Şimdi Ara

Asus N550JV Touchpad ve DVD-Rom Problemi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
811
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese Merhaba,

    Bugün mormani.com'dan sipariş ettiğim bilgisayarım elime geçti. Büyük bir hevesle windows yüklemeye başlamıştım ki touchpad'in sağ alt köşesinin tıklama yapmadığını farkettim. O bölgeye yaklaştıkça tıklama hareketi zorlaşıyor ve en köşe noktasında hiç esneme olmuyor. Sol tarafta ise herşey normal. Ayrıca dvd-rom'un kapağı kapandığında yuvasına tam oturmuyor ve tam simetrik bir şekilde kapanmıyor hafif çıkıntı yapıyor. Daha iyi anlaşılması için resimleri aşağıya ekliyorum.

    Belki ufak tefek problemler diyebilirsiniz ancak sıfır bir bilgisayarda bu tarz hataları kabul etmek istemiyorum. O kadar hevesle bekledim, aldım ve daha ilk günden hevesim kaçtı. Aynı modeli kullanmış olan arkadaşlar benzer problemler yaşadılar mı merak ediyorum. Ben açıkçası ürünü iade edip yenisini talep etmeyi düşünüyorum sizce ne yapmalıyım ve mormani bu işlemde sorun çıkarır mı ?

    Yanıtlarsanız sevinirim.
    Saygıla
    rımla,


     Asus N550JV Touchpad ve DVD-Rom Problemi Asus N550JV Touchpad ve DVD-Rom Problemi







  • Hiç bekletmeden aldığınız yer ile irtibata geçin. Bildiğim kadarı ile birebir değişim için 7 iş günü sınırı var. Söylediğiniz gibi 0 aldığınız bir ürünün elinize sorunsuz ulaşması gerekmektedir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: perseustr

    Hiç bekletmeden aldığınız yer ile irtibata geçin. Bildiğim kadarı ile birebir değişim için 7 iş günü sınırı var. Söylediğiniz gibi 0 aldığınız bir ürünün elinize sorunsuz ulaşması gerekmektedir.

    Biraz evvel iade talep formu doldurdum onaylanmasını bekliyorum. Fabrikasyon hataları gibi geldi ancak sıfır üründe böyle bir durum kabul edilebilir gibi değil.
  • İstisnai olarak karşılaşılabilen bir durumdur fakat firmaların bu hatayı düzeltmeleri yasal bir zorunluluktur. Gelen cevap olumsuz olsa bile peşini bırakmayın. Yasal olarak bu durumu düzeltmek zorundadırlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: perseustr

    Hiç bekletmeden aldığınız yer ile irtibata geçin. Bildiğim kadarı ile birebir değişim için 7 iş günü sınırı var. Söylediğiniz gibi 0 aldığınız bir ürünün elinize sorunsuz ulaşması gerekmektedir.

    Kesinlikle

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: perseustr

    İstisnai olarak karşılaşılabilen bir durumdur fakat firmaların bu hatayı düzeltmeleri yasal bir zorunluluktur. Gelen cevap olumsuz olsa bile peşini bırakmayın. Yasal olarak bu durumu düzeltmek zorundadırlar.

    bugün firma beni asus türkiye servisine yönlendirdi. onlarla irtibata geçtim ve bilgisayarı kargoladım. artık onların incelemesini bekliyorum. umarım süreç en kısa zamanda tamamlanır ve sorunsuz bir bilgisayar ile değişim yapılır. tamir edilmesini talep ederlerse sonuna kadar hakkımı arayacağım. daha 1 günlük bilgisayarın komple sökülüp içinin açılmasını istemiyorum.
  • Garanti sistemine girdiyse bir bilgi daha işinize yarayabilir. 21 iş günü içerisinde problem çözülüp bilgisayar size gönderilmemiş olursa direk para iadesi talebinde bulunabiliyorsunuz. Garanti servislerinin yasal zorunluluğu 21 iş günü içerisinde problemi çözüp kullanıcıya geri dönüş yapmaktır. Bu arada cumartesi günleri de iş günü içerisinde kabul edilmektedir.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: perseustr

    Garanti sistemine girdiyse bir bilgi daha işinize yarayabilir. 21 iş günü içerisinde problem çözülüp bilgisayar size gönderilmemiş olursa direk para iadesi talebinde bulunabiliyorsunuz. Garanti servislerinin yasal zorunluluğu 21 iş günü içerisinde problemi çözüp kullanıcıya geri dönüş yapmaktır. Bu arada cumartesi günleri de iş günü içerisinde kabul edilmektedir.

    teşekkür ederim bunu da göz önünde bulunduracağım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.