Şimdi Ara

ASUS N550JK-CN090H EKRAN KAPANMA SORUNU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.297
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Cihazımda ekran kapanma sorunu var. Bazen kendiliğinden kapanıyor. Bazen de ekran kapağının açısına göre (Kapağı geriye doğru ittirince) kapanıyor. Nadiren de cihazı bulunduğu konumdan oynatınca ekran kendi kendine kapanıyor. Cihaz şuan serviste ve ikinci gönderişim. Satın alalı henüz altı ay dolmadığı için değişim maksatlı gönderdim. İlk gönderişimde de aynı sorun nedeniyle gönderdim fakat bios update ve recovery işlemleri yapılarak donanımsal bir arızası yoktur diye geri tarafıma gönderildi. İlk başlarda sorun yaşamadım fakat kısa süre geçtikten sonra cihaz tekrar eski haline geldi. Acaba bu sorun nedeniyle değişim kazanır mıyım? Veya Asus tarafından cihaz tekrar arıza yoktur denilip tarafıma gönderilirse ve cihaz elime geçtikten sonra aynı sorunu yaşatmaya devam ederse hareket tarzım ne olmalıdır? Bu konuyla ilgili görüş ve önerilerinizi bekliyorum, teşekkürederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Muhtemelen ekrana görüntü veren kablolarda bir temassızlık söz konusu ekranı saaldığımda oluyor diyorsunuz veya makineyi bir tarafa taşırken oluyor o kablo soketlerinin gözden geçirilmesi gerekir yada bir temassızlık olup olmadığı o kablolar menteşe içerisinden ekrana genelde o bölgede bu sorunlar oluyor yada ekranın arkasındaki sokette klavye soketi gibi oluyor genelde gevşeme olursa yapabilir.
  • Cengaver53 C kullanıcısına yanıt
    Cihazı ilk aldığım günden beri içime sinmedi ve şuan serviste. Bu sorundan dolayı değişim hakkı kazanır mıyım sizce? Çünkü cihazı satın alalı henüz altı ay olmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncel...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni garanti esasları yönetmeliğine göre bir kişi bir malı servise gönderdiğinde tekrar arıza yaparsa değişim yada para iadesi isteyebilir.Bu önceki yönetmelikte 1 yıl içerisinde 4 defa arızalanması halinde yada garanti süresinde 6 defa arızalanması halinde bunları talep edebilirdi.http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2014/06/20140613-2.htm
    9. maddeyi okuyun
  • Cengaver53 C kullanıcısına yanıt
    Konuyu araştıracağım. İlginiz için teşekkür ederim, sağolun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cengaver53 C kullanıcısına yanıt
    Cihaza DOA prosedürü kapsamında değişim işlemi yapıldı. Her şey için teşekkürler, çok çok sağolun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.