyoruz .
  • onural05 O kullanıcısına yanıt
    Teknosanın her zamanki hali bu taz sorunları çok duyuyorum gerek forumda gerek etraftan. Saçmalık yani. Bu cihazlar 50 100 lira değil ki, 2000 2500 lira verip sonra birde uğraşıyorsun. Bir laf vardır paranla rezil olmak diye insanlara yaşattıkları bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • berixx B kullanıcısına yanıt
    Bilgisayarı servise verdikten tam bir hafta sonra, 26 Mayıs'ta teslim aldım. Ekran çerçevesi değiştirilmiş ancak bu sorunun tekrarlanmayacağının garantisi yok elbette. Ürünün garantisi devam ediyorsa servise gönderin, ben Asus servisinden memnun kaldım.
  • James Moriarty kullanıcısına yanıt
    Hocam bu 2. bilgisayar teknosadan ilk aldığım pc de 1 hafta sonunda ekran açılma ayaptı iade alıp sıfır kapalı kutu ürün verdiler 1 yıldır kullanıyordum açıp kapamadan dolayı buda gitti. Ben bunu teknik ekibe yazıcam ama bu sorun hep devam edecek değişim talep etsem sıfır pc yollarlar mı çünkü 2. pc bu garantisi bititkten sonra yine açılma yapacak :(

    edit: bu arada pcye hocam format atmışlar mı c ve d silinmiş mi ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berixx -- 4 Haziran 2016; 23:29:34 >
  • berixx B kullanıcısına yanıt
    Açıkçası değişim olayı ile ilgili hiçbir fikrim yok. Format konusunda ise ben yedekleme yapıp, bilgisayarı sıfırlayarak teslim ettiğim için bir şey demem doğru olmaz, fakat ne olur ne olmaz dosyalarınızı yedeklemenizi öneririm.
  • arkadaşlar laptopu servise göndermiştim çerçeve kırılmasından dolayı 10 gün sonra geldi çerçeveyi değiştirmişler şimdilik bi sıkıntı yok ama bi 3 5 ay sonra yine aynı sorun olacak buna eminim bence sizde gönderin en azından yenilesinler yoksa ekrana da zarar verir yavaş yavaş.
  • Maalesef bugün benimde başıma geldi.K555l nin kasası tamamen aşağıdan ayrıldı,servise gönderen arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla şu anda işten geldim cihaz geldi teknik servisten sinirden kuduruyorum. Cihazın ekran menteşesini değiştirmişler yalnız ekranı hep çizmişler, göndermiş olduğum şarj adaptöründe şefaf ilk geldiği gündeki koruma jelatini vardı onu söküp atmışlar. Bunu nereye şikayet edebilirim? Birde bilgisayara tamir istemediğimi 1 sayfa yazı ile belirtmiştim ama bana sormadan tamir etmişler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhabalar bende uzun süredir aynı sorunu yaşıyorum. cihazın içi hiç açılmadı hep diz üstünde kullandım sert zemine bile temas etmedi. ilk başta yatağın üstüne sağ tarafın altındaki vidanın düştüğünü farkettim bi kaç ay önce. geri taktım 1-2 gün içinde tekrar düştü. yalama olduğunu düşünüp düştükçe takmaya başladım aynı boy vida bulamadım sorun vidada diye düşündüm. bi süre sonra ekran çatlamaya başladı sizdeki gibi dış taraftan çerçeve tarafından.
    arka taraftan monitör hizasından değil alt taraftan sol taraf düz çizgi şeklinde sağ taraf ise daha derin ayrıldı. nerdeyse kopmak üzereydi şuanda garanti dışı kalmasın diye mecbur bantladım bi kaç hafta servise veremem cihazı. muhtemelen en iyi ihtimalle ücretsiz tamir ederler iade almazlar bu zamandan sonra.
    +10 yıl hp laptop kullandım hiç bi sorun yaşamadım asus x542ur şuan ki laptop her türlü sorunu yaşadım. kasa olarak sizin seriyle birebir aynı görünüyor.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.