Şimdi Ara

ASUS N550KV CN127H TEKNİK SERVİS YARDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
499
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle merhaba.2 hafta önce cuma günü 20:00 da media marketten aldım ürünü.Ertesi gün kasasında çıkan sorun(menteşelerindeki sorun nedeniyle kapak kapatıldığında sağ tarafı biraz geride kalıyor ve ekran sallanıyor)nedeniyle geri getirdim. Değiştirmediler teknik servise gönderdiler.ama büyük ihtimalle değişim olacağını söylediler.Dün aradılar ve kullanıcı hatası diyip 270tl fatura çıkarmışlar.Ben kabul etmedim ürünümün değişmesini istedim.Geri mail attılar ve bugün tekrar dönüş yapmışlar.Mailde sorunun kullanıcı hatası olduğu değişim yapılmayacağını yazmışlar.Telefonda görevliye uzun süre konuştuk bu ürünü kesinlikle kabul etmediğimi yenisi ile değiştirmelerini istedim.Yetkili kişilerle görüşüp haber vercekler bakalım.Sizden istediğim şuanda napabilirim bilgisayarı üzerinden 24 saat geçmeden getirdim 17 18 saat falan olmuştur:) nasıl bir yol izliyim yardım edin.Yardımcı olacaklar için şimdiden teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yokmu beyler yardımcı olacak birileri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker1090

    Yokmu beyler yardımcı olacak birileri

    Nedir hocam son durum?
  • Daha haber gelmedi kardeşim son konuşmadan sonra.benim bu sürede yapabileceğim bişey varmı veya başvurabileceğim biyer?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilker1090 -- 27 Şubat 2014; 0:47:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.