arkadaşlar benim laptobu garantiye göndermiştim bugun aradım değişim kararı çıktığını söylediler pazartesi raporu göndeririz aldığınız yere götürün dediler.Laptobum ASUS N53SN-SZ024V di.Ben bimeksten 1850 liraya almıştım.O zaman dolar 1.57 şimdi 1.75 çıktı ve indirimden almıştım.Bimeksin sitesine baktım benim bilgisayar özelliklerine benzeyen bilgisayar yok en yakınıhttp://www.bimeks.com.tr/urun/126330/asus-n56vz-s4283h-w8-.aspx vehttp://www.bimeks.com.tr/urun/124957/asus-n53sm-s1099v.aspx var.Ancak ikinci bilgisayardakinin ekran kartı benimkinden daha kötü.Ayrıyettende birincisin fiyatı 2726 tl ikincisinin fiyarıda 2516 tl.Şimdi bu durumda bimeks bana para iadesi mi yapar yoksa benimkinin bir üst modelini vermek zorundalar mı.Oda birinci bilgisayar oluyo benim aldığımla ciddi fiyat farkı var ama? Böyle bir yasal hakkım var mı birinci bilgisayarı isteyebilrimiyim ? Teşekkürler..
faturanın tutarı ne ise o kadarlık bir bilgisayar alabilir..aradaki farkı ödeyerek istediğin ürünü alabilirsin veya faturadaki ürün bedelini +kdv olarak iade alırsın...
Değişim yapacaksınız sizin modeller piyasadan kalktığı için size aynı serinin n55'ten sonra olan bir üst segmenti n56vz verecekler burada fiyat önemli değil,para iadesi almış olsan faturadaki tutar olan 1850tl'yi öderlerdi
quote:
Orijinalden alıntı: vercenik53
Değişim yapacaksınız sizin modeller piyasadan kalktığı için size aynı serinin n55'ten sonra olan bir üst segmenti n56vz verecekler burada fiyat önemli değil,para iadesi almış olsan faturadaki tutar olan 1850tl'yi öderlerdi
işte 2700 lik blgisayar var sadece bimekste sadece bunu almak için uğraşcam para iadesi alırsam üzerine baya para koymam lazım çünkü 1850 liye güzel bilgisayar yok
Bir şey soracağım. Laptobun bu kadar önemli hangi sorunu vardı da değişim onayı verdiler?
quote:
Orijinalden alıntı: azsussan
Bir şey soracağım. Laptobun bu kadar önemli hangi sorunu vardı da değişim onayı verdiler?
4 kere şarj soketi değişti bi daha aynı yerden bozuldu bende değişim istedim değişim çıktı.Daha önceden anakartı dvd romu klavyesi bide ekranı değişmişti. Baya bi değişim oldu yani. Ama garanti yönetmeliğine göre servise 2 yıl içinde 6 kere gidip her defasında en az parça değişimi olması gerekiyormuş.Ben 4 defa göndermiştim 3 defasında parça değişimi olmuştu.En son beşinciyi gönderdim.Şarj soketi kronik sorunlu falan yazdım değişim çıktı sonra.
quote:
Orijinalden alıntı: vercenik53
Değişim yapacaksınız sizin modeller piyasadan kalktığı için size aynı serinin n55'ten sonra olan bir üst segmenti n56vz verecekler burada fiyat önemli değil,para iadesi almış olsan faturadaki tutar olan 1850tl'yi öderlerdi
usta bimeks para iadesi veriyor bir üst model veremeyiz diyorlar asusun disbiratörü görüştüm onlarda 400 dolar + kdv ile bir üst model verebilirizdiyo ne yapmam gerekir benim para vermeden bir üst model almam için hakkım değil mi benim
para vermeden bir üst model alamazsın..boşuna uğraşma...
quote:
Orijinalden alıntı: halloven
para vermeden bir üst model alamazsın..boşuna uğraşma...
ben üst model istemiyorum ki benim laptobun aynısını versinler ellerinde yoksa bir üst modelini vermek zorunda değiller mi ?
Arkadaşlar benim de benzer bir sorunum var.
Garantinin bitmesine 1 ay kala laptop bozuldu. Sorunu açılmamasıydı. İlk sefer serviste 2 parça değişti (soket vs. yazıyordu). 2 gün sonra tekrar aynı şekilde bozuldu ve bu kez de cpu değişti. 2-3 gün sonra gene bozuldu, açılmıyor.
Laptopla verilen Kalyoncu'nun Garanti kağıdında 2 defadan fazla aynı şikayetle giderse değişim yapılır yazıyor. Ancak asus'un garanti kağıdında herhangi bir şey yazmıyor. Nette farklı sayılar söyleniyor. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim? Para iadesi veya değişim. Laptop 2 yıllık.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme